Partyflock
 
Forumonderwerp · 18113
­ Nederland
 
OP 29e AL OMA



AMSTERDAM
- Drie generaties op één foto: de slechts 29 jaar 'oude' oma Barbara van der Stam houdt trots haar kleinkind Damian Angel van zeven weken vast, terwijl haar 15-jarige dochter Deborah liefdevol het handje van haar kleine vasthoudt. Barbara zelf raakte op haar dertiende zwanger maar besloot het kind te houden en met de steun van haar ouders op te voeden. Vijftien jaar later bleek haar dochter dus in verwachting te zijn. "Toen we eenmaal de echo gezien hadden konden we het niet over ons hart verkrijgen om het kindje weg te laten halen", zegt de grootmoeder. "Terwijl Deborah de opleiding Zorg en Welzijn volgt, zorg ik voor Damian en mijn andere drie kinderen."

Waar gaat dit heen......??? :S
laatste aanpassing
 
Wat een doeloze wijven zeg!!!!
redelijk aan de lijpe kant dit. laten we een familiepakket condooms die kant uit sturen. briefje erbij dat het geen kauwgom is, want anders snappen ze nog de bedoeling niet.
Tis dus een jongetje, kan ie op z'n 10e mooi z'n eerste vrouwtje volspuiten en zwanger maken, is zij op haar 39e overgrootoma en verbreekt de dochter het record van haar moeder door op haar 25e oma te zijn :s
 
Denken zij dat de pil een smartie is....kijk mamma leuk kleurtje he??
ja schat en hang die ballonnetjes ook maar gezellig op...:)

Van de week bij Spoorloos was er ook een vouw van 39 met een dochter en zoon van 25 en 19.

Het blijft vreemd in deze tijd hoor%)
rare wijven zeg!!
Wat een mooi bewijs voor het verschil tussen geestelijke en lichamelijke volwassenheid zeg ;)
ik hoorde het vanochtend op de radio...toen zag ik nog geen plaatjes....maar toch wel geil een oma van 29 ;)
 
Kan hier alleen maar om lachen hoor. Het wordt steeds leuker in deze maatschappij. Je toekomst kan je gelijk opgeven. Geweldig! :P
´t zal je maar gebeuren.....op je 13e al aan een kind ..... nooit sexuele voorlichting dames op de foto
He Kinkybinky: >>>> Tsja, ROTTERDAM hè? Dan krijg je dat soort dingen.

Ga dit soort zaken niet verdraaien en afschuiven op Amsterdam...;)
sletjesssssssssssss hahahah
 
Haha het zusje van mijn vriendin is ook zwanger (15 jaar) maar het is nu het toch eenmaal zo is echt wel leuk hoor!
 
die oma ziet er wel neukbaar uit:P
Had et ook gelezen in de krant! Ech nie normaal!
Dat wijf van 29 heeft zelf ook nog meer kinderen, waarvan één van nog maar 4 jaar oud!
Das echt nie normaal vind ik hoor!!!
Goh moeder en dochter lijken even oud, zouden elkaars vriendinnen kunnen zijn!!
En op je 13e zwanger, toen was ik nog met hele andere dingen bezig hoor op die leeftijd.
 
ik moet r nog niet aan denken haha.
ik ben al blij genoeg dat ik tante ben maar wel een zeer trotse tante.
ik werk met kinderen en daar vermaak ik mij prima mee nee voor mij nog geen kinderen.
ik heb wel een vriendin die is even oud als mij 22 en die heeft een kleine van bijna 4 jaar.
maar toen ik 13 was was ik ook met andere dingen bezig zoals school.
Ja en knikkeren enzo. hahaha
Collega van mij is net zo oud als mij en heeft er ook al 1 van 5 en krijgt nu de 2de. Tja sommige mensen hebben gewoon een heel ander leven. Maar voor mij echt (nog) niet.
DAT ziet eruit :bah:

:D
 
2 goudlokje.
je idd knikkeren en touwtje springen haha.
maar ik vind het wel knap dat sommige lui het kunnen hoor.
want ja eigenlijk ben je een kind met een kind.
mijn zus heeft een kleine van nu 9 maand oud ze is zelf 25(mijn zus) en is nu 3 jaar getrouwd.
ik ben echt super trots hoor op mijn nichtje.
en ben ook wijs met de kinderen van mijn vrienden.
zo heeft een keer een waarzegster gezegt dat ik op mijn 25ste een tweeling zou krijgen, maar ik vraag het mij af er zitten bij mij in de fam geen tweelingen en een relatie heb ik niet dus het lijkt mij stug, ja of ik moet binnenkort een relatie krijgen ofzo je weet het niet hahaha.
laatste aanpassing
 
Zo dan :|

Zo moeder, zo dochter denk ik dan maar :S
je zou toch denken dat je je dochter ervoor behoedt om dezelfde domme fouten te maken als jij. Uiteraard zijn er mensen die niet capabel zijn om zich uit te drukken. Stupid ass!!


Trouwens...oma heeft een beste tik op d'r kop gehad. Verklaart een en ander.
laatste aanpassing
 
Jezus man... Pfff... sja zo moeder zo dochter... :S

(Groot)Moeders krijgt niks mee van thuis over veilig vrijen. Dus kan ze moeilijk haar dochter uitleggen dat je veilig moet vrijen.. lolz
 
tssss stom hoor, jezus waar moet dan heen met de maatschappij
tis wel de mooiste moeder die ik ooit heb gezien(rechtsboven) op mijn zus na :)
eu do ya know what DUREX is?
Maar wel lachu eigelijk hoor !!
:S :S :S

Zo het moet niet gekker worden
pfffffff lekker moedertje hoor zou ik best in dit geval opa willen zijn:P
Lekker? Ik vind haar maar sleazy.
Vette uitgroei en vieze punten aan d'r haar.

Dat truitje verbloemt een heleboel, maar die is natuurlijk ook speciaal voor deze gelegenheid gekocht.
de dochter is wel mooi!
Die zou ik echt geen 15 geven %-)
 
Nou nou dat is toch niet normaal meer :S
Toen ik zo oud was had ik daar echt nog geen oog voor hoor en was ik inderdaad bezig met knikkeren.
Ik ben nu bijna 20 en heb er nog geen behoefte aan.
Waaaaaaaaat!! gebeurd hier nou...!!!

Damn dat verwacht je ook niet... :S

Beetje jammer weer.. :S

Maar ze gaat op Damian oppassen
en de andere 3 kinderen, die heeft er echt aardig oplos gesexts om het maar netjes te houden ;)
 
Vind ut maar een btje triest hoor.. sjonge jongen!! Slaat egt nergens meer op dit!!
zo de tieten zeg!! nog die kinderen? :|
Dat had ik nog helemaal niet gelezen. :blink:
laatste aanpassing
 
Dit vind ik echt erg.
Hoe kan je op je 15de nou een kind opvoeden???
 
Ach dta kind zou wel groot worden, wordt denk ik alleen ook vroeg pappa
waar het heen gaat? gewoon traditie houde!
lijkt afrika wel!
 
Dat kan een meisje van 15 ook niet alleen! Daarom is het zo belangrijk dat ze genoeg steun van haar ouders krijgt!
maar ze zien er wel happy uit :)
leuk detail nog, die moeder doet een opleiding Zorg en Welzijn...les 1: geef het goede voorbeeld :vaag:
 
:(

triest, dieptriest??

waar leven deze dames van?? onze belastingcenten?
pff

Ik ben 22 geen kinderen en met genoeg verantwoordelijkgevoel in mijn donder om het ook niet zover te laten komen. ik ken een jong moedertje van dichtbij en het is niks hoor :(
ik heb haar wel verteld dat ze mag vragen op te passen.. leer ik het kind gelijk u zeggen en astublieft en dat weinig ook veel kan betekenen enzovoort..

aja ik wilde nog een boote uitspraak plaatsen maar ik toe het maar niet..

dan krijg ik gelijk weer dingen naar mijn hoofd geslingerd
Waar gaat het toch heen met deze wereld. Op je 15e moet je normaal toch een zorgeloos leventje hebben of niet dan. Sommige mensen vergeten zo makkelijk hoeveel aandacht en verantwoordelijkheid het kost om een kind op te voeden. Maar goed, wie ben ik om dat te zeggen..Leven en laten leven toch?
 
OP JE 29E OMA?????

O MY GOD!!!!!!:|:|:|
 
Mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg dus kan barbara gewoon de moeder zijn van damian:S hehe
ach ja Als hun gelukkig zijn??
 
snap nie dat jullie je zo druk hier om maken ....laat die mensen toch...denk dat er genoeg mensen zijn die een ma van 30 hebben en veel slechter hebben als hun....waarom zouden ze iets te kort krijgen...vooroordelen!! duh!:9
mijn nicht was ook 16 maar denk dat ze nu (8 jaar verder ) beter heeft als jullie allemaal hier! hahaha!
 
Amsterdam, hmmmm ;-) en ze leven vrij en blij zo gelegen aan t ij

maar eeehm

als t nou Urk was geweest had ik niet raar opgekeken
 
waar druk over maken partywoussie?

dit heet: zeggen wat je er van vind...
opzich, is dat wel de leukste oma I've ever seen(6)

maaruh wel een beetje aan de zieke kant dit:)