Partyflock
 
Forumonderwerp · 11545
­ Nederland
Dat vraag ik me nou weleens af !
En ga hier nou niet schelden etc...want dan is dit topic gelijk gesloten.
Het lijkt me heel menselijk als je normaal je mening geeft !
ben benieuwd....
 
No idea! maar ik help je wel ff om je topic boven aan de lijst te houden! :)
Wanneer mensen she niet meer volgen, cq niet snappen gaan ze schelden.


ze worden er stuk voor stuk uitgeluld, en dat irriteert ze
 
ze presteert het vaak mensen goed te intimideren en af te zeiken

het verschil met de gemiddelde 'afzeik-pfer/s2der' is dat ze daarbij toch op een bepaalde manier hoffelijk blijft, en dat irriteert de mensen die verbaal wat minder kracht hebben
 
2 rush>> we think alike;)
Ik vind dat ze moet kappen mensen afzeiken...

Wat voor nut heeft het!!!!!

*MENING*
respect voor shebyte, ze is eerlijk, oprecht,smart en heeft gevole voor humor. sommige mensne worden wellis de dupe van haar smartheid en dan raken ze gefrustreerd waarna dat ontaard in gescheld en dat soort onaangename verwoordingen.
blijf maar lekker jezelf shebyte en ga zo door.
we love you ;)

vrede
en kamaya, wat voor nut heeft het als iedereen lief en aardig is?
Juist ja ben ik het helemaal mee eens ! Ik hoor vaak mensen van zij irriteerd mij blablabla. Ik heb dat nog nooit meegemaakt !
Mensen vinden dat ze andere mensen afzeikt....dit is helemaal het geval niet ze wijst hen op hun fouten ! Dat is iets heel anders dan afzeiken !
laatste aanpassing
ze doet beovenstaande allemaal ja... maar soms op niet mis te verstane wijze... soms vind ik ook dat ze een beetje minder kan....!!!
Maarja, verder niks op tegen, kan er wel om lachen.. todat ik een keer de sjaka ben denk ik hahaaha
Ik ben het wel met Fairytale eens. Ik waardeer de mening en postings van Shebyte op S2D en PF altijd wel. Ze zegt altijd duidelijk waar het opstaat en ze is ook vaak serieuzer dan menig ander Partyflocker. Ook kijkt ze vaak op een aparte andere manier tegen dingen aan dan anderen en dat maakt haar postings boeiend.

Ze maakt alleen tussendoor nog wel eens mensen voor dom uit enzo, en ik kan me voorstellen dat mensen dat niet kunnen waarderen:)
En Shebyte, wat vind je er zelf van? :D
 
vaak een tikkie ongenuanceerd en dat schiet in verkeerde keelgaten:)

Ben er verder niet zo erg voor om een topic te openen over een persoon,dit kan sommige mensen weer de vrije hand geven om te gaan razen en tieren.zeker de tegenstanders krijgen weer een open doel om te gaan rellen!!

Denk dat het beter is dat als je vind dat iemand een ander afzeikt dat persoonlijk te vragen per p.b:)
omdat ze vaak ( misschien onbewust of misschien wel bewust ) mensen kwetst.
ik denk dat als ze dingen op een andere toon en manier zou zeggen het allemaal best wel zou meevallen.
maar dat is het kutte van internet het wordt gewoon vaak fout geintrepeteerd (als je dat zo schrijft)

vandaar de irritaties
is ook zo.......maar dingen kunnen ook anders gezegd worden als je begrijpt wat ik bedoel.
er zijn zat voorbeelden te vinden dat als shebyte het ergens niet mee eens is ze dat wel op een erg duidelijke manier zegt.....en soms worden daar mensen mee gekwetst, en dat hoort niet vind ik. :)
 
maar dat is het kutte van internet het wordt gewoon vaak fout geintrepeteerd (als je dat zo schrijft)


nou.. je kan shebyte niet echt fout interpreteren hoor :)
mja.. ze neemt geen blad voor de mond en misschien is dat ook wel es goed, maar soms gaat ze over het randje.. maar dan gooien we je topic gewoon dicht he she ;)
Geef toe.. hoe ze het doet is knap.. ik kan iig niet zo scherp uit de hoek komen
weet ook niet waarom mensen haar niet mogen of afzeiken misschien omdat ze recht voor haar raap is en haar mening geeft en eerlijk zegt wat ze denkt. ik ken dat nl. zeg ook gewoon als mensen mij wat vragen gewoon mijn mening en ben soms TE eerlijk (volgens anderen) maar ja..... zo weet iedereen wel wat je gelijk aan iemand hebt.

:)
 
Ik denk dat Gabbabitch het goed uitlegt..bekijk het ook eens van de andere kant..

je weet precies wat je aan me hebt..en van schijnheiligheid kan je me niet betichten ;-)


Tja..en voor wat betreft dat blad voor me mond...
Ik hou mijn mondje liever vrij van obstakels.

Be loud & proud :-D
 
2 Bamb..

nou; ik word juist heel vaak verkeerd gelezen. Al denk ik dat dat 9 van de 10 keer niet aan de boodschapper ligt, maar aan de capaciteit van de ontvanger

*oops*
 
Eigen mening en eerlijkheid zijn belangrijk. Soms wat minder grove woorden gebruiken, dan is alles toch goed :D!
Ik hou wel van haar zwarte humor en vlijmscherpe reacties, al zijn die soms maybe iets tè ;D
Volgens mij gebruikt ze nooit grove woorden !
 
Ik heb er nog geen last van gehad, dus het boeit me geen drol. Iedereen lekker doen waar ze zin in hebben :)
punt 1: t is wel heel verwarrend als mensen shebyte af gaan korten naar she:S

punt 2: ze geeft gewoon goed aan wat ze ergens van vind ze draait er niet om heen en dat zouden meer mensen mogen doen hier.

en in princiepe vind ik haar alleen maar beledigend als anderen dat ook zijn naar haar toe.

verder een scherpe tante die vrij rap van tong is(in dit geval toetsenbord:D)
 
Ik ben het eens met punt 1

Overigens was ik de eerste SHE..maar ik ben niet beroerd om te delen ;)

Punt 2..ach, daar heeft iedereen zo zijn/haar mening over en dat jeukt mij aan mijn... eerlijk gezegd.

Ik ben toevallig soms ook hartstikke lief
"Geen commentaar"
damn ik zou bijna van ej gaan hoduen shebyte.

big up yo self:)
maar het meeste commentaar wat ik van shebyte tegenkom is negatief
dan is het dus meestal ook logisch dat ze daar negatieve reacties op krijgt
 
shebyte kan soms wel hard uit de hoek komen ze is verbaal best sterk

maar eelijkheid en recht door zee is ze wel en dat is (y)

ach ja ik heb er meestal wel de grootste lol om hoe ze mensen bruut uit kan lullen das gewoon wel lacheuh ;P;P;P
 
Ik waardeer haar eerlijkheid ook wel..maar af en toe gaatze wel een beetje te ver ja..maarja..dat doe ik ook welleens ;p
Ik vind d'r eigenlijk wel aantrekkelijk door haar grote mond... :)

Tenminste een mening die gestaafd wordt met iets meer dan nutteloze scheldkreten. Ze kan ook zo lekker inspelen op de gevoelens van anderen en ze daardoor nog meer op de kast te jagen.

Heel vaak zegt ze dingen alleen maar om mensen op te fokken, daar geniet ze van. Ook de aandacht vindt ze wel leuk btw.

Ach, een vrouw naar mijn hart, met iets te weinig IQ misschien om hem echt te winnen, maar het komt in de buurt :)
 
vind dr wel een goed iq-tje hebben hoor, althans op verbaal niveau (1 van de 8 vormen van intelligentie;), ja ja miech geeft les:D)
 
ik zou graag een keer een complimentje willen krijgen van SHEBYTE :(
hehe...erg grappig topic dit....streelt haar ego weer lekker ;-)

en tja...mijn mening:

Positief: Je hebt lef, je durft tegen iedereen je bek open te doen. Je geniet (net al ik...en met mij vele anderen) van de domheid van sommige figuren op dit forum. Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal, waardoor je leuke woordgrappen kunt maken. Uiteindelijk blijf je geen 'bitch' als je merkt dat je iemand echt raakt. Je bent gewoon erg grappig in je opmerkingen

Negatief: Je gaat in je zoektocht naar de overwinning in een discussie soms veels te ver. Je beledigt mensen soms erg hard, ookal voel je dat zelf niet zo. Je bent soms TE arrogant... en je gebruikt vaak te veel ambtenarentaal om interessant over te komen.

En dat was het wel zo'n beetje..
En toch heeft ze een klein hartje..


Koes..
Shebyte is goedddd ;)

Alleen de persoon met de sterkste stem wordt vaak wanneer het mis gaat bestempeld als de veroorzaker :S
Ethisch zeer correct verantwoord Isios..;) Helemaal mee eens.
Shebyte is nogal tevreden met zichzelf en veel mensen vinden het een uitdaging haar een onzeker te maken.. of een discussie te winnen.. Allemaal kansloos denk ik, maar wel super amuserent om te lezen..
Heb overigens nix tegen shebyte , Shebyte kennik namelijk alleen als internet personage en hoe ze in Real Life is is mij een raadsel.. Volgens mij in eht een dame met behoorlijk wat hersentjes en lacht ze iedereen zielig wezen hier keihard uit..
Mensen voelen zich overegens gevleid als ze een compiment geeft ofzo en een groot deel doet er alles aan om bij haar in de smaak te vallen..
nog meer lol voor Shebyte..
Kortom.. volgens mij speel Gina als Shebyte een groot spelletje en geniet daar ontiegelijk van..
 
Omdat ze geen echte bitch is maar eigenlijk een rustig, lief vrouwtje

hou niet van mensen die zich anders voor doen dan ze zijn
 
Anders voor doen dan ze zijn?
Gelukkig ken jij mij persoonlijk of niet GRRRR?


Dus, cut the wise ass crap en stel je eens aan me voor; kan je zelf ondervinden hoe vreselijk lullig ik kan zijn ;-)

Ik ben alleen onder de indruk van de beschrijving van GHButterfly...die komt namelijk gruwelijk in de buurt van de werkelijkheid (k)
Ik kijk uit naar de dag dat ik es face2face met je kan lullen... ;)

Tis eigenlijk wel apart he deze wereld, hoe rotter je tegen mensen doet, hoe meer respect je krijgt. Jammer dat mensen daar nou niet eens doorheen prikken en je waarlijk zien als de rotte appel die je eigenlijk bent. Maarja..........

*kussie*
SHEBYTE is gewoon een aandachts geil en een slim persoontje die iedereen er uit wil lullen , ik mag haar wel. Dit alleen door haar eerlijke, goed uitgedachte en confronterende meningen. Niet om haar fucking status tegenover anderen or whatever , I dont give a damn about that .....

Tja vraag me echt af hoe ze in real life is , denk dat ze dan ook wel mondig is maar face to face en dan dezelfde attitude, dat is gewoon te mooi voor woorden:)

Maar ze heeft er weer wat aandacht bij door Crazy-C :|
[The most intelligent and winning remark mode ON]

kwak :D

[mode suspended/standby]
laatste aanpassing
 
idd morrighan.. rake typering (y)
 
Confuzer, wat ben je toch schattig als je om mijn aandacht schreeuwt (k)

En idd; ik zie absoluut uit naar een ontmoeting;-)
:bloos: ja?

Ooh :D

Nouja... wedden dat ik je op de kast krijg. Ik heb een soort hidden instinct daarvoor. Op inet valt het mee maar IRL ben ik echt heel erg vervelend :P

(niet dat ik echt zo ben hoor, ik heb een heel klein hartje, er zitten alleen veel stekels aan (k))

(p.s. wie weet klikt het wel, ben nog steeds op zoek naar een vrouw die es door me humor heen prikt en het niet zo &^$&^% serieus neemt de hele tijd)
laatste aanpassing
 
Met alle plezier shebyte :D

zullen we es zien wie de echte bitch is