Partyflock
 
Forumonderwerp · 21307
­ Nederland
 
Wat vinden we van dit nieuwe nummer?

Beetje kromme tekst als je het mij vraagt.

Die uitsmijters Broes en Dre zijn wel strak van live opgenomen :D


topictitel aangepast,gabber mamma inz.p.f:)
laatste aanpassing door een beheerder
Ken het niet maar ze hebben dus een nummer erover gemaakt, ben wel benieuwd wat voor nummer het is.
 
Het is nu de superclip op MTV.

ff opletten dus snackyman :P
 
hehehe ja dan schiet het niet echt op :P
Was gisteravond ook al een topic over dacht ik... Maar heet dat nummer 'kutmarokkanen' ofzo? De lyrics vind ik eigenlijk wel redelijk waar, misschien voelen veel marokkanen dat ook wel zo, want een niet-zo-heel-klein-groepje verpest het voor de rest!
En ik geef alvast de waarschuwing, dit topic is al 10 keer gesloten ofzo omdat niemand zich kan gedragen, dus geef je volwassen mening en niet zo'n stomme kinderachtige racistische kut mening

Het nummer vind ik opzich wel goed, zit een kern van waarheid in, maar wat ik slecht vind, is bv. het stukje over ede. Als ie een betere reputatie voor de marokaanse bevolking wil, kan ie beter daarvoor als marokaan ze excuses aanbieden dan zeggen dat het om ze verjaardag was
Dat stukje over Ede zie is niet echt serieus bedoeld denk ik om eerlijk te zijn.
Neej, tuurlijk niet. Dat snap ik ook wel. Maar als ie echt een goed nummer had willen maken waar ik echt respect voor zou hebben, dan had ie daar toch wel iets beters van kunnen maken.
Ja, daar heb je gelijk in, want het stukje is het enige dat niet serieus is in het nummer, en qua 'humor' slaat het de plank nogal mis.
Het enige waar ik dubbel om lig is 't einde!!
damnz... te melig!
 
:O Mijn topic op S2D gejat...:@:@:@
 
Ik vind het nergens opslaan
Mijn zijn Ralph Lauren polo's :bah:
 
die gozer zet naar mijn mening zichzelf behoorlijk te kakken, met z'n: jullie kijken anders naar ons omdat ik op 11 september in ede stond feest te vieren
laatste aanpassing door een beheerder
het liedje ja dat ken er wel meedoor hoor, niet dat ik het luister maar ok, er zit wele en stukje in waar ik hard om moest lachen, zo iets van, euhhhhhhhhhh weet het niet eens meer maar ok
 
ede ja....heb het gezien
 
Sorry Damien wist niet dat hier al topics over waren geweest :)
Ik vind het een beetje een triest nummer. En het valt me mee dat er weinig ophef over is, als nederlanders een nummer maken over hoe kut marokkanen wel niet zijn dan word iedereen gek, maar dit kan dan wel.
 
ja , hij heeft het maar over "ZE" noemen ons.

Later komt er in voor dat ZE ons niet over een kam moeten scheren terwijl hij juist "ZE" (Nederlandse bevolking) over een kam scheert!
 
Snoekie?
Daar heb je wel weer gelijk in Emilio
Wat is er Apocalypse?
 
Later komt er in voor dat ZE ons niet over een kam moeten scheren terwijl hij juist "ZE" (Nederlandse bevolking) over een kam scheert!


En wat doen Nederlanders al 40 jaar?
Euh..... blowen? Baco's drinken?
 
ik vind het dus echt een stom nummer...
zap hem ook meteen weg! irriteer me dood aan die clip!
laatste aanpassing
Ook dat Phryme, maar ook met 1 kammetje scheren, ofsow...

En assie de tekst niet snapt beste boppert, dan ben je dom. Of kom je uit een dorp?
tis dat de tekst hierboven staat, maar anders??
Ik vind het wel een lekker plaatje. Goede lyrics en lekkere beats erachter :)
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Ik vind het ook wel een cool nummer! Ik snap die kritiek gelijk niet?
 
ben het helemaal met Hardcoremf eens! waarom blijven ze zich zo opwinden over ons Nederlanders..
laatste aanpassing door een beheerder
idd noel!
tjah, of wij kunnen eens ophouden ze allemaal over 1 kam te scheren ;)

maarjah dat doen ze oowk bij ons ... maar ik voel me iig niet aangsproken .. mensen hier wel?
Ze doen gewoon beetje zielig joh, gabbers worden ook over 1 kam geschoren...omdat er een duidelijk aanwezige groep het verneukt voor de rest...
Das bij die marokkanen toch ook...alleen hun zijn wat erger in crimineel opzicht enzo.

Fuck dat nummer gewoon, erger me er dood aan :kots:
kaal of kammen
 
Dit nummer slaat nergens op, maarja dit valt zeker onder vrijheid van meningsuiting?
 
voel me verder niet aangesproken..word er alleen echt supergeirriteerd door!! Gaan ze echt zo lekker AGRESSIEF in de camera kijken, met hun hele familie op de achtergrond...
 
heb het nummer ook nog niet gezien,vraag me af of ik hem wel wil zien...denk ut niet :bah:
Weet wel zeker van nie, die gozerz doen echt veel te wijs in die clip.
 
Artiest Elcol
:@:@:@ godver.....


dit onderwerp/topic had ik dus.....gisteren geopend....maar neej werdt meteen gesloten en eruitgehaald :@

neej nu iemand anders zonder NL in zen naam ofzow het doet mag het ineens wel

poepoe
Vooral dat ene stukje van hebben ze niks gedaan ofzo. Zeker nog nooit in Gouda geweest. En dan vinden ze eht gek dat bijna alle "nederlanders"hier een hekel aan ze hebben. Tuurlijk zitten er ook zat goede tussen, sterker nog 1 van mijn beste vrienden is een marokaan maar dit nummer slaat echt nergens op. Maarja ze zijn zo zielig dat ze gediscrimineerd worden, Ik vind het in ieder geval wel mee vallen en dan woon ik nog in klein maroco
Ik vind het opzich wel goed dat ze zo'n nummer gemaakt hebben, vind het alleen suf klinken (niet mijn stijl muziek), maar idd Emilio, alsof wij alle Marokkanen over een kam scheren, zullen misschien veel mensen doen maar ik iig niet, dus ze is al fout. Ik weet wel dat veel Marokkanen niet altijd even 'leuk' zijn, maar dat zijn ook niet alle Nederlanders. Maar snap best dat als hij hier in Nederland geboren is, het niet leuk is om altijd maar 'veroordeeld' te worden...
 
Topic nummer zoveel over dit nummer en opnieuw zal ik m'n mening niet bijstellen. Zien jullie het niet of wat?!?
Hij voelt zich gedemoniseerd (Pim bedankt voor dat woord), omdat we ze allemaal over één kam scheren ... maar hij heeft het in zijn liedje wel steeds over JULLIE. Daarmee scheert hij alle Nederlanders toch ook over één kam?
Ik had er in de vorige topic ook al een aantal andere punten uitgehaald, waaruit blijkt dat die gozer maar een zielepoot is.
Rap is sowieso niet mijn muziek, maar dat doet er verder niet toe. Als je een liedje maakt, verzin er dan ook een goede tekst bij.
laatste aanpassing
NL InSomNiaC NL 21 oktober 2002 23:02
godver.....


dit onderwerp/topic had ik dus.....gisteren geopend....maar neej werdt meteen gesloten en eruitgehaald

neej nu iemand anders zonder NL in zen naam ofzow het doet mag het ineens wel

poepoe
-----------

Gaat niet om de topic starter, maar of de mensen volwassen kunnen reageren
 
Sorry hoor maar dit lied slaat echt helemaal nergens op "Ze kunnen ons nix maken" TSs hoor dat dan!!! Sorry hoor jongens maar met dit lied halen jullie jezelf alleen maar meer naar beneden en word het alleen maar erger.

DOM DOM DOM:S:S:S
 
Het enige echte kutte is dat je in de clip 2 molens op zo'n steentje ziet, op een bepaald moment is er 1 weg en staat er een moskee voor in de plaats... hmmz, kan niet echt uitleggen wat ik bedoel... net alsof 'wij' ons moeten aanpassen aan 'hen', door moskeeën te bouwen enzo...

you snap?
 
2 rowan...

jah humm er waren 2 reply's.....

en toen was het alweg...
 
Ik vind het echt een goed nummer !!

Ik besef nu pas dat marokkaantjes echt super tof zijn, en dat ze helemaal niet stelen enzo!!

Ik wou dat ik marok vriendjes had dan konden ze me ook zo tof leren rappen en alles over allah vertellen, en hoe ik autoradio's moet stelen en mensen lastig kan vallen OEPS :D
Joh het word alleen maar erger met die gasten!