Partyflock
 
­ Nederland
Soms wil je eens iemand terugpakken, omdat ie je iets geflikt heeft. Niet dat je dikke ruzie hebt ofzo, maar gewoon een lache vriendschappelijke kutstreek. Wie weet er leuke?

Voorbeeld:
Als een huisgenoot een weekje weg is het tapijt op zijn kamer natmaken en tuinkers zaaien. Als je elke dag even bijwatert heeft hij een grasmaaier nodig als hij weer terug is.
beetje sambal op iemand zijn lippen (mond) smeren als die slaapt
hij/zij hefet de volgende morgen super veel dorst :)

het is uitgeprobeerd bij ME :)
offuh scheer hem/haar kaal in zijn/haar slaap :)
of bind iemand vast en scheer die persoon kaal :)


no offense naar alle kale hiero heh :)
 
had overigens gisteren op werk de tip van de turkse mobiel uitgeprobeerd:D:D
 
ik weet ook nog wel een vervelende: kijk in zijn kast en haal van alle conservenblikken de etiketten af... zo weet 'ie elke dag pas wat hij gaat eten als hij een blik opendraait... om het extra vervelend te maken zet je er 1 blik hondenvoer tussen (zonder etiket)

overigens is dit ook een leuke kado om aan mensen te geven, allemaal ingeblikt eten waar de etiketten vanaf zijn ;)
 
*loopt naar de keuken, kijkt verdacht om zich heen, trekt als een gek alle labels eraf*
 
hmm is weer nieuw

weet je lekker niet meer wat je eet

wat een vooruitgang
 
:D
Miech > en was het gelukt? aan je smileys te zien wel :D
Je bent wat je eet, dus kun je op die manier mooi anoniem blijven..:)
 
:D :D goeie :D :D
of je doet heel erg lief tegen diegene, kan je ook nooit terug gepakt worden!
 
Of gewoon tegen iemand zeggen "ooh nee hoor die sambal is echt niet heet "en vervolgens drinkt degene naast je wel 7 liters water achter elkaar, das pas lachuh.....en zelf eet je relaxed verder,niets aan de hand ;-)
 
iemmands zn voeten vastbinden als deze slaapt...of tandpasta in ze handen smeren....
Iemand z'n auto dwars op de weg zetten met een paar man zodat er niemand meer langs kan en deze weg gesleept word. Dit kan makkelijk door de auto op en neer te duwen en tegelijk naar links of rechts te bewegen. ------> een Aardappel in de uitlaat stoppen de auto start niet meer of pas na een tijdje met een harde knal ------> alle 4 de banden laten leeg lopen heb je toch ook een probleem met 1 reserve wiel ------> Wat ook heel effectief is is op internet een contact advertentie plaatsen op een homo site met z'n telefoon nr er bij. Trust me ik heb t een x gedaan en die gozer is er zo ziek van geworden dat ie een ander nr heeft genomen...
Er is maar 1 manier om iemand op een leuke manier te naaien... En das wel door iemand te naaien ;)

:D
In een fles sinas met halve inhoud pissen en hem een glaasje "fris" geven, is een hele leuke!
Hij is oud maar wel leuk. Wat je nodig hebt is tandpasta en een veertje of iets wat erop lijkt.

Wat je doet. Je kwakt een beetje tanpasta op zijn hand. Daarna kietel je met het veertje onder zijn neus en dan gaat ie automatisch met zijn hand over zijn gezicht. En 's ochtends ziet gij het resultaat.

Hehehehe...
 
ik heb een keer in iemands schoen gepoept en een keer purschuim in iemands schoen gedaan ook een keer een doosje maaien onder zijn bed gelegd hehehe
 
Je kan mensen altijd opgeven voor dingen waar ze echt een hekel aan hebben. Bijvoorbeeld aanmelden bij de supportersvereniging van de club waar ze de grootste hekel aan hebben, krijgen ze post!
als die gene slaapt hem inharsen (met dat vrouwe hars om je haren te verwijderen) en dan zo een harspleister er op doen en dan rustig weer naar bed gaan..

je hoort hem vanzeluf wel die pleister eraf trekken :D
 
ahhhhhhhhrrrrgg PIJN!

staan hier echt een paar goeie op, misschien een idee om uit te voeren (heb nl. wel een bepaalde gozer in gedachten die het allerbeste verdient op dit gebied:D:D)