Partyflock
 
Forumonderwerp · 15144
­ Nederland
Gister (zondag dus) kreeg ik van iemand, die ook in Qbase was, te horen dat er een dode was gevallen afgelopen zaterdag.

Ben er zelf ook geweest, maar heb nix gezien of gehoord.

Iemand?

Als het zo is, hoe zal dit dan gaan aflopen met Qbase??
 
Maak slapende honden maar wakker!! Zo komen er roddels genoeg en voordat je het weet staat het nieuws er weer bol van. Als jullie slim zijn dan hou je erover op en sluiten we dit topic voordat zo'n luie journalist PF afstruint naar nieuws...

Stelletje ouwe wijven :kots:
Ja jezus man.. ik heb iemand weggedragen zien worden!!! dan maar zeggen dat ie dood is.. Als je eens kijkt hoeveel mensen er OUT gaan.. die worden toch ook weggedragen!! Ik denk idd dat mensen er dan maar een verhaal bij verzinnen..je weet hoe snel zoiets rond gaat!! Maar jah... wel kut als t echt zo zou zijn...maar ik heb sterk mijn twijfels!
Sosieso mensen, als je een ambulance met sirenes hoort voorbijrijden...dan is er zeker niemand dood, dan mag je nl. niet eens per ambulance vervoerd worden! Laten we Obi gewoon geloven en er verder niet over doorgaan, wat doet het er ook toe!
zo zie je maar, er blijkt toch weer nix van waar te zijn :S
Wat WJ zegt klopt wel, als je al dood bent mag je niet vervoerd worden per ambulance.

Maar goed, het was absoluut niet mijn bedoeling om Qbase in een kwaad daglicht te stellen. Schrok alleen toen ik het hoorde en d8 van als het echt waar zou zijn, dan zal Qbase zwaar in de probs komen. En dat terwijl ik het er altijd echt super naar mijn zin heb.

Beter als we nu maar stoppen hiermee, er is zeer duidelijk gezegd dat er geen dode is gevallen en ik geloof hem dan ook.

Sorry voor de ophef....... (K)ie!
 
voor paty gangster nee ik kan het mij niet herinneren helaas..
als je al dood bent mag je niet vervoerd worden per ambulance

Is da echt zo want Pim Fortuyn werd toch ook per ambulance weggevoerd (zomaar een bekend voorbeeld)
laatste aanpassing
Officieel mag het niet nee, maar ik weet dat het niet altijd nageleefd word.
officieel word er dan bijgezegd hij is overleden onderweg naar het ziekenhuis