Partyflock
 
Forumonderwerp · 12751
Kom op, niet preuts zijn nu :D
Ik ben gewoon benieuwd wie van jullie scheert/knipt of bewerkt op andere wijze zijn/haar schaamhaar? En zo ja, hoe doe je dat?
En vooral: waarom?

Zelf doe ik er niets aan, ik heb een mooie weelderige bos haar van onderen, en dat laat ik lekker zo zitten :P
goed bijgehouden .. soms als ik een week het veld in ga kaal .. dan hebik niet zo'n bos hangen als ik terugkom .. :D
haha dat heb je weer mooi geformuleerd :p
Ja,wel. Kale zak rules!
Whoeoeoehahaha je kan echt zien dat dat dit forum door een jongen is geschreven...

Als je nou zo stoer bent vertel jij dan ff ben jij dan wel niet kaal?

(k)
laatste aanpassing
miss elmo ..

het is : DIT forum ..

dank u ..
laatste aanpassing
Dat staat er toch muts...

(k)
2 miss elmo: als je ff goed leest staat er gewoon in zijn eerste reply dat ie niet kaal is!!
miss.. dat heb je verbeterd sneaky ;)

(K)
 
Alles eraf, vind t geen gezicht, tis nie hygieënisch (zie t nut idd van die haren ook niet, misschien vroeger wel......toen men nog amper kleding droeg, ter bescherming......maar das wel veranderd gelukkig (toen werden wij vrouwen nog met n knots naar de grot gesleept aan onze haren :-D) , en tis geiler.
K doe t al jááááááren, is voor mij net zo gewoon als elke dag mn tanden poetsen.
Ik douch elke dag, en dus scheer ik ook alles elke dag, nog geen stoppeltje wil ik, getver.

Mn vriend heb ik ook ze gek gekregen....maar die laat t nog wel eens verslonzen en dan stuur ik m gewoon de douche in, ik weiger om die haren uit mn keel/tussen mn tanden vandaan te plukken :-(

en voor degene die er tegenop zien......t begin is idd klote, t jeukt en irriteert, gewoon doorzetten...gaat echt over.
Aansteker en haarspray doet wonderen!!!!!;D

of flamberen in een wijnsausje staat ook uitermate kinky. :D
Buzz: hehehe..
Dus toen je 12 was ging dat ongeveer zo

MAAAAAM, ik krijg haartjes op m'n grotje.
Schatje, gewoon afscheren want dat is geil en later als je wat ouder bent zul je inzien waarom.
Tevens kunnen mannen die je later ook leuk zult gaan vinden je niet meer aan dat haar kunnen meeslepen naar hun Pino-grot om mug-steekt-slachtoffer te gaan spelen. :)
laatste aanpassing
Oh, zou het daar voor zijn! Nou, dan moeten we het toch maar over 't nut gaan hebben van al die haartjes ;)

enne Heatwave, ik prefereer een meer pijnloze methode :D

Trouwens, ik heb ff met de krultang van m'n moeder gekeken of ik het geheel wat netter kon maken, en je weet niet wat je ziet :) :p ;D :/

Als 't allemaal weer een beetje recht zit, ga ik met gel aan de slag 8) :p
Hahaha Heatwave ik vind jou lachen :-D
 
ik ben een echte bikel ik hars het altijd helemaal kaal ;P
2 houspauzinnetje> ja hoor vast en zeker.. ik geloof het pas als ik het zie :D
 
ga toch maar voor het streepje..anders krijg ik zo het idee van een kinderkutje..maar vin haar gewoon onhygienisch bah..ken er ook niks aan doen..naja behalve me hoofdhaar dan he..
Vind ook dat t eraf moet. Nou ja, hoef nie per se helemaal kaal te zijn, maar in ieder geval wel milimeteren. Staat een stuk mooier en is wel zo netjes en hygiënisch. Bij vrouwen EN bij mannen, al heb ik met die laatste verder nix te maken (you're damn right I'm straight! :D ). maar als ik t zo allemaal lees doet vrijwel iedereen in Nederland dat wel. Zouden die vieze Duitsers een voorbeeld aan moeten nemen. Die laten alles zitten (ja, heb t met eigen ogen gezien) :S
 
Mogen we nu concluderen dat mannen die hun schaamhaar scheren geen homo zijn? Cool! ;)
 
nou schaamhaar heeft wel zeker nut het zit er echt niet voor jan lul hoor:D

maar buiten dat...
streepje is oke:D
als je helemaal kaal bent lijkt het net of je een doos hebt van een meisje van 10 ofzo!
boven kaal, dus onder ook
lekker netjes en schoon.

en haartjes onder de oksels ook op zijn tijd een beetje bijwerken.
He SHE als je lui bent doe ik het toch altijd crea bea voor je ;P
We maken altijd de wildste creaties bij elkaar, hahahaha....
Zô. Ik dacht dat jullie het vervolg wel wilden weten :), dus hier is het:

kheb op aanraden van velen:P 't scheermes d'r es bijgepakt, enne... AU! Allemaal minuscule rode plekjes en minder minuscule rode plekjes >(
Nou ja, 't heeft wel wat hoor, maarre jesses, wat staat dat kinderachtig ;D 't is net of je weer vijf bent ofzo :P (d'r is wel wat veranderd in tussentijd, maar toch...)
echt minder dit, zal wel een kwestie van wennen zijn ofzow, en natuurlijk vaardigheid met 't mes. Dus stuch ;D doorgaan is hier het motto denk ik zo :D

nog tips?
laatste aanpassing
 
Als je de tondeuse @ 3 mm. gebruikt ipv 'n scheermesje valt het met de minuscule rode plekjes wel mee lijkt me :) Kijk over 3 dagen nog eens naar "je zaakje", i'm sure you're gonna love it :p
Hahaha, "een tondeuse @ 3mm" :P (ik lach om die @ hoor, die 3 mm geloof ik wel:D)

Maarre... waarom over drie dagen pas weer kijken? :P
 
Idd heatwave, zo ging dat :-D :-D
I also have a bald pussy :D
vinnet zelf wel sexy als een jongen zo'n streepje heeft onder zijn navel
klein beetje haar :P
laatste aanpassing
helemaal kaal ja onder me armen mocht wel blijven.
beetje bij me navel ook maar derest eraf.Voelt veel beter aan .En als jij van je meissie verwacht dat ze het bijhoud mag je er zelf ook wel moeite voor doen.
 
scheer en knip et wel un beetje bij maar zeer zeker niet kaal want anders loop ik de hele dag aan mn ballen te krabbelen en dat lijkt me zwaaaaaaar irri!!
mn vrouwtjuh en mn hoofd zijn wel glad! :D
 
streepje...en kort! hahhaa..en soms gaat alles er weer af...waarom wil je dat weten eigelijk???
kick je daar op??:s
was wel benieuwd hoe iedereen daar over denkt, maar daar ben ik nu wel achter :D

enne, der zit wel wat in ja, 't is wel beter om de boel kort te houden

maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik het ook eens geprobeerd, en het bevalt wel aardig
 
Ik was vandaag naar het strand gewweest en toen ik thuis kwam hing er een grote schelp aan me schaamhaar, dat was niet zo leuk, dus ik hem dat haar eraf geslepen met een slijptol en een beetje bijgeknipt met een heggeschaar...
Wel klein sneetje in me zak aan overgehouden maja doet me nix joh
schaamhaar wordt elke dag geschoren :D
dus lekker kaaaalll :D
 
oh man dit meen je niet :vaag: je gaat toch niet je schaamhaar scheren :-/
 
Why not?
 
ik laat t harsen in een streepie
 
2 reloader: why not?? jij vind het toch ook nix als een meisje een hele bos laat zitten....
of hou je van wroeten in schaamhaar :)

2 marloes: lijkt me pijnlijk dat harsen
houspauzinnetje 27 juli 2002 18:55
ik ben een echte bikel ik hars het altijd helemaal kaal
---------------------------------------------------------------

Een bikkel is een man met 1 bal, staat in het woordenboek :p whehe

Oja, ik scheer/knip het niet, waarom weet ik ook niet:p
 
Een bikkel is (dus) iemand die zich 1 keer heeft proberen te scheren en toen een beetje uitgeschoten is???

*au*

Zijn er btw echt mensen die het 'knippen', dus met een schaar?
Weg ermee, oksels ook...

2 MaRLoeS:
wat kan jij liegen zeg... ;);-)
geen haar op mn hoofd die er aan denkt om daar beneden een haar te laten staan...
 
Kvindt ut ook gewoon veel hygiener!! Zo´n smerige bos met haar is gewoon te ranzig voor woorden!!!
 
2 reloader: why not?? jij vind het toch ook nix als een meisje een hele bos laat zitten....
of hou je van wroeten in schaamhaar
----------------------------------------
een man moet alleen zijn baard scheren. de rest moet blijven staan :)
 
wij de meiden uit leusden
wij vinden kaal beter en ik denk dat de jongens dat ook veel lekkerder vinden
 
2 R-25=> waarom zou ik liegen ???
tis de waarheid
en zo'n zeer doet t niet
t ziet er gewoon mooier uit
en t blijft langer weg
 
Zowel ik als mijn vrouwtje zijn helemaal kaal van onder. Is gewoon veel lekerder