Partyflock
 
Forumonderwerp · 13962
­ Nederland
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 13 juli 2002 om 21:00
organisatie: ID&T
Heeft iemand al die DVD van Sensation binnen? Hij zou deze week moeten komen.....
 
dvd wordt later opgestuurd :S
 
Ik heb hem net binnen!!! Eindelijk!!!
kep momenteel geen van beide. :S:S:S
Ik wacht het even af tot ik thuis ben ...
Misshien moet ik ook maar effe wat minder hard gaan schreeuwen totdat ik straks in de brieven bus gekeken heb
nog steeds niets
geen magazine
geen dvd
geen brief met excuses
slecht van ID-T
*sluit zich aan bij Luni*
Ik ben thuis en heb niks...

LaDy HaRdStYlE > Heb jij je geregistreerd via internet of heb je ook zo'n formuliertje ingevuld?
 
Ik heb 2 magazines binnen gekregen met 2 DVD's erbij :D
Ik heb gewoon die barcode via internet geregistreerd.

Iedereen die hem nie heeft, ik leef met jullie mee :P
 
Ik heb het boekie ook binnen. Nu de DVD nog :)
grrrr ik heb allebei nog niet.....als ik hem morgen nog niet heb ga ik wel ff id&t bellen!
laatste aanpassing
Voor wie hem al heeft, hoe is ie eigenlijk? Stelt het nog wat voor??
hmmm nu ik dit allemaal las dacht ik ik zal ook maar s ff in de brievenbus gaan kijken. de post was allang geweest vertelde mn pa maar eigenwijs dat ik ben ging ik maar kijken en daar lagen 3 ID&T magazines. pech voor mn ma!!! had ze maar in moeten schrijven. en ook een brief dat de dvd later volgt. nou ja ik heb er wel vertrouwen in hoor dit kunnen ze niet maken om t t verneuken
 
Dat boekie is wel tof vinnik zelf, komen veel dj's aan het woord, laat volgend jaar me abonnement maar staan. Maar wie weet dat het volgende nummer klote is.

Die DVD kan ik nie afspelen. Heb WinXP dus moet kunnen, maar Media Player zegt dat er geen geschikte decoder voor is :S Heb al een error-update gedownd bij MS maar helpt ook nie :(
Weet iemand hier een oplossing voor?
DVD speler kopen
 
nee, daar ga ik echt geen geld aan besteden
me pc heeft al een dvd speler :D
Ik heb net het gedeelte van de megamix gezien, en moet zeggen dat het er echt supervet uitziet. Echt heel mooi in beeld gebracht, niet alleen maar debielen die so strak mogelijk voor de camera staan. Die megamix staat er ook bijna helemaal op.

Ga vanavond ff de rest kijken.

Als ik niet naar het feest zou zijn geweest en alleen dit zou hebben gezien. Zou ik echt denken dat ik een supervet feest zou hebben gemist.
 
Ik vind het een matig blad.

Ten eerste, het staat boordevol met spelfouten. Beetje slordig voor een blad met een best aardige opzet.

Ten tweede, de resident DJ van de Matrixx heet Jochen, en niet Jochem. Blijkbaar kan heel NL dit maar niet snappen, want er zijn meerdere mensen/bladen/instanties die dit fout blijven doen.

Ten derde, op de laatste bladzijde staat "Gratis, bij ID&T Sounds Lifestyle & More: MysteryLand CD". Vervolgens wordt met geen woord gerept over hoe, waar, wanneer die CD te krijgen is o.i.d. Foppertje ? De CD is volgens het blad "om vóór MysteryLand al helemaal in de sfeer te komen", komt de CD dan volgende maand bij het blad ofzo ?

Oja, en dan gewoon wat kleine dingen:
DJ Dana, (door de fans Lady Dana genoemd :S ??), vind het jammer dat MysteryLand niet meer overdag is

Maar goed, voor een weggevertje is het geinig, jammer dat je weer moet afmelden om geen lid te blijven. Leuk detail wat minimaal 35 % van de mensen vergeet te doen :D
2goldstrike: Kijk eens op http://www.download.com en zoek daar naar windvd!

Heb helaas ook nog niets gehad :(
laatste aanpassing
 
Ik heb net het gedeelte van de megamix gezien, en moet zeggen dat het er echt supervet uitziet. Echt heel mooi in beeld gebracht, niet alleen maar debielen die so strak mogelijk voor de camera staan. Die megamix staat er ook bijna helemaal op.

Ga vanavond ff de rest kijken.

Als ik niet naar het feest zou zijn geweest en alleen dit zou hebben gezien. Zou ik echt denken dat ik een supervet feest zou hebben gemist.
klinkt misschien raar, was het maar eens zo dat ik op zo'n dvd schuimbekkende gasten rond zie stuiteren, het is altijd hetzelfde, altijd van die groepjes redelijk goeduitziende sletjes, en dat alleen maar, en de DJ dan..ik wil op zo'n dvd ook een groep gasten zien die vol uit hun naad aan het stampen zijn:bounce: :bounce:, ik wil een zo volledig mogelijk beeld van hoe het feest was[nou ben ik er geweest]maar een zo goed mogelijke herrinering dan, alles, niet alleen van die camera geilen dozen, van mij part een relletje op de buitenring[ok dat hoeft niet:P]
laatste aanpassing
Ik heb niks ontvangen :(
ik heb ook nog niks gehad, maar wat ook stom is, het is toch een jaarabonnement.
en je krijg in aug het 1e nr maar het jaarabonnement is in mei alweer afgelopen...
klopt niet helemaal..
WAT ALS JE HET NIET OPZEGT ZIT JE ER WEER AAN VAST.
Ze hebben mijn bankrekening niet en ik heb nergens een handtekening gezet dus kennen ze geen geld innen lijkt mij.
 
je zult er wel een acceptgiro bijkrijgen, tenminste die krijgen we ook bij de donald duck :P
heb ook nog niks maar net wat SENC zegt. ze kunnenb je toch nergens toe verplichten. waar is je handtekening of rekeningnr. dus een automatisch afschrijving kunnen ze al vergeten.
 
ik heb alleen dat f*cking boek gehad maar niks geen dvd
zielig voor je :-P
M'n vriendin heeft em gister gehad met DVD.
Ikke heb nog niks. Had er eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht totdat ze het zei gister.
Hehheh heb hem eindelijk binnen:)
Alleen het magazine want die dvd is nergens te bekennen. Of zou de postbode......... :(
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
ik heb um + dvd :)
hey discord en is het wat die DVD??
vandaag in de brievenbus

idt magazine en dvd ;D

best wel leuyk cdeetje trouwes :D

alleen beetje lullig je moet m zelf stopzeggen voor mei 2003 anders word ie automatisch verlengd :S a 25€ per jr
Ik heb blad + dvd, alleen dat verlengen vind ik een triest iets idd
ik ga strax kijken of er thuis wat op de mat ligt.. (Ben nu nog aan ut werk:-()
 
WAAR BLIJFT MN FUCKIN BLAD EN DVD??????

IK VOEL ME ZWAAR GENAAID
Ik heb het blad wel gekregen, alleen nog geen DVD, maar die zal wel later komen..

Owjaa heb 2 bladen gehad, hopen dat ik nu ook 2 DVD's krijg :D
Ik heb 4 bladen gekregen en nog geen dvd. Wat nou systeemcrash??!!??
Hebben degene die een blad hebben gekregen ook een briefje ingevuld daar bij de deur van Sensation? Of hebben jullie het via internet gedaan?

Ik heb nog helemaal niets gekregen! Oplichters!
 
mmm ik wist wel dat het zo zou gaan
 
heb ook nog niks en via internet ingevuld.

idd ze kunnen het niet AUTOMATISCH verlengen aangezien je geen bankrekening nr hebt ingevuld

en die acceptgiro steken ze maar in hun door ons betaalde vetgemeste reet.
Artiest ScuL
hm het is nu de 15e en ik heb ook nog nix..
Werkzaam bij Hard Knowledge
Artiest {SHOWLIST artist 63717, 51237, 36142, 57698, 57699, 2602}
Yep heb m net binnen,ga vanavond kijken,ben benieuwd.
Mensen is die dvd beetje goed kan ik hem van iemand lenen :D
heb nog helemaal nix, mn vriendin ook nog niet geen blad en geen dvd, word nu toch wel eens hoog tijd eerlijk gezegd
Ik heb hem zonder dvd maar met 2 mystery land kaartjes:-)
Nog steeds nix. :S
pffff nou ze moeten opschieten anders is het niet goed voor hun naam want iedereen wacht op zon dvd....al die 80000mensen
 
2 SweetySma: ik heb er al twee. 79998 dus :P
Lijkt me ook niet dat ze 70.000 tijdschriften en DVD's tegelijkertijd op de bus kunnen doen. Dus niet iedereen zal ze tegelijk krijgen denk ik...