Partyflock
 
Forumonderwerp · 19143
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Ik ben gisteren naar studio54 geweest in het sportpaleis te Antwerpen. Dit was een feest van Gays voor gays en ik moet zeggen dat ik mij veel beter heb vermaakt als op andere feesten en dat ik de gayscene echt waardeer samen met de andere 12000 mensen die er waren. Toch hoor ik nog vaak commentaar op homoseksuele mensen en ik vraag me af hoe jullie erover denken.
(K)
 
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het erg goed dat er zulke feesten worden gegeven. Zeker als je weet dat al die mensen daar de gayscene accepteren. Maar inderdaad er moeten er wel meer worden:D

(K)
 
rose...
 
Al het goede komt van gays af zeg ik maar altijd. Muziek, kleding enzo. Ben overigens nooit op zo'n feest geweest.
Homo's schoppen kontjes!!! :-D (ja en ze doen er ook nog wat anders mee ja ;-))

SoHo en Havana vind ik tot nu toe nog steeds de meest relaxte clubs waar ik ooit geweest ben, niemand valt je lastig en als er iets is wat je met homo's goed kunt doen dan is het wel dansen en feesten!!! :bounce:
ik kan maar een dingetje zeggen bie hoe joe wanne bie dat doe ik ook namelijk
 
Ik hoor wel 's verhalen van een manager van mij, die dus homosexueel is en ik moet zeggen dat ook al verwacht je het niet van veel mensen (homo's) het toch een bizar wereldje is en er dus gewoon hele vieze dingen gebeuren.
 
vind t allemaal best, zolang ze me maar nie irriteren vind ik t best... hun leven ook zoals ze willen leven... jah toch...
laatste aanpassing
zijn hier nog leuke jongens die ook op jongens vallen? zijn echt geen gay's hierzow op PF :(
 
Volgens mij is PF ook niet echt the place om je coming out te openbaren ;)

:D op de echte kinky parties zullen best 'vieze dingen' gebeuren, maar mijn ervaring is dat homo's de ideale feestbeesten op parties zijn, ze kleden zich tof/sjiek en ze dansen lekker (geil) & veel ... 1 nadeel is dat ze zo brutaal zijn, want het is niet netjes om zomaar mensen in andermans tepels te knijpen in de hoop daar iets mee te bereiken :O
 
Er zullen op PF vast wel gays zijn en durven daar niet voor uit te komen, maar wie zijn wij om ze daarvan te weerhouden??? Ik hoop zelfs dat mensen zich zo vrij kunnen en mogen voelen zodat ze zichzelf kunnen zijn. Alle mensen zijn evenmooi en even gelijk......(K)
 
ik ben er positief over !!!
Artiest Bossy
ieder zen eigen hobby....
 
:vaag: hobby?
 
jah die homo's hebben toch overal schijt aan, of ze zien geen reet als het pikke donker is
 
Uhhh niet............
 
aap niet zo cynisch posten he...;P
Kinkybinky.. je haalt de woorden uit mn mond... Niet dus nee...:D
 
2 cc ray.......en in de hetero wereld gebeuren geen "vieze"dingen??????
tis maar net wat je vies vindt

zondag was altijd de leukste avond in de danssalon.....jawel.....gaynight.

wat maakt t godomme uit allemaal??????
ik kan me daar echt pissig om maken....mn zoon (13) heeft de leeftijd om te denken dat homo's vies zijn en zo.....ik vlam daar dus dwars tegen in......en zeg.......wat als blijkt dat jij straks op jongens valt????????
maar nee......dat gaat echt nie gebeuren......kinderlijke onschuld dus.......maar hoeveel ouders zijn er die meegaan met die ged88 van hun kind?????
en owjee als blijkt dat zoonlief idd op jongens valt.....dan durft ie daar niet voor uit te komen.....omdat pa en ma meegingen met zijn kinderlijke ged88 toen ie jong was.

Je houdt van iemand om wie die is.......wat maakt t uit of dat nu iemand vh tzelfde geslacht is????

RESPECT is t grote sleutelwoord
Leven en laten leven........
 
idd leven en laten leven... zo gaat dat in de natuur :P haha

conclusie :: neuken is goed (Y)
Mijn broer is homo en ik heb er dus totaal geen problemen meer mee. Ik was ook zo iemand die altijd zei: 'ik vind het best zolang ze maar uit de buurt blijven'. Homo's zijn enorm creatief en weten wat feesten is.

Het grote probleem met de homo's is de media. Er wordt echt een hele cult om de sexuele ge-aardheid heengebouwd met als toppunt: het nieuwe programma: het gay-team. KOMOP, dit is totaal een verkeerd beeld wat er van de gemiddelde homo wordt geschetst. Maar heel weinig homo's zijn zoo enorm verwijfd.

En over dat 'vieze'. Een kennis van me draaide in een club, waar op techno zo'n 120 hetero stellen liggen te neuken. Dus ga nou niet lopen schreeuwen dat er vreemde dingen alleen in de homo-scene gebeuren.
 
2: Rythm, jij bent er zeker zo een die lacht omdat soort onzinnige opmerkingen, vies is wel wat anders dan vallen op een bepaalde sexe...
 
Vind ik ook van die domme vooroordelen:

-homo's zijn gezellig, gezelliger dan hetero's.
-homo's zijn creatief.
-homo's weten pas wat feesten is.
-homo's dansen goed

Had ik dan toch homo moeten worden?
laatste aanpassing
 
Ik vind het allemaal goed. Ieder moet gewoon zijn op haar gang kunnen gaan.

-x-
Heb zelf een aantal homovrienden, kan je vertellen dat ik altijd de meeste lol met ze beleef :) Heb absoluut geen problemen met homo's, het gaat toch om de persoon zelf niet om wat je sexuele voorkeur is?

Mensen met een homofobie zijn echt bekrompen :(

Verder sluit ik me helemaal bij Buzzz aan!
Buzzz heeft zeker gelijk maar mij zul je niet zien op een gay-scene :)
Ik vind homo's ook helemaal niet erg zolang ze van me af blijven en niet verwijfd doen dan laat ze maar........ t zijn tenslotte ook mensen!!!!
 
Waarom iets tegen homo's hebben...
Ik bedoel, je hebt toch geen last van ze.
En tegenwoordig is het ook helemaal niet uit den boze om gay te zijn..
Kijk maar naar Carlo Boshard, Gorden, die gasten van RTL Boulevard etc.
Die komen er ook gewoon voor uit, maken er geintjes over.. zeggen wie ze lekker vinden en wie niet..
Het is toch allang geen "vies" iets meer..

Mensen die problemen hebben met homo's hebben volgens mij een beetje problemen met zichzelf..:P

Laat iedereen lekker iedereen zijn...:)
Er gebeuren "ergere" dingen op deze aardbol dan dat...

(k)
 
2 sophietje :: wtf bl@@t jij dan :S... wees eens duidelijk
lieve schatjes ik ben homo maar ik moet zeggen het bevalt me prima zins mijn komming out en ik ben het ook hele maal eens met isios en buzz laat ons toch je ziet minder homo's uit gebreid staan tonngrollen dan hetero's
'je moest een weten hoeveel mannen er tijdens hun huwelijk toch even goed sex hebben met een man en ook nog kinderen heb dat vind ik nou vies en schijnheilig groetjes en xxx voor wie ze hebben wil wappie
nog een dingetje denk eens wat ruimer dan in hokjes toedeloe
 
2 rythm: ik denk dat ik duidelijk genoeg ben, ik vond je opmerking niet zo geweldig..
Ik ben 2 jaar lang gay uit geweest met mijn homovriendjes. Wekelijks in Soho en regelmatig iT, exit(%)), Now & Wow etc.
Ik heb me vaak rot gelachen met mijn vrienden. En die vrienden die nu nog mijn vrienden zijn daar lach ik uiteraard nog steeds alles mee bij elkaar. Gayjongens praten meer, maar vooral sneller over gevoelens/emoties dan de gemiddelde jongen dat voor hetero door moet gaan.
Maar jezus, wat zijn die jongens een stelletje ransapen en dramaqueens bij elkaar zeg. Dan neukte die weer met die en de volgende dag met die. Dan was die weer boos op die en bla bla bla. Vrienden die ik vrouwelijker heb zien worden dan de vrouwelijkste vrouw. Prostitutie en er nog trots op zijn ook. Verhalen over seks waar je oren van gaat klapperen en onwijs van gaat schuddebuiken van het lachen. Verhalen over verdwenen dildo's en tassen die open werden getrokken en vuisten en dildo's bijna uit kwamen rollen. En ik wás al heel wat gewend hoor :$

Zo op het oog een fantastisch wereldje, maar ik heb gepast en hem doorgespeeld.

Gayscene = een klein wereldje en een onwijs grote soap.
laatste aanpassing
 
Maar de positieve kanten van homo's mogen we wel noemen? Dan stop je ze toch ook in hokjes?

En nou lees ik weer dat het met homo's beregezellig is. Kunnen hetero's niet zo zijn dan. Ik vind het altijd zo overtrokken dat homo's oh zo gezellig zijn. Alsof ze van een andere planeet komen. Lijkt me toch echt dat ook homo's wel eens een kutbui hebben.
 
2 sophie :: de 1e of de 2e, iig ze zijn allebei niet serieus bedoelt als je dat d8 :S whuahahahah!...en wat de rest ervan vind van wat ik zeg... i dont care :D:P
 
Ik heb helemaal niks tegen homo's, ik ben met ze opgevoed (mijn peetvaders zijn homo) en heb het nooit vreemd gevonden als ik homo's zag of twee jongens zag zoenen...Lekker hun gang laten gaan denk...
'Gayscene = een klein wereldje en een onwijs grote soap.'

Dat is toch ook zeker waar ja.
laatste aanpassing
 
Vind het ook raar dat de homo-scene door velen zo verschrikkelijk gezellig en leuk wordt gevonden....

net alsof het 'in' is om gay te zijn. Een homo is een homo en een hetero een hetero, en wie er gezelliger of leuker is, dat heeft geen ene fuck met de geaardheid te maken...

end_of_line_____
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Ik laat iedereen in z`n waarde :)
die jongens moeten het zelf weten :)
zolang ze mij maar niet proberen te versieren :P

hoewel je dat ook weer positief kan opvatten ook al is het een beetje scary
Vele mensen die je leert kennen die ken je maar kort. Mensen komen, mensen gaan in je leven.
Zo op het eerste gezicht lijken homo's wel gezelliger. Ze zijn veel vrolijker. Lachen meer.

Wanneer je de mensen echter wat langer kent dan ga je inzien dat die lach en vrolijkheid hoort bij de kriebel in hun aars. *oops*
laatste aanpassing
wahahhahah een grotere orgie kan je je niet voor stellen, lo. nee mensen iedereen weet hoe mannen zijn ze willen sex nou en als twee mannen dat willen is dat zo geregeld whahahahhahahhaha. kom op zeg niet iedereen is het zelfde hoe stom ben je als je dat denkt
ik vind het alleen een beetje raar dat we "ze" niet in hokjes mogen stoppen maar er is wel een "gayparade" etc....

Dan krijg je dat juist naar mijn idee.... :S
 
weet je dat er op zulke parades lekkere kerels lopen...whoe! :P
laatste aanpassing
 
2 Wappie,je snijd en passant een zwaar onderwerp aan die je heel lullig van tafel veegt,voortaan even nadenken%)

Getrouwde mannen die....enz

Ik heb al eens eerder gezegd was alles maar zo zwart /wit,maar het grijs,dat is de pijn.

Ik ken hier heel schrijnende verhalen van,die wens je niemand toe.

Je zegt nog denk eens niet zo in hokkies,maar je vind die mensen wel vies en schijnheilig.
Dan is jouw hokkies geest nog gezegend met vooroordelen en onnadenkendheid.
ma, ik kan je ff niet volgen. Ligt dat aan mij?
ik had vroeger, in groep 8 een vriendje, dat later tot het besef kwam dat ie homo was.....
hij is zeer verwijft, maar komt er niet voor uit..
ja ik en zijn ouders weten het...
al bijna 3 jaar...

ik ga nu niet ouwehoeren over dat ze leuker,liever spontaner enz.. zijn,

wat ik wel zeg is dat als ik weer eens een wijfen probleem heb, en ik het eigenlijk te onbenullig vind om er over te praten, maar me er toch rot om voel, doe ik dat met hem...
hij is heel gevoelig
kan met hem praten over mijn onzekerheden
kan met hem uren op de bank hangen zonder dat de een meer van de ander wil dan de ander....
dat is gewoon heel lekker...
ik voel me echt op mijn gemak bij hem

in mijn familie komt ook veel homoseksualiteit voor, en ik vind het heerlijk dat het allemaal kan...

daarbij heb je veel verschillende soorten homo's...
extravagante, en 'normale' waar je het niet zo 1,2,3 aan ziet...

een homo is niets anders dan een hetro..
dus laten we er please niet over gaan discussieren

(K)

en ja wappie! ik wil die (K) wel!
[flauwe modus] van achteren [/flauwe modus]

nee, t maakt mij niet uit, als ze maar niet iets willen beginnen ofzo. bah. maar ik vind het altijd wel lachen om met mannen met die geaardheid te ouwehoeren. ze zijn meestal socialer dan de gemiddelde hetero man
 
2 Esthertje..kijk even terug naarWappies reply en lees daar dat stukje over mannen die getrouwd zijn en dan met andere manne.....

juist en dan mijn reply.

snap je me weer:)
je moest eens weten....

hoezo pijnlijk? Ik kan het niet helemaal met elkaar kortsluiten.
Nou heb ik ook een beetje kortsluiting in bovenkamer gehad hoor, maar na tien keer lezen snap ik er nog niets van. :(
 
Dan leg ik je het wel een keer in het kort uit per p.b

alleen nu even niet ja:D

sorry,maar mijn migraine stuurt me weer naar bed,heb waarschijnlijk vanavond geen comp. meer te verdragen.

je hoort me.