Partyflock
 
Forumonderwerp · 16040
­ Nederland
okeej nou omdat thunderdome er toch aan begint te komen aan jullie de vraag, wie gaaan d'r nou absoluuuut zeker weten in hun aussie naar Thunderdome????

1.the real bitch!!!zeker!
laatste aanpassing
:D :/ Hmm Moet nog wel ff zoeken waar ik ze heb hangen...:P
Kheb de mijne ook niet meer, maar de cavello is al geregeld... :-D
 
ik zal dan en nieuwe moeten kopen ik heb mijn aussie niet meer maar ik kijk wel ff of er nog wel zijn in sportzaken ofzo. maar is wel een top idee.
neuh ... doe em nie aan ... geen zin in :D
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
The Whistler 8 september 2002 01:13
Heb vandaag weer nieuwe Australians gekocht bij de bekende Australian Shop in Amsterdam. Ze waren duur maar heb het er zeker voor over.

Heb echt een vet mooi jasje en twee broeken erbij
--------------
ik ken dat winkeltje. die zit achter leidseplein. p[ dat pleintje waar dat winkeltje zit is ene heel groot reuze schaakbort met pionnetjes van 60 CM groot. whehe, emt allemaal cafe'tjes.
 
max euweplein heet dat krank :D
laatste aanpassing
 
ja eigenlijk hoort het wel weer he,terug in die goeie ouwe tijd weer lekker in de aussie,heb ze allemaal nog in de kast hangen!!!hoop dat er veel ouwe bekenden komen van eerder,maar ik ga zeker komen daar!!!!!!
 
Cavello en Nikes, zeker weten!
 
heb lekker me profielpic aangepast
zeker wel maja dat doe ik op elk feest goed hardcore feest aussie maxies hmpz zal ik net as vroeger ook weer zown blauwe zonnebril op me kneiter zette :P ik hoop in ieder geval zo weinig mogelijk lonsdale en nepnazies te zien.
en hakkuh doene we ook nog altijd. stampe is voor mietjes. hak till we drop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
begin nou niet weer over lonsdale al genoeg gezeik van die lonsdalehaters
sorry mense
t enige wat ik wel altijd droeg naar feeste was een heel mooi aus-jasje mahdie is beetje errug overleden ondertussenwor d wel t eerste fees sinds tijde dattik in een rokje ga verschijne
heb dr zekers ook wel zin in

mah amsterduiv ik heb die zonnebrillen gespaard in alle verschillende kleuren en neem er zekers ook wel weer 1 mee!
 
van ut weekend een ausbroek aangehad maar zit me toch iets te warm..doe denk ik maar een rokkie aan naar td verder weet ik ut nog niet..denk iets neutraals ofsow...en misschien ff gewone schoenen kopen voor me rokkie...hoge laarzen ofsow
Waarom niet gewoon in ID&T topje? Rara hoe kom ik daarbij :P
Artiest R2B
Het lijkt me wel weer mega stylie als iedereen weer eens in een auss verscheen......back to the good old days.....en dat je je eigen shirtje niet 2000 keer tegenkomt op 1 avond:P:P:P
 
ik doe gewoon normale kleren aan, pas me aussie niet eens meer en mijn longsleeves ook niet meer....
Gold> Mag ik het zeggen?? jaa?? mag ik?? Nou omdat meiden met die RTC, Nike, id&t toppies veel leuker en lekkurder stonden dan met die blousjes nu!!! :-p Dus dames ;-)...
laatste aanpassing
 
ehm misschien omdat ik nu wel weer op een normaal gewicht zit en ik wel wat kleren aan me lijf wil hebben en ik vind bloesjes zelf moooier en netter als topjes en trainingsbroeken
Ik, 100% cker!!! we gaan met vet veel gasten heen en iedereen die dat ding nog heeft trekt m aan :-D
Ik doe ook mijn aussie weer is aan op thunderdome, wordt een lekkah ouderwets gabberfeest!

CU ON THUNDERDOME!
volgus mijn is alle PROVOCERENDE-kleding als :
-LonsdalE-
-Fred Perry-
opgerolde broekspijpen e.d.

verboden op THUNDER-DOME
stampaholic> Haha, het was ook alleen omdat ik toevallig die oude foto in je profielpic zag :)
Tuurlijk -centar-, ID&T gaat de kledingmerken die de mensen die hardcore de afgelopen 4 jaar in leven hebben gehouden verbieden, als dank voor de trouwe steun. Ik denk dat er dan wel een baksteen of tig door de ruiten gaan bij het hoofdkantoor dan.

Wat me wel lijkt is dat geruite bloesjes, RWB, witte veters, nazi tattoos of tekens en witte veters ein bischen verboten zijn.
Ik ga precies zoals vroeger.... Nikes, Aussie, gewone spijkerbroek en dan als laatste natuurlijk als echt gabber... een kale kop hahahaha :d

C ya there!!!
:bounce::bounce::bounce:
 
2 bla: gelukkig is dat bij de meeste organisatoren allemaal verboden.


Een verbod op perry? ld? etc??

belachelijk, wat als ze straks allemaal in gsus gaan lopen? dan mogen de groep mensen die nu fijn een keertje naar een hc feest gaat, anders nooit komen, en toch voornamelijk uit g-sus dragers betsaat (ja hardstylers dus) er ook niet in?

wordt zo moe van dat kledinggezeik, echt waar.
laatste aanpassing
Jaja, zelfs ik ga in m'n ouwe Aussie, heb hem opgegraven uit m'n klerenkast :D
Doe zelfs m'n broek er wel bij aan denk ik. Afgetrapte maxies eronder en Gizmo shirt aan en ik voel me weer net als 5 jaar geleden :)

:bounce:
Ik ga denk maar in mijn thunderdome topje :) pas amper meer in dat ding alleen :S Haha Ff proppen en dan lukt t wel :)
 
Ik heb vanmiddag een nieuwe ausbroek gekocht!! Dus die trek ik mooi aan met Thunderdome, maxies eronder en dan lekker de hele nacht door hakken!!
 
cavello + cavello :)8)
we gaan allemaal strak in pak!!!!!
ausie en cavello!!!!!!!!!!!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
voor de mensen die geen aus of cavello hebben, check je lokale sportwinkel eens. Daar hebben ze meestal nog wel iets hangen.. (of ik ga alleen naar verouderde winkels%))
Zit alleen nog te twijfelen of ik muh kop terug kaal scheer :-s... als ik eenmaal terug dat lekkure gladde gevoel heb gehad loop ik dadelijk weer 5 jaar met zo'n vleespruik hehe :-p
tuurlijk kom ik in een AUSSIE!!!!!
kan niet beter!!
2 kleine panic:

waarom maar 5 jaar kaal?

mensen zijn kaal geboren (tenminste ik)
veel mensen gaan kaal dood.
waarom dan ook niet kaal voor de rest van je leven
:):)
Ja okay maar ik had toch zoiets van en nu even wat anders.. is zeker niet uitgesloten dat het binnenkort terug kaal gaat, ik hou het nu al vol van eind maart hehe :-p ... maar weet niet hoe lang dat me nog lukt hehe ;-)
laatste aanpassing
Luni
Met alle respect hoor, maar je haalt je pik er toch ook niet af als je weet dat je later inpotent wordt
Panic>> Op vakantie zag het er wel hitsig uit hoor, jij kaal... :P
 
Lekker hakkuh dan in je Aussie
Hitsig?? hahaha ja toen had ik het idd nog gewoon kaal maar dat is ook al weer een poosie (1 of 2 jaar?? terug) en nu al half jaartje haar hehe... maar voor hoe lang nog?? :-p
 
hmmz ik weet het nog niet....is wel leuk natuurlijk....nou misschien dan alleen t jasje en me nikes hehehe
ja k wil wel in mn aussie.. maar waar laat ik al mn spullen?!?!?! peuken, portomonnee, wiet (e.d.), aansteker???
In een Aus heb je wel zakken toch? Tenminste bij mij wel :-D
ik heb ook eens een keer mijn hersenene (tenminste wat er nog overgebleven is) laten werken.

en mijn oplossing om toch al mijn spulletjes kwijt te raken in mijn aus, is om gewoon een korte broek (natuurlijk met zakken) onder mijn aus broek aan te doen.

mischien is het dan wel een extra warm, maar wel praktisch.

of een heuptasje, zie je de laatste tijd ook veel meer, maar dan niet om je middel gebonden, maar dwars over je borst heen.
 
gezellig allemaal in je aussie Cool :D

ik ga maar gewoon in me spijkerbroek en blousje :)
 
Ik ga denk ik wel in m'n aussi-jasje....en maxies heb ik ook nog......strak staartje in m'n haar en voila! :D

Lachen toch?
 
whahahahahahaha ja echt lache :D
NIx Lachuh!!! That's the spirit zou ik zo zegguh!!! Gruuuuuuuwelijk veel zin in :-D en zeker na zo'n feessie als vannacht... :-p
laatste aanpassing
 
hey geert was vanacht weer gruwelijk hard he
en naar thunderdome ga ik zeker in me aussie
en geert ik zal je kop wel kaal scheren voor dat we er heen gaan dus hoef je je daar ook ni druk over te maken