Partyflock
 
Forumonderwerp · 13637
­ Nederland
JA ben er van vrijdag op zaterdag geweeest zo iets geks heb ik nog nooit me gemaakt:D

Het was er echt super vet :D:D:D:D

Ik heb gebungy jumt was echt super vet dik uitzicht daar boven over het helle terein :D

En die camping ik heb nog nooit zoon groote camping gezien met zo veel muziek duure auto's:) mooie vrouwen wel met een platte reet:S

Ik de pf hoek op de camping waar zo ongeveer een dikke 30 pf'ers aanwezig waaren was het ook zwaar gezelig zal er even een paar op noemen >>>Poekie,sammy,eva,trippy,rambo,boef,kabouter Myrte,dance@G,lindatje,xypzo,damien,biba,lange,digele,franka,i love techno,chiel,dance kiki,elmar,partyonduud,fluffie,hardcore luver,party girl,redje zelf natuurlijk,ray,tonny m,ehv bram,nikta,sneakyman,jossa,mefisto en nog een paar :D

Was ook een gek die ging gerdt even comandoos geven rende die kei hard weg 8)

Ok nog een kerel die lag op het paartje achter hun tenten zwaar out te gaan die is me genommen door de GHBO was dat denk ik voor hem :S%)

Veder was echt gewoon knetergek en sta er volgendjaar zekker drie dagen:D:D

Grtz redje
laatste aanpassing
was ik maar NOOIT gegaan
chris-> het zal wel, meschien was ik een beetje in de warrol met de tijd ofso :S ik begreep er nie zo heel veel meer van...aleen de mense van id&t die nog aanwezig ware om af te breken zeiden dat het iets na 9 helemaal af was dus...maar lekker belangrijk..het was zowiezo vet, en het geluid mag in de rai 12okt van mij net zo hard :)

*vraagt zich trouwens af wie die pf'ers waren die soow para liepen te doen:S*

ik was om zondag avond nog steeds supervrolijk toen ik thuis was om 8 uur...en heb totaal maar 1,5 uur van het feest gemist...dit soort feeste moete ze echt vaker geven :)
Wij ook niet als wij wisten dat die AGGREGAAT kapot zou gaan!!!!!!!!!!!!

Maar de Thunderdome bunker ging wel door!!
 
Baal er van dat ik er niet bij kon zijn...

Maar heeft iemand Timo Maas horen draaien? Benk wel benieuwd naar
Ik heb een tijdje bij Timo Maas staan kijken en vond hem echt goed draaien! Klonk erg lekker.. :)
Timo Maas vond ik dus helemaal niks eerlijk gezegd, veel te soft en nogal wat vage platen. Kan ook zijn omdat ik dus steeds in die technobunkertjes stond en ze in de Kufa Flash tent heerlijk opzwepende trance draaiden, dat het daardoor een beetje tegenviel. Maar heb hem zeker betere sets horen draaien!
TIMO MAAS???? WAARDELOOS!!!!!!!!!! TE VAAG KLOTE, DRUM N BASS ACHTIGE HOUSE.... HEB JE NIX AAN DIE TROMMELTJES!!!! BUEKENDE BEATZ!!!!!!!! THUNDERDOME BUNKER, BIJNA NET ALS BIJ ONZE PF-ER HOEKJE OP DE CAMPING???? MAAR HELAAS.

GAAN!
 
Wat een enorme intelligente uitspatting! :S
 
Pardon Wackyjacky, omdat hij een van de so called "peilers" van pf is mag ik niet tegen hem in gaan??? Get a life girl ;), IEDEREEN heeft het recht om zijn zegje te doen tegen IEDEREEN. Dus omdat hij een peiler is mag ik niet zeggen dat hij op een camping maar ergens anders moet staan als hij zich ergens aan ergert, hallo!!! We waren daar op een camping/feest en niet op de website www.partyflock.nl.....lezuhhhhhh......;)

En Beckham, wees een vent en vertel 's aan wie je je geergerd hebt en waarom...

Je weet vantevoren dat het irritatiegehalte op een gegeven moment ver boven je grens uit zal steken...en daarom ben ik dus ook op m'n eigen plek gaan staan met mensen waar ik zeker van weet dat ze de sfeer perfect houden...dus ga nu niet zo zielig lopen doen dat mensen je weekend verziekt hebben, je bent er zelf bij gaan staan, je was niks verplicht en je tent is zo verhuisd ;)
 
Timo is een veelzijdig producer en dj die je (bijna) elke keer op het verkeerde been zet, love it! Maar het zal idd wel hebben afgestoken tegenover de techno en trance op N1... ieder z'n meug zeg ik maar.

Mr bandid: Die style heet progressive breaks,en ja er komen trommeltjes in voor:-)
laatste aanpassing
hey pf mensjes
ik ben net thuis van nature one !!!
wij zijn als laatsten gebleven ...
gingen vandaag <maandag>
om 12 uur weg ik was om 6 uur thuis
ik heb verdeelde meningen over nature one
het feest was super ......
maar ik heb ook leren kennen wie echte vrienden
zijn en wie maar doen alsof !!!
dit was echt een ervaring die je gewoon moet
meemaken als je er een mini serie over kan maken
trek je hoge kijk cijfers

reality heet dat

auf wiedersien !!!
 
wat let je.. pak pen en papier! :)
wel ff vooraf melden dat enige gelijkenis met echte personen op toeval berust :)
 
Hahaha Gert-Jan!

Auf Wiederschnitzel....
Hup..Hup..Hup..Hup..Hup..Hup..

En weg was hij weer :D
 
2 SinClaiR: Timo Maas vond ik DE MAN van zaterdag...wow zeg wat 'n geweldige set heeft die vent neergezet!! Ben van begin tot het einde helemaal uit m'n dakkie gegaan, heb echt 100 % genoten van zijn set en zijn plaatkeuze :)
Net terug.... hijg hijg... nu slapen.... hijg.... morgen hoor je hoe vet ik het vond.... hijg.....
Hahaha ik weet het al peet RUSH met stip op nr.1 of niet :BOUNCE::BOUNCE::BOUNCE:
tis alleen jammer mensen je verkeerd gaan begrijpen na zon weekend feest...
1 woord: MEESTERLIJK (Y)

Ook ik moet wel zeggen dat ik zondagochtend dus ook wel pleite wilde gaan.Tijdje met Walt lopen trippen omdat we weg wilden :p.Maar Charlotte had volgens mij nog energie over om nog 2 dagen door te stampen volgens mij.Was ze eindelijk gevonden rende ze weer snel de technotent in :d.Walt erachter aan hollen.:).Dat was dan nog wel leuk van de zondagochtend.Voor de rest had het dus ook van mij wel eerder afgelopen mogen zijn.

GREETZ!!
laatste aanpassing
 
oooooh, ik wil volgend jaar ook!!!
 
"Veder was echt gewoon knetergek en sta er volgendjaar zekker drie dagen

Grtz redje"

jij snapt het ;)
zzzZZzzzzzZZZzzZZZzz ( ik slaap, niemand zeggen dat ik gereageerd heb hoor! )

2 Ray & Bamb en iedereen die ik nu ff vergeet:

Waarom smeken jullie zo om namen??? Zo creeer je alleen nog maar meer roddels. En dat is niet echt wat we hier willen lezen, of wel dan?

slaap lekker, morgen post ik wel ff op alles :)

ZzzzZZZzzzzZZZZzzzzzzzzzZZzzZzzzzZZZZ.
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
De tering, wat was dat een heftag feest...
Heb het met me meisjes echt beregoed naar me zin gehad.. lekker staan knalle bij de Thunderdome.. goed staan hoppe en oinke in de century circus.. alle tente en bunkers gezien, geen commerciele plaat gehoord... het duitse dansje geleerd... werelds.....

wel alle meetings gemist.....(had er op één of andere manier geen zin in)
volgend jaar zeer zeker weer nature one...

Ik ging zondagochtend 10 uur met de rubbertravel-bus weg (7 uur eerder dan vermeld stond).. ik weet niet wat voor incidenten ik gemist heb, maar volgens mij moet ik er blij mee zijn....

Nature One = De Shit....
Soooooowwwww, met stip op nummer 1: Nature-one :bounce: :-D Wat een bruut feest zeg! Technotent rulerde echt zwaar en bij thunderdome heb ik ook nog hard staan stampen :bounce:
Ja en die zondag was één van de mindere dingen, maar daardoor word de herinnering aan dit feest bij mij echt niet minder hoor, is toch zonde als je daaraan gaat terug denken...okeej, ik kan alle irritaties begrijpen, maar vind je het gek, met zo weinig slaap en echt veelste veel drugs...
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
 
euh.. ik ben me er niet van bewust dat ik om namen smeek? Magoe..
laatste aanpassing
 
fluffie eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ikke(y)

donderdag tot zondagochtend heb ik me zwaar bruut vermaakt met iedereen dus hou ik me ook bij die herinnering

en ja Rush met stipt op NR1 heheheheh tering wat ben ik uit mijn naad gegaan daaro
Zeg Anja "als" je mag volgend jaar kan jij dan ook ff een Ach ach je mag toch niet! Waarschijnlijk.




p.s. Als je wel mag je weet het he Aggregaat mee!
superfeest.. alleen zondag was een grote domper
Je kan er veel worden aan vuil maken maar waar het op neer komt!!!!! Ik wil allen nog maar Duitse FEESTEN!!!!!!!!!!! Jezus dat was echt te wreed gewoon!! :D :d :D
laatste aanpassing
Tja BeLLiE, hoe komt dat nou??? ;p
nature one was zwaar baetor. lekkere slechte beveiliging, lekker weertje, mooie vuurwerkshow. en HARD bij thunderdome. jammer dat ik alleen zaterdag ben geweest, maar toch 10 uur non stop stampuh
ben jaloers op de mensen die geweest zijn :$
 
nature1 is het best feest waar ik ooit ben geweest superz gewoon alles goed geregeld
toppie!!!
 
Ik sluit mij aan bij Nickbean!!! Die Duitsers kunnen er echt wat van, sjezusss wat een beukers!!! Ik vond Nature One gewoon in 1 woord: GEWELDIG. Heb nog nooit zoiets meegemaakt!! Muziek beukte gewoon dag en nacht door.. . Moest weer helemaal wennen aan de stilte thuis. Ik vond die Duitsers zwaar relaxed, sfeertje was okee.. . En dat dansje van hun, hoe krijgen ze het voormekaar met die beentjes!! Op ILoveTechno zag ik dit ook en lachte ik ze uit (wat een uitslovers dacht ik) en nu vind ik het supercool!!! Ik wil ook zo kunnen dansen (lukt me alleen niet)!! Volgend jaar zekersss weer. Feesten in Duitsland is 10 x beter dan in Nederland!!!
Idd je kon er teminsten gratis pissen in een 5*en wc :D
't was Zekers een te waus feesie!! :bounce:
Nooit gewete dat die Duitsers zo konde feeste :)

Nexy year I'll b Back!
C.u. @ TheDance Parade in m'n eige Stadjuh!
(y)
laatste aanpassing
 
Nou ik heb er een paar 'blijvende gebreken' aan over gehouden, en ja ik weet het eigen schuld dikke bult. Maar goed van je fouten leer je.
Maar verder ben ik dus helemaal TECHNO af!!
Wat een kankah ellende heb ik daar meegemaakt zeg, van donderdag 12 uur tot zondag 12 uur TECHNO gehoord , zo hard dat je tent trilde,grond trilde,kortom je kon er niet van slapen, en als je dat meemaakt(ook de echte technofreaks)draai je door. Ik heb er dan ook echt maar een woord over KANKAHTECHNO. Zelfs zo erg dat ik onder het echte feest N1 naar huis ging om te kijken als de TECHNOKANKAHTENT uit stond, tevergeef's :(:(:(:(
 
Jef laat maar joh, niemand zal ons snappen over die kankahtechno :(, niet zolang zij niet 96 uur naast twee megatenten met mega-installaties gelegen hebben met constant dezelfde beat

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH IHATETECHNO!!!
zeker weten was het gaaf !! :-D

volgend jaar zeker weer !
ik ben zwaar flieft geworden op techno :)

techno uber alles :p
Nahh.. ikke niet, ik kan er maar geen genoeg van krijgen. :-P
Naast ons een vrachtwagen met vette Duitse doorzagende Techno, en achter ons een gozer die wat swingendere Techno draaide terwijl hij z'n trukendoos open trok.
Het enige kutte was dat er een stel asswipes zaten die de grootste boxen hadden en die Trance shit en happy hardcore draaide :'(
Nahh.. geef mij maar Techno, zoveel als maar kan :-D
 
Ray, inderdaad de KANKAH voor techno.
En ik hou er over op niemand maar dan ook niemand zal ons ooit begrijpen.
 
Hey Everybody! NOw I am at EatyInternet again :-) So that I can see all my 30 unread messages %) It sucks SOOOO MUCH not to be able to PF at my work anymore. Well, I want to give a big :hug: for everybody that I ran into and had fun with at Nature One. It was such a good party and I must say I am still really tired and haven't recovered. Thanks to WackieJAcky for bringing the tent (which was handicapped) and a pillow & blanket for little me :-)
Also a big big (k) for both Naqqie and Party On Dude for havign me in their cars. Thanks a lot, and I hope for a re-run next year, though some "happenings" on the friday I don't feel like a need a repeat of :-S
But, even though some uncomfortable things sunday, and that I burnt my head sunday, I had fun and I hope to see you all soon!
Ik, de persoon die gewoon zwaaaaaaaaaaaaar verliefd op N1 is, begrijp jou dus WEL, tonyM.... :D Ik was alleen op donderdag al verhuisd van die kutplek op de camping naar een rustiger gedeelte... :S

Hoe lang heb je trouwens thuis geslapen???
 
Hahahaha super peet ten minste nog iemand, ja ok maar je denk in het begin dat het wel gaaf is lekker dichtbij muziek.
ik heb trouwens de slaap maraton gehpouden van 34 uur slapen ong. :) hahahah lekker he!
 
Ja ik wil ook volgend jaar naar N1 :)

Ja redje gaan we zwaar stampen8)
 
ik merk 't alweer jef, mensen begrijpen 't echt niet, maar dat komt wel goed, volgend jaar aggegraatje mee van 5 kilowatt, bel m'n neef even, die zorgt voor een aantal mooie ECHTE versterkers, paar mooie speakers erbij en we gaan op 5 meter van de partyflockers staan met nonstop wat zullen we draaien??? TECHNO??? Nehhhh

SPEEDCORE!!!!!!! :devil:
Ik begrijp Ray en tony ook wel want we kwamen zaterdag de camping op en liepen richting het feest en we dachten dat we er gewoon al bijna waren zoon dikke sound maar was het gewoon een tent van die lui die gewoon op de camping zatten wij zijden ook tegen elkaar daar moet je dus echt niet naast liggen en die sound was bij de pf hoek te hooren dus moet je na gaan wat voorn kanker kabaal het was en dan zal je er nog is naast moeten slaapen niet echt dus

Ik leef met jullie mee hoor:)
 
Ray inderdaad SPEEDCORE/TERROR lijkt me heerlijk en dan ook echt 96 uur lang weer I LOVE MUSIC.. zouden ze bij tmf/mtv zeggen.;):P
En hoe dichterbij de pf'ers hoe beter!!!!!!


Ok Car. je bent nr 2 die ut begrijpt.
mijn medeleven heb je ook ;)

Zondag was ik sowiezo al die beats zat... zat ik lekker in me autootje rustig wat 2step en R&B te draaien (normaal vervloek ik R&B, maar ik moest ff iets anders horen).. kwam die housepinda weer aan met een of andere verlepte Cd :S
 
Haahahah nr.3 schiet al op, ik snap precies wat je bedoeld, zelfs ik WAS op de r7b toer als het maar geen nummers sneller dan 60 bpm was ;)
laatste aanpassing