Partyflock
 
Forumonderwerp · 14905
­ Nederland
 
Aloha,

kvroeg me af of er ook mensen zijn die de hele dag lopen of een feest.
Ik zelf verken bij ut begin altijd het terrein om daarna zorgvuldig met een zooi mensen de hele dag op dezelfde plek te blijven!!

Relaxte hieraan vindt ik dat je gewoon altijd weet waar je vrienden staan... en je nie druk hoeft te maken of je ze nog wel trug vindt nadat je naar de wc bent geweest ofsow!!

Tell me, wat doen jullie..?

L@terzz

gRuLeZ
 
2 MDMAarten: Neem bijna nooit m'n telefoon mee. En als mensen willen weten waar ik ben vinden ze me toch wel. Ik heb me ooit eens in de Fun met een dame waar ik mee had achter de boxen 'verstopt'; uiteindelijk hebben ze me dus toch nog gevonden.

Maar het rondspringen en je eigen weg gaan op feesten ruleert dus bij mij.
Ik ga altijd eerst het terrein verkennen en dan naar de plek waar ik graag heen wil. Ik heb nogal vaak een trekje om een soort schema in mijn hoofd te maken met welke djs ik wil zien. dus ik loop vrij veel. als ik bijvoorbeeld een zaal heel cool vind, zoals de techno bij innercity. Blijven we wel de hele tijd op dezelfde plek ja...
 
ik ga meestal lope lope lope.... das zo erg dat de meeste na de 4 de x dan zegguh nou k blijf hier nu ff zittuh!:s heb een vriendin die net gek gek op lopen s als mij! hahahaha! maar soms heb k wel s een avond dat k juist gewoon ga zittuh en dan ga opserveren! vind k soms ook wel leuk ligt aan me bui!;) ml heb k alleen maar gelope! jammer dat ik niemand ben tegen gekomen! niemand mij gezien?? hahaha met rode bikini aan??? hahaha maar heb idd ook altijd me mob bij me ! duzz vind ze meestal wel were terug!
 
sexbierum...kennen jullie dat niet eens? :P