Partyflock
 
Forumonderwerp · 16620
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 125975, 983}
Op 30 NOVEMBER ZAL het feest HARDCORE HEAVEN plaatsvinden in de SANDOKAN (westduinweg 232) te SCHEVENINGEN.
Het feest zal 22.00 beginnen en 05.00 weer eindigen.

Op deze avond zullen de volgende DJ'S hun kunsten vertonen.

PROMO (third-movement)
DARKRAVER (babyboom)
D-SPIRIT (hardcore 4 life)
Partyraiser (MOH)
Lunatic vs Miss Hysteria (sweetlake, bassmachine)
Wicked (MOH)
Damage (hardcore vibes)
T.I.M. (overload records)

Hosted by MC HOOLIGAN

Je kunt alleen kaarten kopen aan de deur!!!
Maar LET OP er zijn maar 900 kaarten beschikbaar
DUS WEES ER SNEL BIJ.



entree 15 euro

Tevens is de sandokan makkelijk te bereiken met de auto en met het openbaar vervoer.

meer info : bassmachine.cjb.net

er is genoeg parkeergelegenheid.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 117938, 34332, 986}
en DE scheveningen moet natuurlijk de Sandokan zijn :) maar dat hadden we natuurlijk zelf al bedacht :)
kijk maar eens op http://www.sandokan.nl en dan zie je het vanzelf. Het is een leuke en redelijk grote tent en bied plaats voor 900 man
 
Wel gaaf, maarre... ik wist niet dat je in Scheveningen een discotheek of whatever had zitten.. ja behalve die van Kim Holland...:D

(k)
Das toch net even wat anders!!!! hahahahah
Ja hier ga ik wel zowiezo heen! lekker dichtbij...aleen maar hageneze, helemaal los gewoon! :)
ja het gaat op zekah gezellie worden op dit feessie!!!!!
ik ben meestal int weekend toch in scheveninge dus kom wel ff langs vliege/huppele/springe whatever
 
zozozo lekker line-up zeg dus het wordt weer lekker stampuh!!!!


ik ben zekah van de partij!!!!!!!!
Eej junk, jij mocht toch niet meer feesten???
hij maakt een uitzondering!!!!

is toch bij hem in de buurt!!!!!!!!!

en dit kan hij natuurlijk nie laten schieten als je zo dicht bij scheveningen woont
mijn schoonmama komt ook altijd in die tent
dus die gaat misschien ook zelfs mee whehe
wor wel gesellugjes
hahah lache joh dat je je schoonmoeder mee neemt!!!

weet wel zekers dat het gezellie gaat worden!!!!
 
Zal ik ook komen , dan maar............
Vooruit!...
 
\Zondag nou en joh
heeee daar heb je ollie ook weer!!!!!

en na het feest gaan we weer aan de shoarma.

in scheveningen zullen ze wel zat shoarmaboeren hebben.
 
Absoluut , daar ga ik wel vanuit!!!!!!!!!!!!!!

heerlijk....
Ik kom zelf uit Scheveningen en ben al een paar keer in die tent geweest!!(vanvond ga ik er weer heen),het is wel geinig,maar 900 man is iets teveel voor die tent denk ik..
En ja,er zijn zat shoarmatenten daar...moet je maar richting de boulevard rijden/lopen kom je ze vanzelf tegen..

Kzie jullie de 30:)
tot de 30ste gozah dan gaan we daar effe stampuh!!!!!!!!!!!!!!

En met 700 a 800 man is het gezellig druk en 900 man is inderdaad iets te veel.

We zullen dus ook maar rond de 800 man binnen laten.
laatste aanpassing
hmmmmmmm dus als ik klaar ben met draaien en het feest is afgelopen kunnen we gezellie effe een broodje shoarma eten das weer beterz.


ollie en RAVER: dat is weer goed nieuws voor jullie hihihihi
 
een lekker line-up, leuke locatie en een shormatent in de buurt dat is natuurlijk het betere werk.


Ik ben dus van de party 30 november
zaterdag 19 oktober
Promo, Darkraver & D-Spirit @ Hardcore Warriors
Return Dance Club, Tilburg (capaciteit: 1200)
hmmmm lache maar we kunnen het wel steeds over PROMO, DARKRAVER en D-SPIRIT hebben maar de andere dj's die 30 NOVEMBER in SCHEVENINGEN komen draaien zijn ook niet mis en hebben al op vele feesten gedraaid.


partyraiser (moh, energiehal)

wicked (terrormachine, MOH)

Lunatic vs miss hysteria (sweetlake, hardcore vs terror)

damage (hardcore vibes, massive hardcore)

TIM ( overload records, NUH events)


Das ook nie misselijk dacht ik zo
 
Patriek , je heb gelijk.......
Waarom alleen kaartjes aan de deur kopen dan,waarom geen voorverkoop Lunatic?
Mwah,boeit eiglijk nie zoveel...tis toch maar 5 minuutjes lopen voor me:D
op al onze vorige feesten (14) hebben wij dit concept (doorsale) en het bevalt ons prima, dit vinden wi ookj fijner werken dan al dat gedoe met die voorverkoopadressen.


Maar ik spreek je 30 november wel gozah tot dan!!!!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
jammer te ver weg denk ik :( :S
 
Ach nou en ...

Ik kom toch ook uit t hele mooie Apeldoorn.., anderhalf uur heen en terug anderhalluf uur.., en dan krijg je er natuurlijk ook wat terug......
Artiest Vexer
Dj Lunatic 6 september 2002 14:36
hmmmmmmm dus als ik klaar ben met draaien en het feest is afgelopen kunnen we gezellie effe een broodje shoarma eten das weer beterz.


ollie en RAVER: dat is weer goed nieuws voor jullie hihihihi
-------------------------------------------------
Ik woon al 6 jaar in dat gebied van Den Haag, dus ik weet de plekken waar je shoarma kan eten....en nee Patrick...je mag niet schijten op/in MIJN wc....dat kan ik m`n ouders niet aandoen....hahaha

*is hier ook gewoon, lekker 10 minuten waggelen van huis*

Scheveningen...JOI :D
ik wil niks zeggen hoor maar toen ik vroeger in sandokan kwam was het al een kindertent en dat is het nu nog steeds vind ik!! een tijdje geleden was ik er nog een x geweest met HARDER ofzo en toen voelde ik me net een oma daar!!
Artiest {SHOWLIST artist 1438, 1374}
Komt me bekend voor die lokatie !!!!!!
Zeker weten hierheen, mijn oude hometown
joh.. dat hebben wij nou ook wel eens :)


maarre hardcore en hardhouse is toch een verschil.. dus no hard feelings
kc-> Nah rekenmaar dat ik om de 6 weken ofso eg nog wel op een feessie te vinden ben, en je denkt tog nei als ik de muziek al bijna thuis ken horen, dat ik daar nie ff langs kom ;)
gezellie!!!!!!!!!!!!!!!!


maar spreek je binnekort wel weer gozah!!!
Artiest {SHOWLIST artist 23156, 27546, 1951}
he lunatic veel suc6 metje feest het is een paar deuren verder als mijn huis!!! ik kom misschien wel ff kijken dat is wel ff wat beter als die r&b party's die er vaak worden gegeven!

misschien ken j eme wel ik werk bij Midtown den haag(de jongste gozer van de2)

groetjes thilo
BEDANKT EN SPREEK JE BINNENKORT WEL EFFE IN MID-TOWN DEN HAAG
ik ben dr oook bij!!! fototjes maken voor dance-index.com :D
 
Jaaaaahjaaaaah imme geboortestadjuh gaat zeker gezellig worduh met allemaal hageneesjes en scheveningers :D:D
laatste aanpassing
Kledingvoorschriften:

Eigenlijk zijn we hier niet voor, maar omdat een aantal mensen toch niet met de vrijheid om kunnen gaan stellen wij hierbij de volgende regels:

- Geen voetbalshirts

- Geen extreem rechts gedrag

- Geen witte veters in kisten

- Geen wp kettingen

Dus voor de duidelijkheid, het is WEL toegestaan om Lonsdale of zoiets dergelijks te dragen. Tevens zijn kisten ook gewoon toegestaan.

De beveiliging behoud zich het recht om mensen te weigeren die zich NIET aan de kledingsvoorschiften houden!!!

So bring a good attitude or stay home!!!
Letterlijk 40 m van mijn huisje...:p

:bounce:
Hmm, toch nog redelijke kledingsvoorschriften ;)
 
zooooooooooo ik heb nu al zin in dit feessie maar eerst HARDCORE VS TERROR 28 september en daarna THUNDERDOME 12 oktober
Heej, da's niet verkeerd. 10 minuten lopen vanaf mijn huis (net zoals R@VER). Misschien kom ik dan ook nog wel effe langs.
de flyers zijn vrijdag (27 sept) klaar en zullen zaterdag gelijk te vinden zijn in diverse platenzaken en natuurlijk op HARDCORE VS TERROR en uiteraard op meerdere feesten.
Ik gaaat ook wel ff naar dit feestje izz nie zo ver weg eindelijk is beetje in de buurt en goeie dj's duzz dat word
Qnalluhh
voor meer info over time-table en regels kun je terecht op bassmachine.cjb.net