Partyflock
 
­ Nederland
Ok maakt niet uit wat je nu aan t doen bent maar als je alles kon vergeten........

Waar heb jij nu dan zin in?

Ik zou wel lekker op een strandstoel willen liggen met een cocktailtje en palmboompjes om me heen....
(met een leuke feest avond in het vooruitzicht)

:bounce: :kusje2:
 
Ik heb zin om lekker te voetballen
en daarna lekker te voetballen
en daarna lekker te voetballen
en daarna lekker te voetballen
en?
lekker voetballen
*stamp stamp*
hans!
in 5 uur, want dan heb ik weekend!
 
heb zin in strakjes, dan ga ik flyers uitdelen in Breda met mijn vriendinnetje....
KUSJE!
 
Ik heb gewoon zin!
Zin in dat m'n IMAQ ding nu eindelijk 's gaat werken..... raar programma ook!

Zin in vanavond, beetje loos Mariokarten tegen de buurman..... dat klinkt al beter :D
 
Ik heb zin om te gaan winkelen en veel kleren te kopen en dat ga ik doen ook!!
 
Zin om m'n leraar in mekaar te trappen aangezien hij me gister een email stuurde dat ie me terug wou trekken voor m'n examen... :@

Dacht het niet vent!!
 
in me vriendin die ik over laten we zeggen 1.6 uur ga zien ;)
zin in terror
en in sex
dus weinig nieuws onder de zon
Beertje wil het zonnetje zien! en dan een lekkere duik nemen boven/ in het IJ~! Lekker Bungeejumpen!
slapen, lekker zwemen, alchohol, morgen m'n verjaardag, sex, drugs..............dat was het denk wel.

Owja hva zuigt..........
in mijn vriend
en niet in vanavond!!
 
Artiest Elcol
Kei Hard Te FeeStuh!!! en SeXuhh! en in zaterdag natuurlijk :-) project :-|
 
Ik heb toch wel zin in bier.....en in zaterdag...
Ik heb zin in een bepaald iemand:-p
en ik heb zin om lekker op vakantie te gaan!:-D
 
Shockers! :-D whiehie nasty!
K'heb nu zin om naar huis te gaan :D
 
zekerzzz shockers en ordinaire seks maar ja daar heb ik altijd wel zin en maak ik tijd voor
Ik heb zin in volgend jaar februari dan is het de bedoeling dat ik naar Australie ga om te gaan reizen en dan ben ik ook klaar met mijn studie :D
 
ik heb zin in dat nieuwe ijssie van Solero
 
Ach,vanochtend al goeie sex gehad,al teveel geld uitgegeven vanmiddag en net een lekker koud biertje op.

Maar ik wil nog wel een weekje thuis blijven op kosten van de baas!!!
 
Wat ga je zaterdag naw weer uithaluh kaleNT heheh BIERTJUH????? HEe maar ff... die fotos van MOH...
Voor sex ben ik altijd wel in :D
Maar ik zou wel in een mooie villa (die van mij zou zijn) willen zitten in Spanje aan het strand met een lekker zwembad bij mn huis :D en veelzon of course
Ik zou nu heel graag een bepaald persoon willen zien, maar ik moet geduld hebben tot vanavond.
Bah geduld is voor mij een te schoon zaakje :P
Hopen maar dat ze zo wat komt posten.
Ik heb nu zin in vanavond en vanmiddag, ff gezellie met whiskygirl winkelen en daarna filmpie kijken bij MC Jo-& en natuurlijk ff vette stampmuziek draaien (Tunnel of terror, mysteryland 97) en behoorlijk wat zuipuh
Ik heb zin in weekend!
ik heb zin om met iemand die lekker kan zoenuh
te zoenuh
en dan bedoel ik niet zo'n wasmachine....

want dat is niet lekker maar gewoon lekkor met alles d'r op en d'r aan!
alitjd geil

jij zou gaan slapen
 
weet juh.... ik heb gewoon zin in een patatje oorlog met uitjes
 
en dat is precies waar ik zin in heb, slapen...

en da ga ik gewoon doen ook!!!

lator
OP dit moment heb ik zin in drank en sex heheh !!!

;)
 
Kheb zin om te tv uit ut raam te pleuren bovenop een hoofddoekkie :)
 
sheesh... go 2 the red light district (very very very evil grin)
eeehm, sex, denk ik, en een biertje halen, en 1 van die 2 ga ik NU doen :D
In zwolle heb je zo'n Skapie Skapie boer zitten aan de van Karnebeekstraat...NASAR heet die keet...

DAAAR hebben ze de lekkerste broodjes vlees die ik ken...heb ik NU zin in...:D
 
hmmm..ik had wel graag naar x-periment in budel gewilt....lekker uit mn bol tolle ....maarja zt dr helas nie in :S
Jaaaaaaaaa sjwarma van NASAR, zo heet de baas van onze "sphinx" ook!

Superlekker, beter dan sex soms!
hier nog een liefhebber...net als East Side Gait btw...Moeten een keer een meeting houden daar :bounce: ;)
 
nasar rules master! ik kom klaar als ik denk aan een turkse pizza (lamacun) gevuld met kalfsvlees en een groeten mix (sla, tomaat, zuur augurkje, witte kool) en turkse kruiden met knoflooksaus...


aaaaaaaaaaaaah... wat lekker!
keb zin om weer me bed in te gaan!
(en zin in shockers natuurlijk:D)
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z lekker trug in mn warme bedje, dat wil ik !! en niet al veelste vroeg op mn werk aanwezig zijn :frusty:
Jep helemaal op en trek in me bedje, maar het liefst ff nog wat brute sex :P
Ik heb sin om te douchen, ( maar goed mijn pa staat er nu onder , wat mankeert hij ?? om 741 onder de douche te gaan staan op zaterdagmorgen ) en ik heb sin in wat te eten
zinnin, gewoon de mogelijkheid hebben om gelijk na't stappe naar het strand te rolle om daar in de zon in slaap te pleuren, wakker worden en gewoon weer verder gaan met zuipe, swinge enz..

Ik smacht naar warme dagen..... :-P
Ik heb zin in vanavond !!!! Antwerpuuuuuh
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: