Partyflock
 
Forumonderwerp · 12470
­ Nederland
zoo leuk feestje moet ik zeggen al was ik er pas om half 7 of zo.. maar verders een gezellig feestje .. alleen moet het maar eens afgelopen met dat racitische gedoe..

greetz
Ik heb het ook erg naar me zin gehad, geen vechtpartij of iets gezien. Gelukkig maar :-)

En Armageddon Project was vet!!!
dat snapte ik al hoor...

alleen wat je zeg is zelf ook een vooroordeel..niet alleen gene die voor ajax zijn verpesten graag feesten... die mensen zijn gewoon zielug bezig en kunnen dr niet tegen dat iemand lonsdale draagt... zijn ook mensen die voor utreg of feyenoord zijn enz enz...
 
neej hoor kijk ik heb het hier nu over dit feestje maar ik vin mensen uit utrecht of weet ik veel waar vandaan die gaan lopen rellen omdat iemand anders is als zij gewoon allemaal iritant..dus nie alleen de ajaxieden..das geen vooroordeel want niej iedereen ajaxied is vervelend..

wil gewoon feesten en ga me echt nie drukmaken om wat voor voetbalclub iemand is bv..
 
wat ben ik blij dat ik naar de hemkade ben geweest!!!!! teminste niet lopen irriteren aan die nazi's
de hemkade was achteraf

Hardcore vibez was overdag

maar irriteren aan nazi's, zo erg waren ze helemaal niet, helemaal geen last van ze gehad.
Damn wat is iedereen weer lekker positief in een topic wat echt over het feest gaat. Naja ik was dus ook bij die partyflock meeting, niet dat ik daar zou komen maar ik kwam iemand tegen die vroeg of ik kwam. En wat me opviel is dat sommige mensen achter de pc andere dingen zeggen en doen dan dat ze in het echt zouden doen...

Net als die meeting dus, meer dan de helft stond er wat verlegen om zich heen te kijken, en hier maar een beetje lopen schreeuwen. naja dat viel me op.
Had dit report ff voor iemand getypt maar plaats het hier ook maar ff dan kunnen de mensen een beetje lezen hoe tof en goed het feest was :)

Wij waren er al met onze groep om half 12, iedereen moest zijn/haar camera inleveren maar ik kon hem mooi houden want ik had afspraken gemaakt daarover met Bass-D dus ff later hubbelden we relaxt verder het terrein op.

In het begin draaide Dione, hij mixte op zich wel aardig. Daarna was het de beurt aan de Masochist, deze draaide best lekker en had een goede platenkeuze alleen jammer dat de naald in een draaitafel vaag deed, dus werd zijn set ff onderbroken.

Het weer was die middag echt relaxt, we hebben lekker met onze groep en mensen die we konden in het gras gelegen bij het Atlantis meer. Echt een mooi gezicht was dat, allemaal hardcore liefhebbers aan het zonnen en op de achtergrond hoor je de vetste platen voorbij komen.

Het eten en drinken was ook best goed geregeld, aan de rand van de tent stond een hele lange bar waar je alles kon halen.

Onder de set van Armagedon Project kwam ik een paar mensen tegen van Partyflock. En die vroegen of ik mee wou naar de meeting. Naja dat deed ik dan maar ff maar die meeting vond ik maar niks, leek net dat die mensen achter de pc heel open zijn en in het echt vet verlegen. Heb nog wel iedereen zover gekregen om ff een groepsfoto te maken

Toen het al wat donkerder werd was het de beurt aan Buzz Fuzz. Dit is zeker mijn favoriete dj aller tijden dus ik stond lekker vooraan met alle Buzz Fuzz fans...

Nu het donker werd kon je ook mooi de lichten zien die in de best grote tent stonden. Best gaaf gezicht zo'n tent waar allemaal van die lichten doorheen gaan. Ik had dus ook een beetje het Mysteryland gevoel alleen dan waren de andere tenten verdwenen hehe...

Na het feest zijn we doorgegaan naar de after party die ook zwaar vet was. Vooral omdat ik daar nog veel oude bekenden tegen kwam. De muziek in de club stond ook lekker hard en de sfeer was ook hier weer lekker goed.

Zal het nog ff samenvatten:

De sfeer was super, dit kwam vooral door de strenge security (kledingregels + drugs), en het mooie weer..

De Dj's draaiden stuk voor stuk goed en het geluid stond lekker hard en was goed verdeeld over de ruimte.

Het eten en drinken was goed geregeld alleen wat duur (2,10 euro) en de wc's waren ook goed te doen.

Dit was ff me verslagje voor jou, heb het ff gedaan omdat ik zelf zat te denken hoe klote het moet zijn om een feest te missen waar ik heel graag heen zou willen dan...

Greetz,

The Whistler
altijd weer die "reljoden" :S

op een feest van (hoeveel zullen er geweest zijn? 8000 ??) liepen er dus weer 8 "reljoden" rond

aha, dus worden alle Ajacieden weer over 1 kam geschoren

lekker krom weer he
laatste aanpassing
The Whistler 22 juli 2002 14:34
Net als die meeting dus, meer dan de helft stond er wat verlegen om zich heen te kijken, en hier maar een beetje lopen schreeuwen. naja dat viel me op.
-----------

De meeting was gewoon saai, of ik kende de mensen al die der stonden, en de mensen die ik niet kende zeiden helemaal niks :) Dus was weer waardeloze flop meeting :D
 
2 jeffrey: dat houd je toch, zo gauw er in a'dam wat gebeurt zijn alle Ajacieden (aan alle andere het is met een C, niet met een X!!!!!!) meteen reljoden, laat ze lekker denken.

Ik vind het opzich niet verkeert als iemand met zn rechterhandje loopt te zwaaien, en racistische taal loopt te bleren, dat ie dan klapjes krijgt.

mijn motto: Rechter handje omhoog, klap op je oog.
 
jeffrey--> zeg toch ook niej da ze allemaal zo waren of wel..vin het gewoon iritant dat kleine groepjes mensen het voor de rest verpesten..
 
hardcoremf--> kan me toch niet herinneren dat ik met me rechterhand omhoog heb gestaan... ik kan me herinneren dat ik als klein meisje op zaandam stond met een rotterdam terror corps trui samen met me vriendinnetje waren toen jaar of 18 kregen we toch vette ruzie omdat we dat aan hadden naja beetje jammer toen stond ik toch echt niej met me rechterhand omhoog stond..beetje jammer en diezelfde gasten zie ik nou nog op feesten iritant staan te doen..
 
2 sabientje: Kijk daar ben ik het dus ook niet mee eens, het gebeurt wel, daar kan ik ook niks aan doen.

mijn stukje had alleen betrekking op (nep)neo's
hardcoremf 22 juli 2002 14:52
mijn motto: Rechter handje omhoog, klap op je oog.
----------

Mijn motto, nazi steekt handje in de lucht, jij mept hem op ze oog, groep andere nazi's mept jou weer, andere groep reljoden met nazi's weer

uitsmijters komt, slaan jullie allemaal naar de grafkanker

flikkeren jullie daarna van het feest af, wij geen last meer van de nazi's en geen last meer van de reljoden

Mijn oplossing, spreek van te voren af voor het feest, ram elkaar daar dood, heb ik geen last van je, heeft niemand op het feest last van je

KLAAR, simpel toch

En als jij op een feest komt om te rellen, ben je zielug, verneuk je iedereen ze feest mee
 
kijk damien wij begrijpen elkaar

volgende keer maar weer tijd voor ijs he maar dan ga ik vantevoren maar wel ff slape!!!
ik heb net ff iemand gesprkoen wie er bij was

het was een knokpartij die ontstaan is bij D-Boy in de powerzone
jongens herkende elkaar en het werd weer knokken, op d-boy stonden ze met 20 man tegenover 4 Ajacieden en toen deden ze al niks, nu kregen ze dus gewoon klappen van die Ajacieden

dus niks "lonsdale uitdagen" want daar hadden ze geen zin in want dan blijf je bezig op zo`n feest

tis gewoon een knokpartij geweest, niks voetbal niks uitdagen er is gewoon een nazi op zijn bek geslagen (gasten hadden WP kettingen om)
kan daar dus niet rouwig om zijn
 
2 damien: Ik kom nooit om te rellen op een feest. Ik heb 1 keer in me hele leven iemand een dreun gegeven op (na) een feest, was na een hellbound in de fun, groepje gasten die ons wilde beroven.

Ik kom om te feesten. Kan alleen een lach niet onderdrukken als ik zo een neo een beuk zie krijgen, door wie dat gebeurt, "reljoden" of andere maakt mij niet uit.
2jeffrey

En zo houden die zieluge mensen het de hele tijd in stand (en ik weet heel goed waar ik over praat, want ik ken die gozer die ging meppen goed genoeg)
Die reljoden dagen altijd iedereen uit op elk feest die ze tegen komen. Was al voordat D-Boy begon, ik liep met een groepje uit ridderkerk, en 1 gozer had een neophyte bomber, en ja, dat mag neit van de reljoden, dus begonnen ze het groepje waar ik bij liep toen al uit te dagen. Maar ja, niet gehapt, maar die reljoden bleven hele feest door uitdagen en toen 1 van die reljoden later na het feest buitenliep, kwam die een groepje tegen waar die hele avond grote bek tegen had gehad, en ja, toen was die wel zo stoer om een mes te trekken en 1 van die gasten neer te steken

en ja, als je dat dan elk feest doet, dan heb je binnen 10 minuten dat je binnenbent op het volgende feest weer een hele boel achter je aan, en dan moet je weer gaan rellen en dan word je der weer uitgekankerd

En volgende keer komen ze elkaar weer tegen en worden ze weer van het feest gekankerd. En zo blijf je bezig, als je elk feest iedereen uit loopt te dagen, beland je een keer goed in het ziekenhuis, en dat zou is een keer goed zijn voor sommige mensen.

Want ze verneuken steeds mijn feesten. En der kunnen steeds minder hardcore feesten worden gegeven door die reljoden. Dus dank jullie vriendelijk
En sabientje

ja, ijssie's eten moet ja, hier hadden ze ijs, maar zijn we het vergeten
en die k*nker white power ketting dan ??? daar hoor ik jou niet over

dat mag kennelijk wel gewoon
Het is schijnbaar moeilijk hier om in een topic oevr Hardcore Vibes een beetje te praten over hoe het feest was i.p.v de standaard dingen...

En dan ook maar zeuren van gabber/hardcore word altijd verkeerd aangekeken. Ik begin het langzamerhand terecht te vinden van mensen die niet in de hardcore scene zitten :(

Jammer mensen :(
jeffrey>klopt heb ik ook gezien die kettingen belachenlijk gewoon...
Die kettingen heb ik ook een kanker hekel aan

Maar ik heb liever dat iemand een ketting om heeft waar ik verder geen last van heb

Dan dat er van die reljoden het hele feest en de hele sfeer moeten gaan verneuken omdat ze zonodig moeten laten zien dat ze alles en iedereen wat met nazi te maken heeft willen afmaken
aan knokken kan de security nog wat doen, aan die k*nker ketting niet en dan doe ik het wel.
als ik zo`n ketting zie trek ik hem van diegene zijn nek af, hoe groot/breed/20 man sterk ze ook zijn

en over die reljoden, het zijn er maar een paar, van die wannabee neo`s zijn er een stuk meer en daar erger ik me dus meer aan dan een klein knokpartij
laatste aanpassing
 
jeffrey--> vraag is alleen of jij iedereen met lonsdale als wannabee neo beschouwt want ik kan ze niet uit elkaar houden.. loop zelf ook met lonsdale namelijk maar ben toch echt geen neo

enne ik zie al dat ik bij elke ajaxied zijn ajax ketting van zijn nek ga trekken ga me eige er nie eens meer druk over maken dan ben ik wel ff bezig
die discussie over lonsdale ken je wel 43964667340617 keer houden want iedereen denkt er tog altijd anders over...

maarja over het algemeen is het gewoon een klein groepje dat het verpest voor de rest...
en das nie alleen met lonsdale...
laatste aanpassing
Geluidsneuker? Het was 43964667340618 hoor,

Maar ik heb me uitstekend vermaakt daaro
wat de fuck niks lonsdale daar gaat het de fuck niet om hiero ze moete gewoon lekker opkankere met whitepower kettingkjes en bretels en dat soort bullshit en zodra iemand met ze rechterhand omhoog gaat staan schop ik m de kanker! op zoute doe je maar lekker in rotterdam of den haag...
pfff liepe zelfs gaste met feyenoord tattoos daar vin je t gek dat je de kanker gebeukt wordt!!!
ik ben blij dat ik der uitgekankert ben nadat ik zown triest figuur met een whitepowerketting de tyfus getrapt had , want ik wor helemaal schijtziek van al die bijdehande kut nep wannebe nazies.

to damien : hou ff lekker je smoel over d-boy rowan! Je weet niet waar je over praat vriend ga nou niet de popi uithange hier en doen asof je alles weet. was je derbij? nee! dus stfu graag.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
amsterduivel meeeens .. word er ook al tijdje ziek van ... sfeer word er niet beter op .. en het stomme is nog dat de meeste leeghoofden niet weten waar ze over praten ... hier in de buurt roepen kleine blaagjes van 10 ofzo al Holland en dan sieg heil....... wie ze dat geleerd heb maar joost weten .. maar wil het ze graag afleren :D ( opnette manier natuurlijk .. :D enneh op zoute doe je maar lekker in rotterdam of den haag... liever nergens :d FUCK them ......
FF update, almere is geen a'dam (ook al denken jullie van wel)

En waarom zou iemand niet met een feyenoord tatoo in almere mogen lopen. Zo iemand moet je een hand geven als teken van respect. En als dat nou is zou gebeuren, zouden jullie joden ook kunnen feesten buiten amsterdam/almere. maar nee, iedereen die feyenoord is moet naar de kanker worden getrapt (en dan vind je het nog gek dat je zelf ook naar de kanker word getrapt als je een keer naar een feest buiten a'dam gaat)
laatste aanpassing
doe nou gewoon niet asof je alles beter weet.
je schrijft hier een heel verhaal over d-boy terwijl je geen fuck weet van wat er gebeurt is.
en asse we allemaal egt zulke slechte jonges ware dam dan had ik je allang de tering getrapt omdat je voor psv ben.
wow denk om je hart man! :)
Jij weet mijn mening

Ik weet jouw mening

Staat recht tegenover elkaar

Maar ik word der gewoon schijtziek van dat ik op elk feest in a'dam hetzelfde zie. Ook al word ik nooit lastig gevallen, toch is feesten in a'dam het minste relaxed omdat er altijd word gerelled
Hehehe wat een discussies weer, mja ik heb er allemaal niks van meegekregen...ruzie is er altijd zowiezo wel, iedereen is immers anders...aleen jammer van zo'n feest...Maar ja ik von de sfeer juist super..en met mij zo'n beetje iedereen, dus het gaat gewoon weer nergens over...
dit is het eeuwige opblazen van zaken WJ, gebeurt gelukkig nooit op PF :S
Ja en dat komt wel altijd van 2 kanten he...
Want sommige amsterdammers zijn ook eg nie rielekst, en komen ook zeker niet voor het feest.
Maar iemand met bretels of witte veters e.d. weet idd wat ie kan verwachte daar...

Het ligt er denk ik ook maar net aan hoe je jezelf opstelt, als er hier in denhaag iemand iets doet wat ze nie aanstaat is die ook de lul.

Mja ik ben ook best rechts, maar ja ik hou ook nie van nazi sjitjes ensoow, en ga ook nie met dat soort kenmerke rondlope of dat soort uitinge doen. Loop wel gewoon op lonsdale en kiste ensow, maar heb gewoon zwaar rielekst met een heel stel amsterdammers staan feeste..ook op de afterparty, zelfs nog afgesproke om eerders een damp te gaan roken in wolkewietje bij jullie..ken je nagaaan :S

Alleen moet wel zegge dat het gewoon tevaak gebeurt dat er best aardig veel reljoden komen en gewoon iedereen uitdagen met lonsdale...en das gewoon echt kut...en verder zie je ze ook nooit op feesten, das gewoon zwak...

Maar ja heb voor het eerst gewoon daar rielekste gaste leren kennen...wel beter..
Of ik was gewoon veel te ver weg hehe dat zou ook wel een goeie mogelijk kunne zijn :S
WHiTeJuNKie >> Nee Junkie ze bestaan echt! Het was geen hallucinatie!

Ik heb nog nooit problemen in Amsterdam Rotterdam Den Haag of Utrecht gehad.

Kwestie van opstelling misschien.
Over de garderobe, bij de wc's stond een caravan, daar waren 40 plaatsen (wij hadden nummer 39 :D).
De wc's waren kut, alles was verstopt (en ik kon het ook niet vinden).
Armageddon project vond ik zelf een soort teKno maar dan met 100bpm, als het wat sneller was geweest had ik het wel mooi gevonden, maarja :P
 
amsterdamdinges-->jaja met geweld los je lekker wa op ...sukkels...beetje jammer

waarom willen mensen toch altijd vechten...

koop lekker een boksbal ofsow thuis

ben ut ook niej eens met al die nazisjit maar die jodensjit hoeft van mij ook niej..

doe gewoon allemaal normala is toch niej zo moeilijk
laatste aanpassing
 
Ik loop liever als pinda zijnde op een hardcore feest rond in mijn omgeving, Amsterdam en omstreken. Dan maar reljoden erbij, heb ik nog respect voor dan boer PIET uit 1 of ander dorp of kakkerlakken stad die zomaar iets roept terwijl hij waarschijnlijk niet eens weet waar het voor staat.
Want de reljoden staan voor wat, en dat is Amsterdam.
Pff stel je nie aan joh pinda, ik ken zat buitenlanders die OVERAL komen, en NOOIT problemen hebben...
Het ligt er maar net aan hoe je jezelf opstelt...
Maar pfff ik bemoei me echt nie meer met deze eindeloze discussie....

Alle relschoppers zijn gewoon fout.
 
TNX voor je report Whistler, vraag me wel af of iemand het hier uberhaupt gelezen heeft!

;) :vaag: :S :frusty:
dat ligt er maar net aan wat voor intenties de relschoppers hebbe ok verneuke ze iedereen die lonsdale aanheeft das fout mee eens.
maar waarom die bretels wp kettingkjes en dat soort ongein.
as ik dat zie wor ik agresief en hoe :)
en die opgerolde broekpijpe vin ik ook niks
 
ik heb ook opgerolde broekspijpen maar ben geen nazi wil het ook niej zijn..maar ik vind dat je met rellen niks oplost..zo kunnen die nazis aleen maar zeggen kijk ze zijn weer bezig....
relschoppers mogen ze van mij meteen buiten de deur zetten...ik vind ook niej da je iemand in elkaar moet gaan lopen slaan om een andere voetbalclub ofsow..kijk sommige meningen ken je maar beter voor je houden..maar ja dat doet niej iedereen

ga gewoon feesten..laat iedereen met rust..ik ben iemand die zelf nooit problemen heeft eigenlijk maar zie het wel altijd om me heen is nogal iri..vin het ook niej echt volwassen als je elkaar om een voetbalclub ofsow in elkaar gaat slaan...
ja, tuurlijk

als ik godverdomme in een andere stad met me davidsster om me nek loop krijg ik de halve scf/oost-front/rijnfront/vak-g/z-side/bosjesmannen/midden-noord achter me aan, dan willen ze me maar al te graag linchen of levend villen
maar als ik een whitepower ketting zie om zo`n kankernazi zijn nek of een white power teken op zijn bomber mag er ineens niks gedaan worden ??

tevens word ik een beetje schijtziek van dat meeloop gedrag met die kisten en opgerolde broekspijpen, godtering als iedereen morgen met zijn zakken uit zijn broek gaat lopen gaan jullie het ook meteen doen "ja maar dat hoort bij de gabber-cultuur" ach lik me reet toch, stelletje meelopers

en ff over "niet volwassen" gesproken
leer eerst is ff CORRECT Nederlands voor je over volwassen gedrag begint

zo, ik zal wel weer het nodige commentaar krijgen maar dit is MIJN mening

klaar
 
2 jeffrey: amen, niks aan toe te voegen
 
2 jeffrey--> ten eerste als ik op pf zit typ ik mijn woorden zoals ik dat wil. Ik heb een afgeronde opleiding, werk dus weet heus wel hoe ik wel of niet iets moet schrijven.

Ten tweede draag ik wat ik wil. Als ik lonsdale aan wil doe ik dat aan maar ga ook geregeld met merkloze kleren naar een feest.

En heb je mij horen zeggen dat dat in andere steden niet gebeurd? nee dacht het niet.. het alleen gezegd dat ik er scheitziek van word dat iedereen elkaar halfdood moet gaan trappen omdat je voor een andere voetbalclub bent of iets dergelijks.. ik luister al vanaf me 12e naar hardcore en ben toch echt wel iemand die aantrekt wat ik wil...

maar kan je een ding zeggen en daar blijf ik gewoon bij..iemand in elkaar slaan omdat hij of zij anders denkt OM WAT VOOR REDEN DAN OOK is gewoon dom..geweld slaat echt helemaal nergens op..vind ik gewoon niet volwassen. Met slaan bereik je niks..als jij de een slaat wordt je vervolgens door de ander weer in elkaar geslagen en zo blijf je aan de gang

en dan nog ff wat...als ik kisten wil dragen doe ik dat..als ik op andere schoenen loop breek op 10 keer op een dag me strot over me eigen voeten..
laatste aanpassing