Partyflock
 
Forumonderwerp · 1097522
Op zaterdag 30 oktober 2010 presenteert UDC het nieuwe en grootschalige techno event in Ahoy Rotterdam: Concept.

Techno groot in Ahoy
Al sinds het ontstaan van de Dance geldt techno als één van de meest constante en meest innoverende stromingen. Dwars van hypes en trends weet techno zichzelf telkens weer te vernieuwen. Techno leeft momenteel als nooit tevoren getuige het succes van grote festivals als Awakenings in Spaarnwoude waar meer dan 25.000 tech-bezoekers op af komen! Toch zijn omvangrijke evenementen voor deze muzieksoort schaars en met name de regio Rijnmond en ‘het Nederland onder de grote rivieren' wordt nauwelijks bediend. Een handschoen die UDC Events in samenwerking met Black&White Bookings met veel liefde voor Techno oppakt. En hoe! Op 30 oktober 2010 zal Ahoy Rotterdam omgebouwd worden tot een grote techno-tempel met een bijzondere mix van oude en nieuwe stijlen en onverwachte optredens van alleen het allerbeste uit de scene.

Start voorverkoop Concept 20 juli a.s
Concept in Ahoy zal bestaan uit twee areas. Area 1 zal in het teken staan van Techno, Tech House en Minimal. In Area 2 zal een unieke combinatie van oldschool techno en tribal techno te horen zijn. De kaart verkoop van Concept start dinsdag 20 juli en de prijs van een ticket bedraagt € 42,50 exclusief fee. Tickets zijn verkrijgbaar via www.udc.nl. Ook zijn de officiële tickets verkrijgbaar bij Ticketservice (www.ticketservice.nl / 0900 3001250), Paylogic (www.paylogictickets.nl / 0900 9000500), alle Primera winkels (www.primera.nl) en de grotere Free Record Shops, postkantoren en VVV kantoren.

De volledige line-up en alle andere belangrijke info zal binnenkort bekend worden. Verwacht zeer verrassende en spectaculaire mededelingen dus houdt de site www.conceptparty.com de komende weken goed in de gaten!


Erg benieuwd naar dit "concept".

laat de Line-Up maar komen :honger:
Uitspraak van THE TECHNO JOKER op dinsdag 17 augustus 2010 om 23:02:
en dat is nou precies wat die dudes van BLACK AND WHITE BOOKINGS en UDC aan het doen zijn.

Nee, want ze hebben gewoon een oud concept uit de kast gehaald...


Uitspraak van Soon. op woensdag 18 augustus 2010 om 07:41:
awake heeft er in het verleden toch echt zelf voor gekozen om edities in Rotterdam te houden...

Hadden ze niet moeten doen!
Uitspraak van kalimyst op woensdag 18 augustus 2010 om 13:44:
Hadden ze niet moeten doen!

da vind jij ja... denk dat awake er niet rauwig om geweest zal zijn met uitverkochte edities. ik heb me ook altijd uitstekend vermaakt in de maassilo! vette lokatie en goed geluid (mssn iets te goed. lees: hard)
rouwig dan. :gaap:
Uitspraak van kalimyst op woensdag 18 augustus 2010 om 13:44:
Nee, want ze hebben gewoon een oud concept uit de kast gehaald...

heb jij die dudes van BLACK AND WHITE wel eens gezien dan? neeeeee anders zou je wel anders reageren ik heb die dudes aan het het werk gezien tijdens de loveparade 2008(dortmund) die snappen het echt en als ze dan samen iets doen met UDC is het om in jouw termen te blijven een oud CONCEPT in een geheel nieuw (SPREEKWOORDELIJK anders heb je daar weer wat over te zeggen) jasje.

laten we oordelen NA het feest en niet nu
 
Uitspraak van THE TECHNO JOKER op donderdag 19 augustus 2010 om 10:55:
heb jij die dudes van BLACK AND WHITE wel eens gezien dan?

Nee, dat heeft niemand, dat is nou net het probleem! :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 11:05:
Nee, dat heeft niemand, dat is nou net het probleem!

ik dus wel nou hoef je mij niet te geloven natuurlijk maar ik weet eigenlijk al dat het een knal feest wordt die dudes werken niet zomaar aan iets mee lijkt mij
Uitspraak van THE TECHNO JOKER op donderdag 19 augustus 2010 om 14:05:
ik dus wel nou hoef je mij niet te geloven natuurlijk maar ik weet eigenlijk al dat het een knal feest wordt die dudes werken niet zomaar aan iets mee lijkt mij

Beroep: telling jokes
Geboortedatum: 10 oktober 1910
Leeftijd: 99
Geaardheid: bi

jou nemen we sowieso niet serieus
laatste aanpassing
 
Uitspraak van anders op donderdag 19 augustus 2010 om 15:46:
jou nemen we sowieso niet serieus

Waarom niet? Alleen maar omdat ie 99 is? Das discrimidinges. :jaja::jaja::jaja: :lol:
discriminatie op alles wat anders is toch? ;) :P
 
Uitspraak van Ritzi Lee op donderdag 19 augustus 2010 om 18:56:
discriminatie op alles wat anders is toch? ;) :P

Neeeeeeeeeeeee, we gaan Anders niet discrimidingesen ;)
Whehe, gewoon gevlopt in een techno topic :lol:

Triest :/
techno is niet voor iedereen, weet je toch
Ben benieuwd of dit gaat uitverkopen. Volgens mij is het iets te ambitieus..
je gaat iemand toch niet aanraden om ierheen te gaan...
Nice line up! Ben wel benieuwd...:-)
Uitspraak van Chebquema op maandag 16 augustus 2010 om 15:13:
11 miljoen hebben en vervolgens het voor elkaar krijgen om minder uitgaansgelegenheden te hebben dan de jaren ervoor. Hetzelfde met het jongerenjaar, daar is ook 40 miljoen voor uitgetrokken en er is een jaar na Your World minder te doen voor jongeren dan in de jaren ervoor.

ja daarom moet de (plaatselijke) politiek zich ook niet bezighouden met zaken waar ze geen verstand van hebben. ;)

Uitspraak van anders op maandag 16 augustus 2010 om 21:26:
er wonen meer mensen in rotterdam die van urban houden, zo simpel is het gewoon.

Ja veel gangsters hier. ::lol:

Wat is urban eigenlijk? :o
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Audionysos op dinsdag 24 augustus 2010 om 11:22:
Wat is urban eigenlijk?

Een paar quotes (bron, de Weekkrant.nl):

"Alles wat jongeren bezig houdt die met artistieke dingen bezig zijn. In de breedste zin van het woord." Dus dan wordt het een combinatie van hiphop, reggea, pop. Maar kan het dus ook evengoed iemand zijn die Metal speelt op z'n gitaar. Maar: "Urban is een uitbreiding van de hiphop cultuur. Er zijn tegenwoordig meer dansstijlen, zoals crumping en clowning, dancehall. Je hebt spoken word, kleding, dat hoort er ook allemaal bij." "Ik ken ook niemand die alleen maar aan hiphop doet,"weet Osman Batal van Got Skills. "Iedereen doet ook wel een andere dansstijl erbij. Sommige rappen en dansen. Het is allemaal urban."

Dan vraag ik mij dus af: Wie heeft er gelijk? En wtf is clowning en crumping dan eigenlijk?

En kan je je kind eigenlijk Urban noemen?
 
Uitspraak van Bramble op dinsdag 17 augustus 2010 om 16:15:
Niet per definitie hoor. Ik ben geloof ik 3x in de Silo geweest, en heb me daar gemiddeld beter vermaakt, dan alle keren in de Gas.

Ik vind de gashouder een betere plek, maar ik kan me goed voorstellen dat jij dat zo ziet. Ik vind namelijk de lineup in de nowenwow altijd leuker en gevarieerder. NAtuurlijk is dat appels met peren vergelijken, maar het zegt wel wat over het aanbod dan je KAN bieden. Ik heb me ook altijd reuze vermaakt in de silo's...

Maar ik vind het technoaanbod van Concept erg goed..Erg verrassend.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 augustus 2010 om 12:23:
clowning

:)
Denk dat ik hier wel heen ga. Ga sowieso niet naar Awake, en iets massaals tussendoor is ook wel grappig. Ik geef het iig sowieso het voordeel van de twijfel. Wie weet overtreft het mijn verwachting...., wie weet.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 augustus 2010 om 12:23:
clowning


Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 augustus 2010 om 12:23:
crumping


Het ziet er niet uit :')
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 augustus 2010 om 14:46:
Voor mij geen 43e + afreizen naar Roffa waard :no:
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 augustus 2010 om 12:23:
Alles wat jongeren bezig houdt

en toen haakte ik af. Volwassen die weer bepalen wat jongeren willen. :gaap:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 augustus 2010 om 12:23:
En kan je je kind eigenlijk Urban noemen?

Ach in NL zijn er amper regels voor namen. Dus ik denk het wel. :vaag:
Uitspraak van Remco (Firmware) op maandag 30 augustus 2010 om 11:30:
Het ziet er niet uit

Had je iets anders verwacht? :D
Uitspraak van Jimmy Moore op woensdag 11 augustus 2010 om 22:51:
Carl Falk, Boriqua Tribez, Fer BR, David Moleon, Elton D vs Snoo, Axel Karakasis, Raul Mezcolanza, Peppelino om maar es wat te noemen...

Hmmmm zeggen mij niks deze namen.
Uitspraak van Soon. op woensdag 18 augustus 2010 om 07:41:
awake heeft er in het verleden toch echt zelf voor gekozen om edities in Rotterdam te houden

Alleen omdat de gashouder dicht moest en jammer genoeg had/heeft Amsterdam weinig industrieële panden die een Awake waardig zijn.
Behalve de NDSM mischien, doordat de gemeente op het laatst geen vergunning wilde afgeven (geluidsoverlast?) werd Awakenings met een oud en nieuw afgelast.
Uitspraak van Frinzy op dinsdag 7 september 2010 om 15:51:
Hmmmm zeggen mij niks deze namen.

:loser:
Uitspraak van Bramble op dinsdag 7 september 2010 om 17:14:
:loser:

Waar slaat dat nu weer op?
 
Yo Mofos!

Stop for once over this Rotterdam/Amsterdam shit. Techno is techno and this lineup looks good... even better then the last indoor Awakenings lineups. Will certainly give a try.
Uitspraak van Frinzy op dinsdag 7 september 2010 om 17:40:
Waar slaat dat nu weer op?

idd... slaat nergens op. Omdat hij een paar, voor mij ook redelijk onbekende namen ( op elton D vs Snoo na), niet kent issie gelijk een loser? :frusty:
bram heeft nogal een uitgesproken mening ;)
 
Uitspraak van anders op vrijdag 10 september 2010 om 16:33:
bram heeft nogal een uitgesproken mening ;)

Iemand die iets niet weet gelijk uitmaken voor :loser: heeft niets te maken met een uitgesproken mening maar met uitgesproken respectloze arrogantie, vind ik. En begrijp me niet verkeerd, dit is géén aanval op jou Anders, ik snap best wel dat jij gewoon iets uitlegt/verklaard en dat siert je!:respect:
nou toevallig weet ik dat bram een uitgesproken mening heeft ongeacht of het betrekking heeft op zijn loser uitspraak ;)
Artiest Yzco
vanavond om 20:00 de eerste uitzending van dj Update (dano) op conceptradio!
hoorde net weer de commercial voorbij komen, ben erg benieuwd na deze eerste uitzending.
 
Uitspraak van anders op vrijdag 10 september 2010 om 17:09:
nou toevallig weet ik dat bram een uitgesproken mening heeft ongeacht of het betrekking heeft op zijn loser uitspraak ;)

Ja, dat neem ik graag van je aan. Ik zeg alleen dat zijn loser uitspraak naar MIJN mening meer te maken heeft met uitgesproken respectloze arrogantie. ;)


Uitspraak van Yzco op vrijdag 10 september 2010 om 18:04:
vanavond om 20:00 de eerste uitzending van dj Update (dano) op conceptradio!

Waar vinden we die zender? Is het internetradio?
Uitspraak van actief op vrijdag 10 september 2010 om 18:10:
Waar vinden we die zender? Is het internetradio?

gewoon naar de site gaan van Concept.

www.conceptparty.nl

ik luister al vanaf 14uur non stop, heb wat deadlines te halen en dat is met concept radio aan prima te doen!
elke vrijdag een 2uur durende show met dj update, benieuwd of we ook wat interviews ed te horen krijgen van artiesten,
ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren daar in ahoy.

:woep:
Haha restecp Snaders. ;)

Maarruh, sorry guys. Ik wilde niemand voor loser uitmaken hoor. Vind het alleen opmerkelijk dat iemand die actief is op een techno forum, een naam als Carl Falk niet kent. Gast draait toch al enige tijd mee volgens mij. Gewoon basiskennis.

No hard feelings verder. :)
 
Uitspraak van Bramble op vrijdag 10 september 2010 om 22:57:
Maarruh, sorry guys. Ik wilde niemand voor loser uitmaken hoor. Vind het alleen opmerkelijk dat iemand die actief is op een techno forum, een naam als Carl Falk niet kent. Gast draait toch al enige tijd mee volgens mij. Gewoon basiskennis.

Deze uitleg maakt het geheel begrijpelijk! :respect: Als je alleen de loser smilie plaatst dan komt dat nogal hatelijk over. En ja, ik kan zel ook wel ergens actief zijn (verdomd, dat bèn ik...:lol: )maar dat wil nog niet zeggen dat ik weet wie wat is en waarom. En wat voor jou basis kennis is hoeft dat voor een ander natuurlijk nog niet te zijn. Sance rancune! Let's party!:cheer:
sorry maar ik vind carl falk geen basiskennis...
 
Area2 :dj: Heb er zin in..
Die smiley is gewoon vet. Hij lacht ook, dus het valt allemaal wel mee.

Waarom dit verwijderen?
area 2
carl falk, nog nooit van gehoord

zag op de flyer dat ovr ook komt? das wel phat!