Partyflock
 
Forumonderwerp · 12539
­ Nederland
Betreft: locatie: Zino
 
jah jah, k ben gister voor t eerst in Zino geweest... en echt... geloof t of niet, maar k heb nog nooit zulke gruwelijke muziek gehoord...:D

Dus bij deze :: hoe je van stampen tot 12.00 s'middags... ga naar de Zino in Tilburg :P
 
:bounce::bounce: :bounce::bounce:

wat was het vanmorgen toch weer super daaro!! Classix Rules!!
laatste aanpassing
Geloof ik graag ja ben potverdikkieme nog steeds niet op een classics geweest.
Ik zal ook weer eens 'n keertje langskomen bij de after. Véél te lang geleden!
veel beter dan de 7e kan echt niet zou je denken, maar als je de volgende keer dan komt denk je weer exact hetzelfde :D
Nightshine=Zinopromo­ter ;)

Weet iemand hoeveel de entree is met oud&nieuw?
laatste aanpassing
 
Nope... is geloof ik nog niet bekend..

iig goedkoper dan vorig jaar ;p
vond 10 euro niet echt duur toen.

al was die armband veel minder dan het tapeje van t jaar ervoor
 
vorig jaar was het geloof ik 30,- :/
Ik kan het nog steeds nergens vinden maar ik hoorde dat het 35 euro zou zijn.
Dat vind ik niet normaal!!
 
Vanmorgen verstek laten gaan door klote mist en gladheid hiero, maar zondag staan we op de Classix no matter what!!! :bounce:
Zino suxx, Rockefeller Rules!
 
Trancer --> :gaap: :gaap: :gaap: (s)
laatste aanpassing
Volgens mij klopt de leeftijd in Trancer's profiel niet :vaag:
 
nah dat is Dj Fire...

1 van de residents van de Rockefeller geloof ik :/
 
Artiest {SHOWLIST artist 41373, 12794, 32652}
zino rulesss TRANCER suxx!!!!
 
Morgenvroeg gaan we weer LOSSSSSSSSSS.. :bounce:
*wwwiieeeww*

Komende zondag naar de Zino Classix! :)
Dus wordt weer eens een ochtend zino DeCo :D Gezellig! Ik ben er ook denk ik, maar dan wel wat later in de ochtend!
Wij komen ook wat later, Hugo :D

Woods moet eerst nog even afsluiten op Trance Energy ;)
Ja, ik dacht al zoiets idd! :) Komt helemaal goed!
 
Komt altijd goed, elke zondagochtend weer :D
 
ZiNo NuMbeR1 Nix kan tege de zino op smorgens na 6 enne vooral als je net van een party af komt.. daarna door gaan In ZiNO:O
 
ik ben dr nu een paar keer geweest en heb ut elke keer weer naar mn zin gehad !! :P vet stampuhhh hoor daar !! :D
Mwha stampuhh eerder GROOVEN :D
 
toen ik er was, werd er gewoon hardcore gedraaid, is dat daar niet altijd dan ??
alsjeblieft geen hardcore op de vroege zondagmorgen..

m.a.w.: nee, da's dus niet altijd, ExtremeMadness.. ;)
 
topic = afterclub Zino ... 's morgens dus.

En groove'n rox ;)
Hey
Het is wel een beetje stil hier! Weet iemand of de zino met het 5 jarig bestaan ook langer open blijft?
 
Zino is zeker een geschikte club, toen ik er voor de eerste keer kwam had ik het wel groter verwacht trouwens.
 
Ja de after Zino is zekerz VET!!
En is er al iemand naar la colina geweest?, (eerste zondagmiddag van de maand, die na de zino weer verder gaat).
laatste aanpassing
 
partyhardy20>ik ben er toen 1x geweest, was toen ook ce 1ste keer dat het was. Het is nu niet meer La Colina, maar Tolorance of zo iets geworden. En ipv 1x na de classix is het nu elke zondag
Zover ik het weet is het zondag tot 12 uur met 5 jarig bestaan maar dat mogen ze van mij wel even oprekken....
 
Volgens mij gaan ze later dicht als het nog druk is. Dat is elk jaar wel zo geweest.

Ik heb er tenminste zin in
 
Ben er nog nooit geweest maar vrienden van mij wonen op kamers in tilburg dus de volgende keer als ik weer een keer met hun uitga dan ga ik zeker daar een keer heen :bounce:
laatste aanpassing
Ik ga zaterdag eerst naar intenze dus ik hoop dat ik daarna nog binnen kom bij de zino!!! Het zal wel heel erg druk zijn.
Dat is wel te verwachten idd....
laatste aanpassing
 
Zondag Feesten :bounce: :bounce: !!
laatste aanpassing
 
Ik heb nu toch al wel aardig wat goede verhalen gehoord:D

Maarre vraagje, zit er een speciale leeftijd aan ofzo? 21 ofzo..of maakt dat niet uit?
 
Hmmm ik zie er niks staan over leeftijd..jij wel?:)
 
:D

Leuke muziek op die site trouwens:P
nou nou,28 maart was een zeer geslaagde ochtend in zino.Echt super.En jaja,ze gingen langer door.Het was 14.40 toen we naar buiten liepen :D:-D
 
Vanavond mogen we weer..

Eerst Francois @ Heuvel, daarna verder in de Zino ! :bounce:
joepie! 1000 reacties in het grote zino topic!! :D :D

Jammergenoeg vanmorgen niet geweest :/
 
zo en ik ben nr 1001 :D


Ben van plan binnenkort weer xtje naar Zino's te gaan maar dan niet naar de after iig... k trek t gewoon niet meer "nuchter"