Partyflock
 
­ Nederland
 
Wie zou volgens jullie goed bij wie passen? laat je fantasie de vrije loop. Er is maar een beperking er mogen alleen PF leden gebruikt worden. Ben benieuwd wat voor (vreemde?) "relaties" hier uit gaan rollen :)
 
ehhhh

nope weet het niet

confuzer en shebyte klonken wel leuk denk ik

havent given much thought

en ik ga niet zeggen bij wie ik pas, moeten anderen maar bepalen;)
Petertje heeft lekker al een date!


Ik ben zoooo blij met mijn Sammy! :lief:
 
ik pas heel goed bij mezelf:-)
 
Nou mensuh het wil nog niet echt vlotten zo te zien. Dan zal ik maar een paar koppels gaan vormen.
Krive & Shebyte (Are you ready to RUMBLE?)
Party Smile & *DiGle* (Tja, party smile voor jou alleen het allerbeste ;))
en wie voelt er wat voor Poekie? (ook al wilt ze de komende vier jaar nog vrijgezel blijven)
Lindatje & Tinrib? nee, da's te makkelijk.
 
2 Xypzo > Jij mag ook niet meer mee doen, mensen die het zo te pakken hebben als jij, da's gewoon frustrerend ;)
eeuuhhhhh ik en SHEBYTE?
I think she's a little 2hot2handle 4 moi...

Neuh... geef mij maar een lief meisje die toch ook een beetje wild is... hhmmmmm *looking around*...

I don't know... nahja, tranztastic, waar blijft die couple'O'matic ? :D
 
2 Confuzer > Volgens mij valt het best wel mee met Shebyte, het is gewoon een rol die ze speelt.
Zo'n couple'O'matic is helemaal niet zo'n gek idee. Zal wel een behoorlijke database moeten ontwikkelen... mmmmh... nee toch maar niet. Let the pf-ers speak!
 
Hmmm jah Sabbie past zekers wel bij mij (k)

Maar ben niet op zoek, wil wel daten, maar denk toch dat de meeste te soft voor me zijn. En niemand kent mij, dus zal ook wel niet weten wie bij mij zou passen.

Maar ga je gang, en bekijk maar wie bij mij past.
 
FF voor de duidelijkheid. Ik ben niet degene die zoekt voor een ander. In principe zoekt een ander voor een ander, capice?
 
Oh ja, dit hele gebeuren moeten jullie een beetje luchtig opnemen ;)
 
ha ha ik heb nog steeds bindingsangst! Knappe vent die mij kan houden...maar dat kan inderdaad altijd veranderen! ze zeggen toch dat op ieder potje een dekseltje past! dat zal dan wel toch!? Xypzo en Sammy zijn zeker een match! xxx
 
2 Poekie > Ik zou zo je dekseltje worden. Maar ja, ik mag hier niet aan mee doen. Als oprichter/jury van dit bureau ben ik uigesloten van deelname (regel 1 in PF dating boek ;))
Hahaha, nou ik ken wel wat mensen die hier op partyflock zitten, maar om nou te zeggen dat ik er twee echt bij elkaar vind passen.....ik heb echt geen idee!
To :TranceTazTic

Ja toppertje man thnx ;)
 
2 Fluffie > je moet juist gaan voor die relaties waarbij jij denkt, dat kan echt niet of toch?
Ik zie jou b.v. wel met StefanH ;)
>2 Confuzer > Volgens mij valt het best wel mee met Shebyte, het is gewoon een rol die ze speelt.

hehehehe joh... maar still, tis niet ALLEMAAL een spelletje ;)
poekie en dancegirl2001 dat lijken mij nou echt schatjes.
 
2 asd > Dancegirl schijnt onverzadigdbaar te zijn, van poekie weet ik het niet. Moet je maar voor allebei gaan ;) (nu lijk ik wel op een pimp, sorry dames!)
 
Dat hou ik liever voor mezelf! zitten iets teveel hoofddorpers op PF! al geloof ik dat die al meer weten dan ik zou willen! t blijft een dorp!
 
en ik... bij wie hoor ik .. wehwhe .. :bounce:(k)
Count me in bij dit PF bureau !!

Maareuh , mogen jullie zeggen , bij wie ik pas ...


Zelf vind ik dat ik bij mijn draaitafels pas !!
Beste combinatie vind ik !!
 
zeker ja... inderdaad ik hoor gewoon bij Digle, mijn schatje (k)
Aanzoeken voor digle gaan via der bodyguard
Haha, en wie is dat dan Da Mien ? :D
Ik

Wat denk je dan

Dat ik 1 of andere domme sukkel patries der bodyguard laat spelen

Nee, je kent het gezegde

If you want something to be done good, do it yourself.



Maar ik wil nog steeds weten

Bij wie word ik ingedeeld
Weet ik veel... noem zelf eens wat, we zijn toch geen datingburo hiero !!!! Da Mien!

%)
Ik kan mezelf wel bij een heleboel indelen

Maar das niet leuk

En te makkelijk

Ik vind het wel interessant om te horen wat de rest der van denkt
Okay.. nahja, die Summy, das niks voor jouw... dat zie je zo :P

Maar bijvoorbeeld Dancegirl, die past pas bij jou ! :D

Nahja, ik heb ook geen datingburo, waarom denk je? :P
Zeg TTT: waar blijft mijn voorspelling, meneer de fortuneteller???
Wie past er dan bij mij?
 
2 Heatwave > tja jou ken ik, duzz ik weet natuurlijk wel wie het beste bij je past. Ik hou het nog ff geheim.
 
ff een noodoproep. Het is naatuurlijk onmogelijk om Digle aan alle mannen te koppelen. Damien (haar bodyguard), moet maar een schifting maken.
 
2 Saiwin > is Impulzzie iets voor jou?
 
2 Psykonoot> jij wilt zeker een gabberwijfie?
nou als t ff kan wel ja

maar is niet een onontkombare eis hoor

tis eigenlijk meer voor haar zelf
ik ben hardcore/terror freak en ik weet niet of dat leuk is voor een meisje die niet van die muziek houdt...
 
Wahhahaha jah Ivan dan zou je bij mij uitkomen.

En ik denk ook zo, welke vent ken nou mijn herrie hebben, en mijn terrorgeile verlangens vervullen.
Ik ken der 1
 
Wie dan Rowan....
da weet jij ook wel

Kaal, Krank, TeRRoRgeil
 
ik eerder saiwin:P

maar ja, ik zie dr waarschijnlijk pas op dancevalley haha....hah....snik:'(
 
+ GrijnZ +

sttttt
 
2 Andriezz > Wat denk je? ik ga niet koppelen, het moet spontaan via deze topic gebeuren!
 
2 Miech > dan denk ik dat jij te laat bent ;)
 
2 Psykonoot > ik zou zeggen check ff de foto's van een van de hardcore feesten. Kies een lekkere she-gabber uit en we fixen 't wel ff.
 
hoezo te laat, bedoel je het leeftijdsverschil, maak ik sinds kort geen punt van (ok, meer dan 10 jaar wordt toch echt veel hoor). heb wijze lessen geleerd de laatste tijd
 
Ik bedoel stel dat Saiwin haar eerder ziet, dan zou je wel eens te laat kunnen zijn.
 
2 Tranz....:) Damned! Cool subject 4 forum gab!

Ok... u only know me from TE... Wie is volgens jou mijn match...;)

Ik laat jou NU dus gewoon bepalen met wie ik op een volgend feestje een drankje ga nuttigen....:S

Khoor je!

LaterzzzZ:Z:Zzz

InDO:bounce: