Partyflock
 
Forumonderwerp · 13224
­ Nederland
Betreft: organisatie: Masters of Hardcore
organisatie: Art of Dance
 
Nou breekt me Hollandse klomp !!!

MOH-forum is eraf gehaald, dit vanwege de uitlatingen die op dit forum werden vermeld !!!

Dit zou door politie en bepaalde instanties onderzocht zijn en niet goedgekeurd dus.

Weet je wat die mensen van mij kennen de TOUWTYFUS KRIJGEN !!!! Kennen ze ut hele internet d'r wel afgaan gooien assie je mening nie meer mag vertellen............. :(


Dus mensen wil je je forum behouden,.... zou ik maar nie al te raar gaan praten, want voor je ut weet zit je hier op Partyflock te posten :razz:

Groeten aan alle mensen van MOH-forum !!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uhmmm... als de sfeer slechter is geworden ligt dat idd nie aan kleding... Maar aan de mensen ja...
Maar goed, ik blijf der bij... Ik vermaak me prima daar

:bounce:
ik ook ik heb nooit ergens last van


sommige mensen trekken het gewoon aan,problemen
 
de sfeer is minder door die grote groep lui diezichzelf menen te profileren met merken als perry,lonsdale en dr martens en daarbij soms verkeerd getinte gedachtengangen bij hebben. en natuurlijk zullen er ook hier weer lui zijn die nu zeggen dat ze wel lonsdale dragen maar niet rascistisch zijn of whatever, weet je, het kan me geen ene reet interreseren wat je bent of wie je bent, jij draagt lonsdale of perry op een hardcorefeest en daarmee neem je ook maar genoegen met vooroordelen die daarover bestaan.......

simpel
 
Ik snap wel wat je bedoelt...
Maar vindt het wel onzin dat mensen daarmee geassocieerd worden, maar jah...
wat is er nou mis met een lonsdale polo en een zwarte broek en maxxies

(ja ik ben echt duidelijk het ken merk van een Nasibal)

hahahaha jullie zijn gewoon alleemaal een stel sukkels
 
blijkbaar wou een bepaald groepje er zelf mee geascossieerd worden.......

de buitenwacht ziet het alleen maar gebeuren en trekt haar conclussie's die dan gelijk gelden voor een ieder die met zulk soort kleding en schoeisel pleegt te lopen.
al die zwarte boxers die in lonsdale lopen zijn zeker ook NAZI'S


whahahahahaha tuurlijk
 
Ik snap wel wat hij bedoelt...
maar ja, dit blijft toch een eindeloze discussie
2 flappeke

de halve sport wereld is dan NAZI


tuurlijk ga jij maar lekker dromen over lonsdale en NAZI'S

whahahaha
laatste aanpassing
Mr. MOH

Dat was een Quote van onze vriend :P Jeerdo

LEZEN !!!
 
hehehe is moh aka nick nog steeds vaag van italie :p
 
Angelady>>> Ik wist anders ook nie dat dat een quote was hoor... Kan nie onthouden wie wat telkens precies zegt :D
 
Reloader>>> op zoek naar een ander forum ja? ;)
endroid?
 
ik ben geen endroid... wel een stadsgenoot van hem :)
oja jij bent irri reloader :P hehehehe

alles goed
 
oh god... Ach, endroid was ook nie altijd irri
 
Met die kleren (textiel) is niks mis mee, met de idealogie van bepaalde jeugdige lui wel, die tevens van een snelle muzieksoort houden die als 'hardcore' wordt omschreven en dusdanig ook de "feesten bezoeken met die kleding aan" waar deze muzieksoort ten gehore wordt gebracht.

dus een kaal iemand met een lonsdale aan in een bokszaal is niet vreemd en zal ook niet voor gabber worden aangezien, een kaal iemand met een lonsdale aan en zwarte kisten aan die zich op een hardcore-feest begeeft zal wel voor een gabber worden aangezien met daarbij het vooroordeel dat ie rascistisch zou zijn.........

simpel
 
alles goed
-----------------
yeah B-)
 
mag ik ook ff generaliseren flappeke:

mensen die op s2d komen en denken dat ze beter zijn dan de gemiddelde pf'er, discrimeren dus in dat opzicht.

Zie je hoe krom dat is, dat slaat toch ook totaal nergens op of wel soms?

Flappeke het zou mij niets verbazen als jij de afgelopen jaren geen enkel hardcore feest bezocht hebt, en dus totaal niet weet waar je over praat en je mening volledig heb gebaseerd op vooroordelen.

maar dat is maar mijn mening
laatste aanpassing
precies jah
en toen was het stil
 
Ik ga inderdaad al zo'n 2 jaar niet meer naar hardcore-feesten nadat ik de totale teloorgang en alle glans van ooit zag vervliegen in vechtpartijen en koude en kille 'kampen' van mensen met bepaalde klederdracht aan langs de kant van de dansvloer. Maar mijn ogen zien nog steeds foto's van hardcore evenementen, en ze zien ook verslagen van die feesten van verschillende mensen en daaruit (en mijn referentiekader als hardcorefeesten-bezoeker sinds 1993) kan ik concluderen dat er nog maar weinig is veranderd aan het uiterlijk vertoon...

Noem me bevooroordeeld of wat dan ook, feit blijft wel dat ik al zo'n 5 jaar lang vanachter de hekken (backstage, omdat ik nog steeds Hardcore maak waarop jullie wellicht hakken!!) het publiek met zijn gewoonte's observeer omdat ik dat reuzeinteresant vind, ook in het andere uitgaansleven (in de stad zeg maar kroegen,clubs,disco's) kijk ik naar gebruiken,gewoonte's en eigenschappen........
ja precies en dan pik je zeker al het negatieve eruit


altijd als het onderwerp over hardcore gaat dan krijg je bijna altijd negatieve en nazí's met lonsdale verhalen


FUCK YOU
__________________________________
HARDCORE NOTHING ELSE WOULD STAND
 
Maar moh... dat moet ik eerlijk toegeven... Hardcore heeft nooit een goede naam gehad...
Belachelijk, maar ja
nee precies jah,wij zijn altijd het het zwarte scaap geweest, kim
 
Ik pik niet het negatiefe eruit, ik pik datgene eruit wat grotendeels opvalt, en dat is op dit moment dan toch dat best wel grote groepje dat zich wil identificeren met die veelbesproken kledingmerken en dat kleine groepje dat daarbij ook nog eens een sterke wil lijkt te hebben om zich met idealen te bezigen die NIET worden geaccepteerd door de maatschappij. Diezelfde maatschappij scheert voor het gemak al diegene op een hardcore-feest met die kleding over 1 kam en zodoende vormt zich een negatieve beeldvorming over de hardcore an sich.........

Tsja, kun je nu wel quasi stoer 'fuck you' tegen me zeggen, maar ik heb liever dat je met goede eerlijke en oprechte argumenten reageert dat het 'anders' is en niet zoals ik het schets.....
 
@##$%%

wat maakt 't nou uit wat voor kleding iedereen draagt, voor mijn part komt iemand op z'n slippers en in zijn badjas stampen...'t gaat maar om 1 ding: iedereen moet gewoon komen om te feesten!!!
dat FUCK YOU bedoelde ik ook niet geheel persoonlijk maarja
 
"wij zijn altijd het zwarte schaap......."


Tuuuuurlijk joh, jij was bij de allereerste generatie of niet ? Toen jij 10 a 11 jaar oud was, stond ik op 1 van de eerste Thunderdome's ooit, en van zwarte schapen was toen geen sprake hoor !! Dus 'we' zijn helemaal niet altijd het zwarte schaap geweest, you fool (met dank aan Barakus)..............
 
Niet iedereen kan van de eerste generatie zijn...
Maakt dat op zich dan ook uit? Ik ga vanaf begin 97 en tuulk zie ik vanaf dan al wel verschil...
Maar toen was de publiciteit ook nie echt geweldig...
2 FLAPPEKE

ik ga vanaf '96 naar feesies en ik ben ook nooit gestopt....,maar toen kreeg ik al scheve bekken naar me hoofd

en ik vind het ook jammer dat ik geen eerste genaratie gabber ben ofsowiets

maar jij bent wel heel kinderachtig om dat tegen iemand te gebruiken
laatste aanpassing
 
ik wil alleen maar aangeven dat ik heel duidelijk heb meegemaakt en gezien hoe dingen zijn gegaan vanaf 1992 tot nu 2002 in de hardcore-scene, ik wil niet kinderachtig doen ofzo, dat was niet mijn insteek. Ik wou alleen maar laten weten dat er ook andere tijden zijn geweest met andere belevingen en sferen op hardcore-feesten......
 
vervolg : en als je dan in het bezit bent van die belevenissen en ervaringen van die andere tijden, heb je mogelijkerwijs een beter beeld van hoe 'erg' dingen nu zijn veranderd in diezelfde scene.....
 
2 flappeke: respect voor jouw mening. Ben het alleen niet helemaal met je eens.

Ik heb niets met dat soort wat zo nodig hun politieke voorkeur wil uiten op feestjes. Of dat nu rechts of links is.

Maar vroeger toen ik ook al op td rondliep (ok wel als broekie, daar niet van) liep dat volk er ook al, verschil er was totaal geen aandacht voor van de media, en als ze t al deden werden ze er meteen uitgetrapt.

Kan me herinneren dat er in 95 (iets later weer) cd flyers werden uitgedeeld, die gasten werden ook door iedereen zonder pardon dr uitgetrapt, maar zij liepen ok in aussies toen etc.

dus ik snap niet de redenering (in het algemeen) waarom het weer perse met lonsdale of perry of sherman te maken moet hebben.
Ik neem zeker genoegen met de vooroordelen, die naar mijn mening ook zeker niet voor mijzelf gelden... Ik zal er dan ook geen andere kleding door gaan dragen (geen lonsdale meer dus). En het is ook geen rede dat je een heel kledingmerk kan gaan weigeren omdat er van die eikels met die kleding zijn die t verzieken. Denk je dan dat je die buitenhoud? d8 t niet, ze trekken vrolijk wat anders aan en staan alsnog binnen, zal weinig helpen dus....
2 flappie


tuurlijk ik zie ook wel dat niet iedereen komt om te feesten en dat er nu veel gekloot is met lonsdale,en dat niet iedereen sociaal meer is en dat er veel meer rasistische uitingen zijn

als je vroeger tegen iemand aanliep en zijn drinken viel en je zei sorry dan kreeg je antwoorden terug van "ach maak niet" ën als je zei moet je een nieuwe dan ging je met zijn 2 naar de bar en je ging drinken samen en effe lekker kletsen,NU moet je uitkijken want zelfs als je naar iemand lacht nu ken je een klap op je smoel krijgen ,erg maar ja
laatste aanpassing
Ik heb gehoord dat 75% van de relschoppers sportsokken van de HEMA draagt.

Doe mij 1 totale ban van HEMA sokken SVP.
 
Kims, laat die discussie maar zitten, Flappeke heeft alles al gezegd wat ik ook kwijt wilde :bloos:
 
2 bla: nee 90 % van de rellers heb voortaan puma schoentjes met enkelsokjes, want ik heb 1 x ruzie gehad met iemand die die dingen aanhad
Uit voorzorg alle vrouwen van feesten bannen want ik had laatst ruzie met een vrouw die last had van PMS.

En ik stel ook voor dat we iedere man met een grotere linkerbal bannen, het schijnt namelijk dat deze mensen 1.0006 keer zo vaak rellen als de gemiddelde man.
 
alle vrouwen bannen? wordt het saai onie?

Yanze>>> Hmmm... ik moest toch een ander onderwerp verzinnen of had je alleen maar zin om mijn mening tegen te spreken? :p
:D
 
geen feest zonder vrouwen kims :D Alleen gasten is vaak wel wat aggressievere sfeer (al lopen er wat vrouwen rond die dr wat van kunnen, van die heidi's)
laatste aanpassing
 
ik hoop dat bepaalde mensen toch wel het verstand hebben dat ze inzien dat bepaalde merken kleding en schoeisel met bepaalde idealogien worden verbonden en haardracht en dat dat dan wordt gedragen op een 'outlet' die het plaatje compleet maakt.....

Het merk opzich heeft een hele andere idealogie en betekenis en zelfs de skins uit de jaren '80 droegen lonsdale en o.a. fred perry met andere gedachtengangen dan bepaalde zogeheten 'gabbers' van nu in Nederland......Dus die twee hebben ook al niks metmekaar te maken.......

Maar wat ik al eerder zei : draag gewoon je lonsdale of perry met bomberjack en kale kop als je dat wil, maar ga dan niet lopen zeuren over dat er zoveel mensen je vreemd aankijken enzo, dat neem je dan nml. ook maar voor lief.....
of helga's
 
2 flappeke: dat je dat voor lief moet nemen ok, maar om bv mensen te weren van een td omdat ze die kleding dragen, vind ik belachlijk
 
jammer dat jullie het nu weer zo kinderachtig uit laten lopen op een onderonsje die het karakter heeft van een stelletje labiele oude bejaarden die niet meer weten wat discussie inhoudt.......

het ging even goed zo leek het.....
huh?........... dacht ik ook
 
weet nog heel goed wat de discussie inhoud. af en toe een andere opmerking ertussendoor moet kunnen, vind ik.
 
wat moet een organisatie dan ?

met iedereen voordat ie naar binnen mag even een intake-gesprekje houden terwijl het persoon aan de leugen-detector zit om er zodoende achter te komen dat het hier niet om een persoon gaat dat de kledij met verkeerde gedachten draagt ?!?!?