Partyflock
 
Forumonderwerp · 21154
­ Nederland
Ik begrijp dat niet.... je ziet t overal en op elk forum valt t me op....... ah die hardstylers dat zijn zo van die simpele figuren met een wegwerkersbroek aan of van die stomme HEE-HOO boeren..... leg t me eens uit en kom met een goede rede.....
Ik vind het heerlijk om op HS te gaan stampuhhhh.

En ik vind dat er altijd wel een relekst publiek komt:D ...wat ik ook wel belangrijk vind.

Hardcore blijft voor mij NO 1 maar ik vind HS ook lekker net als HH
En als iemand daar een prob mee heeft dan gaat hij maar het dichts bijzijnde police office
hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs hardstyle sucs

























































grapjuh :P
jij grapjas :O:O:O:O
Okay! Net iet wat anders dan dat ik het heb geformuleerd!

1000 x sorry!!!!!

Ja moest mn haar ff tune-en! En had een spiegel nodig......
HS is trance met een Happy hardcore bass HEEEEEHOOOOO


Enne wat er aan het begin van dit topic word gezegd dat jullie als HS liefhebber (zijnde) altijd worden afgenouwd.

Doen jullie nu precies het zelfde met Techno liefhebbers.


UNITE AS ONE
 
toen gabber een hype was zat iedereen daarop te mekkeren, nou is hardstyle een hype en zit iedereen lekker daarop te mekkeren.

Maarja fuck it luister gewoon naar de muziek die je tof vindt en heb schijt aan anderen


























alleen niet naar hip-hop/negerherrie
laatste aanpassing
 
oja, en als iemand het niet met je eens zeg je gewoon in die stinkbek van diegene: fuck you, you fucking fuck
laatste aanpassing
waarom er negatief over word gelult?? logisch, omdat t tegenwoordig vrijwel alleen maar uit bagger bestaat! en omdat het commercieel is, en omdat iedereeen er als kuddedieren achteraan banjerd!