Partyflock
 
­ Nederland
Mijn aller eerste feest was de 1e dance valley ooit........kweet niet meer zo uit m'n hoofd of dat nou 95 of 96 was maargoed.

Daar ging ik toen nog samen met m'n pappie heen want m'n pa kan een feestje op z'n tijd ook wel warderen :D (jaja het feesten zit in het bloed)

En hoe zit het met jullie?
Al jaren party verslaafd of net begonnen?
 
impulz, feb 2001
Renaissance world tour in de fun
en daarna Mysteryland 2001
wat zijn er toch veel mensen die eigenlijk net sinds 1/2 jaartjes naar feesten gaan..........viel me ook al op id&t op........
 
mn 1ste feessie was "thunderdome promo night" '94.
fucking lang gleden.
k was eerst hardcore dus tot 2 2,5 jaar geleden allen hardcore feesten. daarna hardhouse.
mn 1ste hardhouse feest was impulz d eerste impulz en nu geen enkele gmist.
k voel m lekker op n hardhouse , hardstyle feest
lekker :bounce:

C y'all @ impulz
 
en vaak mystery world te zaandam(toenog)
Yeeeeeaaahh Mystery World was ik ook vaak te vinden!! 'Good old days' :-D
Pfff mn eerste feest...
Ik heb echt geen idee meer waneer,maar het zal iets van '94 zijn geweest in de Energiehal!!
 
MIJN EERSTE FEEST WAS:
sensation 01-07-2000

wel grappig maar daarna heb ik de schade van vroeger ingehaald door is wat hardcore feesten bezoeken. en natuurlijk ook hardstyle feesten....
 
ik ben ook in de eerste grootste toen nederlandse hakkuh party geweest BLADERUNNER 2 dooie gevallen toen in martinihal grun.iemand van hier daar ook toen geweest ??
Costa del Zaan in de Fun was ergens in juni '99 gloof ik. Volgende echte grote feest was plensvalley '99
Dat was een hardcore feest in december '94. Dus inmiddels zo'n 7 jaar aan de gang :-)
yep tonym bij bladerunner ben ik toen ook geweest in de martinhal in grun.
Thunderdome 1996 om niet te vergeten:)
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Future of hardcore...
 
Dance Valley 2001
uhhhmmmm... innercity 2000... :-D
was er ook laat bij maar ben nu alle schade aan het inhalen!!
 
Mij eerste feestje was Australian Rules. Klein feest in Midwoud(?) maar wie draaide er: Promo, Ruffneck met mc Energy, de live show van three steps ahead en nog een zootje, maar dat ben ik allemaal weer vergeten. Ik was toen 14 of 15 dus 5/6 jaar geleden. Zozo, ik wordt al oud!!!
tja uuh was trance energy in heerenveen is dichtbij en in 2000 was wel gaaf heb dus het virus ook te pakken hihi :p
 
Mijn allereerste keer stappen was toen ik 18 was...elke week naar Nighttown. Dat was toen "hot" (nu komt er geen hond meer op zaterdag), ik ging ook weleens naar de iT en de Roxy enzo, dat was toen heel erg "in" in die tijd. Toen had je ook nog geen Dance-Valley, Impulz, Awakenings en noem al die feesten maar op...
Mijn eerste feest was geloof ik MTC...ook ergens in 1870 ongeveer :-D ;-)
Dance 2 eden in de vechtsebanen in 96 of 97.
Een of ander feest in de energiehal geloof ik. Mijn god.. wat een tijden zeg :)
 
M'n eerste feest toen ik 15 was de MMDE (mag ik dat noemen????) in December '97...
Daarna had ik 't wel ff gezien en ben ik op Massive in het Beursgebouw (29 april 2001) "ontmaagd" voor de party's met X.. ben nu geloof ik op zo'n 15 feestjes geweest vanaf Massive...

KuZje C***
Mijn eerste grote feest was de afterparty in de Doelen/Nighttown van de 2e FFWD Dance Parade in 1999. Sinds dien heb ik er geen eentje gemist. Dit jaar wordt het de 5e keer voor mij.
Sorry vergissing het was in 1998!!! Wat gaat die tijd toch hard.
 
mijn aller eerste feest was ic 2001
 
Ik geloof dat dat Massive in 1999 was ofsow. Eigenlijk best laat als ik het nu bekijk!!
Ik was ook bij blade runner. 1 van de slechtst georganiseerde feesten die ik ooit meemaakte!!
In de terrorzaal hadden ze alleen stroboscopen aan en elke keer als daar ff mee ophielden zag je ze met bosjes op de grond liggen %-)


Vind het trouwens verbazingwekkend dat sommige mensen niet meer weten welk feest het was. Ik zal het nooit meer vergeten, zo'n mooie ervaring was het :-)
dat sommige mensen niet weten wat hun 1e feest was bedoelde ik dus %-)
 
jah maarjah daar hebben ze wel van geleerd van dat slechte feestje bij die boeren.!!
Bladerunner 1, was dat 12 oktober 1996?
Dat is de allerberoerdste dag uit mijn leven geweest! Met je beste vriend heen...
Alleen terug, hopend dat ze hem in het ziekenhuis weer aande praat krijgen
En dat in het ziekenhuis te horen krijgen dat hij al dood was toen ik hem oppakteom naar de GHBO te tillen....
En vervolgens zijn ouders die mij de schuld gaven (en nog steeds doen), en mij het ziekenhuis uitgeschreewd hebben, terwijl hij 23 was en ik 16... Hij was als de broer die ik nooit heb gehad voor me. Wat kon ik er nou aan doen dat hij zichzelf OD-de....

Kutzooi, sorry, moest ik ff kwijt...

Mike 02-10-73/12-10-96
ML 97 of 96 in utrecht was het
Xypzo, dat is nog is kut. Beetje laat, maar toch gecondoleerd, krijg kippevel bij het idee
xypzo: zoals damien ook al zei, beetje laat maar nog gecondoleerd kerel..........dat zijn de dingen die je dus echt niet wil meemaken.....
tja, was wel een beetje off-topic, maar ik had het er gisteravond ff moeilijk mee!

thnx btw...
 
Mijn eerste party was Helraiser.. in A-dam...
Net geen 16... eerste keer weg lekker aan de lachgas ballonnen... eerste ptje...
vergeet ik nooit meer...
De tijd verandert maar k niet stuiter gewoon lekker door :bounce::bounce::bounce::bounce:
He Esoterie, nou hoor ik het eens jongen
lekker aan de lachgas :vaag:
 
2xypzo........das fuckt up verkankaht man... ik heb ong.het zelfde meegemaakt 12-12-2000...
life sucks...
Dat is geweest Hellraiser sporthallen Zuid 5 juni '93 meteen verkocht was ik vergeet het nooit meer was toen 15 jaar en groots dat ik het vond!!
 
Kijk rage weet waar ik t over heb!
Dat was ook mijn eerst groote feest... en t was HEEL GOED TE DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

To Tracid Traxxx Hard Style....
hey ro Shadolands rave was inderdaad een KUT!!! geluid!!! en kloote geregeld!!!

L@t3rrr...
 
Hey Tracid... nu zie k je ander bericht ook...
SSSSTTTT van die LACHGAS.... %)
Maare je kent me nu denk ik wel of niet????????
mijn eerste was night of the hools in enschede.
dat was in 94 of 95 weet niet meer zeker.
en hup gelijk aan de snoepies.
maar de laatste 3 jaar ben ik niet meer veel op party's geweest.
en daar moet maas es verandering in komen :)
 
Ik ben een oudje mijn eerste grote feest was in de Martinihal in 92 of 93 en volgens mij was het een Thunderdome party. Maar ook dat weet ik niet meer zeker, damn zou het toch komen door de :xtc: ?
mijn eerste grote feest waz Thunderdome '98 in onz eigen FECje in Leeuwarden... tsja, toen werd er nog gepartied in FEC, sniffsniff
HQ September 2000
"I remember it like it was yesterday" :)
Mijn eerste feest was Innercity ´99. De technozaal was zwaar stampen, vooral Dave Clarke
m'n eerste feestje was mega music '99... leuk om mee te beginnen.. daarna naar de 1ste(en nog steeds de beste) impulz :)
 
eerste feest was Trance Energy 2000, helemaal te gek toen!
Stappen in discotheken doe ik al vanaf me 11de, maar m'n eerste echt grote feest was Mysteryland... De eerste keer dat die in het Bussloo werd gehouden.. HAHAHA.. gelijk onder de bagger :)

hugs
 
mijn eerste grote feest was ML 2000
was wel goed te doen

2 Esoterie: KEN JE BETER COKE SNUIVEN :vaag: