Partyflock
 
Forumonderwerp · 11967
­ Nederland
 
mensen laat weten of jullie nieuwsgierig zijn over het eten wat jullie allemaal fijn op Sensation hebben gegeten..
Ik hoor het wel...
ik heb ook een broodje gezond op en dat was volgens mij ook gewoon vers hoor..
ik heb een broodje wor.....effe wachten, moet naar de plee!!

:-d

Ik heb niets gemerkt, ik eet eigenlijk nooit op een feest, dit was de eerste keer geloof ik.

Enne over bedorven spullen. Ik werk al 5 jaar part-time bij een supermarkt. Toen ik er een jaar werkte moest ik bij de vleeswaren/kaas en de salades alles op datum gaan sorteren. Heb 3 !!! winkelkarretjes vol met spul wat over de daum is eruit gehaald. En dan vaak niet eens een paar dagen, maar echt weken of zelfs maanden!!. Je moet gewoon altijd goed op letten, wat je koopt. En op zo'n feest, dan hoop je maar dat mensen zoals GhisZmo de bedorven spullen ertussenuit halen.... heb je dat gedaan?? GhisZmo ??? of gewoon verkocht?? ;-)
 
ik heb niets gegeten...
ze hadden geen watermaloen..:s
 
2 Pinda : ik meen me een Pizza Slice op TeQnology te herinderen ? :-)
 
2 Hackwizzard, begrijp me nou nie verkeerd, ik zeg alleen wat je te eten krijgt, en nej het was nie de verpakkings data.. en ik zei ook al, je moet ut zelf weten..
Ik eet alleen nooit meer op een feest, klaar...
Gewoon dobben kroketten nemen, zijn helemaal gefrituurd altijd goed ;) /me LOVES DOBBEN KROKETTEN :) :) :)
 
We HebbEn De HeLe AvOnD GezOChT NaaR IjsJeS!!!!!