Partyflock
 
Forumonderwerp · 16065
­ Nederland
Wat vinden de dames er nou van als er een onbekende aan je kont zit ? (op een feest)

Van de boys weet ik dat het niet erg is. Tenzij het een boy is :D
laatste aanpassing
De eerste keer dat ik DJ Paul tegenkwam, zat hij aan de bar, voordat hij moest draaien.
Ik zei tegen mijn man dat hij best wel een lekker kontje had, ben naar hem toegegaan en heb gevraagd of ik ff mog voelen(hihihi), en ja hoor hij stond op, na zeker te zijn dat mijn wederhelft er geen probleem mee had.
Paul heeft een hele lieve vriendin hoor, maar hij heeft ook een lekker kontje, dus als ik hem nu tegenkom mag ik altijd ff eraan(we kennen mekaar nu ook al weer wat langer).

Maar als ik aan iemand zijn lekkere kont zit, moet ik dat ook kunnen terugverwachten...

Dus Danielito kom maar op zou ik zeggen....
 
Ik doe het nooit. Is niet jou lichaam dus daar hoor je gewoon af te blijven.

Tenzij het een bekende is :P
schoppen!
En hard ook! :)
als t n bekende is krijgt ie gewoon n knal tegen zn schouder aan..maar dan zo'n vriendschappelijk knalletje hoor.. zo gaat t meestal...

als t n onbekende is.. tjah meestal blijven ze ech niet naast je staan om te zegge jah jah dat wassik.. dus je ken er toch niet veel aan doen..
Als het een mooie meid is , mag ze wel doorgaan ook :P
 
Ik zal het komende feest wel een grote PIJL op m'n rug plakken, dan weten de Dames dat ik dus knijpbaar ben!!!
Dus 7 sept ben je knijpbaar? ;)
 
Ik met m'n grote bek!!! 7 september, bedoel je op MultiGroove of een ander feest?? Ik weet nog niet of ik daar heen ga, maar als je me knijpt zal ik er zelfs nog een leuk geluidje bij maken...

Hehe, ik kan m'n Nickname zo wel veranderen in "Stressballetje", daar kan je ook altijd zo lekker ontspannen in knijpen :-)
Ik heb zelf vaak niet eens door wanneer mensen aan mijn kont zitten want het is meestal zo druk op die feesten dat je wel iets voelt knijpen maarjah dan kijk je achterom en denk je wie was het..

De ervaring heeft mij geleert dat als mensen aan mij zitten of vervelend doen naar mij toe en Edwin is erbij en die ziet dat ik dat niet leuk vind.. Dat ze maar beter weg kunnen rennen.. ;)
 
netjes voorstellen en dan voelen?

zoiets toch Val?
laatste aanpassing
eva .....dat wil ik wel uitproberen ;)...Kijk hoe ed mij aanvalt :P
 
ik stel me netjes voor , zijn we niet meer onbekont eeeh onbekend
 
Zwaar irritant.. loop je ergens voorbij en word er in je kont geknepen.. kan nie begrijpen dat ze dat willen maar oke :-D Maar 1 boze blik van lonneke zegt meestal wel genoeg...
 
2 snowwhite: dus jij denkt dat het geloofwaardig is als iemand aan je kont zit, en jij hem of haar eruit wil laten zetten? :D

Laat me niet lachen joh!!
 
ik vind het wel cool als er iemand aan me kont zit [moet het wel geen gozer zijn natuurlijK!!]

als vrouwtjes zelf initiatief nemen en bijvoorbeeld in je kont knijpen ofzo, dat vind ik altijd wel cool!

ik zou trouwens ook meteen terug knijpen denk ik, in allebij de billen ;D
Ligt eraan wie er aan me kont zit. Ben er niet altijd van gediend. Maar meestal moet ik er wel om lachen. Als er een lekkere jongen langs loopt, raak ook wel stiekem even zijn kontje soms aan. :P
 
ja inderdaad, soms als je door een zaal loopt zie je vrouwen met zo'n geile broek aan (of rokje) dan moet ik er gewoon ff stiekum aanzitten anders heb ik later spijt :P
 
Artiest {SHOWLIST artist 1969, 3255}
Ooooh Goldielocks !!!!
Dus jij was t????
Toen ik op Tenerife was kon een vriend van me het ook weer es niet laten om aan een vrouwtje dr bil te zitten.Was bijna knokken daaro.Gelukkig was het net nog op tijd uitgepraat.Konden we haar wijsmaken dat het iemand anders was die dat had gedaan.hehe.Eikel is het ook.

Maaruh als een meissie dat bij mij doet...tja ik kan er alleen maar om lachen :)Het doet toch geen zeer ofzo :p

GREETZ!!
ach, als het een mooie vrouw is vind ik het niet erg en als eht een bekende is mag het ook wel hoor

Maar ik kan heel goed voorstellen dat de meeste vrouwen al die oversexte mannetje maar irritant vinden
 
héhé, eindelijk een meisje die er gewoon voor uitkomt!!! Goudlokje, je hebt de dag (en de topic) gered!! We zijn er toch voor elkaar dus moeten een beetje billenvoelen geen probleem zijn, hoor!! Ik vraag het alleen altijd eerst..
Nee ik vind het niet erg. Hihi moet kunnen toch, beetje ondeugend zijn en ouwehoeren met uigaan. Haha en dan zo onschuldig kijken dat ze gewoon niet geloven dat ik het was. En dan staat er vast wel een ander (bijv. een vriendin van me) of een vriend van die jongen die er achter loopt. En die krijgt dan vaak de schuld. hihihi en ik stiekem lachen dan.
 
Lachen Uit Luid!!!! Je bent een vrouw naar m'n hart, Goudlokje. Tenminste een beetje los en in voor een geintje...En als je het objectief bekijkt gaat het grootste deel van ons toch naar kroegen, feesten, disco's enzo om nieuwe mensen te leren kennen???
 
ik vraag me af of Goudlikje wel een vrouwtje is
Zo Ivo, is de foto niet duidelijk dan voor jou?? Maakt niet uit, vraag jij je maar lekker af dan. Als ik het maar weet!!!!!!!!!!
En Danielito, beetje ouwehoeren en uitdagen kan nooit kwaad. Het is echt heel leuk. Ze geloven nooit dat ik het doe, omdat ik er dan zo lief en onschuldig uitzie. Maar doe het niet bij iedereen hoor, moet wel een lekkere jongen zijn....:P
 
zoals p-kay, wizz of ik? of nog lekkerder? kan haast niet whuahaahah! :D:D
laatste aanpassing
Ja ik weet het niet, heb de kontjes nog nooit gevoeld :P
 
...is altijd wat voor te regelen hoor!!

Kontje-voel-middag ofzo....

In mijn jeugd, de brommer-periode enzo, deden de meisjes altijd een keuring over de jongens met de lekkerste kontjes. Ik eindigde altijd als tweede (en nee, niet als tweede van de twee of drie ofzo!!)

Ik ben voor herintreding van dit geweldige spel!
Hee dat spel ken ik nog niet!!! Voer maar in. heheheh
 
Hahaha!!! Dus eigenlijk zou ik nu gewoon als nieuwe Topic moeten maken:

"Uitnodiging voor Kontje-Voel-Middag".

Je bent me toch niet aan het uitdagen, hé?????!!!!
 
komt er dan ook een meeting ? of moet ik zeggen n meting ?
Ik een uitdager?? Nee toch. hihih Lees maar wat ik hierboven allemaal heb geschreven :p

hahaha wie komen er allemaal dan??
 
*steek hand in lucht *
Nou als al die meiden aan jullie kont gaan zitten, gaat er vast iets anders de lucht in :P
 
Ik kan er gewoon echt kwaad om worden als iemand dat doet.. en het gebeurt nog wel is op een feessie.
Diegene hoeft geen hoek te verwachten maar die zal ik wel even heel duidelijk laten merken dat ie dat niet nog een keer hoeft te flikken..
It's my ass!!!!

(k)
 
Ik zit niet aan iemand kont als ik die persoon niet ken. Zoiezo, what makes you think dat je zo maar aan iemands kont of iets anders kan zitten. Ik vind het zelf ook irritant als er iemand aan me kont zit die ik niet ken.

Laterz!
als je mekaar heb leren kennen op een feest (netjes voorgesteld enzo.)en je probeerd iemand te versieren dan is het voor mij oké;)
2 betty

maar als je een lekker kontje hebt is het een soort bevestiging dat jongens aan je kont zitten ik zelf doe het niet maar als ik je tegen kom op een feestje zal ik het vriendelijk vragen............


GREETZ
 
Kijk, als een lekker ventje aan mijn kont zit.. heb ik er natuurlijk geen problemen mee...:D
Maar meestal zijn het van die bullebakken die nog gruwelijker zijn als de anus van mijn vader...
Ik heb geen smetvrees, maar zou dan het liefst naar de wc rennen om mijn reet daar effe snel te wassen..
Blehhhhh... :kots:

Maar als je het vraagt... dan is het natuurlijk een ander verhaal... :D
laatste aanpassing
 
dus het mes snijdt voor jou van twee kanten!! Een lekere gozer mag wel effe voelen maar een lelijkerd niet. Dat is niet helemaal eerlijk. Maar zo is het wel :-)

Als ik je zie zou ik het in ieder gevals zekerzzzzzzz vragen!!!!!!!
Vragen is netter en geeft je meer kans op een ja antwoord ;)
 
maar jullie vrouwen staan dus echt op een of ander feest, lopen naar een gozer toe en vragen, hey knul, mag ik ff aan je kont zitten :S
als een ombekende (man) aan me kont zit, heb ik a> een lekker kontje
en b> is het een HOMO

en als een dame het doet, is het nooit expres denk ik..
2 Dre: Ik niet :S Ik zeg alleen dat als je het wilt doen je het beter kan vragen ;)
Tsja Mannen he!
ik probeer meestal wel kwaad te doen, maar stiekem is het ook wel lekker ;-)
 
oww oke, LauZie! mag ik aan je kont zitten? :P
hahah, oke dan Betty! Ik sluit me bij haar aan!!! :)
Hmmmmmm... ;)