Partyflock
 
Forumonderwerp · 20755
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Zoww dis ookwel ff leuk om te weten... als vervolg op dah andere topic.
--------

Mijn slechtste was Digital overdose op 4 DEC 1999 in leeuwarden, eerst kotse van teveel bier en ben toen met me kop op een tafel inslaap gevallen :S bwhahah kan der nu wel op lagguh eigeluk :P, heb wel lekker geslapen haha, muziekie derbij
nah afgelope shockers vonnik wel n bagger feessie..heb me wel vermaakt..maar op alle andere feesten stukke meer..

ohw jah waarom? geluid kon stukke beter en de gehele sfeer was errug :S
laatste aanpassing
 
Slechtste grote feest vond ik Impulz indoor 17 februari 2001. Waarom??

Omdat ik iedereen binnen een half uur was kwijtgeraakt en heb ze niet meer teruggevonden. Ik had geen munten, want die zaten in de tas van een vriendin van me, evenals me telefoon, garderobebonnetje (en het was fokking koud)en de rest van me geld en sigaretten.
Later wel wat bekenden tegen gekomen, waarmee ik naar huis ben gereden.

En bovendien viel het geluid ook nog eens uit tijdens Nilly Nasty, voor een half uur ofzo leek het wel.
Impulz Outdoor 29-06-02

Muziek was echt helemaal niks, totaal geen sfeer, pleuris koud...

Was blij dat ik gratis kaarten had en ben om 4 uur maar huiswaarts gegaan...
 
mijn slechtste feest was shockers 2oo2.
en waarom nou ik vond de muziek kwalietijd echt slecht en het was er vet koud..
ik mij er wel vermaakt ,ik vermaak mij over al wel maar ik vond dit feest niet een van de top 10..
massive ergens in 1999 ofzo:S
Artiest Pato
Trance Energy 16 Feb 2002
en beste was Bitte ein Beat! Vibrate! precies een dag ervoor...!
 
Laatste MoH in de fun....Blehhhh
 
Hardcore 4 live 30 november 2001
weet ik eigenlijk niet ik had me er gewoon veel meer van verwacht ene waren zowat geen bekende en wij waren ook niet met veel er heen gegaan,en die gene met wie ik mee was vond het niet leuk dus ging in de auto wachten en de rest die met hem mee reed bleef daar maar ik heb ook maar in de auto gew8 was echt een klote avond
vond ik!
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
QT10 leek net een trancefeest

impulz outdoor2002 was tever heen
BLADERUNNER paar jaar geleden in Groningen, wat een tering feest, waren iets van 5000 mensen teveel, waarop je een uur moest lopen eigenlijk schuifelen naar de andere kant, werd ook nog trap afgezet, inverband instortings gevaar, organisatie was dus puur op GELD uit. EIKELS!!!
Hardcore vs. Terror 2 dit jaar. De leren jas van een vriend van me werd gejat, mijn geld werd gejat, en ik was veel te zat (misselijk dus) en daarna sacharijnig.
Sensation black, ik vond dat er absoluut géén feest sfeer hing.

Het was allemaal wel mooi aan gekleed en alles, maar het was gewoon te massaal. Helemaal géén gezellige intieme sfeer.

En Picotto draai de echt kut
Sensation Black ! wat een bagger feest
 
Ik ga met Jumper mee....wat een drama was dat zeg!
 
2e Speedrazor in Nijmegen: Wiet was in beslag genomen, in de hakzaal draaide ze 2 uur mellow, argh. Meegenomen door security omdat meisje naast me aan het doorflippen was, dus eigenlijk als hulp. Maar DAT meisje had meer dope bij dan dat ze woog, dus werd ik ook grondig gefouilieerd. Gevonden een halve pil, met als resultaat vette ruzie met 5 hele brede portiers. Maar ik mocht naar lang lullen weer binnen, en hoefde niet naar de politie.

Mijn zin was nog verder weg, geen wiet, dus kutfeest. Ik wilde naar huis, was met de trein, het was ijskoud buiten, dus was verplicht om op dat feest te blijven FACK IT...!!!
euh.....

dat feest in het diemerbos, was drama
gelof dat er 15 mensen waren, geluid was kut en alle drank was lauw :(

maar voor de rest, ik ben heel makkelijk
ik vermaak me altijd wel
 
Ik vermaak me ook altijd wel ja, maak het dan zelf gezellig. Maar op DIT feest wilde ik echt wel weg, en baalde dus dat dat niet kon...

Simpel, zonder wiet, geen feest..!!!
laatste aanpassing
moh in de fun
wneer week niej meah pesies maar blegh was niks
zooooveel mensen en zo ongelovelijk warm
was echt niet tof meer
JA voor mij dus ook Bladerunner in oktober 1996. Denk dat de meeste mensen die daar geweest zijn dat wel vinden. Nog niet veel organisaties hebben het zo gek gemaakt.

Toch heb ik me wel vermaakt daar ;) Alleen de organisatie was zzzzzzoooooo slecht!
laatste aanpassing
Lexion the First, vorige week in de Hemkade.

Kutmuziek, kutsfeer, kutpubliek, kortom :kots:!
Ja mij slechtse feestjuh is zeker SENSATION BLACK.
Wat een kutsfeer was daar... echt de hele zaal stond zowat stil echt een kutfeest.

ID-T moet wel met een heeele goeie line up komen wil ik ook nog naar sensation toe gaan.
 
Feest in Diemerbos was idd geen hol aan!!!!!!

The scene met oud&nieuw 2001 geloof ik, wat een drama om binnen te komen want dat kon niet dus werd er een deur open getrokken en kwam je binnen en was het echt te vol en de drank was snel op.Zou nog geld terug krijgen maar nooit gezien!!!
Was voig jaar op wintersport in Tignes en maakte een praatje met iemand en WAT BLEEK dat was dus de grote organisator!!!Heb toen wel een paar biertjes van hem gehad en een draaiboek van een feest voor mijn project over Evenementenorganisat­ies!

Ook was SENSATION BLACK niet echt een TOPPER
ik vermaak me zelfs zonder drank of drugs

we gaan regelmatig met de auto en dan rij ik, ik zal als ik rij geen druppel of half pilletje nemen hoor

en nog vermaak ik me super
 
Ik vermaak me altijd wel, ik vond Innercity vorig jaar niet echt geweldig.
Trance Energy Heerenveen in 2001. Wat een K*Tgeluid. Bassen galmde heen en weer en suf kutpubliek. was als een van de weinigen een beetje extreem gekleed. De rest van de gasten stond in spijkerbroek en radio538 t-shirt straalbezopen te ouwehoeren.

sensation Black. De organisatie had er wel veel aan gedaan om het goed te laten verlopen, maar de sfeer kwam er gewoon niet in. De DJ's wisten de zaal gewoon niet los te krijgen. Alleen bij de id-t megamix kwam iedereen een beetje los. Ook 2 stijlen: techno en hardstyle door elkaar werkt dus niet....

En absolute nummer 1: Innercity 2000. Niet vanwege het feest zelf, maar ik kreeg kramp in mijn kuit. Ik wist toen niet hoe ik dat moest verhelpen. k heb minutenlang echt lopen schreeuwen van de pijn....dat wil ik NOOIT MEER!!
laatste aanpassing
Nog geen kutfeest meegemaakt.

Kut zeg, weer verslapen voor me werk :(
 
Hmmm....Ik ga voor Impulz outdoor van dit jaar...Ik heb echt ongelooflijk veel stakkers gezien die nog nooit van sfeer gehoord hebben, de muziek was bagger en het was steenkoud...blégh!
 
Hardhouse protocol on Queensday : Jezus wat was dat een aggressief k*tfeest tjonge jonge ik heb nog nooit zoveel ME bij elkaar gezien die een charge uitvoerde.
 
ML 2000.... ben met mijn leipe kop gerold, en heb toen tot 12 uur 's ochtends zonder jas in de regen op mijn vrienden zitten wachten.... *zucht*
 
Bladerunner, dat moge duidelijk zijn :S

En ook rond die tijd een feestje in Utrecht van Dance to Eden geloof ik ... toen alle voetbal-hooligans in de grote zaal het nodig vonden om (masaal) te gaan rellen :kots: Gelukkig zat ik VIP! Nou ja, gelukkig ... zelfs de VIP's werd uit voorzorg geadviseerd om NU naar huis te gaan voor de pleuris uit zou breken :S
 
I LOVE TECHNO 2001,
eerst kut file toen tering lange kut rij en toen moeten vechten voor bonnetjes. EN daarna alleen kut muziek dus.....
multi 2000 in Rotaanhuis. Kwam pas om 4uur binnen na uren in de rij te hebben gestaan. Garderobe was vol en om 7uur kwam de politie. bleh!!!!
eeeh de aller eerste impulz. Eerst buiten al 45 min. wachten in de vrieskou, daarna 1 uur en 15 min. in de rij voor de garderobe en dan sta je vooraan zegt dat kind: sorry de garderobe is vol..heel de avond met je jas lopen!! en toen raakte ik iedereen kwijt omdat heel die rij ineens door had dat het vol was! echt een k*t feest
Innercity 31 december 2000.... ga ervan uit dat het niet eens uitgelegd hoeft te worden.

Een ander feest scoort ook wel hoog. Oud&nieuw volgens mij in '95 of '96.... een ilegaal feest in de buurt van Heerhugowaard (voorbij Alkmaar). Zware ijzel op straat.. gigantisch koud, binnen net zo koud.. was echt een teringzootje.. onbeschrijfelijk zelfs.:S
voor mij oowk de laatste moh in de fun, zow naar uit gekeken maar het was echt bagger, door de drukte geen zin in stampen, door de warmte geen zin in stampen ... maar het was wel gezellig :)
 
Oja shockers 2002 was ook niet best!!!
en ik heb nog wel 70pleuro voor de deur betaald!!
Vrienden van mij waren er ook al en ik was lekker aangeschoten dus HOP ERHEEN!!God wat voelde ik mij genaaid!! zij vonden het ook gaar en gingen erg vroeg weg.Nou daar sta je dan met je bek €70 lichter 3uur binnen en al je vrienden pleite!!
Gelukkig was SUPERMIKE er en KELLYBELLY en hebben wij ons nog wel vermaakt met een treetje flugel!
Ik ga mee met Kapi, inderdaad, Impulz 17 febr. 2001.

De sfeer was kut, was ook de mensen kwijtgeraakt bij wie ik mn jas in de auto had gelegd was ijskoud buiten dus had een halve longontsteking opgelopen.
en iemand had me ipv een gewone :xtc: een speedpil gegeven, lekker dan, was de hele tijd aan het trippen.
Ben nu nog kwaad op diegene. wat een leipe gast dat! :S
laatste aanpassing
Impulz Feb 2002 geloof ik...

Gatverdamme wat een pleuris feest. Het was er te rustig (ze gingen massaal naar TE omdat er toen voor t eerst een hardtrance zaal kwam), het was er te koud je liep gewoon te rillen midden in de zaal, lelijk aangekleed (sowieso vind ik Brabanthallen nix hebben), muziek klonk nergens naar en de bass stond te hard ofzo, het klonk niet mooi in ieder geval. Ben daarna dik een week ziek geweest...
 
alweer een impulz 17 feb 2001!
mijn eerste en ik denk ook wel slechtste feest. Toen we binnenkwamen was de garderobe vol, leg je jas maar ergens neer was de boodschap %-)
was gewoon allemaal slecht en rommelig geregeld, en aan het einde was uiteraard mijn jas weg en kon ik half naakt in de vrieskou naar huis. BEDANKT UDC! *grom*
Het vreemde is wel, dat degene die mijn jas had gejat, alles wat erin zat (aan briefjes en onbenullige shit) terug heeft gestuurd in een envelop. ID enzo :s tja, bedankt!

verder vond ik sensation black van dit jaar ook een baggerfeest. Het was wel goed geregeld en het was mooi, maar verder was het gewoon een baggerfeest. vond de muziek en de sfeer tegenvallen.

En de sfeer op alle tropicana hardbass feesten vind ik verneukt, dus daar zou ik ook niet snel meer heengaan.
 
innercity 2000, vond ik echt bout.....sinds dien sla ik de innerparties daarom ook maar over :-(
Trance_Energy in September 2000 , commercieel tmfwesselvandiepen53­8feest!
Uh Mega music dance exp. als je dat al een party ken noemen :D ene moet ik dat nog uitleggen waarom.... :D
Innercity 2000. what a waste of time and money..
ja, en een paar jaar geleden in Docklands, achter CS, met oud en nieuw. Dat was toch wel het schraalst.
1,5 uur gewacht to mn jas was opgehangen. Eindelijk muntjes bemachtigd.
Loop de zaal in, is het afgelopen!!!!!!!!
Schraal!
10.000 mensen tegelijk naar hun jassen toe, iedereen bestormt de garderobe, werd dus een teringzooi. Alles gejat.
Wat een kutfeest!
Miss Narcotic 16 oktober 2002 14:31
en iemand had me ipv een gewone pil een speedpil gegeven, lekker dan, was de hele tijd aan het trippen.


Denk dat je juist geen speedpil hebt gehad..;)
 
Trance-Energy in September 2000 in Thialf...
Not my type of party. Veels te massaal, duurde me te lang om in de stemming te komen.

Voor de rest sluit ik me aan bij veel anderen, ben niet zo snel ontevreden!!! Lekker makkelijk dus...
Dance valley 2001


Alles zeer slecht geregeld.
Vervoer ernaartoe, vervoer terug.
Veel te veel mensen.

Schandalig gewoon.
Hoef er verder denk ik niet teveel over uit te wijden.
 
Allereerste Impulz in Brabanthallen!!
Innercity vorig jaar.
Omdat ik alleen maar aan het lopen was
Omdat er nergens leuke muziek te vinden was
Omdat ik me alleen maar heb lopen ergeren
Omdat t dus gewoon een kut feest is.

:D
laatste aanpassing
r-man, het feest zelf was super

goed weer, top sfeer

alleen het vervoer was kut, dat ben ik met je eens (heb zelf 4,5 uur gelopen :@)