Partyflock
 
Forumonderwerp · 17128
­ Nederland
 
wie is er zaterdag naar club hell geweest..dit keer zowat letterlijk club hel :s
Wat dan? Weer rellende nasiballen?
 
neeej dat zeker niet weer deventenaren die gingen rellen met iedereen met lonsdale..beetje jammer vind ik dat hele feest verneukt
Het zal ook weer eens niet..... Deventenaren zijn echt pauper volk.. Behalve ik dan :D
Keb het ook gelezen op teletext gister, ze gingen zelfs de club bekogelen met bakstenen. Feest is ook eerder afgelopen daardoor!
Hehe lekker dan :vaag:
Damn, typisch Deventer publiek :s
Goh rellen in dat dorpje waar ik woon :S

Hardcore ligt mij zowiezo niet, dus was er ook nie (gelukkig)

Maar waarom toch altijd rellen daar...

Station in Lochem kan best wel eens leuk zijn, maar krijgt wel een negatieve uitstraling zo...
2 Beckham:
Je kunt heus niet alle Deventenaren over 1 kam scheren!!
En dat zeg ik heus niet alleen omdat ik zelf uit Deventer kom, want dit had overal kunnen gebeuren!
Misschien hadden ze wel te veel Alcohol op ofzo.

2 stampaholic:
Jammer dat je avond zo gegaan is!
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
TJa zielige gasten gelukkig draag ik zelf nooit lonsdale :D kom voor de hardcore :D :bounce: Ben zelf naar Elten geweest .. lekker gestampt op promo :| want alleen het kut geluid bij club hell zorgde ervoor dat ik er niet meer kom :D
laatste aanpassing
Ik ben er 1 keer geweest, en wil er nu nooit meer van me leven heen.

Wat een trieste bende daar.
beetje jammer, paar jongens die ik ken waren er ook heen geweest...
hoe verpest ik een feestje voor de komende paar keren!
Ik sprak gister ook een paar vrienden die er geweest waren. Het is echt een flink zooitje daar geseest. Er was ook zeer veel politie. Ik denk dat dit de laatste keer is dat daar een feest wordt gegeven.
Dan moeten ze nu maar uitwijken naar Martinihal :D
 
Artiest Cj Noah
T is wel een mooie locatie,alleen jammer dat dit weer gebeurde!

Stopt er trouwens ook nog een trein daar?

wij hebben hier bv een ongebruikt station :S
wij zouden zelf eigelijk ook eerst naar lochem gaan...ben blij dak er nie geweest ben...triest hoor!
 
Als ik t wist was ik zeker wel gegaan!
goede line up
pff line up viel ook nog wel mee ..
Td das pas een line up :P
 
Nou,voor deze omgeving was t een goede line up..
Ik woon zelf in Markelo,en de enige dj die hier ooit zijn eerste stappen zette,was bart claessens :S jaja die barthezzzzzzzz :r
 
jahaaaa,ik was er ook!!!!op die ruzie na dan heb ik me daar zeker vermaakt!!!!
Ik zou er ook heengegaan zijn, maar is op het laatste moment (jammer genoeg??) niet doorgegaan..!!

Zielig is het cker wel!:S
kijk daar is al 1tje die het snapt kankerlui uit deventer hun zijn inderdaad begonnen ja.
en dan kunnen ze wel zeggen die lonsdale lui weer maar niet iedereen met lonsdale is een natie hoor stomme sukkels blijf dan weg op zo,n feest als je er niet tegen kan maar ja als jullie weer klappen willen krijgen moet je er de volgende x maar weer komen,buiten!!! en verziek de boel binnen dan niet! voor een ander.
En ja club hell blijft gewoon doorgaan is gevraagd.
oja mocht je dit lezen voor die jongen in die witte trui met al die afdrukken van kisten erop dee pijn!!!! he.
graag gedaan namens ons allen!
laatste aanpassing
 
..MEISJES BEDREIGEN OM ZE HUN HOOFD IN TE SLAAN MET EEN HAMER IS STOER OF NIET..WAT EEN SUKKELS DAAR ZEG..HELE FEEST VERNEUKT DOOR HUN

DIT KEER WAREN HET NIET DE MENSEN MET LONSDALE MAAR DIE MONGOLEN DIE IEDEREEN OVER EEN KAMS SCHEREN HEEL IRITANT..
KOM NOG WEL UIT HET ZELFDE STADJE OOK

TRIEST
 
TERRORPAUL--> was jij er ook weet jij hoe het is afgelopen?
nou dat was niet alleen dreigen elke het meisje die boven achter de bar stond en nog een meisje zijn vol met de vuist in hun maag geslagen.
Jezus, echt gewoon super zielig!!
Kan z'n feestje dan niet eens gewoon gezellig blijven tot aan het eind!?
Waarom moeten sommige mensen nou altijd persee ruzie zoeken!!:S:S
Sorry, kan ik niet bevatten!!:S
laatste aanpassing
 
ja vrienden van mij ook helaas..wat een mongolen zeg..me hele feest was verneukt
ja dat ken je wel zeggen ja dat het feest verneukt was.
 
wat een mongolen..en wie krijgen er weer de schuld wij weer natuurlijk..pff kankerleiers..


die lui die anti-lonsdale zijn zijn nog veel erger als de mensen met lonsdale..die feeste gewoon vielen niemand lastig..en die kankerleiers uit deventer gaan gewoon lopen rellen en iritant doen..met zijn 10-en een man ensow..en kleine meisjes lastig vallen ik heb maar een woord

OPKANKEREN!!!
Jezus hebben die kneuzen Elke geslagen.... :S

Zo ongveer het mooiste meisje van Lochem ;)

Ben er geloof ik nog 2 jaar helemaal smoorverliefd op geweest, helaas zonder succes :D

Maar das echt triest als die gasten zelfs lui achter de bar gaan slaan :S
 
zoiezo slaat dat vechten nergens op boeit me niet om wie het gaat

verneukt gewoon het feesten
Echt jammer dit - Club Hell begon ongeveer een jaar geleden als zeer leuke feesten (vooral de allereerste was echt top!), alleen de laatste twee keer vond ik de sfeer al wat minder moet ik zeggen, redelijk agressief enzo...

Wel heel erg triest dat ze zelfs Elke geslagen hebben, voor degenen die haar niet kennen - is dus echt een superlief meisje die geen vlieg kwaad doet!
 
neej ik toch ook niet.. en mij hebben ze ook de hele avond achterna gelopen..en bedreigt..ben later maar ergens achteraf gaan zitten..werd er helemaal para van gewoon

beckham-> en niet weer meteen die mensen met lonsdale de schuld geven he
laatste aanpassing
Dit was trouwens de eerste Club Hell die ik gemist heb, was daarvoor op alle vijf de feesten geweest... en geen spijt van dus :(

Als het goed is is er over twee maanden weer gewoon Club Hell, laten we hopen dat het dan goed gaat, want anders lijkt het me dat het over is met hardcore in Lochem!
 
En voor de zoveelste keer liep het uit de klauw.....
En deze keer zat ik er midden in. Iedereen waarmee ik erheen was gegaan kreeg ruzie met mensen die ik dan weer ken uit Deventer. Wat doe je dan? Mensen waarschuwen en verder......???

Godverdomme zeg!!! Zijn het niet de wannabee nazi's die n feest verneuken zijn het wel mensen die iets tegen lonsdale dragers hebben. En waarom? in het begin leek het allemaal goed te gaan... Maarjah dan zijn er mensen die vantevoren al besloten hebben te gaan vechten, zich helemaal vol laten lopen en gaan snuiven en dan es ff lekker gaan matten.

En lieverd sorry dat ik er niet was toen je buiten was maar dat kwam omdat ik er niets mee te maken wou hebben en gewoon aan het feesten was. Als ik geweten had wie er allemaal aan het rellen waren was ik er wel geweest. Gelukkig is er met jou niets gebeurt...(K)
Dat is helemaal klote natuurlijk, als je midden tussen de ruzie-groepen instaat...

Club Hell in betere tijden trouwens:



Wanneer wordt de sfeer weer zo???
 
hmmm wat is hij lief he me schatje..geeft niks hoor..kan gebeuren..jij wist het ook niet..kon het niet weten..

de laatste tijd zijn het niet meer wannabee-nazis die mij iriteren op feesten maar die lonsdale-haters!!
 
de sfeer is regelmatig zo tot mongolen het weer verpesten...

ik ben gewoon nog nooit zo para op een feest geweest..het waren mensen uit deventer waar ik een aantal van kenden... werd ff flink bedreigt vrienden vna me ruzie..overal om me heen vechtpartijen..ging echt bijna door het lint op het laatst heb gelukkig geen bekenden zien vechten adners was dat zeker wel gebeurt.. die stonden buiten.. wat een kankerleiers daar zeg..

ALS JE NIET TEGEN DRANK OF DRUGS KAN MOET JE HET NIET GEBRUIKEN EN ALS JE WILT VECHTEN WEES DAN OOK STOER OM NIET MET WAPENS TE DREIGEN..DAS LAF..EN PAK IEMAND VAN JE EIGE GROTE JA!! ENNE GEWOON EEN OP EEN EN SPREEK ERGENS ANDERS AF ALS OP EEN FEEST JOH.. IK HAAT VECHTEN

SOOW DAT IS ERUIT ;)
laatste aanpassing
het was zeker klote..kben blij dat ik er optijd weg was gegaan zeg! Als ik dit nu allemaal lees..kwas er alleen in het begin bij maar kdacht..kga der mooi vandoor want dit gaat zo niet goed...
Ik geef helemaal Lonsdale dragers de schuld niet... Ik vind het alleen jammer dat mensen uit Deventer zo'n feest moeten verpesten voor mensen die er gewoon voor de muziek en de sfeer (als die er is) heen gaan..
Zelf zal je mij niet zo snel meer op zo'n feest aantreffen, juist door die verneukte sfeer altijd..

Daarbij komt ook nog dat ik vanaf mijn 10e weer in Deventer ben gaan wonen, en dat ik weet wat voor paupere figuren hier vandaan komen.. Die lui zouden echt zelf eens flink een paar klappen moeten krijgen..
nou moet niet iedereen opeens weer benadeeld worden die uit deventer komt, er zijn ook goeie zoals arie de beuker en stampaholic en nog veel mer het zijn maar enkelingen die het voor veel mensen verneuken zoals altijd
 
triest gedoe zeg tja vind lonsdale ook nie alles maar mag de meeste gasten wie het dragen wel

maar dit slaat nergens op altijd maar rellen en rellen

ben blij dat het in elten<>grazy supergezellig was en lekker heb kunne stuiteren

basta punt uit
 
pfffffffffffffftt..............
ALS we dat lonsdale fred perry enz gebeuren nu gewoon weglaten is er volgens mij een stuk minder gezeik :)
nee foei :P enneh martyn eh nu kank me voorstellen dat je trots was op line up :D

bartezz :P