Partyflock
 
Forumonderwerp · 15557
­ Nederland
Folkert van der graaf is nu al 42 dagen in hongerstaking..
Ze willen hem dwang voeding geven maar zelf wil hij dit niet.
IK ZEG:
Stik maar gek... khoop dat je overlijd daar in die cel...
Mocht hij vrij komen dan nog geef ik hem niet lang voordat hij het loodje legt :D:D
laatste aanpassing
 
haha
hongerstaking...
erg poulair de laatste tijd!
Maar hongerstaking betekend tegenwoordig niet meer NIET eten!
Nee meneer leeft nog wel op een klein beetje voedsel en thee met veel suiker.
nou daar ga je echt niet dood van!
 
Ik vind dat Volkert vd G een nephongerstaker is. Hij krijgt door de vruchtensapjes die hij drinkt nog genoeg eiwitten binnen om nog weken in leven te blijven. Voor mijn part sterft ie. Dan gaat bij mij de vlag uit.
Ik vind dat veel mensen ziek zijn in jullie hoofd

Niemand ziet gewoon wat der fucking gebeurt, dat die man crimineel is klopt, maar iedere moordenaar hoort dezelfde straf te krijgen. Deze man word veel zwaarder gestraft dan de moordenaar van Rowena Rikkerts (je weet wel, die pad die ze dochter in stukjes heeft gesnede)

Voor Volkert worden wetten aangepast. Echt kut wetspraak. Kanker regering. Een wet is een wet, en een wet moet je niet gaan veranderen om te zorgen dat je iemand anders kan gaan berechten (anders heb je geen wetten meer nodig, als je het elke keer veranderd als der een recht zaak is)

En dan nog iets, dat dat licht niet uit mag, is echt te schandalig voor woorden. Wist niet dat we in nederland aan mishandeling deden.
 
Whahaha net goed voor die gore Tyfushond van een Volkert, vuile rat, khoop dat ie sterft !!
Dus jij vind dit veel erger dan iemand die ze dochter in stukken snijd ??????
Licht gaat tegenwoordig al uit rowan.
volgende keer als i weer naar de rechtbank moet, zorg ik wel voor een scherpschutter op het dak ofzow :P
Die lamp gaat snachts uit,alleen de infrarood staat dan aan en daar heeft hij geen last van.Ze hebben geprobeerd om hem aan het praten te krijgen door dat soort dingen te doen,maar het heeft toch geen nut.Ik vind het gewoon triest dat die extreem-linkse-geiten-wollen-sokken lul er straks tussenuit knijpt zonder echt gestraft te zijn geworden voor zijn daden.Dat is niet alleen bij hem zo,ik vind dat andere moordenaars ook gemarteld moeten worden,en niet gelijk dood moeten zoals bij die doodstraf enzo.Ik bedoel,als jij het leven zat bent,en je denkt,ik ga ff lekker iemand vermoorden en ik kom dan in de cel en ik ga dood,boeiend want het leven had voor mij toch al weinig waarde,nou waarom zou ik dan niet ff iemand vermoorden?Jaja,die moordenaars hebben ws. geen flauw idee van wat ze de nabestaanden aandoen door iemand van hun familie ofzo te vermoorden.Tuurlijk hoeft iemand die in de cel zit voor een paar inbraken niet zo gemarteld te worden,maar iemand die levenslang krijgt zeker wel.En ik vind dat ze die Volkert gewoon dwang voeding moeten geven,want hij laat een groot deel van Nederland achter met maar 1 vraag,en dat is waarom hij het gedaan heeft.Tuurlijk doen al die andere moordenaars dat ook als ze nx zeggen,maar IK zit nu met die vraag en dus wil IK het antwoord.
doen we mocht hij ontsnappen zorg ik voor een knock ploeg buiten...
dan hoeken we eerst ff die politie aan de kant en dan op naar folkert..
ik wil best 1jr zitte voor de moord op hem..!
Is even erg??

Waarom word volkert dan gemarteld en die andere heeft een luxe gevangenis leventje

Weet je,ik heb in sommig opzicht veel meer respect voor volkert dan dat ik heb voor vele andere mensen hier in NL

Stomme domme koeien die nooit nadenken en allemaal achter de stoere media verhalen aanlopen

Stoere uitspraken doen om een stoere knul te lijken

Bah :kots:
 
2 Damien: je bent wel erg goed op de hoogte of niet soms. Maar over aangepaste rechtspraak (want wetspraak kennen we in nederland niet) heb ik nog niets gelezen.
Ennuh, Damien 22:15 "iedere moordenaar hoort dezelfde straf te krijgen. Deze man word veel zwaarder gestraft dan de .." ;in de nederlandse wetgeving wordt volgens mij onder andere onderscheid gemaakt tussen moord, dood door schuld en doodslag en wel of geen voorbedachte rade en dat soort dingen. Daar horen dan ook verschillende straffen bij. En je hebt het ook over dat VvdG veel zwaarder wordt gestraft; volgens mij zit ie nog in voorarrest en is er nog niet eens een vonnis uitgesproken.
laatste aanpassing
 
Damien :

"Weet je,ik heb in sommig opzicht veel meer respect voor volkert dan dat ik heb voor vele andere mensen hier in NL "

!!!!!! Stoer !!!!!!!! :S :S :S
laatste aanpassing door een beheerder
Niks gelezen, hmm, ff kijken, volkskrant van eergister volgens mij stond der nog een heel verhaal over

En ja, de wet word aangepast voor bepaalde dingen (zoals die lampen die aan mochten blijven)

En dwangvoeding mag dus niet in NL, maar dat gaan ze hem waarschijnlijk ook geven.

En waarom ik zeg dat die zwaarder word gestraft, omdat hij gemarteld word (werd dus, das in iedergeval 1 plus punt) Ik heb een keer een onderzoek gelezen over wat der met je gebeurt als je 100% van de tijd in licht leeft. NOu, kan je het niet aanraden, want om te beginnen, als je slaapt, slaap je niet diep, dus je droomt niet/nauwelijks en als je niet droomt word je gek ofzo.
Stoer??? Neej, niet stoer, Maar die gast heeft tenminste een eigen mening en komt der voor uit
 
Dat doe je met woorden en niet met kogels
laatste aanpassing door een beheerder
Ja een gevangenis is tegenwoordig net een hotelkamer geloof ik.Ben ik ook echt tegen,ik bedoel,als je een misdaad begaat,wrom zou dat erg zijn?Dan ga je naar de gevangenis,so what?Alsof het daar zo erg is,nou daar zal volkert vast op antwoorden:ja,het is er erg,maar die andere kweenie hoeveel gevangenen in Nederland hoor je nie klagen hoor.
Ja, das een foutje ja

Maar ja, die fout hebben miljoenen mensen al gemaakt
Goed gezegd Roy
 
laatste aanpassing door een beheerder
 
Damien 22:29 "Stomme domme koeien die nooit nadenken en allemaal achter de stoere media verhalen aanlopen" en
22:34 "Niks gelezen, hmm, ff kijken, volkskrant van eergister volgens mij stond der nog een heel verhaal over"
je spreekt jezelf wel een beetje tegen of behoor jezelf stiekum ook tot 'die stomme domme koeien die nooit nadenken en allemaal achter de stoere media verhalen aanlopen'?
Ik heb trouwens geen info uit een onderzoek nodig om voor MEZELF te bepalen dat ie van mij lekkah in z'n cel mag sterven.
laatste aanpassing
 
2 bob-patges hardstyle:thnx
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
de rede dat zijn licht in zijn cel niet uit gaat is omdat ze bang zijn dat die zech zelf van kant maakt.

op tv in een of ander programma werd er verteld dat volkert in opdracht wertke. dat ze daar echt van overtuigt zijn. en ze dneken dat die zich nu zelf van kant wil maken. das de rede wrom zijn lichtje niet uit gaaat.
ik weet neit meer wie, maar bepaald emensen zijn er van overtuigt dat hij in opdracht wertke.

er was toen heel wat over op TV.
laatste aanpassing
Zijn licht is snachts UIT!!!!

Die truttebol die die taart in Pim's gezicht heeft gegooid had een samenlevingscontract met Volkert,beetje toevallig he.Ook wel toevallig dat de politie in zown grote hoeveelheid al zo snel aanwezig was,ook wel toevallig dat de hekken niet gelijk open gingen toen de ambulance erin wou...

Oftewel,een complot zou best kunnen...daah
laatste aanpassing
Krankheimer -=| Kont-loving-animal |=- 22 augustus 2002 22:51
de rede dat zijn licht in zijn cel niet uit gaat is omdat ze bang zijn dat die zech zelf van kant maakt.
----

Werkt goed, ze zijn bang dat ie zelfmoord pleegt, dus nemen ze maatregelen, en door die maatregelen gaat ie zelfmoord plegen

Domme nederlanders
Mwah, alles zou wel kunnen
Ja,maar hij drinkt dus af en toe wel wat , zown sapje ofzo?En een beetje voedsel,begrijp ik dat goed?
Drinken moet, anders was ie nu al dood geweest

En voedsel niet, maar vruchtendrankjes geloof ik
Als drinken moet,is het toch dwang voedsel???
Neej, drinken moet je gewoon (van je lichaam)

Hij is in honger staking, niet in drink staking

Als je ook drinken weigert, dan heeft je staking niet zoveel effect, ben je na 1 week dood en dan krijg je geen aandacht
laatste aanpassing
Aha okeej,nee want JLady zei dat ie kleine stukjes voedsel at dus misschien dat ie toch nie helemaal in hongerstaking is,ik weet t niet.Ik had er nog nx over gehoord dat ie dat deed maar goed.Wat vind jij dan wat er met hem moet gebeuren Damien?
 
die knakker krijgt dus gewoon vruchtencocktails waar wij ons op ML de tyfus voor moesten dokken! :S
Ja joh de bajes is lang zo slecht nog niet,1 grote houseparty!
 
Ik wil gewoon echt dat ze die kerel dwangmatig gaan voeden, ook al heeft die speciaal laten vastleggen dat die dat nie wil!!

Waarschijnlijk gaan ze een uitzondering maken op deze wet!! WTF men.. hoezo is deze kerel uberhaupt nog in staat om eisen te stellen!! Ze moeten em verplicht geen vretuh meer geven, en als die dood gaat weer opppeppen met dwangvoeding.. en em dan weer dood laten gaan en dan weer repareren!!! Lijden moet die gozer!!
 
ken hem ook GHB en alcohol geven......
 
die naam ken ik, hij had toch wat gedaan?? Wat ook al weer??
Laat hem lekker sterven!!!
ze moeten gewoon een bak voedsel in me @#%!$smoel proppen jesus

wie de neuk denkt hij tot hij is ofzo
met ik leg geen verklaring af
zwak van nederland om zo met hem om te gaan!
er zijn veel manieren om hem aan het praten te krijgen!
(stop wat in ze drinken )
 
Vind dat hij gewoon dwangmatig gevoed moet worden, hier is hij toch alleen maar op uit. Zo snel mogelijk dood gaan door niet meer te eten das ook lekker makkelijk is hij gelijk overal vanaf. Gewoon voeden en in die cel laten zitten!
 
die piggie piggie die(6)
zet gewoon een 6 gangen diner voor em neer, als ie wil eten mag ie eten , zoniet, des te beter, hoe eerder die gast weg is hoe beter
ja maar FDL hij moet wel gaan praten enzo

want als hij dood gaat is het te makkelijk