Partyflock
 
Forumonderwerp · 18744
­ Nederland
Thunderdome 10 jarig bestaan! Is toch een beetje een reunie . Ik spreek mensen die jaren niet meer naar feesten gaan die nu wel naar t.d. willen en mensen die nog steeds gaan maar met Hardcore zijn begonnen en nu techno of hardstyle beter vinden.
Ik vin dat logisch dat die mensen gaan ( gezellig). Tevens vind ik het logisch mensen die helemaal gek zijn van hardcore en graag naar hardcore feesten gaan t.d. bezoeken.

Maar nu komt het ik zit dan een beetje rond te kijken hoerzo op pf. Dan zie ik van die mensen dat het hun eerste hardcore feest word. Is dit dan zo van ja ik ga omdat iedereen gaat?. Is het van er gaat iets speciaals gebeuren ik wil het niet missen?. Of uit nieuwsgierigheid.

Kijk iedereen mag van mij naar elk feest welke ie wilt, maar is het nou niet vaag, als mensen normaal T.E. gaan en impulz en nu opeens t.d. gaan opzoeken...omdat het in de belangstelling staat :S

Ik zal wel weer zeuren , maar dit is mijn mening er over. Ik ben zelf ook nu niet meer zo een hakker als vroeger. Wel als ik dus die nummertje van vroeger hoor, dan ga ik weer helemaal als van ouds los !

Jullie mening ajb hier over!!. en niemand hoeft zich aangevallen te voelen ! Voor dat er weer hevige discussie aka ruzie komt!
Ik ga om te hakken!!! Of Joey dat nou leuk vind of niet:-D ;-)