Partyflock
 
­ Nederland
Hey mensen,

Ik ga van de zomer naar Chersonisosa ;)Kretaaaaaaaa! Lekker feesten dus. Ik zit er van 9 augustus tot 23 augustus. Hoogseizoentje dus!
Misschien is er genoeg animo voor een meeting?

Hier een paar foto's van het welbekende Starbeach! Party! :bounce:



WOW zinzinzinzinzin!





Lekkurrrrrrrrrrr op vakantie!!!! B)

Ik kan echt niet wachten!
dan zijn jullie er de 27e toch ook nog?:S
ik ben 24 weg :S
 
dan blijf je gewoon langer ;)
niet dus heh. ik meot dan al bijna mijn girl een maand missen wil niet langer
 
Chersonisos: 16 augustus t/m 25
 
jaahhhh CHERSONISSOS wordt weer helemaal top..Lekker elke dag naar STARBEACH!!!!!!!
Ik ga van 21 juli t/m 1 augustus. SEE YOU THERE!!

xxxroos

go where the party is...
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Tash-D en Roos ook erbij :)

Wanneer willen jullie de meeting dan?
Whow dat wordt gezellig daaro! Wij (BruceI & Bruce II) weten niet waar we heen gaan , wat is de kans op een last-minute naar Cheronissos??? Beetje groot, want alles zal nu wel volgeboekt zitten of niet?
Een andere wel coole Club op Kreta is http://www.nrgclub.gr/ Ik ben daar 2 jaar geleden geweest, en werd toen al erg lekker gedraaid en hing een erg coole sfeer...

misschien een tippie voor de mensen die dit jaar gaan???!!!!!
 
NRG rules big time...echt een geweldige tent...Ik ben er ook 2 jaar geleden al geweest en het was zóóó relaxed daar dat ik weer lekker terug ga..xxxroos
 
correctie: ik had erneer gezet dat ik 26juli tot 11 augustus er ben!ik ga nu een dag later vliegen, omdat er nog iemand meegaat en daarom moesten we een dag later gaan!ik ga nu 27 juli weg en kom 12 augustus terug! wel jammer dat heel veel mensen al zo vroeg gaan!

ik hoop dat ik dan op de meeting kan komen, lijkt me echt wel super!
(K)
Héey cool, er gaan echt veel luitjes heen!!
De 27e een meeting lijkt me toppie!!! Niet later want ik ga de 28e alweer terug!

Of gewoon elke week een meeting op bv woensdag... :-D Loopt niemand hem mis... ;-)
 
Ik ben er van 17 juli t/m 1 augustus! gelijk met trippy ook nog eens hehehe!
wij zijn met 15 man in tina maria zanik o.i.d.

;)
wij gaan ook: van 12 tot 23 augustus met z'n 5en, we zitten in appartement Plaza.

www.pruumekruupers.nl
Wij zitten in Hotel Mari Kristin!
Iedere woensdag is een goed idee Arjan!
 
Ik ben er ook :D

19 Juli t/m 27 Juli :D
18 juli t/m 3 aug !
welke dag zullen we een meeting doen. misschien gewoon 2?? voor de vroege en late vogels
ja ik ga ook van 21 augustus tot en met 4juli....
 
ME TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

nog maar 10 nachtjes slapen..... (zullen er wel 9 worden... aangezien er een weekend tussen zit hehe)
 
goed werk Manon :)
HEY MENSUUHHHHH !!!! ik ga ook.... Chersonissos Appartement Marrieta van 22 July t/m 5 Augustus !!!1 Wooohoooo videocamera mee... Wordt gekkehuis :P:P:P:D:D:D:D:D
 
ja, videocamera heerst op vakantie :)

vorig jaar op mijn verjaardag (vlak na vakantie) de video gekeken, HEEL slecht!!! hele stukken kwijt ook!! ik meteen al op de eerste dag, dacht dat ik niet geslapen had, maar de video bewijst duidelijk het tegendeel :)

en dan natuurlijk lamme mensen, lamme acties, lamme mensen, lamme acties, lamme acties van lamme mensen, je kent het wel :)
Das een lange vakantie Manon! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 55927, 26483}
op 'n paar weken na.. bijna 'n jaar op vakantie;)
Manon heeft d'r zin in!:)
lekker achterlijk ja....ik bedoel 21 juli t/m 4 augustus
 
haha.. lekker manon.. dan was ik met jou meegegaan hehe
greetings
Ik stel voor om elke week een vaste meetingdag te hebben! :-D
- vrijdag 19 juli
- vrijdag 26 juli
- vrijdag 2 augustus

Zoiets?
En waar gaat die meeting plaats vinden dan?
In de hoofdstraat bijvoorbeeld aan de overkant van restaurant "'t Leidsche Plein" , of op Starbeach?
 
gezellig hoor Arjan...26 juli ben ik er bij.. starbeach is een goed idee... leidsche plein ook trouwens..
en dan 10 augustus nog een meeting voor de ongelukkigen onder ons ;)
Jep 26 juli ga ik erheen en is t dus vette party!!!!!!! tot 9 aug!

welke appartementen zitten alle mensies?

xxxxxinnie
Goed idee;)!.. Kom ik saampjes met manon en ursula:)! xxxxx
Ik kan zelfs naar 2 meetings.
Héy gezellig de 26e...
da_renzo, Roos, Innie, Shrek, Monique, Manon en Ursula! :-)
Ik kom dan met Chris en Bart... (profielpic)

Lijkt me leuk!
 
Dat wordt een feestje!!! Ik kom met 2 vriendinnen.. :D

Gezellig..
Lijkt me gezellig roos... :-D
Ben ik niet welkom Arjan? :C
 
26e ben ik het niet mee eens!! ben er pas de 27e!!! :)
Dat wordt vast een leuke meeting. :D Ik ben er met die jongen uit mijn pic. Doe bijna alles met hem samen. :)
 
Remy & Wodan, sitting in a tree
Ik ben er ook met 9 vrienden, ben er van 19 Juli tot 31 Juli. Dus ik zal vast een paar van jullie tegenkomen(zonder dat ik het weet waarschijnlijk)
Sorry da_renzo, heb je er meteen bijgezet! :-D
Je stond niet in het bovenste lijstje met data namelijk... ;-)
 
Ik denk dat we elkaar vast wel tegen komen en inderdaad niet weten dat we allemaal aanhangers zijn van partyflock...Zou wel lachen zijn als je daar later achter komt...

xxxroos
Ik was er vorig jaar en het was echt supervet!.Beste vakantie tot nu toe.chickie paradijs en ja..Ze willen ook nog allemaal.Daar zie je pas de echte aard van de dames omhoog komen.hehe.starbeach is in het begin wel lachen maar na een weekie heb je dat ook wel weer gezien.

Dit jaar Tenerife.Hoop dat et ook zo vet wordt als Kreta.

GREETZ!!
Ennuh zo druk als hier is het daar echt niet.haha.


GREETZ!!
 
MMM chickieparadijs volgens Bellie en ze willen ook allemaal!!! :)

Hmmz, Waarom krijg ik opeens zoveel zin in KRetA!?! :P
 
maar Bellie is een bekende dj he, de normale gezonde Nederlandse jongen heeft een stuk meer moeite met de chickies ;)
Nog maar 6 weekies. :D
Kut ja Gekhous heeft gelijk daar had ik niet aan gedacht.

Gelukkig gaat de handkar ook mee. :D