Partyflock
 
­ Nederland
Weten jullie dat ook weer ..

vanwege de telegraaf stunt

Sorry ...

Ik vind het jammer ...
dat al mijn inzet niet gewaardeerd wordt !
Ozzie ! dan moeten we ook geen reclame maken op feesten..

en zeker geen internet site beginnen


www staat voor world wide web

oftewel voor vele toegankelijk !
Ik heb geen flauw idee wat en wie de mensen achter PF willen bereiken.

Wel weet ik dat je met reclame op feesten een heel andere doelgroep bereikt als met de Telegraaf.
Oke, lees het artikel
en vertel mij

positief of negatief !


en ik maar hopen dat wij "partygangers" het niet alleen maar over drugs hebben , maar ook over actualteiten ! en door deze actie we goed bezig zijn ! Doelstelling Partyflock: Goed imago !
Ik heb het gelezen en het is zeker een positief artikel. Met dit artikel bouw je ook zeker mee aan een goed imago van feestgangers. Prima!


Wat ik bedoelde is dat je met een artikel in de Telegraaf misschien andere mensen naar deze site trekt en niet de feestgangers waar deze site voor bedoeld is.
Maakt dat wat uit dan ?

Goed imago toch ?

Jij kijkt toch ook wel is op een site, waar jij niet thuis hoort !
Ik heb het dus niet over het goede imago!

Ik heb het erover dat je met de Telegraaf andere mensen trekt dan op feesten. Of het uitmaakt weet ik niet. Dat is iets dat de crew moet bepalen. Ik geef er verder ook geen oordeel over, alleen dat er een verschil in zit.
 
Saiwin had gewoon eerst is ff over de gevolgen moeten nadenken...leuk zeg, als een leek nu een kijkje komt nemen....al die foto's, die teksten erbij, de fora en replies erop...dat wil ik met andere pf'ers wel delen, maar niet met de "buitenwereld". Ik bedoel, bij mijn naam kan je ook MIJN foto's opzoeken, lekker is dat!
 
wat een gezeik dat je er hiervoor word uitgekickt!!!
het is op zich een goeie actie van saiwin, hij heeft alleen niet nagedacht over de eventuele gevolgen.

ik vind ook dat hij eerst had moeten overleggen met de beheerders van de site.......ze zijn tenslotte niet voor niets beheerders, en ik denk niet dat iemand anders die functie op hem kan nemen.

maar nogmaals, het komt/kwam uit een goed hart!

groetjes Q girl
dat jullie je echte namen erbij zetten is op eigen risico. het is nog altijd www

ik ben er niet uitgekicked, alwel ik ben er zelf uitgegaan ...

nadenken over een risico ? Overal zit een risico aan.

in de hemkade gaat iemand dood, omdat deze hartklachten had en een pil had genomen.

Wat zeggen we hierop dan ! hij heeft niet nagedacht...

Oftewel er zit overal wel een risico aan !

dat iemand mij dood schiet op straat (zie pim)
kan iedereen gebeuren !
Hij heeft er immers ook over nagedacht !

maar goed , het is al uitgepraat !


2 ray: tip: ga volgende keer niet op de foto !
iedereen kan je zien , want het is WWW

world wide web !
vraag anders of ze je foto's willen weg halen !
Ik vind het echt overdreven om Sai meteen uit zijn functie te wippen!!! En ben het absoluut niet eens met de mening van Gabbermama :s:s:s Ook een beetje overdreven...
leg eens uit dan Q dance.........
Vind dat een beetje TÉ...Bedoel het verder dus niet lullig hoor..
Het idee van Saiwin is niet verkeerd, maar het probleem is dan wel dat het Thomas zijn site is en hij hiervoor verantwoording heeft af te leggen tegen over de Universiteit waar deze site gevestigd is op het netwerk....

Ik doe de PR voor Partyflock, dus alle externe communicatie.

Dit was niet de eerste keer dat Saiwin buiten ons medeweten om aan het lobbyen is geslagen voor externe aandacht. En dit is niet zijn taak en heeft hij hier geen recht toe.
Hij kreeg de volledige vrijheid voor het regelen van trips onder de naam van Partyflock, wat toch een eervolle zaak was.

Binnen een groeiende site als deze is iedereen welkom, ook als admin, maar daarbij moet je wel je verantwoordelijkheid kennen en weten wanneer je buiten je boekje stapt.

Electra inzake PR
 
Saiwin wat ben jij toch een egoistische domme boer. Overal zit een risico aan??? Wat is dat voor dom gelul? Iemand neemt een pil en gaat dood...ja dat doet ie zelf en heeft dus gevolgen voor diegene, maar wat jij hebt gedaan kan gevolgen hebben voor veel meer mensen. En jij vindt dus dat je met je actie dus niet daar de verantwoordelijkheid voor hoeft te dragen? Dus wij moeten onze echte namen er maar niet bijzetten? Dus wij moeten maar niet op de foto? Wie ben je nou helemaal?

slap gelul over WWW, dat is gewoon een gebrek aan betere argumenten.

Jij hebt totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel mannetje...en zulke bijdehante opmerkingen accepteer ik dus echt niet van jou.
Wat is er slap gelul aan aan WWW ???? Zo ist gewoon!! Iedereen kan via een zoekprogramma op deze site terecht komen!!!
 
daar heb je gelijk in, maar door zijn actie kent ineens een hele grote groep mensen partyflock.

En dan gaat ie mij vertellen wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat mensen mij niet zien op deze site. Rot op! Wie denkt hij wel niet dat ie is??? Bijdehandje.
 
2>sai ik vind het wel jammer voor je ouwe maar ik kan aan de ene kant sommige reply's wel begrijpen maar is het niet misschien een idee voor de moderator/administrator om sommige delen van de site alleen toegankelijk te maken voor leden ofzo :S of is dat een raar idee ?? ik hoor het wel van jullie maar 1 ding moet ik wel zeggen PARTYFLOCK is echt een hele vette site en daar moeten ze trots op zijn als moderator/administrator !!
 
Laten we zeggen dat ik de actie heel goed begrijp !

1) Er is iets ondernomen zonder daar overleg in te plegen met de verantwoordelijken. En geen reactie betekend idd nee.
2) Aangezien deze site op een uni lijn is gehost, moet er verantwoording worden afgelegd omtrent wat er gehost wordt. En voor de gene die geen uni lijn hebben.. ICT services van uni's zijn laatste tijd een hekse jacht aan het openen op accounts die veel data verkeer trekken. Deze data moet verantwoord worden. Het is helaas zo, ikzelf zit/zat ook in een dergelijke situatie, als iemand binnen de crew van mijn site zoiets flikte zonder overleg, zou ik hetzelfde gedaan hebben.

Mijn 2 eurocentjes,
 
2 Q-dance2002: ????
 
Eerlijk gezecht zie ik de diepgang van deze discussie niet echt in. :S

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de beslissing kan begrijpen. En houd verder niets in, zijn gewoon 2 feiten genoemd als ondersteuning, dus zou er niet teveel moeit voor doen om er iets achter te zoeken.
Hahaha lama...ik bedoelde dat ik niks snapte van dat over uni lijn enzo...:d
 
LOl :P zeg dat dan meteen :P

Je kent vast wel die *illegale* stuff op die ftp's.. nu is het zo dat een of andere organisatie van mening is dat al die grote zooi van uni lijnen afkomt. Met als gevolg 24/7 monitoring en als je gewoon veel bandbreedte trekt krijg je waarschuwingsmailtje, dat je ff moet zeggen waar die bandbreedte naartoe gaat. Geen goede uitleg daarover en dan is het "bye bye" met je account en dus ook je lijn.

Maar dat zal een minimale impact hebben gehad op de beslissing waar het in de topic overgaat, maar toch wel belangrijk voor de continuiteit om het zo maar even te zeggen.