Partyflock
 
­ Nederland
 
Zeg 't maar 75A, 80B, 90D whatever !!!!


(wel eerlijk zeggen he ;-) )
 
uiteraard naar verhouding, maar we hebben het over het theoretische ideaalbeeld;)

anas>> dan heb ik een behoorlijk standaardsmaak met veel keuze:D:D
 
whaha mixie = right!
jongens kunnen dat echt niet inschatten.
een feestvriendinnetje van mij heeft kleine C, komt er iemand naast me zitten: zooo zij heeft echt dubbel d! wow! er was geen discussie mogelijk, meneer wist het zeker. applaus!!
ik houd van meisjes met een C/D cup maar het mooiste is gewoon als ze stevig zijn.
Ik bedoel als ze hangen vindt ik ze gewoon echt niet mooi. dan kan je nog zo groot hebben...
En de grootte zegt ook niet alles het geheel moet gewoon kloppen
Fabian schatte je mij nou 75b of was dat je ideale maat. Want als je mij dat schat is het ook weer flink bewijs dat gozers niet kunnen schatten :-D
to mixie: laten we het dan maar houden op idiaale cubmaat ;)

maar ik zie je nu ook niet voor me staan natuurlijk :p
Idd Mixie, gozers hebben vaak geen idee waar ze het over hebben. Wordt bij mij ook altijd verkeerd geschat... %-)
75B snowwhite? :P
Gaat je geen moer aan! ;-)









Verschilt ook nog per merk van lingerie....
dus ik zat goed :P
Verschilt idd best wel per merk. Wat ook zo is dat veel vrouwen eik een te kleine maat dragen. Ik dacht altijd dat ik een C cup had tot ik is een x in een goeie lingeriezaak kwam en erachter kwam dat ik D/E heb.
Ik hou van borsten die bij de dame horen! Of ze nu A, B, C of F heeft maakt mij niet uit!

Maar als ik m'n favo moet aangeven dan kom ik toch op een heerlijke stevige 75C :k

p.s. spontaan trui'tje heb je aan op je profielpic Natas :-D ;-)
gewoon een handje vol en een beetje over,, maakt op zich niet zo uit,,, lekker belangrijk,, als het maar bij haar past. Maar een 70/75C ligt lekker in de hand kan ik u zeggen....
 
lindaaatje 7 mei 2002 20:49
ik ben vreseluk blij met daan whehe
------------------------------------------------

:)
Ik zeg het tenminste eerlijk ;)
Ze moeten er gewoon bijpassen.

Trouwens mixie, coole profielpic :D
Ze moeten inderdaad in proportie zijn... maar als ik dan toch een maatje moet geven zou ik gewoon een 75B tot 80C zeggen..... groter niet... dat vind ik persoonlijk niet mooi. En ze moeten niet hangen :p
Ik wil graag brommerhandvaten, want dat doet me denken aan vroeger. ;D ;D
Hmz ben niet goed in CUPS enzo, maar als ik ze in me handen heb, kan ik vertellen of ik tevrede ben of niet :P
 
2 arjan: hoezo spontaan ?!? pavo kon nauwelijks z'n handjes thuis houden zoals je ziet, ;-)
Ouwe viezerik :P
 
mixie: als je 't zelf al niet eens wist, hoe kan je dan nog van ons verwachten dat wij zoiets goed kunnen schatten? ;)
Hmm iedereen zegt B en C cupjes... ben blij dat hardstyleaddict er nog is...wat moet ik anders met mijn D cupje :S :P
als ze maar mooi zijn mooi klein is mooier dan leijk groot met aders en zo brrrrrrrrrrrr
ik ga strax wel ffies naar de lingerie zaak, zoek een mooie maat uit, en vertel jullie welke maat ik mooi vidn :P
ach ja.... ieders zijn eigen smaak he....
2Fabian: U zat er een maatje naast, 't is 75C (soms 70 C) :-p
2 dancehallcrasher : tjah tis toch zow :D ik bedoel als je d cup hebt kunnen ze toch ook mooi zijn of heb ik dat nou mis :P
75CCCCCCCCCCCC maar ja t gaat natuurlijk om t hele plaatje
 
'k heb maar een B'tje....:(

Ik zou graag een maatje groter willen, maar ja...

Maar ook weer niet groter dan C, want dan zitten ze weer teveel in de weg.
 
75C - 90D
 
oke dan maak me niet uit
als de vrouw er maar gelukkig mee is
het gaat toch om het innerlijk
en tjaa beauty is meegenomen
C
Als ze te groot zijn en ze zitten in de weg gooi je ze gewoon net als Vanessa over je schouders :p:p
hou totaal niet van meiden met grote borsten. klein maar fijn, wel in verhouding met lichaam. bedoel geen a-cup, maar wel gewoon handje vol. dat is perfect :D.
 
'k heb maar een B'tje....

Ik zou graag een maatje groter willen, maar ja...

Maar ook weer niet groter dan C, want dan zitten ze weer teveel in de weg.

----------------
maar jij hebt weer mee dat je een superleuk koppie hebt :-)
 
:bloos:
ik vindt kleine borsten beter, ik hoef niet van die enorme hangende vleeshompen aan me vriendin te zien eerlijk gezegd. D en C = te groot en B = perfect. Over A zal ik me niet uitlaten..
 
ik heb zelf 75 C/D maar ik vind ze zelf
echt niet te groot ofzo
grote B kleine C....

prachtig :D

Ik ben zelf meer een type voor kleinere borsten, maar een C is het absolute maximum. Ik vind groter gewoon vaak niet mooi meer als ze naakt zijn, wel in kleren!
 
2 LINNY>> tanxks voor je opmerking, ik ben 1.58 en heb 75D,

het ligt ook maar net aan de vorm van de borsten,
pfff je wordt bijna depressief van al die gasten die niks van grote borsten moeten weten, en het allemaal liever wat kleiner zien.
 
ja ckers
ben je eindelijk blij dat je wat heb
willen ze ze kleiner
T'is niet alsof het lelijk is.... gewoon de voorkeur
Whaaaaaaa mijn eerste bold geposte woord! Ernstig :D
Precies Casual Is Lief!
De mannen hier geven alleen hun voorkeur... Of te wel wat zou de cup-maat van je IDEALE vrouw zijn! Dus niet druk maken dames!!! Alle borsten hebben wel iets moois ;-)
De grootte maakt met eigenlijk weinig uit.
Helemaal plat is iets minder, want een beetje borsten staat toch wel vrouwelijk.
Alles wat tussen A en E ligt vind ik ok.

Mijn ideale vrouw heeft C 75, maar de ideale vrouw bestaat niet :P
kheb A maar ze zijn wel lekker hard van t trainen :p :d
Vind een lekker kontje belangrijker dan de maat van de borsten. :D
Nutero heeft gewoon weg gelijk.
C 75 das de maat voor de ideale vrouw maar die bestaat niet.En wat Shrek zegt ben ik het ook mee eens.een lekker kontje goed figuur en een leuk koppie zijn het belangrijkst van uiterlijk
innerlijk vind ik toch iets belangrijker(op de langere termijn een one night stand dan gaan we wel op uiterlijk)