Partyflock
 
­ Nederland
Ik was gewoon even nieuwesgierig dus?
(K)
Jardena 21 maart 2002 19:39
To Dancegirl2001---> Volgens mij heeft Damien zich zojuist bij je aangemeld . Want die is er ook niet echt blij mee zie ik, dat ie vrijgezel is.
-------

Wauw

Ik word gekoppeld aan heidimeisje

Maar met onvrijwillig vrijgezel bedoel ik meer dat ik me ex terug wil dan dat ik een ander meisje zoek
 
Single as what.... ook geen probleemjez mee.


(k)

D
To Damien---> Ja, dat kon ik natuurlijk ook niet weten, dat hed je er ff bij moeten zeggen. Maar ok, als je maar weer gelukkig wordt, daarmee wil ik niet beweren dat je dat nu niet bent, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.

dikke (k) j
Ik is ook nog vrijgezel, maar ga vanavond een heel :lief: meisje ontmoeten dus wie weet :)
Ja, ikke snap wat je bedoelt :)

Maar ja, je kan sommige dingen wel altijd blijven zeggen maar das ook niet leuk voor me ex en de meeste van PF weten toch wel waar het over gaat
 
Ik heb al bijna een half jaar een vriend!! En ben hartstikke gelukkig.... :)
 
na vanavond staat mijn vrijgezel zijn op het spel:O wat moet ik nou toch doen ohoh

:P
 
2 hubert>> jij ook geslaagd?
2 miech: hmmm neuh niet echt. ligt nogal lastig :)
maar goed ik heb de tijd. wat nie is kan nog komen :P
 
single... en ik moet zeggen op het moment bevalt het me toppie...

maar een vriendin hebben is ook heel chill.....

het maakt me eigenlijk niet zoveel uit...

in beide kan ik me goed vinden :-P
Relatie.. :D
al anderhalf jaar( met een pauze van 2..3 maanden)
en het bevalt me super!
 
OH op 21 maart was ik nog 'n overgelukkige vrijgezel, maar volgens mij ben ik nu in love :S
Ik ben nu al weer twee en een halve maand in LOVE :)

met T0mm1e (L)

(K)
Aloha, ik heb 5 jaar samengewoond en sinds 4 april 2001 vrijgezel. bevalt me prima momenteel, heb een druk leventje in de weekenden. veel uitgaan en "werken" als fotograaf in de ministry of dance en b2s feesten. Ben momenteel ook niet in love...alhoewel sinds ik moniqueje heb gezien...:)
 
Ik ben zo af en toe bezet, zo af en toe single :)
Ligt maar net aan me bui :)
 
vrijgezel
Het is maar net wat zich die nacht zich voor doet .. soms bezet en soms vrijgezel ... Meestal kom ik voor het feesten en als ik iemand tegen het lijf loop (Y) En als je slikt ?? de ander moet zich maar flexibel opstellen hoor.. En anders maar pech gehad .. in een goede relatie is alles bespreekbaar !! Greetz from R´dam
BTW nu duzz vrijgezel sins 2 weken :-s
relatie
Nu een jaar en een paar maanden .
Bevalt me perfect hoewel het wel 2 weken uitgeweest is ofzo.
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
mja, ik denk dat ik een vriendin heb. voor het eerst in mijn feest-geschiedenis maak ik mee dat een meisje leuk vind en me dus heeft lopen zoeken. heel onnatuurlijk maagoe. wel leuke dingen gedaan natuurlijk. ik ga er niet van uit dat ik wat met der heb, omdat het zo onrealistisch is dat een meisje mij leuk vind. dat bestaat gewoon iet, maar ik heb kennelijk wel iets. maar een relatie? nuhhhh. ach wie weet komt dat wel.
vrijgezel :)
vrij en gezellig en vermaak me prima zo
Wil Anastasia best eens begelijden op een feestje ;-) damn youre hot :)
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Greetzz and kisses Boef
 
vrijgezellig kan ik fijn weer met alle jongens knuffelen

ofzo
net 2 dagen vrijgezel...hmm...ik heb nou al zin (2 jaar een relatie gehad) als de tijd komt dat ik echt weer kan genieten nu heb je nog een beetje luduvudu terwijl ik het zelf heb uitgemaakt.....
Artiest {SHOWLIST artist 55927, 26483}
Hi..!! What's your name..? I'm Single!
Ben alweer bijna 10 maand samen met me meissie, en nog steeds helemaal stapeltjeverliefd :D
 
Ben alweer bijne 3 maandjes happy in luf. Ennuh ben errug blij hij partied ik ook, hij :xtc: ik ook, geen probleem dus (K) we're :lief:
helemaal alleen in dat grote huis
vrijgezel, maar je weet nooit hoelang er lopen zoveel mooie meiden rond !!
krankheimer:mja, ik denk dat ik een vriendin heb. voor het eerst in mijn feest-geschiedenis maak ik mee dat een meisje leuk vind en me dus heeft lopen zoeken. heel onnatuurlijk maagoe. wel leuke dingen gedaan natuurlijk. ik ga er niet van uit dat ik wat met der heb, omdat het zo onrealistisch is dat een meisje mij leuk vind. dat bestaat gewoon iet, maar ik heb kennelijk wel iets. maar een relatie? nuhhhh. ach wie weet komt dat wel.
-----------------------------

tog weer vrijgezel, want ze is niet echt wat ik zoek. en vrijgezel bevalt me wel. aangezien mijn "ik ben zweekend altijd ergens ander" syndroom.
 
sinds een weekje vrijgezel
 
BeZet!!!!!!!!!!!!
Alweer ruim twee jaar hehe!
en nog steeds gelukkig met elkaar! en hopelijk blijft het zo!

(K) jacqje
 
ik ben de eeuwige vrijgezel denk ik hiero ik heb al 4.5 jaar geen vaste relatie gehad niet dat meiden me niet willen maar ik heb er gewoon geen zin in. ik wacht lekker tot ik wat ouder ben nu moet je nog genieten van de vrijheid die je hebt je kan je hele leven nog delen met iemand anders
 
ik woon nu bijna 2 jaar samen en ik ga nu bijna 4 jaar met hem
Single........
 
had jij niet iemand biba?

ik ben sinds dit weekend ook vergeven:D
love is in the air... :lief:

iedereen heeft last van lentekriebels!
Der zit volgens mij inderdaad een hoop lente liefde in de lucht
Single....
:bounce: :bounce: :bounce:
ja
lenteliefde in overvloed
dilemmas en moeilijke zaken volgen erg snel...
Noot, praat nou niet over die kut dingen, maar sta ff stil bij iedereen ze geluk
ik ben niet meer single
heb een relatie
dus ja ben al bezet.!!
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
ikke single :)
nog steeds. :)
lang verleden. :)
care to talk?
msg me :P
self single en geen flauw idee waarom eigenlijk

bij het doorzien van al die antwoorden lijkt 'single' toch bijnaa in de meerderheid te zijn, hou kan dat?
lekker vrijgezel(lig) :)