2 nutero --> is zeker een wreed bakkie, maar voor 5000 euro. Ik heb zelf een opel corsa 1.3 gt. Alleen heb er nog geen foto's van op internet staan. Voor de liefhebbers zal ik vanavond ff een paar foto's hier neer zetten.
Oja, kennen die mensen met die grote plaatjes ff hun code aanvullen met na (img width=300)url(/img), zie ook help. Zou wel handig zijn, want nu moet je bij sommige posts naar rechts schuiven, ben ik geen fan van
Oja, kennen die mensen met die grote plaatjes ff hun code aanvullen met na (img width=300)url(/img), zie ook help. Zou wel handig zijn, want nu moet je bij sommige posts naar rechts schuiven, ben ik geen fan van
laatste aanpassing
okee, ik raad je aan.......een toyota celica.
Sportief, betrouwbaar, en geen sjonnie-auto,
kheb dr al 1tje gevonden voor je nl deze:
Met pijn in het hart te koop aangeboden wegens auto van de zaak!
Celica Wide Body 2.0 GTi-16V - Originele fabrieksuitvoering!!!
15' lichtmetalen velgen, alarminstallatie, alles electrisch
Grijs-metalic, 1992, 140.000 KM
Van liefhebber dus splinternieuw en altijd in goed onderhoud geweest.
Prijs 4990,- Euro
owja 156 pktjes aan boord
tk in breda.
mail hem op : bgapa_hendrikx@hotmail.com
Sportief, betrouwbaar, en geen sjonnie-auto,
kheb dr al 1tje gevonden voor je nl deze:
Met pijn in het hart te koop aangeboden wegens auto van de zaak!
Celica Wide Body 2.0 GTi-16V - Originele fabrieksuitvoering!!!
15' lichtmetalen velgen, alarminstallatie, alles electrisch
Grijs-metalic, 1992, 140.000 KM
Van liefhebber dus splinternieuw en altijd in goed onderhoud geweest.
Prijs 4990,- Euro
owja 156 pktjes aan boord
tk in breda.
mail hem op : bgapa_hendrikx@hotmail.com
laatste aanpassing
Ik hoor een hoop mensen over ALfa, dit moet ik je toch wel erg sterk afraden. Deze auto's zijn het snelste afgeschreven van allemaal. En voor dat ik allemaal commentaar krijg van mensen hier met ik heb zelf een alfa of een kennis en die rijd heel goed. Ik werk namelijk bij een auto lease bedrijf (de 1 na grootste van Nederland) en wij hebben meer als 60.000 auto's rond rijden. En toevallig werk ik dus op de afdeling schade en het is zelfs zo erg dat wij het advies uit brengen naar klante om geen ALFA te leasen in verband met de vele onkosten die er extra bij komen door schade.
Trouwens nog een tip. Ik weet niet of je in de buurt van Raamsdonkveer woont?? Daar is namelijk een filiaal dat het CarneXt. Dat verkoopt al onze auto's die uit de lease gaan. Zijn meestal geen lelijke autotjes en zijn in verhouding vrij lagen prijzen. Heb ik mijn eigen autotje ook gekocht. (nu mijn rijbewijs nog, dat wil niet echt lukken) Beetje zonde van mijn auto want die staat nu in de garage maar wel leuk om te sleutelen. Het is trouwens een Subaru Impreza.
Trouwens nog een tip. Ik weet niet of je in de buurt van Raamsdonkveer woont?? Daar is namelijk een filiaal dat het CarneXt. Dat verkoopt al onze auto's die uit de lease gaan. Zijn meestal geen lelijke autotjes en zijn in verhouding vrij lagen prijzen. Heb ik mijn eigen autotje ook gekocht. (nu mijn rijbewijs nog, dat wil niet echt lukken) Beetje zonde van mijn auto want die staat nu in de garage maar wel leuk om te sleutelen. Het is trouwens een Subaru Impreza.
2 Mike82--> Maar is het niet zo dat die extra kosten worden meegenomen in de leaseprijs? Mijn pa heeft Alfa Sportswagon (geleased), en die is relatief gezien idd duurder dan vergelijkbare auto's. Maar dat ding rijdt echt geweldig!
Ik wil er later ook eentje, maar dan de 156 GTA, hehe!
Of een Audi RS6 of zo, die ragt ook lekker
Maarreh, voor €5000,- zou ik kijken naar een 205 1,9 GTI, die vind ik echt dope!
Ik wil er later ook eentje, maar dan de 156 GTA, hehe!
Of een Audi RS6 of zo, die ragt ook lekker
Maarreh, voor €5000,- zou ik kijken naar een 205 1,9 GTI, die vind ik echt dope!
LOL, wat sommige toch niet voor 5 pleuromille willen kopen!
anywayz, het moet dus net ff anders dan anders wezen, which is a fairly good thing want weg met al die saaie bakken.
aparte of ander dan anders wagentjes voor 5 mille:
audi coupe (begin jaren 90)
bmw 3 (cabrio)(nou ja, apart, tis iig sportief)
citroen zx 16 v ==> afhankelijk van bouwjaar 150 of 167 trappelende paardjes onder het gaspedaal
daihatsu applause==> walgelijke naam en best wel saai, maar het apparaat heeft wel standaard 100+ pk (1600 motor) en jou houdt nog een flinke klap geld over
ford escort cabriolet (een nette is te vinden voor dit geld, open rijden roelt heftig!)
ford escort rs2000/xr3
ford probe (2 liter 16V van nieuwe model gezien voor 4950, fraaaaaaaai model)
ford fiesta xr2
honda civic coupe (92-95, mooooi model, veel spul voor te krijgen om te tunen)
kwijlauto: lancia delta integrale, maar das meer een hobbyauto ivm problemen enzo, dan moet je die crossa houden zeg maar
mazda mx 3, mx 6 (zelfs een oude rx7 is haalbaar!)
mazda 323F GT
mitsubishi eclipse
nissan sunny gti/coupe
nissan 100 nx (targadak) 200 sx , 300 zx
peugeot 205 gti... de laatsten zijn haalbaar voor dit bedrag, echt nette wagens (wel aankoopkeuring doen!)
peugeot 306 s16, voorloper van gti, net te doen, maar dan wel eerste exemplaren
peugeot 106 rally/xsi/gti
peugeot 405 mi16/t16
pontiac fiero
renault clio 16 v
renautl 19 16 v
seat ibiza/cordoba, hoewel een echt sportieve uitvoering of min of meer sportieve uitvoering voor dit geld lastig is (GTi, cupra)
toyota heeft ook veel :
corolla (snelle uitvoering)
celica
cupra
mr2 (!!)
vw: golf gti, corrado, golf cabrio (!!)
ik heb express een aantal autos er uit gelaten omdat ik er OF een hekel aan heb (opels) of omdat ze kwalitatief gezien niet altijd in staat zijn overal tegen te kunnen
suc6
[offtopic] vanmorgen nog bijna gecrashed, dat was NIET fijn (achterkant zette bij het afremmen ineens een stap opzij, khad er de handen vol aan om hem weer recht te krijgen [/offtopic]
anywayz, het moet dus net ff anders dan anders wezen, which is a fairly good thing want weg met al die saaie bakken.
aparte of ander dan anders wagentjes voor 5 mille:
audi coupe (begin jaren 90)
bmw 3 (cabrio)(nou ja, apart, tis iig sportief)
citroen zx 16 v ==> afhankelijk van bouwjaar 150 of 167 trappelende paardjes onder het gaspedaal
daihatsu applause==> walgelijke naam en best wel saai, maar het apparaat heeft wel standaard 100+ pk (1600 motor) en jou houdt nog een flinke klap geld over
ford escort cabriolet (een nette is te vinden voor dit geld, open rijden roelt heftig!)
ford escort rs2000/xr3
ford probe (2 liter 16V van nieuwe model gezien voor 4950, fraaaaaaaai model)
ford fiesta xr2
honda civic coupe (92-95, mooooi model, veel spul voor te krijgen om te tunen)
kwijlauto: lancia delta integrale, maar das meer een hobbyauto ivm problemen enzo, dan moet je die crossa houden zeg maar
mazda mx 3, mx 6 (zelfs een oude rx7 is haalbaar!)
mazda 323F GT
mitsubishi eclipse
nissan sunny gti/coupe
nissan 100 nx (targadak) 200 sx , 300 zx
peugeot 205 gti... de laatsten zijn haalbaar voor dit bedrag, echt nette wagens (wel aankoopkeuring doen!)
peugeot 306 s16, voorloper van gti, net te doen, maar dan wel eerste exemplaren
peugeot 106 rally/xsi/gti
peugeot 405 mi16/t16
pontiac fiero
renault clio 16 v
renautl 19 16 v
seat ibiza/cordoba, hoewel een echt sportieve uitvoering of min of meer sportieve uitvoering voor dit geld lastig is (GTi, cupra)
toyota heeft ook veel :
corolla (snelle uitvoering)
celica
cupra
mr2 (!!)
vw: golf gti, corrado, golf cabrio (!!)
ik heb express een aantal autos er uit gelaten omdat ik er OF een hekel aan heb (opels) of omdat ze kwalitatief gezien niet altijd in staat zijn overal tegen te kunnen
suc6
[offtopic] vanmorgen nog bijna gecrashed, dat was NIET fijn (achterkant zette bij het afremmen ineens een stap opzij, khad er de handen vol aan om hem weer recht te krijgen [/offtopic]
Ikzelf heb een Lancia Delta GTI, iedereen denk dat ie onwijs onderhoud gevoelig is en slecht rijdt...echter rij ik er al 3 jaar mee onder problemen, en als er iemand anders in heeft gereden zijn ze allemaal verkocht! Hij rijdt echt super!
Mischien ook het overwegen waard...moet je wel goed zoeken voor een goeie!
Mischien ook het overwegen waard...moet je wel goed zoeken voor een goeie!
2 Sjoel-> Idd zijn een hoop onderhouds kosten bij het lease bedrag ingerekend. Maar wel is het zo dat een Alfa zoizo al meer lease kosten met zich mee brengt als andere wagens. Plus dat het zo is dat als er schade geconstateerd word er toch iedere keer weer een eigen risico door belast word dus ben je nog vrij nadelig bezig bent met zo'n Alfa. Ook vrij vreemd is dat de Alfa 156 vorig jaar tot auto van het jaar is gekroond maar het jaar daarna in de statistieken helemaal onderaan staat. Is zelfs zo erg dat wij in de laatste 2 weken 4 alfa's 156 met een kompleet veroest onderstel hebben terug gekregen.
2 Mike82--> Bij leaseauto's boeit het de eigenaar vrij weinig hoe onderhoudsgevoelig een auto is. De auto wordt immers vrij snel weer omgeruild (bij een bepaald kilometrage of na een x-aantal jaren).
Dat de Alfa 156 auto van het jaar was is niet zo vreemd als je kijkt naar het prachtige design. En als je er eenmaal in gereden hebt neem je alle negatieve punten (onderhoud en 'rammeltjes') voor lief. Ze rijdt bijvoorbeeld stukken lekkerder dan een Volvo V40..
Maar goed, dit is allemaal een beetje off-topic
Dat de Alfa 156 auto van het jaar was is niet zo vreemd als je kijkt naar het prachtige design. En als je er eenmaal in gereden hebt neem je alle negatieve punten (onderhoud en 'rammeltjes') voor lief. Ze rijdt bijvoorbeeld stukken lekkerder dan een Volvo V40..
Maar goed, dit is allemaal een beetje off-topic
2 sjoel-> dit is inderdaad nogal off-topic maar ben het inderdaad wel met je eens dat een hoop van onze berijders zich niet echt druk maken om de auto. Het is immers maar een lease auto. Maar dat is nu juist de reden waarom ik in mijn eerste post in dit topic het hem afrade om een ALfa te kopen. Kijk als lease auto is het geen probleem. Verzekring en onderhoud en dat soort dingen zitten in het lease contract maar als het prive gaat rijden en je krijgt al die onderhouds dingen er wel allemaal bij, word het toch een aardig koste plaatje denk ik. Maar qua design heb je zeker gelijk, zeker erg toffe bak om te zien (en misschien rijden dat weet ik niet)
Of te wel, koop geen Alfa lease er 1 scheelt je een hoop gezeik
Of te wel, koop geen Alfa lease er 1 scheelt je een hoop gezeik
2 mike82
Een Alfa wordt nu geleased omdat de 156 en de 147 auto van het jaar zijn geworden. De bestuurders willen voor de buitenwereld laten zien dat ze verstand van auto's hebben, maar......
Om een Alfa te rijden (en te blijven rijden) heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig.
Een Alfa kan heel hard en sportief rijden, maar laat haar (Alfa is vrouwelijk) altijd eerst goed op bedrijfstemperatuur komen en dat is heel moeilijk voor de Nederlandse leaserijder (wat kan mij het bommen, het is toch MAAR een leaseauto, moet jij weten als je bij een leasemaatschappij werkt dat er voor het merendeel zo over wordt gedacht).
Mijn vader rijdt nu bijna 30 jaar alfa (GTV's, Spiders, Montreal, Sud, 3x33(16v's), 155 en nu een 147 en met al die Alfa's heeft ie nog nooit problemen gehad. Het hangt dus zeer veel van de bestuurder af of een Alfa "schade"gevoelig is of niet. Dat Alfa's in onderhoud erg duur zijn daar ben ik het zeker mee eens, dat is de keuze die je maakt.
Dus waar het nu op neer komt, is dat een Alfa niet vanzichzelf onderhoudsgevoelig is maar onderhoudsgevoelig door zijn berijder wordt gemaakt.
Een Alfa wordt nu geleased omdat de 156 en de 147 auto van het jaar zijn geworden. De bestuurders willen voor de buitenwereld laten zien dat ze verstand van auto's hebben, maar......
Om een Alfa te rijden (en te blijven rijden) heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig.
Een Alfa kan heel hard en sportief rijden, maar laat haar (Alfa is vrouwelijk) altijd eerst goed op bedrijfstemperatuur komen en dat is heel moeilijk voor de Nederlandse leaserijder (wat kan mij het bommen, het is toch MAAR een leaseauto, moet jij weten als je bij een leasemaatschappij werkt dat er voor het merendeel zo over wordt gedacht).
Mijn vader rijdt nu bijna 30 jaar alfa (GTV's, Spiders, Montreal, Sud, 3x33(16v's), 155 en nu een 147 en met al die Alfa's heeft ie nog nooit problemen gehad. Het hangt dus zeer veel van de bestuurder af of een Alfa "schade"gevoelig is of niet. Dat Alfa's in onderhoud erg duur zijn daar ben ik het zeker mee eens, dat is de keuze die je maakt.
Dus waar het nu op neer komt, is dat een Alfa niet vanzichzelf onderhoudsgevoelig is maar onderhoudsgevoelig door zijn berijder wordt gemaakt.
BMW 520i executive V6 24v.........is onze auto!
2 Dennis-V -> Tuurlijk ik zal de laatste zijn die zegt dat lease rijders nette rijders zijn. Lease auto's worden meestal kompleet afgetrapt omdat de berijders weten dat het toch niet hun auto is. Maar dat word bij elk type auto gedaan en dan valt toch op dat Alfa erg slecht is. Oftwel Heatwave als je wilt scheuren met een auto kan erg goed met een ALfa maar alleen niet voor lang Maar nu we toch off topic lullen.
Wij hebben vandaag de nieuwe versie van de Sumbaru Impreza binnen gehad als test auto. WOW wat een bak is dat zeg.
Wij hebben vandaag de nieuwe versie van de Sumbaru Impreza binnen gehad als test auto. WOW wat een bak is dat zeg.
Vinzz, ik weet zeker beter, straks helemaal als ie een nieuw kleurtje krijgt en een spoiler met daarin een remlicht die net zo breed is, moest ik helemaal voor naar Essen, maar dan heb je ook wat
2 Hardstylez --> maak ff van img url, en waar zijn de lichtmetalen velgen, spoiler en verlagingsset
2 Hardstylez --> maak ff van img url, en waar zijn de lichtmetalen velgen, spoiler en verlagingsset
laatste aanpassing
2 vinzz:
1600 WATT subwoofers: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
das zo ongeveer genoeg om je kofferbakdeksel los te blazen
hehe, goed bezig
en hardstylez: wat moet zon rs2000 nou kosten in volledig originele (!) trim?
1600 WATT subwoofers: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
das zo ongeveer genoeg om je kofferbakdeksel los te blazen
hehe, goed bezig
en hardstylez: wat moet zon rs2000 nou kosten in volledig originele (!) trim?
2 Vinzz:
iedereen heeft een andere smaak gelukkig anders zou iedereen Calibra rijden
ik heb dezelfde kleur nu, maar ga morgen voor andere kijken
mijn Calibra is uit '91 en heeft er 170.000 op zitten
ding is een beetje af
hoop dat dit hem gaat worden:
uit augustus '95
bouwjaar 1995-07 bijzonderheden:
km stand 73307
kleur Blauw Metallic
brandstof Benzine
deuren 2-deurs
carrosserievorm Coupe
transmissie 5-bak
APK Ja, tot
BTW/marge
marge-auto
aanwezige opties
ABS, Airconditioning, Buitentemp. meter, Centr.vergrendeling, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Getint glas, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Sportstoelen, Bumpers in carrosseriekleur
nou zeg je niet gelijk "zo brute bak"
maar heb nog wat leuke velgjes onder mijn huidige calibra
iedereen heeft een andere smaak gelukkig anders zou iedereen Calibra rijden
ik heb dezelfde kleur nu, maar ga morgen voor andere kijken
mijn Calibra is uit '91 en heeft er 170.000 op zitten
ding is een beetje af
hoop dat dit hem gaat worden:
uit augustus '95
bouwjaar 1995-07 bijzonderheden:
km stand 73307
kleur Blauw Metallic
brandstof Benzine
deuren 2-deurs
carrosserievorm Coupe
transmissie 5-bak
APK Ja, tot
BTW/marge
marge-auto
aanwezige opties
ABS, Airconditioning, Buitentemp. meter, Centr.vergrendeling, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Getint glas, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Sportstoelen, Bumpers in carrosseriekleur
nou zeg je niet gelijk "zo brute bak"
maar heb nog wat leuke velgjes onder mijn huidige calibra
laatste aanpassing
2 nutero:
Jah, wat een set leuke velgen al niet kan doen. Mijne heeft nu 110.000 gelopen en is van 91!!!! Airco zou wel lekker zijn trouwens...
Hij is nog helemaal standaard op de velgen na dan (en een paar kleine dingen zoals achterklep zonder letters). En hij wordt nog verlaagd dan deze zomer. Das wel genoeg. Heb liever vet geluid erin dan een extreme om- of uitbouw.
2 kolkie: Nee geen 1600 watt subs
waarschijnlijk een 4 kanaals 1600 watt versterker, waar mijn 300 watt pioneer ovaaltjes mee worden aangestuurd plus waarschijnlijk 2 subs van 450 watt.
Zoiets als deze
Jah, wat een set leuke velgen al niet kan doen. Mijne heeft nu 110.000 gelopen en is van 91!!!! Airco zou wel lekker zijn trouwens...
Hij is nog helemaal standaard op de velgen na dan (en een paar kleine dingen zoals achterklep zonder letters). En hij wordt nog verlaagd dan deze zomer. Das wel genoeg. Heb liever vet geluid erin dan een extreme om- of uitbouw.
2 kolkie: Nee geen 1600 watt subs
waarschijnlijk een 4 kanaals 1600 watt versterker, waar mijn 300 watt pioneer ovaaltjes mee worden aangestuurd plus waarschijnlijk 2 subs van 450 watt.
Zoiets als deze
laatste aanpassing
Aston Martin Vanquish V12, 500000 euro zei je toch? Oei, zat ik er 2 nulletjes naast.
Voor 5000 euro zou ik een mooie BMW 6.28CSi kopen, bouwjaar 82,83 ofzo. Heerlijk, oude luxe. Alles leer en elektrisch, 190 pktjes. Heeft een beetje een kampimago maar dat ligt meer aan de bestuurder vind ik. Een 6.35CSi is ook wel haalbaar voor dat geld maar dat is een 8-cylinder en dat gaat je echt benzine kosten vrees ik dan...
Die haaienneus.. mjum, das pas ECHT BMW.
Voor 5000 euro zou ik een mooie BMW 6.28CSi kopen, bouwjaar 82,83 ofzo. Heerlijk, oude luxe. Alles leer en elektrisch, 190 pktjes. Heeft een beetje een kampimago maar dat ligt meer aan de bestuurder vind ik. Een 6.35CSi is ook wel haalbaar voor dat geld maar dat is een 8-cylinder en dat gaat je echt benzine kosten vrees ik dan...
Die haaienneus.. mjum, das pas ECHT BMW.
laatste aanpassing