Partyflock
 
Forumonderwerp · 14575
­ Nederland
 
Ikke dus :-( Wie zijn er nog meer hard aan t werk en wat voor werk doe je???
ik ben ook aant werk
en heb nu al geeeen zin meer :S

wat voor werk...ik ben computernerd whehe
 
ik ben vrij vandaag...
moet straks alleen kennismaken op me nieuwe stageplek (bah heb ik zo'n hekel aan)
en mooie dag, tja... ik zie geen zon hier in Alkmaar
 
Nou hier nog eentje! Kben pas n half uur aan t werk...kijk nu al uit naar half 6...en ik moet nog zoooooooveeeeeeel doen vandaag!
ik zou gebelt kunnen worden door me werk maar gelukkig niet dus daggie vrij :)
Kheb nog 1 weekje vakantie :p
was het maar half zes....phfff
 
Vorige week 1 WEEK vakantie gehad en alleen maar kutweer gehad...kom ik terug wordt het weer mooi! Ach...als het zaterdag maar mooi weer is :-D

En de koffie is koud hier :-(
 
"hard" aan het werk als ambtenaar bij de provincie NH
 
Dhhmike --> maar je kan wel uitslapen!!! Ik stond om 7 uur alweer naast me bedjuh
hardcoremf werk je op het provinciehuis toevallig?
 
ja
ey daar werkt me vader ook :D

tog bij houtplein in Haarlem?
mooi weer?? het is hier bewolkt :S
 
ik zit op gebouw op de Dreef.
 
Nou hier klaart t al iets op (Hilversum) ik zal t zonnetje ff doorsturen.
ik ben helaas ook op het werk en nee het is hier in Nmegen niet mooi en ik baal dat ik aan het werk ben......
 
Ben ook aan het werk, mijn laatste weekje en dan heb ik lekker vakantie, hoop dat dan ook een beetje het zonnetje gaat schijnen.
nu nog op vakantie lekker hoor, btw ik verveel me dood hier kan iemand me ff een b-tje vermaken??
kobuzz666 ik dus ook ontzettend, er gewoon helemaal niemand bij mij op kantoor brr kei saai, maar wel makkelijk om illegaal te i-netten
 
Zit ook helemaal alleen vandaag, wel relaxt dat internetten maar daar ben je op een gegeven moment wel op uitgekeken.

Verveel me ook.
ja idd internet verveelt ook nog best wel, en het is sowieso minder spannend als je toch mag internetten, was het maar verboden hier dan wast veel leuker hehehehe
verveel me ook
echt niks tedoen hier BLeGH
maarja gelukkig hebbik wel een lekker muziekje erbij whehe :)
ben ook aan het uitpluizen over tongpercings op het internet, ik ga er vanmiddag na het werk eentje zetten das wel spannend...
 
ik ben aan het freecellen en mijnenvegen :S
2 hardcoremf:heb je geen win2000 met die flipperkast???

2 x-babe: zou je dat nou wel doen, je hoort daar altijd zulke rare dingen over??
ja en ik doe het zekers..... ik heb nu al bijna 2 jaar lang lopen tobben of ik het wel of niet doe en ik doe het gewoon,
"soms moet je naar je hartje luisteren en niet naar je hersentjes...."
is ook wel erotisch een lekker gevoel zeggen ze dus....
daar kank me wel iets bij voorstellen maar het lijkt me ZO klote door je tong, en er kleven geloof ik nog al wat risico`s aan toch??
 
Ik heb er eentje gehad en mn hele gebit ging erdoor naar de klote! Ik moest m dr gelijk uithalen van mn tandarts....

Ik verveel me overigens ook
ik laat de piercing ook door een goede bekende piercingstudio zetten en ook daar hebben mijn boyfriend en ik ook allebij een tatoo laten zetten, kijk risico's tja wat is een risico, die heb je wel bij alles denk ik en als je een risico neemt dan moet je ook de consequenties daarvan aanvaarden en daar heb ik dus 2 jaar over lopen denken wel niet wel niet je kent het wel.
Heel belangrijk vindt ik wel dat je echt weet wat je doet en ik ik weet het zeker hihihi
(serieus gelul)
 
2 kobuzz666: nee zit achter een nt4 bak :S
 
2 X-babe tongpiercing, mooi hoor en ook erg handig :P
Ik wil ook onwijs graag een tongpiercing, maar ik kan hem niet laten zetten te klein piercingoppervlak :(
2 mirannie>> hoezo handig vertel ik wordt nieuwschierig, waarom een te klein oppervlak?

2 kobuzz666>>> ik ben om 15.30 uitgewerkt gauw naar huis en dan op naar skin a matic dus rond 16.30
Ikke ben keihard :D aan t werk ( net als iedereen die op zijn/haar werk zit en PF open heb staan :P
2 kipcaravan, ik ben maandag bij de tandarts geweest en ondanks dat ik hele slechte tanden heb zegt ie dat je slechts een tand breekt of het glazuur wordt aangetast, ik denk dat je er ook een beetje geluk mee moet hebben met die rare dingen allemaal
laatste aanpassing
 
Kheb ook mn piercing in mn tachus (uitsteekseltje in je oor) gehad...die ging na anderhalf jaar zo ontsteken dat mn ene gezichtshelft begon te verlammen! Echt creepy was dat. Nu ben ik piercingloos :-(

In ieder geval heel veel succes met je tongpiercing! Plezier zal je dr wel van hebben denk ik ;-) Alleen niet teveel ermee spelen want dan gaat je gebit er dus aan
bedankt voor de tip, die kun je niet genoeg krijgen denk ik, ik ben al wel een beetje zenuwachtig hoor :(
 
ja dat is zeker zo!! Nou dan is jouw tandarts veel liever dan de mijne hahaha volgens mij zat ie me gewoon op te fokken
 
gewoon ff flink op je tong bijten als je t niet meer trekt. Oh nee dat kan niet :-P :-D

De pijn valt mee hoor...tis n klein prikje maar!!!Daarna ben je zo blij dat je r een hebt dat je de pijn niet eens meer voelt...
zou je er niet ff wat verdovende middelen opsmeren voor dat je naar de skin-a-matic gaat wat een naam trouwens echt creepy
 
2 X-babe was bij Body Manupilations geweest en er werd beweerd dat mijn aders van mijn tong te ver naar boven zat, en als ze dan zouden piercen zou er een kans op verlamming ontstaan, werd mij verteld.

Erg handig voor :9 hehe
dat klopt die verhalen hoor ik meer
Ik ga een 2e tongpiercing laten zetten maar das pas over een maand beetje jammer :(
nou hij zit erin hoor wel wat later dan verwacht, maar het valt echt reuze mee, ik plaat alleen een bleetje vleemd hihi:)
2 x-babe : is je tong al lekker dik? hehe.. veel ijsblokjes eten dan heb je er over 2 dagen geen last meer van
hee bedankt ja hij is kei dik, ik praat echt letterlijk met een dubbele tong inmiddels ik heb 'm nu 1 uurtje erin zitten, wel vreemd hoor.
Hahaha lekker he :p .. na een week lijkt ut net alof ie er al jaren zit.. tis gewoon ff wennen..
 
wat was zo druk in de winkel dat ik om een uurtje of 4 besloot voor de winkel op een paaltje in de zon te gaan zitten :) dat heb ik tot ongeveer half 6 vol gehouden, met af en toe de winkel inrennen om iemand af te poeieren ;)