Partyflock
 
Forumonderwerp · 12582
­ Nederland
 
wat hoorde ik dat ze de zelfde tent gewoon hadde als toen met hardcore vibes.

en wat belooft de orgenisatie van hardcore vibes een laser show, een mechandise tent , een barbeque en vriendelijke securitie vriendelijk waaren ze echt niet.

waar was dat dan allemaal en waarom was hardcore vibes dan niet gratis heb ik voor het trance feest betaalt het lijkt er aardig op.
Sorry, maar we kunnen niet alles sloop bestendig maken.
Daarom was het wat minder.
Bij de trance hebben we wel flink uitgepakt.
Kon ook wel, we hadden wat geld over van het gabber feest.
laatste aanpassing door een beheerder
Whehehe :D
 
he als jij niet sirieus bent donder dan gouw ff op want jij met je sloop bestendig wat is er dan gesloopt vertel me dat eens.
Ik ben nooit serieus

Of had je het tegen dat konijn
 
tegen koenie
Zeg mini-error,

Vind je het goed als ik de rekening vwb de gesloopte spullen naar jou stuur?
laatste aanpassing door een beheerder
 
volgende keer slope we die hele tent ;)
 
je moet nouw eens kappen met je gezijk van je vernielde spullen zo als king als zij als jij wil dat we hem slopen doen we dat toch dan hoor jij ook zeker bij die spullen en vertel me nouw eens wat is er nouw gemolt dan.
King, waarom slopen, de tent lekte nu al toen het regende :D
2 koenie>>goed gefouilleerd??????????????? ik mocht elke keer anders zo doorlopen! :D
Zie je wel:) Nu geeft mini-error het zelf toe. Die gabbers slopen niet alleen alles, ze zijn ook nog eens hartstikke agressief en bedreigen iedereen:(
2 Ptje: Ja serieus. Ik ben echt nog nooit goed gefouilleerd bij een feest. Waarschijnlijk zie ik er vrij onschuldig uit:) Maar gisteren werden ik en de jongen met wie ik was even grondig betast en werden portemonnee en rugzak goed overhoop gehaald. Wij waren wel een van de eerste, dus ze hadden er toen nog alle tijd voor en hadden er misschien nog zin in.
 
[evil mode on]

target : trance tent
mission : destroy !

[evil mode off]

:P hardcore roeleert TAKATKTAKATKAT---TERREUR-- :D
 
he koenie als er wat over racisties wordt gezegd ben jij gelijk op de kast gejaagd maar wat doe je nu zelf sommige mensen snap ik wel waarom ze er niks meer aan vinden hier want alles wat je zegt krijg je weer comentaar op.
Hee King, de hardcore-tent en de trance-tent waren dezelfe;)
QUOTE:

''je moet nouw eens kappen met je gezijk van je vernielde spullen zo als king als zij als jij wil dat we hem slopen doen we dat toch dan hoor jij ook zeker bij die spullen en vertel me nouw eens wat is er nouw gemolt dan.''

Ikke echt niet begrijp!
laatste aanpassing door een beheerder
 
nee je begrijpt wel meer niet want dit topic gaat erom waarom je veel geld moes betaalen voor dingen die er niet waaren en het feest van gister gewoon gratis was.
Daar hebben we het toch ook over, dat komt omdat die gabbers alles slopen.
 
jah verdomt :)

we hadden hem na HardcoreVibes moeten slopen ;)
hehe :P
Ik ben zondag 2x naar buiten gelopen en weer terug (dus 3x langs de uitsmijters) en ben geen een keer gefouilleerd. Ik hoefde alleen de vraag "heb je drugs of wapens bij" met "nee" te beantwoorden.

verder ben ik niet op hardcore vibes geweest, maar wanneer het geluid (erg zacht), de aankleding (niet gezien) en de drank prijzen (2.10euro voor een consumpsie) hetzelfde waren als op atlantis, dan ben je idd genaaid wanneer je 22.50euro intree moest betalen terwijl atlantis gratis was.
laatste aanpassing
 
Koenie 22 juli 2002 14:34
Daar hebben we het toch ook over, dat komt omdat die gabbers alles slopen.


ik ben koenie en ik scheer alles over 1 kam :P
 
ja percies een beetje jammer dat sommige mensen het verkeerd begrijpen.
Ik ben King-NL en ik ben veel slimmer dan mini-error, want ik weet dat ik niet serieus op Koenies postings in moet gaan:p
laatste aanpassing
 
Atlantis was zwaar vet!!! En lekker gratis... :P
 
haha we make maar gein toch :P

fuck the world..save yourselves :P
he koenie als er wat over racisties wordt gezegd ben jij gelijk op de kast gejaagd


En ik ben er trots op ook!
 
klaverjassen
hartenjagen
kastjagen

wat boeit het ?
Mij, want klaverjassen kan ik niet. In die andere twee ben ik redelijk goed;)
mini moet eerst maar es leren schrijven voor ie gaat zEIken......

un rel????

:devil:
 
ik wil hem wel voor je slopen :P

lmao :P
Ja, maar daar ging het niet over

het ging erover dat trance mensen meer betalen voor een pil


FF ontopic blijven
Koenie heeft humor

:)
Ik leg mijn PR taken neer vwb Atlantis.
Mag ik je PR taken overnemen :)
zal ik wel is leren om gabbers te laten betalen
 
maar ik betaal nooit voor pille of pep :P

hoe zit dat bij mij dan :D
Maar brave trance homo`s doen toch helemaal niet aan drugs:P

hoe zit dat dan?:D
King,

jij bent nog te jong voor pillen en pep.
logisch dat je niet betaald dus.

Je hebt niet eens genoeg zakgeld.
2 Damien: Trancers hebben beter betaalde banen en kunnen dus gewoon meer geld uitgeven aan drugs. Ik denk dat dat de reden is.
ik haat trance-lui....
ze kunnen niet eens ff een serieus op en topic reageren!!!!!!
TRIEST HOOR

(FUCK TRANCE, TIESTO, enz.)
 
moehahaa...randomaestro...jij mag egt wel vlug je bek houde...anders mag je eens een weekje door de weeks met ons doortrekken...dat hou jij niet eens vol !!

stomme sukkel die je bent :P

ik lach je egt volop uit hier :P

my kingdom is coming !
Mwa, weet je wat de reden is

Een gabber kan ze drugs wel van te voren regelen voor een feest

de meeste trance mensen denk ik dan niet en vinden het niet erg om der schandalige prijzen voor te betalen op een feest :) It's a way of life


en trance mensen gebruiken echt wel asociaal veel drugs hoor, op hardcore feesten zie je meeste beetje snuifen, maar hoeveel der op trance/hardstyle/techno feesten word geslikt
 
hehehehe ....*afterlach*

dat trek je zeker nie he...4 dagen...heb ik het nog nie eens over een week....

mietje.....................................
2 MarcMan: Volgens mij zijn er genoeg serieuse reacties gegeven. En aan de flauwekul daarna doet iedereen mee.

Waar blijft trouwens jou serieuze ontopic reactie?
laatste aanpassing
2 King-NL: Hou jij een week feesten vol zonder drugs?

Wow, respect. Dat doe ik je zeker niet na.
sorry ikke niet begrijpen wat je duidelijk wilt maken??

Sorry
 
een week feesten....ik bedoelde het andersom...gwoon een week doortrekken...MET feesten...hehe zonder ofniet ;)
dakkanie he koenie ;)

ghehe
Kun je je zin ff herformuleren? Ik snap je niet.