Partyflock
 
Forumonderwerp · 21160
­ Nederland
 
Fuckin ik ben nog steeds niet mezelf na Thunderdome!!!! AHHHHHHHHHHHH!!

Ik denk dat ik fuckin gek word!!!!

Het is nu al een week geleden en ik kan nog echt niets mentaal gezien!!!!!

Fuck en het is nog mn eigen schuld ook!!!!

Met mn: 'Nou, fuck it dit is Thunderdome laat ik mezelf ff flink naar de klote helpen'

Kutkansloze ik..........
Donna slaat weer eens helemaal de spijker op de kop.

En allejezus, welke mongool begint hier nu over Prozac? Luister hier aub niet naar. Ik weet uit eigen ervaring en gezien mn studie teveel over zulke zaken om je dit zomaar iemand te laten vertellen. Prozac is een medidijn wat je nooit zomaar mag gebruiken. Daarnaast is de combinatie van antidepressiva en middelen als xtc hartstikke gevaarlijk, je loopt dan kans op het serotoninesyndroom! Afblijven dus!

Anywayz, je weet zelf wel hoe het zit en dat wordt nu vaak genoeg herhaald. Gebruik alleen als je je goed voelt en je eigen grenzen respecteert. Je blijft je eigen proefkonijn!
Alles door elkaar en tegelijk gewbruiken kan je een behoorlijke mind-fuck bezorgen.

Waar dat alles door elkaar gebuiken goed voor is, is me ook een raadsel... Coke en pep zijn uppers, xtc een downer. De coke en pep overheersen waardoor je echt helemaal geen fuck van de xtc merkt. Je kan je erop los slikken, werken zal het echt niet doen. Wanneer het wel werkt die xtc? Wanneer de rest van de dope is uitgewerkt. Het enige wat je daarna zal ervaren is een kut en leegteloos gevoel.

Door mekaar gebruiken is sowieso zonde van je centen. Daarbij kan je er ook flink neerslachtig van worden.
 
xtc is ook een behoorlijke upper hoor....maar dan met een entheogeen effect....ennik voelde die shit dus echt wel samen met al ut andere
Dat is toch helemaal niet wat R-man zegt Speedyjoe? Als jij verschillende middelen door elkaar gebruikt, heeft niet alleen je lijf, maar ook je geest het veel zwaarder te verduren. Speed naast xtc gebruiken put niet alleen de serotoninereservoirs uit, je doet ook nog eens inbreuk op je dopaminehuishouding. Je lever heeft het zwaarder en je zult eerder en meer last hebben van nare bijverschijnselen!

Het is heel simpel. Je weet wat drugs zijn, welk effect ze hebben en wat de voor- en nadelen zijn (dat mag ik althans aannemen want anders hoor je je er niet eens mee bezig te houden). Je weet niet wat de risico's op de lange termijn zijn ook nog eens. Dus maak voor jezelf een afweging. Zolang de positieve punten blijven overheersen, moet je de consequenties maar voor lief nemen. En als je teveel last krijgt van allerlei nare bijverschijnselen, begrijp je ook wel wat je te doen staat...
 
2 Wackiejacky

serotoninesyndroom..­. is dat dat je hersenen altijd de hoeveelheid serotonine aan blijven maken die ze aanmaken als je een snacky neemt???

Nee grapje... ik weet ook wel dat t serieus bedoeld is maar kon t niet laten :)
Ik snap je grap niet zo oranje figuur...