Partyflock
 
wij gingen naar trance energy. daar troffen we een rode bus aan waarop stond "ga naar house" we gingen er naar toe. er zat een groep mensen in die ons vertelde dat als we naar houseparties gaan je de hel binnen stapt, een huis van de satan!!!

wat vinden jullie hiervan?

groetjes ursula en manon
Die bus is zo cool

Die stond vroeger altijd bij hardcore feest

:)

Lekkere komkommertjes en mandarijntjes

En een discussie kun je ook altijd aangaan

En ja, ik ben de duivel
 
hmm ik denk dta als ik die bus binnen wandel dat alles automtisch in de fik vliegt :-D
kwil em wel een x zien!
satanisch of niet, als ik ga feesten
ben ik los van god ;D
ja en om 8.00 staan ze er nog. hoe doen ze dat dan he?
die zijn dus nog nooit binnen geweest , we rijden die bus de volgende keer gewoon naar binnen, wedduh, dat als ze eenmaal binnen zijn ze direkt tot as verbranden :D
haha lijkt me leuk, rij jij?
 
Mijn naam is niet voor niks TranceTaz(maniandevil)Tic. Als er toch iets bestaat dan kies ik de kant van de duivel. Lekker dingen doen niet mogen whahahahahah ;D
 
naw als je het mij vraagt doe me dan maar satan

en ik ga ook liever naar de hel want daar is het lekker warm :)
 
beter in de hell jah...warmer en daar hoef je geen kut gedichten te schrijven...en in de hell betere muziek denk
dj hell Lekkere techno
to ursela : komt helemaal in orde , zo'n bus is voor mij geen probleem :D
"Want In de Hemel Is Geen Bier" :D
 
Artiest Jakuza
1. dj Hell draait lekkere Techno.
2. Darkstep is verdomd lkkre DrumnBass.
3. "666 is the Number of the Beast" (Echte titel weet ik niet meer, hulp is welkom:)) is nog steeds een vet goed hardcore nummer.

Trek je conclusies. Als ik door te feesten naar de hel ga, so be it :D! Kan ik daar tenminste doorfeesten. Mja, als er in de Hemel superdope festivals zijn, dan ga ik daar wel heen.

Ow god, wat loop ik nou te zeuren. Ik ben anders en verheven, ik ga duzz naar het Hoge Verheven Heilige Fort hoog in de wolken (Zie Topic: "DJ verering" bij Muziek om dit te begrijpen ;)).

Hey Impulzzie, you know what i'm talkin about :bloem:. N so do you Krive (Waar zijn mijn Wolksleutels ?).
die bus stond er ook bij innercity

was van een enge sekte leek wel

en die mensen maar foldertjes uidelen on hun vage kleding
(niet dat ik mensen beoordeel op hun uiterlijk hoor maar ze zagen er echt gebrainwasht uit)
wij stonden daar buiten 2 uur te wachten tot we eindleijk naar binnen mochten en t was zo koud dat we bijna in die bus wilden gaan zitten
maar vonden het toch een beetje Te vaag allemaal
ik ben met zo'n man een gesprek aan gegaan maar inderdaad een erg vaag zooitje daar. hij liep maar te lullen dat we de hell binnen kwamen en dat jezus niet was gekruizigd voor dit soort evenementen. jajaja toen ben ik maar weer weg gegaan. de volgende keer verkleed ik me als duiveltje en loop ik daar naar binnen
 
Misschien moeten we voor die mensen maar eens Anna in duiveltjesgear meenemen (Staat wel bij Top30 van footooz die foto ;)). :D.

Ook wel een keer met zo'n gast gepraat. Ow die lui zijn echt eng gwoon. Jezus was voor mij gestorven (Heb ik nooit om gevraagd, ik had hem naar een party meegenomen) etc etc.
ja anna is er geknipt voor om maar eens lang te gaan bij ze.
 
Wil ik wel bij zijn, gaan we me toch ff lachen. Ow god, ik zal daar waarschijnlijk over de straat rollen van het lachen om de reacties van die gasten. Misschien moet ik dan maar met een kruis op mijn rug daar langs wandelen:

"Jeah, ik stierf op het kruis, maar die hemel gaat ook vervelen, duzz nu ben ik hier weer. Die XTC helpt trouwens wel flink bij het verdragen van die spijkers in mijn lijf. Hej maar eh, ik ga naar binnen, ik wil ff flink stuiteren. Kun je ff mijn kruis recht zetten ?" ;D;D;D;D;D
haha
Hey Manon is misschien een idee voor Qlimax, om als duiveltjes te gaan
 
Mag ik meedoen ? Ga ik wel als opperduivel ;D
jakuza
==================================================
"Jeah, ik stierf op het kruis, maar die hemel gaat ook vervelen, duzz nu ben ik hier weer. Die XTC helpt trouwens wel flink bij het verdragen van die spijkers in mijn lijf. Hej maar eh, ik ga naar binnen, ik wil ff flink stuiteren. Kun je ff mijn kruis recht zetten ?"
=================================================

hahaha dat ga je ZEKER doen , dat wil ik zien !!!
 
Lijkt me op zich wel een retestrakke actie voor bij Qlimax. Valt te proberen. En dan zijn die 2 duiveltjes al helemaal van harte welkom. Hmmmm.

*Denk*
Ik ben benieuwd hoe jij er als opper duivel uitziet??????????
ja dt kunnen we gest wel doen, in een latex rood pakje en van die horens op ons hoofd
gest=best
 



ik ben de opperduivel!!
 
damn jakuza, ik lig helemaal dubbel om die opmerking haha
Jakuza hihhi vet strakke tekst!!! ;D
Satanist ben ik absoluut niet. Ik doe namelijk niet aan godsdienst in wat voor vorm dan ook. Ik geloof niet in de Duivel en niet in God.

Atheist misschien wel.

Overigens stoor ik me niet aan die mensen van de Naar-House-Bus. Ze zijn tegen mij nooit opdringerig geweest, maar altijd heel vriendelijk.
 
Goed, wie gaat er hier almaal naar Qlimax ? En zijn daar nog kaarten voor te krijgen ? Ik was oorspronkelijk niet van plan om te gaan, maar ik wil nu wel eens mijn familie in real life ontmoeten (Impulzzie, Exquisite, EvilFaith, Beckham :bloem:+;)). En nu met dit kruis op de rug plan wil ik helemaal. Zou het ook wel bij Sensation Black of GateCrasher kunnen doen, maar dat duurt nog te lang :).

Mensen, dit idee ga ik proberen uit te voeren :).
ik ga na Qlimax:D lief broertje:lief:!!!
so we shall meet eachother(ofzoiets:D)

Liefs mij(K)
 
Zusje lief :lief: !
Als dit zusje al gaat, dan heb ik gnoeg redenen om te gaan. Maar meer zouden welkom zijn :D.

:bloem: (LIEHIEF ZUSJE !)
AND DANCE WITH THE DEVIL!!
 
haha ik heb altijd ruzie met die gasten van die bus. Discussie's tot in den treuren!!
Maar wel vermaak... :-)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
die bus rulesman. die zag ik voor het eerst bij de sporthallen zuid. wehehe,als je lekker uitgedroogt bent ff een sinsas-appeltje halen whehehe.
 


Nu al helemaal :D.
heb hem nog nooit gezien...
(zal wel aan mij liggen dan)
 
Die smiley bdoel je ?

Die haal van je www.smilies.nl , klik erop, kopieer hem en plak waar je maar wil. :D
hihihi nee die bedoelde ik niet!!!:D
ik had het over DE BUS...
 
Oooooooooooh. Ja laten we hopen dat ie er bij Qlimax wel bij is. Als mijn kruis op de rug plan doorgaat, dan wil ik echt wel ff een paar rondjes om dat ding heen rennen. En eventueel zo'n gast vragen om mijn kruis recht te trekken. ;D;D;D
 
Ha ha ik ben ze al vaker tegengekomen, ben zelfs een keer op de drempel gaan zitten om het foldertje hardop voortelezen, ben vervolgens een erg humoristische (voor ons groepje dan) discussie aangegaan, op innercity was ik als duiveltje!:) met gebodypainte satanssterren op mijn borsten!, bener langs gelopen maar ze wilden niet meer met me praten! :(helaas ik ben al verloren denk ik...:C
Jaah, die bus Ruled zwaar. kheb em alleen maar bij hardcore feesten gezien maar ik moet ze maar weeer es de groeten doen!
 
ze gingen een keer sinasappels uitdelen...was niet zo'n slimme zet van ze....dik gooien daar
 
kijk das in iedergeval beter als sinasappels.....mwoh het is wel goed voor je als je naar de klote bent...
Als je naar tr*%$nce energy gaat ben je geen satanist dan ben je een clubkut...


die naar house lui zijn zwaar zielig

ik heb zo vaak discussies met ze gehouden
zelgfs onder invloed van vele pillen en andere geestveruimende middelen was ik altijd nog in staat ze met hun mond vol tanden te laten staan.