Partyflock
 
Forumonderwerp · 12947
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
heb gewoon slapeloze nachten
wat kan ik er tegen doen
 
Artiest Elcol
veel bier, blowtje, wat soss en klaar is kees...je slaapt als een baksteen
Glaasje kaneelthee met 2 dopjes goldstrike ...
ik heb ook slaapproblemen en ik heb pillen gehad van de dockter maar daar werd ik niet meer wakker van......
verder heb ik vandie ontspanningsoefeningen die ik moet doen... bij je voeten beginnen, die dan eerst aanspannen en dan los laten en zo tot boven aan en dan als je alles hebt gehad, alles nog een keer aanspannen en dan schijn je ontspannen te zijn?!
give it a shot....
10 buisjes in een fles Glen Ord wiskey... Paar glaasjes later::Z

Je slaapt gegarandeerd, heeeeeeeeeeeeel lang. Tot ze de stekker eruit trekken! :devil:





disclaimer: kids, don't try this @home, this is a way to kill yourself!
laatste aanpassing
Gewoon vanuit je bed met een koud biertje tv kijken en dan heerlijk slapen
 
lekker jointje, spacend in je bedje een filmpie kijke en je ligt binnen no time in een coma :)
 
Even een boekje lezen of televisie kijken helpt bij mij altijd wel!
 
Ik heb er ook een hele tijd last van gehad dat ik niet in slaap kon komen. Waarschijnlijk heb je teveel aan je hoofd en daardoor stress. Ik wist waar de stress vandaan kwam, heb er een oplossing voor gevonden en nu slaap ik elke avond als een roosje. Sporten wil ook nog wel eens helpen.

[edit] Ik snap niet waarom je drank/drugs moet gebruiken om te kunnen slapen. Koop dan een stripje slaappillen dan weet je zeker dat je pass-out gaat. [/edit]
laatste aanpassing
 
als ik ga slapen moet ik een hardcore of terror cd heel zachtjes opzetten anders kan ik heel moeilijk slapen