Partyflock
 
Forumonderwerp · 19787
­ Nederland
in newcastle zongen ze nog you never..... gevold door een engels fluitconcert :D
 
Ik heb ook nog gehoord dat jullie begonnen met "Joden zijn de baas in Rotterdam" en dat wij terugzongen "Feyenoord is de baas in Beverwijk" :)
You'll never walk alone (ja, van liverpool, maar sinds een paar jaar ook van ons)..
Feyenoord wat gaan we doen vandaag..
Engelen bestaan niet (tegenover jullie "daar hoorden ze engelen zingen")

en verder nog zoveel liedjes voor de spelers, zoals hands up for pi-air, red & white dynamite ono, wonderboy, paultje bosvelt..

tezamen met die andere zijn dat er toch al gauw meer dan 2 of 3.
laatste aanpassing
 
Hey er zijn er genoeg, alleen je hoort bijna altijd dezelfde, vanuit vak s worden altijd wel liederen gezongen maar daarvan is of de tekst te grof of de mensen verstaan het niet zodat de rest niet mee doet :(
 
Dan moeten ze hun keel es goed schrapen...
goh, wanneer laten jullie ze is echt horen met jullie "legioen"

of zijn ze toch echt met pensioen ??????
 
wel hele dappere dingen worden er dan gezongen door een stel kleuters die er nooit zijn geweest
 
Yellow> en jij vindt dat soort dingen leuk?

Als jij nou in Beverwijk was, en jij of een vriend van je was daar doodgeslagen met een hamer, zou jij het dan leuk vinden als er over jou gezongen zou worden voor de joke?
Niet dat ik in Beverwijk was ofzo...
laatste aanpassing
 
Daar hebbie gelijk in....maar dat is met dat hamas gedoe ook eigenlijk, 1derde van de mensen die het zingen in de kuip weten niet eens waar ze over zingen
yellow, het zijn feye****ders die hebben over het algemeen weinig kennis over wat ze doen in het leven dus ik neem het je niet kwalijk hoor


ze winnen nooit van de joden
 
>Daan, gaat het niet over, ten eerste probeer ik antwoord te geven op de vraag en ten tweede ik zeg niet dat ik het leuk vind, integendeels ik keur het niet goed maar als het andersom was gebeurd, het ajax vak had het gezongen omdat ze een feyenoord-fan hadden vermoord dan zou je er ook anders tegen aan kijken..
 
LoL Jeffrey :D
tis niet alleen een Ajacied yellow,
tis ook een twentesupporter geweest die vermoord is
 
Geef dan een normaal antwoord...

En je geeft met die ":)" smilie dat je het wel leuk vind, dus lul jezelf er maar niet uit, tis gewoon zo...
 
Kom nou niet stoer praten omdat jullie gewonnen hebben en omdat je weet dat je nu mensen heb die je helpen, die smiley betekent dat jullie met dat lied kwamen, wij waren stil en hadden toch wel een antwoord, denk je dat ik moet lachen omdat 1 of andere gek met zo'n klauwhamer heeft staan rossen??
 
Wat was dat trouwens in dat ajax vak, een bom ofzo?? bij het begin van de wedstrijd..
 
Wees dan liever stil dan zulk nutteloze liedjes uit te bleren.
Dan is het in zo'n geval beter om hand in hand te zingen...
laatste aanpassing
ik mis eigenlijk de inbreng van Bob de Beuker wel in dit topic.
 
een bom ja wat ik vooraf had gehoort dat er een bom zou worden gegooit maar als dat echt een bom moest voorstellen het was eerder een soort strijker maar goed 1 iemand had last van ze oren
 
Misschien heeft Bob naast PF een sociaal leven gekregen :P
mischien is bob wel aangepakt op hard-bass ??
dat was toch de bedoeling van een x-aantal roaches ???
 
Hier dit is wel een mooi stukje, stond op het FMB:

Feyenoord is Ajax geworden!! ja en kom me nu maar lekker voor Jòod uitmaken!!... maar het is gewoon zo! Wij hebben de "sing when we're winning" supporters!! Wij hebben de SMSdiensten... wij hebben die kánkerstewards die als ik in de rij sta om gefouilleerd te worden gewoon met z'n 20en aan de kant staan niks te doen!
Bij ons mag de ME het vak opkomen! Wij gaan ineens 'technisch' voetbal spelen! Wij komen laat en gaan vroeg weg! Wij laten met 100 man 5 MEers één gozer de kànker slaan! Ons logo is ook gewoon veranderd... wij hebben gloryhunters... wij zeggen geen kánker meer! Wij betalen steeds meer voor kaarten! Koebrugge mag gewoon duurder worden... De Diamond-card laten we gewoon toe, we zingen "en wie niet springt die is een ****" zelfs op HUN vrolijke ******melodie en als je laat horen hoe die hoort te gaan draait iedereen zich om en staan ze je aan te kijken van.. wat ben jij nou aan het doen? "het legioen is met pensioen" word er gezongen! dat doet pijn maar ZE HEBBEN VERDOMME GELIJK!!!
We hebben alleen nog een Dak nodig en het is gebeurd!
vanmiddag was ie er ff met de joden zijn de baas in rotterdam :P
 
als die bob echt in tropicana is geweest en als er echt gasten van de kakkerlakken hier zitten dan zal hij dus echt wel de lul zijn geweest alle grote gasten van de kakkerlakken lopen daar
Misschien stomme vraag, maar wie is Bob??? :S
 
Wanneer gaan ze joden zijn de baas in de Kuip dan zingen? :)

Graaf Dracula> Hier zitten niet van die grote kakkerlakken :P
 
Lammie> Bob de Bouwer :)
2 Daan>> Wat zit hier dan wel???
 
ach ja ik weet wel dat je nooit als ajacied moet komen in tropicana ja met een hele grote groep want hun zijn daar echt met veel
 
Lammie> mensen zonder sociaal leven en die naar feesten gaan :P
laatst gesignaleerd op 6 oktober 2002 20:18.

:P

Ga nu ronken en wel gvd Jiskefet was net op ned 1 :(:(:
laatste aanpassing
2 daan>>HAhhaah klopt (Y) :D
laatste aanpassing
Slaat toch nergens op, meldt het dan ff ofsow, stelletje stakkers.
was hetzelfde met de ouwe kabul op de ouwezijds
waren ook alleen maar joden
 
Trance Buddah ook
Gefeliciteerd, meet u again in the hamburger! :)
 
In de krant van vandaag staat dat Jorien van den Herik een kroeg gaat beginnen.

Hij heeft al elf krukken. (6)
laatste aanpassing
BOB= die altijd bezopenonderhetbieri­s .....

hij leeft nog......grote kakkerlakken , pakken toch niet een teletekst supporter .....

Ik was gisteren een langs de lijn supporter :'(

gogogogo joycie !!!
 
Bopje is heus niet gepakt hoor. Degene die zo flink was om z'n gegevens op FMB te plaatsen ken ik niet, maar is op zekers maar een nerd die heel graag erbij wil horen. De gasten van Feyenoord die in Tropicana rondlopen pakken echt geen mannetje als Bopje en al zeker niet om het feit dat hij dingen roept op internet. Zou wel heel sneu zijn.
Eerste helft kregen ze voetbal les dat is zeker.

Tweede helft slecht van Ajax maar ja die Kakkerlakken weten toch niet dat je de bal in het doel moet schieten om eventueel gelijk te spelen.

Dus duidelijke winst.


Waar is nou die R man met zijn grote *** ????
laatste aanpassing
Precies, R-Man, waar ben nu?
Zit je nog te janken van het droevige niveau van je cluppie?
Face it, de laatste 10 jaar zijn JULLIE weggespeeld door Ajax. Uit en thuis. En niet zo'n klein beetje ook.
Nu al 6 punten achterstaan op psv en Ajax. Hahahaha.
Bek dicht Rikkie,

Het seizoen is nog lang niet voorbij.

PUKE
Hahaha, heerlijk dit.
Is het legioen nu al met pensioen?

Dag R-man.
Haha daar issie hoor.

Te grote mond he dan krijg je dit soort dingen


PUKE
laatste aanpassing
Snel zeggen dat het seizoen nog niet voorbij is nee voor ons niet maar voor jou wel.
De Haan en Rsaza,

Die tyfus honden hebben het jullie wel erg makkelijk gemaakt. Evenals Bert die verzuimde onze parel Kalou en Persie er vanaf het begin in te pleuren. Wat mij betreft verdient ie de strop hiervoor.

Maargoed, veel plezier met je overwinning. Ajaks viel me niet tegen, maar dat had meer met een aantal nerds te maken die bij Feyenoord mochten opdraven.