Partyflock
 
Forumonderwerp · 1117796
­ Nederland
Party people,

Wie gaat er ook naar electronic family in het amsterdamse bos? Het werd wel weer is tijd voor een goed trance feest!

http://www.electronicfamily.nl/
Uitspraak van Kevolution op woensdag 6 juli 2011 om 19:12:
Veel van de DJ's heb ik stevig horen draaien (gelukkig), maar het stevigst --> Simon Patterson


Thanks man! Check ik die zeker even.
Kaartjes in the pocket *O*

Waar in het park gaat het eigenlijk plaatsvinden, ben er namelijk nog nooit geweest.
Uitspraak van rubbereend op maandag 18 juli 2011 om 17:26:
Waar in het park gaat het eigenlijk plaatsvinden, ben er namelijk nog nooit geweest.


Ik ook niet, maar meestal krijg je een paar dagen van te voren "laatste info / update" en daar zal dan waarschijnlijk bij staan hoe je er komt of eventueel met pendelbussen. En als je met de auto bent, zijn er meestal borden die je er heen leiden.
Uitspraak van Kevolution op maandag 18 juli 2011 om 20:04:
Uitspraak van rubbereend op maandag 18 juli 2011 om 17:26:
Waar in het park gaat het eigenlijk plaatsvinden, ben er namelijk nog nooit geweest.


Ik ook niet, maar meestal krijg je een paar dagen van te voren "laatste info / update" en daar zal dan waarschijnlijk bij staan hoe je er komt of eventueel met pendelbussen. En als je met de auto bent, zijn er meestal borden die je er heen leiden.


Sowieso met de trein :P auto rijden mag op de terugweg niet meer :P
Ow als ik het goed begrepen heb is het in het nieuwe deel onder de A9, lekker ver van het station, dus er zullen wel wat pendelbussen rijden. A day at the park is er ook en hun verkeersplan staat nog niet online. zal wel ongeveer hetzelfde zijn
Land van bosse..daar wordt het gehouden..ik heb al even via streetvieuw gekeken..
maar ik zie alleen maar bomen :vaag: :lol:

Er komt ook nong een lounge gedeelte,dus lekker relaxt:)
Heb erg veel zin in dit feetje..:cheer:Ook omdat ik met een aantal meiden,on stage sta bij Nadia Ali..(en waarschijnlijk armin van buuren :) :P
:cheer:
Uitspraak van Chac aka Nita op dinsdag 19 juli 2011 om 21:42:
ik met een aantal meiden,on stage sta bij Nadia Ali..(en waarschijnlijk armin van buuren


Kon je dat winnen?
Uitspraak van Chac aka Nita op dinsdag 19 juli 2011 om 21:42:
Land van bosse..daar wordt het gehouden..ik heb al even via streetvieuw gekeken..
maar ik zie alleen maar bomen :vaag: :lol:

Er komt ook nong een lounge gedeelte,dus lekker relaxt:)
Heb erg veel zin in dit feetje..:cheer:Ook omdat ik met een aantal meiden,on stage sta bij Nadia Ali..(en waarschijnlijk armin van buuren :) :P
:cheer:


het is pas dit jaar gemaakt :P en in het voorjaar geopend.
Uitspraak van *Miss C* op dinsdag 19 juli 2011 om 21:44:
Kon je dat winnen?


:yes: en gister video shoot met ferry gehad voor zijn nieuwe single check it out ,
dus top maand voor moi :woop:Erg leuk om een x mee te maken !!
Uitspraak van Chac aka Nita op dinsdag 19 juli 2011 om 22:08:
en gister video shoot met ferry gehad voor zijn nieuwe single check it out ,


Ja, daar kreeg ik laatst ook een mailtje over op hyves.. Maar dat was overdag toch?
Moest helaas werken ;)


Uitspraak van Chac aka Nita op dinsdag 19 juli 2011 om 22:08:
dus top maand voor moi Erg leuk om een x mee te maken !!


Ja, lijkt me ook gaaf!
Waar heb je dat je op het podium mag gewonnen dan?


Ik heb 2 tickets gewonnen, dus ik mag ook niet klagen :P
Uitspraak van *Miss C* op dinsdag 19 juli 2011 om 22:23:
Ja, daar kreeg ik laatst ook een mailtje over op hyves.. Maar dat was overdag toch?
Moest helaas werken


Nee was sávonds;)
Via facebook was dat van electronic family..!!
2 tickets gewonnen zeker niet verkeerd :P
Ik heb vip dan :p :lol: Ik had al een kaartje gekocht,dus heb een vriendin van mij verrast,die gaat gezellig mee :cheer:
wordt gewoon een super gaaf feestje :yes: duimen voor mooi weer,dat maakt het alleen maar leuker !!
Uitspraak van Chac aka Nita op dinsdag 19 juli 2011 om 22:08:
en gister video shoot met ferry gehad voor zijn nieuwe single check it out ,
dus top maand voor moi Erg leuk om een x mee te maken !!


Ohja,ik dacht al dat jij dat was,zag het op Roxanne haar hyves :-)
Klopt:yes:
Jeetje wat hebben we gelachen..was echt heel leuk !
Het zag er ook gezellig uit,wodkashotjes enzo...
:lol: ik niet hoor..
moest nog naar huis rijden :)
 
Uitspraak van Chac aka Nita op dinsdag 19 juli 2011 om 21:42:
Ook omdat ik met een aantal meiden,on stage sta bij Nadia Ali..(en waarschijnlijk armin van buuren


dat is dan niet zomaar vip :)
anders word het wel heel druk (gezien er heel veel mensen vip aan t winnen zijn laatste dagen :))
but zeker nice :) enjoy it :)


zin in dit feestje zeg :k
Echt beter dat ik niet hoef te kiezen tussen Armin en Simon Patterson :)
Nog een week en dan is het al zover! Laten we er een geweldig feest van maken.
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/31X4825/amsterdam.html?tx_mgcityweatherstatic_pi4[p]=1

Kijk maar is bij zaterdag, wordt een heerlijke dag zo te zien.
Nog een weekje! :D :D Hopen dat het dan zulk weer is als vandaag! Staat alleen nog niet veel op de site hoe je er met OV komt, ik neem aan A'dam Zuid met de trein en dan pendelbussen?
Oh wacht inmiddels staat info over het OV er al wel op. Niks gezegd. ;)
Volgende week eindelijk weer eens tijd voor een onvergetelijk Trance Festival in Amsterdam :) Dat wordt lekker!
zaterdag bewolkt, max. 17 graden maar wel droog! Kan slechter.....

zaterdag
30-07-2011

max. 17 °C
min. 13 °C
wind 23 km/u

kans regen 3%
regen 0 mm
Family Stage

11.00 - 13.00 Wippenberg
13:00 - 14.30 Aly & Fila
14:30 - 16.00 Gabriel & Dresden
16:00 - 17:40 Gareth Emery
17:40 - 19:20 Markus Schulz
19.20 - 21.00 Ferry Corsten
21.00 – 23.00 Armin van Buuren

Hosted by Nadia Ali

A State Of Trance

11.00 – 13.00 Setrise
13.00 – 13.45 SEAT’s Next DJ
13.45 – 15.15 Leon Bolier
15.15 – 16.45 Rank 1 vs Jochen Miller
16.45 – 17.15 Armin van Buuren vs Markus Schulz
17.15 – 17.45 Armin van Buuren vs Ferry Corsten
17.45 – 18.15 Armin van Buuren vs Gareth Emery
18.15 – 19.45 Simon Patterson
19.45 – 21.15 Alex M.O.R.P.H
21.15 – 22.45 Sied van Riel
Helaas niet aanwezig :(
 
deze wil ik zowiezo zien :k


Uitspraak van Delphin op dinsdag 26 juli 2011 om 22:55:
13.45 – 15.15 Leon Bolier


Uitspraak van Delphin op dinsdag 26 juli 2011 om 22:55:
16:00 - 17:40 Gareth Emery


Uitspraak van Delphin op dinsdag 26 juli 2011 om 22:55:
21.15 – 22.45 Sied van Riel


rest zie ik nog wel ff waar ik zin in heb :)

nog 3 nachtjes slapen :cheer:
alhoewel ik niet verwacht dat er vrijdagnacht veel geslapen gaat worden 8)
iedereen die naar EF gaat, alvast heel veel plezier!! :)
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 27 juli 2011 om 10:06:
iedereen die naar EF gaat, alvast heel veel plezier!!


Jij gaat niet? Rockit zeker dan :) Jij ook veel plezier :)
Ik heb nog twee kaartjes in de aanbieding! PB me!!
Damn, kan niet wachten! Leon Bolierrrrrrrrrrrr:)
Prima feest en uitstekend georganiseerd van Alda. Geen wachtrijen bij de toilets,bars en ingang. Verder prima vlonders en daardoor niet onnodig in de modder gestaan. Het geluid was ook uitstekend,vuurwerk was mooi en ASOT stage was ook top. Voor de eerste keer in zijn bestaan krijgt Alda een voldoende. Ze hebben eindelijk geleerd van hun fouten.

Muzikaal vond ik Setrise erg sterk openen, Aly en Fila echt een GEWELDIGE set draaien, Gabriel and Dresden een TOTALE aanfluiting. Louter commerciële bagger en sloeg echt helemaal nergens op.
De B2B vond ik tegenvallen, want Markus draaide te hard tijdens zijn set, Armin draaide alleen maar standaard hitjes en Ferry en Gareth draaide ook alleen maar eigen hitjes. Dit experiment voegde echt helemaal niets toe in mijn ogen.

Vervolgens vond ik Markus wel erg sterk draaien op de mainstage. Gewoon lekkere hardere tranceplaten en kon ik prima waarderen. Ferry was ook lekker op stoom, maar wel iets teveel eigen hitjes. Armin als afsluiter vond ik redelijk, want draaide in het begin een aantal hele lekkere tracks waaronder Purple Haze - Timezone en nog een aantal tracks uit de koffer van SVD. Het laatste half uur vond ik vrij matig en was het louter een beetje buiken. De afsluiting was wel geweldig met de lasers en het vuurwerk!

Nadia Ali was als host een behoorlijke aanfluiting en vooral bij de afsluiting van Armin. Ze hoort zichzelf ontzettend graag praten, blijft maar vertellen dat ze Nadia Ali heet en heeft een super irritante stem. Dat mens moet gewoon haar mond houden en af en toe eens een track zingen, want dat deed ze juist wel verrassend goed, maar echt NOOOITTT meer als host van een stage.

Over het algemeen dus dik tevreden en een 7,5 voor het festival
ik vond het echt geniaal eigenlijk.
Organisatie was echt helemaal top , alles was goed geregeld ,zoals voorspeld hele houten vloer neergelegd , nergens in de modder gestaan. Zeer veel drank keus en eten was ook prima.
Muziek was echt lekker hard je kon er goed in opgaan , locatie is natuurlijk ook te gek.

Als ik dit feest vergelijk met Energy dan veegt dit wel zo extreem de vloer aan met dat feest.
Muziek vond ik dus persoonlijk wel echt top..die b2b sets vond ik dus wel te gek met een hoop classics etc.
Markus op main was te gek , armin ook..lekkere strakke platen en idd laatste half uur beetje beuken maar dat is toch ook lekker ...ff de boel opzwepen en gaan. Heb zelf eigenlijk sinds lange tijd niet zo toffe muziek gehoord.

Sfeer was ook super , ouderwets kan ik wel stellen en dat maak je niet vaak meer mee.

Hopelijk volgend jaar weer want dit is echt een blijvertje wat mij betreft :-)
Uitspraak van LennyPayne op vrijdag 29 juli 2011 om 23:37:
wordt er ook nog moddervette Trouse gedraaid???


God zij dank niet.
Supergoed georganiseerd. Tot in elk detail. Geen wachtrijen. Moet Champagne stand. Alles stijlvol. Duizenden fietsenrekken, kluisjes. Honderden vierkante meter vlonders. Zelfs deo's bij de toiletten. Járen niet op een grote party geweest. Ben onder de indruk. Volgend jaar weer.
Het enige wat er niet was was een stand met oordopjes,zou wel handig geweest zijn.
Ik heb ze zelf bij me maar als je ze toevallig vergeet...
Was een top feest, jochen miller draaide ook weer heerlijk, maakt er altijd een feestje van! Organisatie was top, gratis deo en gel bij de toiletten kom je niet vaak tegen. Laser, lichtshow en ballonnen aan het einde maakte het helemaal af. Af en toe nog wel wat house plaatjes te bekennen maar overwegend trance. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wel jammer van de mensen in de dj booth bij het einde van de set van Armin. Die mensen hebben echt helemaal niets te zoeken in de dj booth en het zijn louter golddiggers. Een beetje meeplukken van de naamsbekendheid van Armin,stoer los gaan op zijn platen en een beetje likken. De enige die in een dj booth aanwezig hoort te zijn is een MC,DJ en soms een fotograaf. De rest hoort lekker backstage te blijven en niet in de dj booth te zijn. De beveiliging hoort dan keihard in te grijpen en de mensen uit de booth te werken. Het zijn allemaal van die mensen die graag gezien willen worden en vooral die verwende vrouwtjes. Louter geïnteresseerd in de dj,producer of directeur omdat ze wat centen op de bank hebben staan.
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 31 juli 2011 om 17:07:
Wel jammer van de mensen in de dj booth bij het einde van de set van Armin. Die mensen hebben echt helemaal niets te zoeken in de dj booth en het zijn louter golddiggers. Een beetje meeplukken van de naamsbekendheid van Armin,stoer los gaan op zijn platen en een beetje likken. De enige die in een dj booth aanwezig hoort te zijn is een MC,DJ en soms een fotograaf. De rest hoort lekker backstage te blijven en niet in de dj booth te zijn. De beveiliging hoort dan keihard in te grijpen en de mensen uit de booth te werken. Het zijn allemaal van die mensen die graag gezien willen worden en vooral die verwende vrouwtjes. Louter geïnteresseerd in de dj,producer of directeur omdat ze wat centen op de bank hebben staan.


Ik ben het wel met je eens, maar is de DJ die bepaald of er mensen in de booth mogen komen en dar kan de beveiliging ook niets aan doen. Dus zeggen dat de beveiliging keihard hoort in te grijpen is onzin. Maar in essentie ben ik het wel met je eens. Teveel mensen (zeker die er niks te zoeken hebben) kunnen de DJ belemmeren in zijn/haar werk. Maar nogmaals, it's up to the man at the turning wheels! :jaja:
Armin stuurt niet iemand zomaar weg, want daar is hij een te sociale gast voor. De directeur van Alda events en de beveiliging horen er gewoon voor te zorgen dat er niemand in de booth komt. Ik vermoed echter dat het allemaal golddiggers waren van het management van Alda en Armada en die durven ze niet te weigeren, omdat die verwende tutjes anders huilie huilie beginnen te doen. Het is echter een schande dat al die verwende vrouwtjes met hun gepoederde gezichtjes meeliften op het succes van zo'n groot dj.
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 31 juli 2011 om 17:24:
Armin stuurt niet iemand zomaar weg, want daar is hij een te sociale gast voor. De directeur van Alda events en de beveiliging horen er gewoon voor te zorgen dat er niemand in de booth komt. Ik vermoed echter dat het allemaal golddiggers waren van het management van Alda en Armada en die durven ze niet te weigeren, omdat die verwende tutjes anders huilie huilie beginnen te doen. Het is echter een schande dat al die verwende vrouwtjes met hun gepoederde gezichtjes meeliften op het succes van zo'n groot dj.


Nou, geloof mij, Armin is niet alleen sociaal, maar óók zakelijk, en als iets hem belemmerd in het uitvoeren van zijn vak dan is hij professioneel genoeg om die persoon/personen weg te sturen. En jij zegt dat de directeur van Alda en de beveiliging ervoor moeten zorgen dat er niemand in de booth komt, maar misschien wil Armin (sociaal als hij is) zèlf wel dat die mensen in zijn booth komen staan om de sfeer op te pimpen? Heb je daar wel eens aan gedacht? Bovendien houd een directeur van welke organisatie ook zich niet met dat soort dingen bezig. Daar is de afdeling productie voor. En de beveiliging handelt gewoon in opdracht van de organisatie en eventueel de artiest. Als DIE aangeven dat de mensen weg moeten dan worden ze weggestuurd en weggehouden.

Maar je komt in je berichten op mij eerder over als iemand die een bepaalde eigen ideaalbeeld van Armin heeft (die wellicht heel anders is dna jij denkt) en ook als iemand die jaloers is dat je er zelf niet tussen staat. En dat mag, dat is jouw goed recht en ook helemaal niks mis mee. Maar ga dan niet op een onrealistische wijze afgeven op dit soort dingen.
Ik kon me nou echt niet storen aan dat er voor 5 minuten mensen in de dj booth stonden, waren dat geen mensen die een prijsvraag gewonnen hadden ofzo?
Uitspraak van Timetoparty! op zondag 31 juli 2011 om 18:15:
Ik kon me nou echt niet storen aan dat er voor 5 minuten mensen in de dj booth stonden, waren dat geen mensen die een prijsvraag gewonnen hadden ofzo?


Dat zou me nou niet eens opvallen!
Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2011 om 17:33:
eigen ideaalbeeld van Armin heeft (


hahaha, ik heb alles behalve een ideaalbeeld van Armin. Ik denk dat je afgelopen jaren niet mijn berichten hebt gelezen op dit forum. Ik heb niet zo'n hoge pet op van de dj en producer Armin.
Ik stoor me alleen ontzettend aan mensen die misbruik maken van iemand zijn status en voorop wil staan bij beroemdheden. In dit geval zijn het allemaal golddiggers en is het gewoon voor de bezoeker ontzettend storend als daar van die golddiggers in de booth staan. Ik heb zelf helemaal niet de behoefte om daar tussen te staan, want wil niet mee-eten op iemand anders zijn status.
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 31 juli 2011 om 19:13:
is het gewoon voor de bezoeker ontzettend storend als daar van die golddiggers in de booth staan


Dan vraag ik mij werkelijk af waarom iemand zich daaraan zou storen. Ja, sommige mensen WILLEN gewoon ergens op kunnen zeiken en zeuren. Die mensen zullen zich áltijd wel érgens aan storen, terecht of niet. Maar als ik een feestje vier dan is de aanwezigheid van 'onbevoegden'in een dj both wel mijn állerlaatste zorg. Lekker belangrijk wie daar staat. Als ze dat leuk vinden en de dj wordt er niet door afgeleid dan is dat niet belangrijk.

En nee, ik heb jouw berichten de afgelopen eeuwen niet gevolgd. Zal me ook eerlijk gezegd niet kunnen boeien. Ik heb wel wat beters te doen dan 1 specifiek persoon te volgen. Alleen jouw naam suggereert iets ander dan
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 31 juli 2011 om 19:13:
niet zo'n hoge pet op van de dj en producer Armin.


En dat is iets wat je zèlf in de hand hebt. Dus ook het feit dat men de indruk kan krijgen zoals ik die eerder beschreef.
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 31 juli 2011 om 17:07:
Wel jammer van de mensen in de dj booth bij het einde van de set van Armin. Die mensen hebben echt helemaal niets te zoeken in de dj booth en het zijn louter golddiggers. Een beetje meeplukken van de naamsbekendheid van Armin,stoer los gaan op zijn platen en een beetje likken. De enige die in een dj booth aanwezig hoort te zijn is een MC,DJ en soms een fotograaf. De rest hoort lekker backstage te blijven en niet in de dj booth te zijn. De beveiliging hoort dan keihard in te grijpen en de mensen uit de booth te werken. Het zijn allemaal van die mensen die graag gezien willen worden en vooral die verwende vrouwtjes. Louter geïnteresseerd in de dj,producer of directeur omdat ze wat centen op de bank hebben staan.


jaloers dat je er niet stond? :lol: