Partyflock
 
­ Nederland
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Laatst zag ik, en iedereen denk ik wel, met die voetbal rellen dat ze het over hamas en joden aan het gas hebben. nou ben ik geen voetbalfan, maar wat heeft hamas met voetbal te maken? het zijn gegeens joden die bij ajax voetballen? waarom is er zo'n grote haat tegen joden?
ik gelood chemistry haar eerste wedstrijd in die snelkookpan heb meegemaakt, ze blijft er over lullen.
heb je wel een beetje kunnen slapen of was het allemaal een beetje teveel voor je meid ????

Ajax is puik %) euhmm.... ok %)
 
dat gescheld moet je allemaal niet te serieus nemen...a;s je ertussen staat doe je net zo hard mee, ook al scheld je normaal nooit. Je gaat gewoon mee in die sfeer...
 
De oorzaak dat ajax zich joden noemt.

Half jaren 80 was het bestuur en een aantal spelers van ajjakes van joodse afkomst.

Toen tijdens een wedstrijd in het olympischstadion 1985 ajjakes zijn supporters aanmoedigde met ajaks ajaks werdt er door de feyenoord aanhang hard joden joden geschreeuwd.
Het olympisch stadion schokte op zijn grondvestuh.
Dit was het gesprek van studio j**d een uur lang.

Een aantal jaren daarna gingen ajjakes supporters israel vlaggen meeslepen en zich joden noemen.

Ik heb alles op video archief en ben een ouwe lul.


Hetzelfde is ook zo gegeaan met boeruh geschreeuw van pisvlek.

je kan je beter zelf zo gaan noemen dan datsupporters de draak met je steken.
Ja, bij de 2 "mindere" topclubs, psv en ajakkes dus (6), luidt de regel:

If you can't beat them, join them....... Dus als je het gezang van : joden joden, of boeren boeren niet kan stoppen, dan ga je het toch lekker zelf brullen? beetje vreemd, wel lekker! :D
 
idd...bij een gebrek aan beter roep je maar wat, zelfde als je iemand er uit lult en hij/zij dan "blablabla" of zo zegt...weet ie niks beters meer te zeggen...:D
 
Ik zal bvest in de minderheid zijn, maar ik ben blij dat WIJ misschien de "Joden", (of moet ik zeggen de Amsterdammers?) van het kamioenschap af kunnen houden.

Tot 5 mei, in Nijmegen wel te verstaan! :)
Laat de f-side lekker naar het zuiderpark in DENHAAG kome, ff kijke hoe ruig die lui zijn dan...
ik hoop het WJ, ik zal er zijn.
kijken of we 1987 kunnen overdoen (ergste rellen op beverwijk na)
Quote:"De oorzaak dat ajax zich joden noemt.

Half jaren 80 was het bestuur en een aantal spelers van ajjakes van joodse afkomst.

Toen tijdens een wedstrijd in het olympischstadion 1985 ajjakes zijn supporters aanmoedigde met ajaks ajaks werdt er door de feyenoord aanhang hard joden joden geschreeuwd.
Het olympisch stadion schokte op zijn grondvestuh.
Dit was het gesprek van studio j**d een uur lang.

Een aantal jaren daarna gingen ajjakes supporters israel vlaggen meeslepen en zich joden noemen.

Ik heb alles op video archief en ben een ouwe lul.
"

Van jouw posting klopt echt werkelijk helemaal niets Salmiakie! Ik lag me echt helemaal de tering hierzo... haha... Wat een onzin post... Overigens zit je er ongeveer zo'n jaar of 15 naast.

Sorry hoor, wil je hier niet zwart maken, maar ik heb gewoon schoongenoeg van al het gelul van iedereen die denkt te weten hoe het zit en er klopt helemaal niets van. Het is ook dagelijkse kost om iedereen te corrigeren ongeveer. Nu ben jij het, volgende keer weer een heel iemand anders.
Even om het te verduidelijken. De kakkerlakken hebben hier helemaal niets mee te maken gehad. Die stonden op dat moment nog op 0 en hadden niet eens een harde kern. Op het moment van onstaan was kutrecht nr. 1 en zijn wij onszelf joden gaan noemen door de gebeurtenissen tussen Ajax en kutrecht onderling... en nogmaal... feyemoord kwam een groot aantal jaren later pas enigszins aanzetten.

Ennuh Jef, de M.E. lijkt wel weer te trainen voor een dergelijke kutactie als toen op Midden-noord. Wij, Ajacieden, hadden er eigenlijk maar weinig mee te maken. Heb laatst nog met een paar ouwe gasten van Den haag erover gesproken... die zijn er nog steeds zwaar pissed over.
Hahahaha mijn maat met wie ik weleens naar Fijenoord ga heeft een enorme vlag van Palestina op zijn muur hangen, dat wordt er nu ook al bij gehaald. Straks wordt de hele f*cking Hizbollah nog eens Fijenoord aanhanger. Iedere keer als Fijenoord scoort: ALLAH O AKBAR!! :D :D :D
 
ik ben inus een ECHTE jood
mijn ma is joods en volgens de joodse wetten is het kind daarvan ook 100% joods :-)