Partyflock

Forumonderwerp · 1123355
Uitspraak van party30 op dinsdag 7 februari 2012 om 21:59:
Tuurlijk jij bent de koning van ibiza
Jij bent echt alles
Altijd met je gepats hier.

mooi dit :)
Jij bent echt alles

haha, soms heb je gelijk maar heb je er ook wel eens aan gedacht om gewoon wat ontopic te posten? alleen Butz bashen voegt namelijk niet zoveel toe en we weten inmiddels wel hoe je er over denkt.

Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 7 februari 2012 om 21:58:
als je 't vliegveld af mag, that is..

idd, en daarnaast vind ik een 8+ uur langere reistijd niet opwegen tegen een paar tientjes
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 7 februari 2012 om 21:58:
als je 't vliegveld af mag, that is..

Dat mag je altijd hoor. Je moet alleen even een kluisje opzoeken voor je (hand)bagage. Voor 9 euro rij je vanaf de terminal met een bus in slechts 3 stops naar de Plaza Catalunya en stap je uit voor het warenhuis El Corte Ingles. Reistijd ongeveer 35 minuten.
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 7 februari 2012 om 21:43:
met tussenstop weliswaar, maar goed 8 uur lang op Barca is prima). Vriendin woont daar, dus kan ik daar nog een karafje sangria drinken oid

Twee jaar geleden ook precies hetzelfde gedaan... ook 8 uurs stop...(heen en terugvlucht) gewoon even Barca ingegaan, wilden toen perse twee Maandagen op Ibiza zijn ivm DC10 maar zou het eerlijk gezegd niet nog een keer op die manier doen... was toch wel een beetje een gedoe...
laatste aanpassing
Ushuaia Opening Weekend 2012
Billed as the hotel to change everything, with the idea of ripping up the rule book on how to operate a hotel/club combination, Ushuaia has gone and mixed things up again for their 2012 opening party. Coming in on the last weekend of May will be a 2 day event... with Saturday 26th seeing Luciano and friends from the Cadenza house of music step once again on to the beautiful stage, followed up by none other than Fatboy Slim on the Sunday! Quite the combination.

With the Space Opening Fiesta in full flow no doubt by the time Fatboy Slim steps on stage across the road, this leaves a relatively difficult decision to be made; where will you spend your Sunday!? If, like us, you want to do things properly - you will do both.

Bron: ibiza-spotlight.com (hopen dat het geen spam is dat ik deze link plaats)

Jij bent echt alles

Bekijk t van de zonnige kant, wij als Flock vriendjes hebben vast wel een streep voor als we iets op t eiland nodig hebben, VIP, villalijst, info...kan je hem de grond in boren, voorlopig zijn z'n postings,inclusief dikke lijnen sneeuw, wel stukken beter dan jouw gejank...
Artiest {SHOWLIST artist 52350, 33860}
Wellicht dat er hier wat mensen zijn die de juiste contacten hebben:
Een vriendin van mij is opzoek naar een massage job voor de aankomende zomer op Ibiza. Uiteraard geschoold (dan net afgestudeerd) en inmiddels ook wat ervaring.
Met happy ending?
laatste aanpassing
Artiest Faux
Uitspraak van Chief_Jop op woensdag 8 februari 2012 om 06:46:
idd, en daarnaast vind ik een 8+ uur langere reistijd niet opwegen tegen een paar tientjes

Eigenlijk betaal ik liever die 30 euro en dan in 1 keer vliegen. Maar ik moet toch om 10 uur mijn villa uit. Beter dat ik dan ff wat eet en dan naar het vliegveld ga. In barca nog ff power housen. Gelukkig hoef ik niet moeilijk te doen met koffers, want die blijven daar.. Alleen mijn cabinkoffer.. Maar dat is niet erg.

Uitspraak van Blutz² op woensdag 8 februari 2012 om 08:22:
Je moet alleen even een kluisje opzoeken voor je (hand)bagage. Voor 9 euro rij je vanaf de terminal met een bus in slechts 3 stops naar de Plaza Catalunya en stap je uit voor het warenhuis El Corte Ingles. Reistijd ongeveer 35 minuten.

Cabinkoffer probleem opgelost. Thanks!
laatste aanpassing
Uitspraak van Smid op donderdag 9 februari 2012 om 00:04:
Een vriendin van mij is opzoek naar een massage job voor de aankomende zomer op Ibiza. Uiteraard geschoold (dan net afgestudeerd) en inmiddels ook wat ervaring.

http://www.massage-ibiza.com/
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 2 februari 2012 om 14:18:
afgelopen zaterdag was het boven weer snoeien in de Trouw met Lucy en Perc (berghain techno)...

Heerlijk Feestje gehad :lief: Perc echt geweldig :respect:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2012 om 23:22:
Privilege zoekt nog een Big Starom de zaak vol te trekken, SHM en Guetta worden genoemd, maar van beiden is bekend dat ze graag in de Pacha zitten, Space lijkt redelijk tevreden en er gaat ook een geluid dat Tiesto terug naar Amnesia zou gaan om samen met Prydz daar de zaak vol te trekken...

Zal mij benieuwen.... Openings feest Cream 14 Juni zeker meepakken :D 8)

Geboekt voor 12 t/m 23 Juni Mar Y Playa :D :D :D
Uitspraak van Fritzy again op vrijdag 10 februari 2012 om 11:26:
hier worden al dan niet bevestigde geruchten regelmatig ge-update:

Hier had ik dat nieuws van Tiesto ook gevonden laatst. Tis zo kut dat dc10 altijd pas 1 week van te voren met line ups komt..
Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 10 februari 2012 om 12:22:
dc10 altijd pas 1 week van te voren met line ups komt

dat wel, maar als je Dc10 en Circoloco een beetje volgt kan je minimaal 80% al invullen....:-D

En er is wat mij betreft veel voor te zeggen om feesten en events minder afhankelijk van de line-up te maken...Gelukkig zie je daar al af en toe wat initiatieven van ontstaan, maar op ibiza lijkt het helaas nog steeds (of steeds meer) om de namen te gaan....
laatste aanpassing
Uitspraak van Fritzy again op vrijdag 10 februari 2012 om 12:54:
maar op ibiza lijkt het helaas nog steeds (of steeds meer) om de namen te gaan....

Idd, het is zelfs zo erg dat ze DJ's hun eigen feesten geven terwijl ze niet eens zelf op alle edities komen draaien. Het draait allemaal om de naam.

Ik was er al wel van op de hoogte maar ik snap best dat mensen die iets minder line-ups e.d. bekijken best raar staan te kijken als ze naar Carl Cox's Revolution gaan op een avond dat Carl Cox zelf niet komt draaien. Of "F*ck Me! I'm Famous by David Guetta" en dan zonder David Guetta.
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 9 februari 2012 om 12:16:
Met happy ending?

:lol:
Mensen die nog geen vlucht hebben geboekt en naar ibiza gaan (MET DE PLANNING OM VOOR 21/6 terug te vliegen) Vueling heeft een kortingsactie. 20,- korting op je vlucht per persoon!
VY20EUR5N is de code!

Een hint naar gele muren zoals in 2008? Zou het wel jammer vinden want vind dat rood juist wel vet.
wanneer gaat Circo Loco naar privilege? (ik zou het niet eens erg vinden wist je dat?!)
laatste aanpassing
Tania @ Closing Pandemonium 2011 :
Bij Circoloco @ DC10 ga je mij niet meer zien. Geen zin om als lomp vee in een overvolle stal te staan, puur om te zeggen dat je bij Circoloco bent geweest...

Ik wacht liever 4 dagen en ga lekker naar Pandemonium. Gratis entree, goede muziek en genoeg ruimte om los te gaan (y)
Dixon @ BoilerRoom
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 13 februari 2012 om 20:00:
wanneer gaat Circo Loco naar privilege? (ik zou het niet eens erg vinden wist je dat?!)

Uitspraak van ZAZAZA op maandag 13 februari 2012 om 20:00:
zou het niet eens erg vinden

als heel die DC10 tegen de vlakte ging...
Villa is geboekt in juli. Wat een belachelijke prijzen voor de vlucht. 378 euro voor een directe vlucht.
Wij hebben ook geboekt.. 180 euro voor 2 losse vluchten. Vueling heen Transavia terug. Wij komen op 11/9 aan om 01:00.. en vertrekken de 18e om 22:00.. dus heel vroeg aankomen en lekker laat weg. Optimaal gebruik maken van je dagen.
Uitspraak van ibiza_!! op dinsdag 14 februari 2012 om 13:31:
Villa is geboekt in juli. Wat een belachelijke prijzen voor de vlucht. 378 euro voor een directe vlucht.

RyanAir :D
215,96 euro 2 personen. Directe vlucht uiteraard, vertrek Weeze...

Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 14 februari 2012 om 14:01:
Optimaal gebruik maken van je dagen.

(Y)

12 juni 07.00 weg--23 juni 19.45 terug. Perfect :D :D

:bier:
laatste aanpassing
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 14 februari 2012 om 14:42:
RyanAir
215,96 euro 2 personen. Directe vlucht uiteraard, vertrek Weeze...

Totaal? incl. koffers?
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 14 februari 2012 om 14:01:
Wij komen op 11/9 aan om 01:00..

ik zie dat eerder als heeeeeeel laat aankomen
Sta je daar om 01.00 met je koffers, terwijl je pas tussen 12.00 en 15.00 in je hotel/huis kunt.

Lekker...
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 14 februari 2012 om 17:26:
Sta je daar om 01.00 met je koffers, terwijl je pas tussen 12.00 en 15.00 in je hotel/huis kunt.

Lekker...

geen probleem voor FCukME... Doorhalen heeft ie uitgevonden.... zelfs met koffers op je nek! :D
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 14 februari 2012 om 17:26:

Lekker...

Het zou kut zijn als ik van 01:00 tot 14:00 met koffer had moeten zwerven. Maar gelukkig zijn 2 vrienden er dan al een paar dagen. We kunnen dus in hun appartement terecht om koffers te droppen en te overnachten..
Uitspraak van Chief_Jop op maandag 13 februari 2012 om 16:55:
Een hint naar gele muren zoals in 2008? Zou het wel jammer vinden want vind dat rood juist wel vet.

Heb beiden meegemaakt.. Vond dat geel ook vet moet ik eerlijk zeggen..
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 14 februari 2012 om 18:01:
Maar gelukkig zijn 2 vrienden er dan al een paar dagen. We kunnen dus in hun appartement terecht om koffers te droppen en te overnachten..

(y)
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 14 februari 2012 om 18:02:
Heb beiden meegemaakt.. Vond dat geel ook vet moet ik eerlijk zeggen..

vroeger was het licht geel
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 14 februari 2012 om 15:27:
Totaal? incl. koffers?

Neem nooit een koffer mee. Alles past in me handbagage ;) Shampoo en andere spullen voor dagelijks gebruik kopen we daar.

07.00 uur vliegen, 09.30 landen geen wachttijden op koffers busjes ellende.. Zo de taxi in, om 10.15 op het strand met een koude :bier:

21.45 nu maar weg. Vorig jaar zo uit de Amnesia het vliegtuig in om 07.00, allemaal net gehaald :x Zwaar eraan ;) Beter wat later weg dit jaar ;)

Appartement gewoon geboekt via booking.com geregeld. 1 dag voor vertrek nog kostenloos annuleren en bij aankomst betalen, ideaal :D Willen zeezicht en dat was nergens meer te boeken in onze periode, ja optie maar dat is niet goed genoeg. Nu Nieuwe gedeelte met zeezicht..:D

Lekker toch zo'n balkonnetje ;) o:)
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 15 februari 2012 om 00:21:
Neem nooit een koffer mee.

ik ook niet
Uitspraak van Fritzy again op woensdag 15 februari 2012 om 16:51:

Hahhaha ;) o:)

Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 15 februari 2012 om 11:05:
ik ook niet

Echt beter..(Y) Geen wachttijden op die klote koffer en geen extra kosten.

Snap mensen niet. Hele koffer vol kleding en zooi om vervolgens 60% weer opgevouwen mee terug te nemen.

Lekker alles in de handbagage, past prima :D

Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 10 februari 2012 om 12:22:
Hier had ik dat nieuws van Tiesto ook gevonden laatst.

Op twitter, meen gister heeft Tiesto idd gezegd dat Privilege vorig jaar voor het laatst was. Wat die nu gaat doen verteld die nog niet, maar zal idd wel Amnesia worden :D
laatste aanpassing
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 16 februari 2012 om 01:17:
Wat die nu gaat doen verteld die nog niet, maar zal idd wel Amnesia worden

FOUT het is Pacha and Ushuaia!!!

https://www.facebook.com/note.php?note_id=360097900681657

** EXCLUSIVE ** A close and reliable source has revealed some surprising news with an unlikely twist!!

Our close and reliable source has told us that Tiesto will now be moving to Pacha!!

We have also been told that Tiesto will also be doing some random dates at Ushuaia.

Management have yet to confirm or deny the rumour.

So it looks like our predictions may have been correct then? Maybe the Swedish house mafia are moving to Privelige?

Stay tuned as we find out more.
als pacha deze lijn doortrekt dan kunnen we dus over een aantal jaar een q-dance avond daar verwachten
laatste aanpassing
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 16 februari 2012 om 01:38:

Tïesto op Ushuaïa kan ik me nog iets bij voorstellen.. maar Pacha..?
Uitspraak van stefotronic op donderdag 16 februari 2012 om 02:52:
als pacha deze lijn doortrekt dan kunnen we dus over een aantal jaar een q-dance avond daar verwachten

Precies. Aardig karig!
Snap mensen niet. Hele koffer vol kleding en zooi om vervolgens 60% weer opgevouwen mee terug te nemen.

schuldig..
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 16 februari 2012 om 01:38:

Gadverdamme! Eigenlijk maakt het ook niet uit waar die Tiesto staat, pacha, priviledge, amnesia.. je komt er toch niet. Die vent brengt alsnog geld in het potje.. prima.. Mij niet gezien.

Niet schuldig. Reloop gaat mee + kleine speakers wat nog wat ruimte kost... Maak me echt niet druk dat ik 20 min moet wachten op een koffer.. Als je gaat zeiken over een koffer kunnen we helemaal weer van vooraf aan beginnen met de kosten van drank. Het lijkt wel op de '#ikwilzogoedkoopmogeijknaaribizarace'

Ik ga lekker naar de lidl en haal daar lekker goedkoop drank in.. en dan ben ik al blij zat met de kosten die ik heb bespaard.. Als ik een budgetvakantie wilde, was ik wel liftend naar Oost Europa gegaan.. of had ik een ticket geboekt en een paar weken in Azie rond gehuppeld.
laatste aanpassing
Uitspraak van HoneyGirly op donderdag 16 februari 2012 om 11:03:
vrouwen nemen 60% weer opgevouwen mee terug.

FcUKMe a.k.a. Ruftkutje... Grote kofferts zijn nergens voor nodig. Voor geluid neem je zo'n Bose ding mee...
http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/digital-music-solutions/sounddock-systems-for-iphone-and-ipod/sounddock-portable-digital-music-system/
Vorig jaar was ik 4 dagen op ibiza... mijn kip moest persé koffer mee... Op vliegveld koffer weg, na drie dagen had ze 'm... de dag erop gingen we terug. Wel nog twee kostbare dagen verspild aan het kopen van kleding (want dat zat allemaal in haar koffer)
laatste aanpassing
Uitspraak van Fcukmme op donderdag 16 februari 2012 om 13:52:
Niet schuldig. Reloop gaat mee + kleine speakers wat nog wat ruimte kost... Maak me echt niet druk dat ik 20 min moet wachten op een koffer.. Als je gaat zeiken over een koffer kunnen we helemaal weer van vooraf aan beginnen met de kosten van drank. Het lijkt wel op de '#ikwilzogoedkoopmogeijknaaribizarace'

Ik ga lekker naar de lidl en haal daar lekker goedkoop drank in.. en dan ben ik al blij zat met de kosten die ik heb bespaard.. Als ik een budgetvakantie wilde, was ik wel liftend naar Oost Europa gegaan.. of had ik een ticket geboekt en een paar weken in Azie rond gehuppeld.

Als ik een goedkope vakantie wil ga ik wel naar een zogenaamd *********sterren hotel in Turkije all in voor 199..... Die 30 extra voor een koffer die je betaald bij ryanair kan me echt niets schelen hoor. Weet heel goed wat de prijzen zijn op Ibiza en die vallen mij buiten de grote clubs om nog wel mee. Amnesia enzo tja... 21 voor een baco op de VIP, beneden 18 :lol:. Leg ik er gerust voor neer... De sfeer op het eiland en de clubs zelf zijn voor mij onbetaalbaar en uniek :lief: Weet niet wie er zeurt nu maar leg gewoon uit op een fora hoe wij het dit jaar doen zoals vele hier...o:)

Voor mij gaat het om het gemak plus risico idd wat ZAZAZA zegt koffer weg..:( :( Gezeik allemaal, weinig zin in. Heb dat een keer gehad in Alicante en na zo'n 4,5 uur wachten op niks en formuliertjes invullen konden we eindelijk van dat gare vliegveld af.

Zonder koffer reizen is heerlijk als je het kan redden qua ruimte. Kan het iedereen aanraden ;) o:)
laatste aanpassing
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 16 februari 2012 om 14:05:
Wel nog twee kostbare dagen verspild aan het kopen van kleding

rampzalig....
Uitspraak van stefotronic op donderdag 16 februari 2012 om 02:52:

Dat zou ik niet erg vinden 8-)