Partyflock
 
Forumonderwerp · 18937
­ Nederland
ik heb net een clitpiercing laten zetten, wie heeft er ook een (of door zn eikel of dergelijke)?
deed wel pijn trouwens:S
 
kan ook... Maare neuhh nie voor mij, auwie!! haha
Ik ga gelijk ff afspraak maken daarvoor (ECH NIET!!!!)
 
Artiest Elcol


ook hendig :P
laatste aanpassing
toch juist handig en zeker voor anale s*x ;)
en dit alles op vrijdagmiddag!!! Ik wordt hier te oud voor..
 
Doet echt geen pijn hoor, tis letterlijk 1 gemene kutprik en thats it. tongpiercing is vele malen pijnlijker

maar ik was wel erg bang,hihihi.
nog bedankt biebs voor t vasthouden van mn handje :-D
Blijkt dus dat er meer hier leip zijn :)

GREETZ!!
nou uhm...eigenlijk wel Raymond.
Joe vieserik %)
laatste aanpassing
Waarom staat dit stukje eigenlijk onder LIEFDE?;)

Tongpiercing deed meer zeer? Nou, dat had ik nooit gedacht...weer wat nuttige info :)
2 buzzzzz your welcome

ennuh tong zeerder???? uh vind ik niet.....
Clit doet meer pijn.......KUTprik

ennuh Boom vertel nou eens :D :D :D
 
liefde voor piercings? nou komaan met die cockringliefhebbers of doen alleen de dames een boekje open. ikzelf heb er geen ervaring mee en t lijkt me ook niks maar en als je nog meer plezier wil hebben zijn er ook wel andere methodes toch
 
Ik kan met piercings (en tatoos, brandmerken enzv.) altijd alleen maar denken: vind je het later nog zo mooi en geweldig?? Ben je straks een bejaarde oma, komt iemand van de thuiszorg je een schone Tena Lady aandoen, zegt ze goh mevrouw wat heeft u een mooie kutbel??? of: wat heeft u daar een leuke bijentatoo in uw lies??? Een piercing is natuurlijk wel makkelijker weg te halen dan een tatoo, maar ik zou er echt geen motten. Met tatoos heb je ook nog het probleem dat je huid als je ouder wordt verandert. Dan ziet het er net zo uit als je een opgeblazen ballon met een plaatje erop laat leeglopen. Gerimpeld en verfrommeld....
Hehe nee Dey beter geen clitpiercing... anders zit ik eens vast met mijn :p
;):D
Tja als je zo moet denken...ik heb mijn tattoo voor mezelf genomen en voor niemand anders, heb er 10 jaar heel goed over nagedacht en weloverwogen de beslissing genomen. De plek waar ik hem heb zitten hoeft niet altijd bloot te zijn en ach als ik straks oud en gerimpeld ben wat maakt het dan nog uit, ik trek dan echt geen strapless topjes meer aan hoor.

Al snap ik wel je punt, als je een tattoo hebt en je wordt ouder, wordt die tattoo ook ouder, iets rimpeliger maar dat ligt er helemaal aan waar dat de tattoo staat!
zet je er een onder je voet dan ziet niemand dat en dat verimpelt ook niet geloof ik :D
 
haa hebt een vriend van me gevraagd of dat kon maar dat gaat dus nie.. nie onder je voet of op je tong... Was ook wel een kewl id :D
Onder je voet kan wel, een vriend van me en tevens zelf tattoo ontwerper en piercer (bij tattoo-artstudio John in Dordt) heeft er een die op zijn voetzool staat! :)
 
Als je het zogenaamd voor jezelf doet, waarom neem je het dan op je rug?? :S Dan kan je het zelf toch helemaal niet goed zien?? Dan kan je er nog beter 1 op je voetzool nemen, dat kan je met een beetje lenigheid tenminste nog een keer zien. Tja of je moet een onwijze spiegel stellatie op je hoofd zetten of de hele dag je rug filmen en dat gaan kijken???
 
En Toch doe je t voor jezelf niej voor iemand anders he! Tis gewoon je weet dat die tat2 er zit,op n plek die je mooi vind en dat je je aantrekkelijker door voelt of in ieder geval voel je je goed van binnen door iets te late zette waar jij wil,kweeniej ech hoe je t uit moe legge... Maar ik zou niej wete waarom je n tat2 neerzet voor iemand anders
 
Nee ik zou sowieso niet weten waarom je er 1 zou nemen, het is nog saai ook, want het is altijd hetzelfde plaatje. Kleding, make-up en piercings kan je nog es afwisselen. Naja je kan em wel laten inkleuren en verder laten tekenen enzo natuurlijk. Maar ok als bep. mensen zich er beter door voelen, laat ik ze vooral hun gang gaan.
Wel vaag om te zien dat de vrouwen normaal kunnen reageren in dit topic, terwijl de heren nog geen normale opmerking hebben gemaaakt. Op leeftijd kunnen ze het niet gooien want ze zijn allemaal boven de 20.


Zelf zou ik er niet aan moeten denken om een piercing door mun eikel te nemen,maar bij een vrouw vinnik een clitpiercing niet verkeerd.
 
Zeker,vooral elkaar in hun waarde laten de 1 vind n tat2 verminking,de ander vind dat van n piercing. Ik heb ze beide en I don't give a f*ck zeg maar wat mensen ervan vinden,ik mot er toch mee leven. Gelukkig(!) zijn we niej allemaal t zellufdu anders was ut soooo saaiii! ;-)
Het is voor iedereen verschillend, mijn tattoo staat oa op mijn rug omdat ik hem dan express niet de hele tijd zelf zie, zo blijft hij interessant, ook staat hij op die plaatst omdat dat stukje huid bijna niet verouderd, en omdat ik als ik wil de tattoo altijd onder een kledingstuk kan 'verbergen'. De tattoo geeft mij inderdaad een goed gevoel, heb hem laten zetten ivm dood van mijn paps, zo is hij altijd bij me :)

Het is geen assecoire, het is for life!!!!!!
 
Mn 1e tat2 was op me 15e nu ben ik er nog steeds *blij* mee,ik zeg mn 1e want het is best verslavend,heb jij dat owk Bridget?
heeeeeeel erg verslavend :) maar kan me nog inhouden! Als ik me niet meer kan inhouden ga ik de huidige uitbreiden geen extra tattoo meer bijnemen.
 
mijn tatoo komt ook heel snel hehe;p
2 Cootje: je bent gewaarschuwd, het is heeeel erg verslavend!!! :)
 
Nou Sam. jij valt wel even binnen met een klinkende opmerking??????????????????????? en die mannen met cockringen zijn nou eenmal ver te zoeken hier. er zijn wat sneaky cockringen maar dat is taboe bij mannen onder elkaar. snap je dat niet?
Zo'n lichaams versiering is wel mooi maar als het er teveel worden is het mooie er van af :S
 
Nou tis dat ik n meissie ben anders had ik owk al aardig onder gezeten. Heb er nu 3 waar van er 1 iets overheen is gezet,ZET NOOIT LETTERS OF EEN NAAM van je o zo lieve vriendje! whaha Maar had ik weer een excuus om n nieuwe tat2 te nemen whahaha! En binnekort een nieuwe op mn rug,sowiesow n tribal en eigen ontwerp natuurlijk. Nix is zo verkenkerd om iemand tegen te komen met de zelfde tat2 :-O
ouweschool 27 september 2002 17:08
Nou Sam. jij valt wel even binnen met een klinkende opmerking??????????????????????? en die mannen met cockringen zijn nou eenmal ver te zoeken hier. er zijn wat sneaky cockringen maar dat is taboe bij mannen onder elkaar. snap je dat niet?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leer je feiten kennen meneer. Een kockring is niet een ring door je eikel, maar een ring die je om je geslachtsdeel doet om hem langer erect te houden (kheb het zelf niet nodig, maar dit hebben ze zelfs bij biologie vroeger uit gelegd). Een ring door je eikel heet een prins albert (het is in ieder geval een prins.....van dat albert weet ik het niet zeker). Wat mij alleen opvalt is dat mannen alleen maar kunnen giechellen als het om zo´n onderwerp gaat, maar serieus reageren ho maar....

En nogmaals zelf zou ik geen ring door mun eikel willen....hehehehehe
(Y) sam......:)

Ach ze weten er geen raad mee :P
Ik heb absoluut geen cockring nodig :D

Dus ik heb ook geen beschrijving nodig :P
 
een geitenoog... lol
 
2--> bridget : Ik zal oppassen. :flower:
ook piercings zijn erg verslavend, heb dr nl een onder mn lip laten zetten maar ga binnenkort ook n tongpiercing laten schieten...
ik zweer t, t is verslavend!!!
 
2 StampQnijntje: ik moet zeggen ik vind het wel super kinky hoor..

Zou het wel een keer willen zien :)

Maar veel plezier ermee...

greetz
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Nou, uhhh, ik ben heel blij voor je. als ik je zie zorg ik wel dat ik een magneet bij me heb :p
 
Wat een mongolen zijn jullie :P
whehehe lekker lekker, k begin dr steeds blijer mee te worden :P
Mag ik er een keer aan trekken?? ;p

GREETZ!!
 
als je dan naakt aan t droogneuken bent, dan schuur je bij een jongen z'n pik aan bagger! hahaha... (geen ervaring mee hoor), maar t schijnt wel lekker te zijn :S :vaag: feaky...

k heb trouwens pas een clitpiercing door me tong laten zetten, en t deed echt geen pijn! :D
 
2Rhythm: een clitpiercing door je tong??? Heb jij een clit op je tong dan ofzo? :S :D
 
ga je nou serieus op mijn domme verhaaltje in?
blijkbaar...
 
stampie: ben je er een beetje blij mee?
 
StampQnijntje 27 september 2002 00:09
ik heb net een clitpiercing laten zetten..

thank you so much for sharing that with us!...
 
ouch...
zou er nie aan moete denke joh...
 
2 iguana : daarzijn toch forums voor
?!?