Partyflock
 
Forumonderwerp · 16548
­ Nederland
 
Darkravers birthday party

Zaterdag 21 september 2002

Tijd 21:00 : 03:00

Carte Blanche, Weert

Alleen Deurverkoop E 7.00

Line-up

Aspirity
Denzo & Leroy
Ernesto
Mogwai
Tango & Cash
The Darkraver
Zany
Zero-gi

Dus word weer lekekr ouderwets knallen zoals we altijd gewend zijn op zijn verjaardag :-)
 
haha! 18 oktober is het steve's birthday party@pussy lounge in de mininstry of dance in rotteram! dat wordt ook beuken!
 
jah k ben wel aanwezig op "Dakravers" party hehe :D
laatste aanpassing
Heh, had vorig jaar een birthday shirt aan van 1995 ofzo, was echt wel kicken de reacties.
Maar echt druk was het toen niet.
Is dat trouwens een nieuw concept in NL, DAKravers birthdayparty?? :-p Lijkt me wel kick feesie boven op een dak, moet je wel je koppie bijhouwuh hahaha :-D
Rave the Dakpan 2002
 
whuahahha mafkaze :D
Geen slechte line-up en zeker nie voor 7 euro, alleen jammer da het al om 3 uur afgelopen is, moet ik weer 4 uur op de trein w88
laatste aanpassing
Zaterdags willen ze nog weleens langer doorgaan in de carte hoor !!!
 
Doe mij die van de M.O.D maar:P:P:P
Damn dan heb ik Qlimax al staan :(
Vorig jaar was het zoooooo vet , is het trouwens ieder jaar. Steve's birthday party's zijn altijd dol!!!!
Juist Nossie :-)
2 Bla: Ja man ik heb ook nog een shirtje van zo'n birthday party uit 96 of 97 erop met op de voorkant in het klein "beware for imitations" en achterop het de hakbijl met carte blanche erom heem, vorig jaar had ik ook een shirtje maar die heb ik aan Whiskygirl gegeven.

2 MC Jo-&: Wat dacht je ervan om mijn birthday te vieren in Carte Blanche dan is het Chris en Darkravers Birthday party, je kan nu rijden :p

Dus doe mij allebei de birthday party's maar want Steve is als het goed is op 16 september jarig, dus leuk om 2 party's mee te maken
laatste aanpassing
Oh no not again.......

THE DARKRAVER




stond er op.

of zoiets in die richting
laatste aanpassing
Vorig jaar:

Just when you thought you would be saVe
 
Dit wordt echt lache! carte is altijd wel leuk, beetje boere die er rond lopen maar verder wel oke! en lekker dicht bij voor mij heheheh:D straatje uit lopen en ik ben er:D


Mij zie je 100% zeker daaro!
Ben ook zeker weten weer van de partij!! Vorig jaar was echt super!! heheh.. die shirts wat we toen van steve aanmoesten sloeg echt alles..(diegene wat vorig jaar daar zijn geweest weten zeker wel waar ik het over heb ;p )

:bounce:
 
Ja ik was er vorig jaar ook nadine:D
Maar leuk dat je ook komt:D
Wordt vast gezellig:D
Kun je als het afgelopen is bij ons thuis komen zitten als je wil? mijn outjes zijn op vakantie dus:D:D
2 linny> Kweet niet, misschien gaan we wel weer naar een hotel met zn allen net als vorig jaar.. Hoop aleen niet dat we dit keer eruitgekickt worden hahaha.... Tja moesten we maar met zn allen verhuizen naar een ander hotel! lachuh was dat joh!! :D:D
*hahaha.. daar heb ik in PM nog wel wat op te zeggen Nadientje. ;-)
 
Haha ja paul die was toen ook mee geweest he? dat was ook heel tof zij die!
Maar we zien de 21e wel he!?
(K)
haha. ja paul was er ook jah! aleen de eerste keer geloof ik. de tweede keer in amsterdam niet.. Maar dan vind ik dat je zussie maar ook maar es mee moet gaan!! hehe..
 
hehehe ja moet je morgen maar tegen haar zeggen:D
Maar denk niet dat ze dat doet:D ze wou met een hele groep hier bij ons thuis gaan zitten want mijn ouders zijn dan op vakantie dus dat wordt wel lachuh:D
ja maar ik weet dus ook niet of we dit keer naar een hotel gaan! Ik geloof wél als we naar MoD gaan november!!
 
ah zo, Ja ik ga toch nie mee dus:D voel me dan beetje te jong heheheh:D
Klein meisje tussen al die oudere past ook nie:P
heey joh...

noem je me nou oud :@ ?????




;p
laatste aanpassing
 
Hahahhaha nee maar ik bedoel ik ben 17, jij bent 24, paul is 29 ils is 21, en steve is 34 haha dan voel ik me toch heeeeeeel erg jong:D ja toch?
Ach wat boeit leeftijd toch?

pff ik wordt volgende maand al 25 dat vind ik erg genoeg!!
 
ja dat is ook wel zo!
maar jah het is zo als het is he!?
 
2 Bla: die van vrig jaar klopt alleen op mn oude shirt staat alleen: The Darkraver Birthday party
Carte blanche blablabla, misschien kom ik ff een kijkie nemen in carte blanche maar dat hangt af of er nog mensen meegaan want ik ga niet helemaal in mn uppie daarheen, want dan val ik weer in slaap in de trein en weet ik niet meer waar ik eindig
Oh no not again it's

the darkraver (in een soort rave the city logo)

blablabla

In the zoveelste wonder of the world

CARTE BLANCHE.

---------------

Wel raar want het was helemaal niet druk vorig jaar met zijn birthday party, dat er zoveel mensen van hier zijn geweest.
op die shirtjes van vorig jaar stond

the darkraver

still kicking shit!!

blablabla..

en op de voorkant (van een paar t-shirts maar)

stond "de hoertjes van steve" :S kicke man!! :D


2 smiley>> soo, val jij ook altijd in slaap in de trein?? Hehe zo ken ik er nog 1, die was afgelopen vrijdag in roermond eruit gekickt omdat ie te dronken was en toen nam ie de volgende trein en werd ie in heerlen wakker gemaakt door politie, 5 stations te ver dus!! he INDIAN! ;p whahahhaha....
 
ikke ga ook gezellie hoor!!!!
2-> Lady Xenon:

Wel cool, maar dan heb je een lange weg tegaan ofniet :-)

BTW: Ben je volgende week op Oldschool Madness ?
 
Aspirity>>>nope ben volgende week niet op osm te vinden
jammer genoeg
maar ik ga ff stampuh op HQ
maar ut is ook nog nie helemaal zeker hoor dat ik naar Weert kom
maar het is een gave tent dus de moeite waard
Dat is jammer dat jullie er niet zijn, gezellig clubbie namelijk :-)

Zeker een aanrader de 21e, die darkravers birthdayparty's zijn altijd toppie hoor, zeker de moeite waard om er heen te gaan !!!!
 
ff kijken hoe ik dat met me werk doe
we zullen zien
 
2 Nadientjuh: nah misschien gaat ik togg wel want ik wil gewoon die party meemaken. En is joey gewoon in slaap gevallen hahahaha. Ik mag eigenlijk niet lachen want als ik ga dan pleur ik ook meestal in slaap.
Leuk shirt was dat nadine en die fotos waren ook cool....
2 Nadientjuh: Ik ben benieuwd wat hij dit jaar weer voor geks verzonnen heeft hahahaha :-)
Artiest R2B
Whehe tis bij mij om de hoek...dus ikkes ben dr zekersteweten bij!:d
 
Mensen is carte blanche eigenlijk dichtbij het station? En hoe moet ik anders gaan
 
Uuhm nee het is niet dicht bij het station maar je kan het beste een taxi pakken! je zegt gewoon ik wil naar de oelemarkt dan kom je zeker uit bij de carte:D en dan als je bij de telefooncel staat de 3e deur van links het is heel makelijk te vinden er staan meestal wat van die uitsmijters voor de deur dus!

p.s. taxi van het station naar de oelemarkt is iets van 5 euro! maar als je wil lopen kan ook maar dan hoor ik het wel:d ik geef je wel een route beschrijving:P
laatste aanpassing
 
2 bla-> ja, ik heb dat t-shirt ook,beetje jammer van dat saVe ja.....
maar goed, toch ook ooit eens wat gevangen ;-)
Éen taxi van het station naar de Carte ???
Hhahahhaa, dat is een steenworp afstand.

4 a 5 minuutjes lopen ervandaar.

jekomt het station uit, loopt het Centrum in, alsmaar rechtdoor, voorbij de kerk, dan loop je vanzelf richting de Oelemarkt !!!
 
Nog heel ff en dan heb ik mijn eigen birthdayparty

lijkt me stuk gezelliger ;)
 
Nah nu ik een routebeschrijving heb is het wel makkelijk en kom ik denk ik wel langs, het enige probleem is dat ik dan 3,5 uur op de trein moet wachten s'ochtends (eerste gaat pas weer om 7.30) en daar heb ik absoluut geen zin in, dus moet ff kijken.

2 nasty bitch: eigen verjaardag is altijd gezellig, maar meestal hoort daar dan stappuh ook nog bij. Maar het begin met al je vrienden is togg altijd het gezelligst en de meeste lol.
 
2 Aspirity: Ik woon in weert dus ik weet echt wel hoe je moet rijden/lopen! Ik zou met de taxi gaan dan weet je zeker dat je er komt! maar ja dat is iedereen zijn eigen mening. ik zij ook je kan ook lopen maar het is iets van 10 min ofzo!
Als je vaker het stuk station-hemkade hebt gelopen is station-oelemarkt een lachertje en idd ongeveer 10 minuutjes......till then