Partyflock
 
Forumonderwerp · 20673
­ Nederland
 
Ik ging gister ff bij een vriend van me langs. Altijd erg gezellig daar, grote familie met veel huisdieren en iedereen is welkom, de deur staat altijd open. Bekenden komen altijd via de "achterom" binnen. Zo ook ik, maar toen ik de deur achter me dicht wilde trekken klemde die nogal, dus ik zette wat meer kracht en trok hem dicht. hoor ik opeens een soort gekraak, dus ik kijk om. Zat godverdomme de kat tussen de deur !!
Alleen het koppie was binnen en de rest buiten !!!
Harstikke dood dat beest...dus ik in paniek KUT !! Wat nu ?!! Ik wist echt niet wat ik moest doen en heb hem uiteindelijk maar in m'n schooltas gepropt en net gedaan of er niks aan de hand was. Maar ze gaan natuurlijk een keer merken dat de kat weg is ! Wat moet ik doen ? ik durf het echt niet te vertellen !
 
WHEHEHEHEHEHE vette humor
solly mag ut eigenlijk nie zegguh
haha sorry maar het lijkt wel een scene uit een slechte comedie ;)


Hoe heb je het opgelost ?
laatste aanpassing
mag je wel hoor Mr Dope :D :D

sommige mensen kunnen zo lekker serieus doen :P
 
Donder jij nou maar op Haakie, met je kut opmerkingen.
Ik ben nou ook wel benieuwd hoe het is afgelopen..!! :)


*Wacht met smart!!*
 
jeetje wat zielig zeg :'(

gewoon eerlijk vertellen, alleen weet ik wel als jij dat bij mijn kat zo hebben gedaan dat ik je helemaal verrot zo hebben geslagen en jou hoofd ook ff tussen de deur had gedaan!

voortaan goed opletten!
jeetje ik zou hem denk ik gewoon begraven of zo. Denk niet dat ik het zou durven vertellen:s Kut jah:s
 
Whehehehe .. Luni toch .. foei :-D
dat dit in eerste instantie gelooft werd.... :S
 
2 Kizzme, Crazy-C & Piranja: Stuur om de afloop te horen maar een pm, ik heb geen zin om weer het hele verhaal neer te kalken :S
het verhaal staat toch al in het forum ze hebben alleen niet de moeite genomen je opmerkingen door te lezen