Partyflock
 
Forumonderwerp · 21242
­ Nederland
Ik lees net in een ander topic iets over vieze hangende schaamlippen en te grote schaamlippen enzo haha

Wat bedoelen gozers daar eigenlijk mee, hoe moet dat eruit zien dan?

(en ff tussen haakjes wij gaan toch ook niet huilen als een jongen een scheve pik heeft?)
 
zeg..

Daar kan ik toch niks aan doen? Ik lees geen fancy's en heb ook nooit meidenbladen gelezen.
Ik heb zoiets ook nooit gezien..dan kan je je toch wel voorstellen dat ik het een raar verhaal vind.

Gelukkig heb ik ook nooit mannen met een vreemde piemel getroffen...
Ik vind die dingen al zo lelijk..als ie dan ook nog eens vreemd van vorm is, dan heb ik al gegeten.
Whahahaha!!! met een knik erin, is dat een vreemde vorm? ;)
 
dus als een man een vreemde lul heeft, scheef of wat dan ook, dan wijs je ze af...?!? :s
hehe vreemde piemels zijn er genoeg, maar goed perfecte piemels bestaan ook niet naar mijn mening :D:o
laatste aanpassing
 
Als er een knik inzit dat lijkt me dat

1. er heel raar uitzien in stijve houding

2. vreselijk beroerd neuken
 
nou, een knik neukt soms heel lekker hoor ;) om een hoekje ;p hehe
wie weet wat voor nieuwe standjes die knik kan bieden :D
 
psies!!! LOL ;)
ik ben er sowiezo heilig van overtuigd dat het er niet zo heel erg veel toe doet hoe groot, klein, lang, recht, dik, dun, scheef of wat dan ook hij is, zolang de rechtmatige eigenaar maar weet hoe die ermee om moet gaan :) :D
laatste aanpassing
ik denk dat als hij dun scheef en een knik heeft menig vrouw zal afknappen, ongeacht wat de eigenaar met dat stukje freakshow kan klaarspelen.
 
Hangende lippen zijn vies lijken net 2 grote oren van Dombo het vliegende olifantje :bah:
laatste aanpassing
 
muhahaha en met een heel oerwoud van haar dr bij zeker ;)
nee, dat schiet idd niet op... maar over het algemeen maakt het niet zoveel uit, vind ik.. :)
lijkt me niet fris van die helegrote lappen rosbief tussen je benen :D :D ;-p
laatste aanpassing
Met die reuze schaamlippen lijkt het helemaal op een verbouwde slagerij op Zondagochtend:S:S:S:­S
laatste aanpassing
lol @ Muffdiver :d

By the way....grote lappen rosbief ?
Een tikkeltje overdreven misschien ?

Hoe groot is groot volgens de heren dan ?
Haha heel herkenbaar al die verhalen over misvormde kutjes/lippen.

jaja je komt want tegen in je beroep als verpleegkundige
tuurlijk overdreven met stukken rosbief, bij de een steken ze wat meer uit dan bij de ander, sommige kicken juist op grote binnenste schaamlippen. Anyway de schaamlippen varieren per vrouw net zoveel als dat de eikel bij elek man anders is. En een groot deel van de mannen die hier loopt te blaten over rosbief heeft waarschijnlijk zelf ook geen "anatomisch" correcte penis, en daarbij komt kijken dat de enige vagina die ze ooit hebben mogen zien is dat van hun moeder.
 
hahaha die zit ;) lol
 
Artiest William Tech
lekker sneu als je daar op afknapt zeg, wat kan zij er nou aan doen als ze zulke lippen heeft? niks toch?
ik zit er iig niet meer hoor, ja, er zijn natuurlijk uitzonderingen als die dingen echt zowat op d'r knieen hangen dan schrik je wel ff maargoed volgens mij is er niemand die dat heeft :P
sommige mensen zoals muffe-diver kennen niet tegen een geintje :-S
boeit mij het nou hoe de schaamlippen van me vriendin eruitzien ik prik m toch wel naar binnen hoe groot die schaamlippen ook zijn....
laatste aanpassing
 
Jezus nou!
Ja, prop hem maar langs dat stuk wild vlees :D

Zolang je maar geil ben toch ;)
 
LOL tussen een dikke vetrol
Nou wete je Gina, als je binnenste schaamlippen echt psychische of lichamelijke problemen met zich meebrengen (dat je pijn hebt als je op de fiets zit enzo), kunnen ze operatief kleiner worden gemaakt. Dan moet je wel denken aan lippen die meer dan 7 cm uitsteken. Anders wordt een operatie afgeraden. Het is een zeer pijnlijke operatie en je kunt daarna ontstekingen krijgen enzo.

Ik weet nog dat vroeger veel meisjes dachten dat ze er "abnormaal" uitzagen omdat de binnenste schaamlippen uitstaken, maar dit is, zoals Muff al zegt, doodnormaal. Ik heb ze in alle soorten en maten voorbij zien komen hoor, believe me, en ja, de mijne steken ook een beetje uit. nothing to be ashamed of. Niks geen lappen rosbief. En dat gold voor die andere dames ook niet. Gewoon een lekker velletje extra vrouw om op te knabbelen! (6)
 
helemaal mee eens wackiejacky, dit is helemaal niets vreemds, ik snap ook niet dat er hier zo op wordt gereageerd. Idd niks geen lappen rosbief, gewoon vrouw.
knabbelen? als in kauwen? %-)

maar idd dat kleine beetje uitsteken geeft weer xtra mogelijkheden bij oraal ;)
Hehehe Muff, komt nogal vlezig over idd, was meer liefkozend bedoelt. Kan beter sabbelen zeggen denk ik! :D
sabbelen is idd heel wat anders dan knabbelen ofsow ensow
 
Ik zet altijd mijn rechter snijtanden erin ....



blaaa ik moet vieze thee drinken omdat ik ziek ben :( *JANK*
nou knuppeltje die link poste iemand in dit forum.
ter grootte van twee stukken kipfilet en een kittelaar zo groot als een duim....... dat is een vagina waar je U tegen zegt.....
 
Zullen we dit hangende schaamlippen noemen? :)

Die had ik al gepost neger die kinderenlastig valt
 
Owh :(

Hou je dan nog wel van me?
Hallo dan, dat lijken wel uiers!
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
paddenstoelenpiemels


Wat moet ik me daar nu weer in hemelsnaam bij voorstellen? Een mega eikel?

En 'hangende' schaamlippen zijn net zo veelvoorkomend en normaal als 'schuifdeurtjes' hoor.
Persoonlijk heb ik dat zelfs liever dan een 'kinderkutje' (al helemaal als de boel compleet kaalgeschoren is!)
Niet zeiken gewoon je mond erop en je :9 de heleboel strelen...en je handen de rest van haar lichaam strelen:D

Klein beetje uitstekende lippies is toch juist lekker vind ik althans ..... dames hebben ook wel eens van die hele kleine lippies :S dan valt er amper wat te sabbelen :S ......maar ik mag zeker niet klagen heb zelf ook niks om op te laten sabbelen :d hehehee

Ut belangrijkste is dat je van elkaar geniet!
 
of jullie ballen soms gelijk hangen he haha over het algemeen hangt niks gelijk zowel bij vrouwen als mannen als het maar super lekkur is ja toch kuzzzzzz
Zal het wel eens een keer nakijken met een waterpas
 
haha ik ben benieuwd knuppel of ik gelijk heb of niet ;)
 
2--> speacy partygirl: als alles er maar hangt dan vind ik het al best ;p
 
haha dat is waar als alles maar goed werkt ja toch (k)
Grmbl.. moet ik weer een waterpas mee de badkamer in zien te krijgen mja zal me wel lukken.

Eummz wat bedoelen jullie als alles er maar hangt??
- 2 ballen
- Het slurfje
- Bos Helmgras
 
mag beetje helm gras ook jullie houden toch ook niet van een ontplofde mol haha
 
2--> knuppel: ja ik bedoel als die "knuppel" ;p er maar hangt en de 2 soepballetjes.

hou dat bosje Helmgras maar weg.
daar ben ik nie zo dol op en ik denk de dames ook nie. misschien een klein beetje
Dat bosje (was meer oerwoud) helmgras is allang verdwenen :)
laatste aanpassing
Ik ben het iig met shebyte eens!
Mooiste is dat alles erachter zit, precies zoals ze uitlegd op pagina 1:D
Hij hangt waterpas!!!!!! :D
 
goh is ie nou blij !!