Partyflock
 
Forumonderwerp · 12668
­ Nederland
 
Hebben jullie dat nooit dan sta je heel erg uit je dak te gaan en dan zorg er iemand voor dat je geen zin meer hebt?!

bvb:

- Lopen tegen je te zeuren
- Dansen niet
- Bekijken je
- Omdat hun zich niet op hun gemak voelen gaan ze tegen jou slap ouwehoeren.
- etc...etc...etc

Wat vinden jullie van deze mensen?
Ik vindt atr ze dan beter niet kunnen komen, ik wil het liefst feesten met doorgewinterde feestgangers, die de (niet geschreven) regels van het feesten kennen.
 
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Zolang hij bij virtueel blijt vindt ik het goed

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

haha

:)
 
2superRupsje:ik probeer me er nix van aan te trekken, maar soms is het echt vingers bijten!
maar ja weet je, er zijn altijd ook toffe meiden in discotheken die wel heel tof zijn.. en zo hoort het ook want we komen allemaal voor 1 ding en das feesten.
xx aan alle party people
Wuh wat heb je er nou aan om aan de kant te staan.
Gewoon stampen! Anders word je alleen maar moe en dat zou zonde zijn....;)
 
Die muurbloempjes willen ook gewoon een leuke avond JiLtEd GeNeRaTiOn... niet iedereen kan en durft te dansen.. maar dat wil niet zeggen dat ze zich niet vermaken .. en wie zijn wij om te oordelen of die wel of niet naar een feestje mogen... Ruziezoekers... en vechtersbazen.. DAAR irriteer ik me aan..

naja zeuren is idd ook wel irri ja :/
laatste aanpassing
Artiest R2B
Motto: niet zeiken maar feesten!

Ruzieen doe je maar ergens anders (met je broertje of zo:D:D
Mensen mensen mensen toch....... :verbaasde smiley:

Dat je je feest laat verneuken zeg. Je maakt het grotendeels zelf hoor; sowieso als de muziek enigszins naar jouw smaak is. Je gaat je toch niet druk maken om iemand die stil staat o.i.d.?
Mij zul je ook gerust wel eens stilstaand treffen hoor en daar zijn dan op dat moment redenen voor.

Zelfs als ik ruzie heb met mijn beste maat laat ik me de sfeer/het feest niet ontnemen. Ik ga wel lekker mijn eigen kantje op.... laat hem dan bijv. maar lekker in de auto stappen, dan feest ik wel lekker door.

Zouden jullie ook eens moeten doen..;)
Ik erger me echt HELEMAAL NERGENS aan.:bounce:
Het zal me een worst wezen als iemand niet of wel danst etc etc etc.
Als ik dat zou doen kan ik beter niet meer gaan naar die toch al te dure feesten.

Ja Owwkee. Er is 1 ding wat ik op feesten echt superfrustrerend vindt.
Denkt de organisator dat ie leuk is om overal opstapjes,bankjes en andere opstakels in de zaal te moeten zetten waar je overheen kan struikelem.:9 :S
En wat dachten jullie van die onzichtbare barren die om elke hoek lijken te staan, maar als je er wat wilt bestellen lopen ze niet eens voor je.
Nou ja zeg..moet niet veel gekker worden. ;)

Signing off.
laatste aanpassing
2 heatwave: jij je nergens aan ergeren haha
je was even erg als ik op sensation black

2 kim: de positieve reacties overheersen toch, tenminste bij mij wel en daar doe ik het voor.
Die meiden die je vuil aankijken zijn alleen geirriteerd omdat ze ook op dat blok zouden willen staan.
Wat ook kan is dat gewoon je outfit heel fout is, maar dat weet ik natuurlijk niet.
(k) sas
Heatwave... das is toch juist hoe het weer zou moeten?:) Kleine zaaltjes.. strobo'tje aan... rokmachine voluit.... grote ladingen pallets neergooien en ECHT feesten weer... back to tha past!:)
Je moet je gewoon nie ergeren. Daar heb je alleen jezelf mee en de ander echt niet. Als iemand iets vervelends doet geef diegene gewoon je meest stralende glimlach en zeg/denk gewoon dat het jammer is dat hij/zij zo doet denkt en ga weer vrolijk verder:D

En Kim misschien moet je t proberen te zien als een compliment... Sommige meiden zijn zo vals als een kraai en jij hebt gewoon een goede manier om er 8er te komen welke meiden wel deugen en welke meiden nie. Scheelt je misschien ook weer een gesprekje:D

En ff een kus voor superrupsje want ik vin dat ze gelijk heeft;) en ze zegt t sow mooi;)
Ze snappen er weer niets van mijn replies.:S
Ik ga in een hoekje uithuilen!!!*bleer*

Sas: Ehh..Sensation Black heb ik niet als een feest beschouwt.;)
Het was toch een staanbij-eenkomst van de jaarlijks oud-hollandse spellingsbattle???:D
Tenminste, dat dacht de MC.
Met z'n L.A.....D.Y!!!...L.A.....D.Y....bla bla:)
laatste aanpassing
 
Ik ken het wel.
SOms kan ik het echt niet hebben als ze tegen je gaan praten, want dan wil ik het liefst vet doorstampen.
Ik weet nog wel op Qlimax laatst in H'veen dat ik EINDELIJK na weet ik hoelang van kutmuziek zin kreeg om te stampen, stonden een paar andre met armen gekruisd en gezicht op :(
Dat vond ik echt kut, ging de feeststemming meteen weer weg.
 
Ik kijk ook wel eens naar swingende mensen hoor....en vinut geweldig........ik geniet er dus van....en heb ook t lef om later naar de betreffende persoon te stappen......hoe gaaf t is om te zien hoe iemand lekker uit zn dak gaat.
Over dat slap geouwhoer.........iedereen kent ongetwijfeld de lulkick......heb ik ook wel eens last van hoor......ben je er niet van gediend.....maak dat dan ff duidelijk op n leuke manier.......doe ik ook bij andere......snappen ze t dan nog niet.....dan maar op de botte manier...
en 2 kim........ook ik kijk wel eens bewonderingswaardig naar n danser(es)......en als hij(of zij) dan toevallig voorbij loopt zeg ik wat....dat t er zo lekker uitzag....dat hij/zij t zo goed kan en dat k er jaloers op ben.......maar helaas niet iedereen reageert daar positief op......dr zijn r zat die zich dan wel opeens erg arrogant voelen......tja.....hun probleem.......k feest lekker door...en heb alleen maar goede bedoelingen, bedoel er niks negatiefs mee.
en opmerkingen heb ik ook wel eens gehad over mn kledij.....hahahaha.......ik lach me er rot om....k denk maar zo......men is gewoon jaloers dat ze t zelf niet aan kunnen trekken of niet durven......its's my life........laat me lekker mn gang gaan...zoals ik ook bij andere doe...respect.....
 
2 ThApocalypse.........als ik zulke figuren tegenkom...met hun armen over elkaar.....dan word ik melig en n tikkeltje baldadig en ga heel opzichtig ook zo voor hun neus leip staan doen :-D, immiteren hoe hun staan......tot nu toe (gelukkig) nog geen negatieve reacties gehad......
 
Heatwave :D :D :D
 
2 koenie en superrupsje: Aan de ene kant is het ook wel leuk om te horen maar hij was hardstikke lazarus en zag er niet uit, ogen op half 7 zweten... bleegh... En 20 minuten is wel erg lang, krijg er de kriebels van
gewoon "dank je voor het compliment" zeggen en dan strak weglopen :)
 
ja zoiets deed ik ook. Toen ging ie naar een vriendin van mij, stelde zich voor, vroeg r naam en vroeg of ze met em naar bed wilde :vaag:
ja dat gaat wel een beetje ver...
laatste aanpassing
 
Hij stelde zich dus wel netjes voor?

:frusty: :D
 
2 Yanze: :D:D:D:D:D.

2Piranja: heb de helft van jeverhaal gemist maar wat ik begrijp uit je laatste comment is het wel super bijdehand