Partyflock
 
Forumonderwerp · 10806


Heerlijk genieten na een dag werken van m'n welverdiende blowT:D
laatste aanpassing
Klein? :P

You BAD Ass Smoker ;-)
Sorry hoor mensen... ik lijk nu echt heel erg.
Maar wat ik zojuist gehoord heb>(>(>(>(>(>(
Deze blow heb ik echt ff nodig


En terecht!!:@

Een boze blow zo te zien.
Damn!
Ik kan echt janken nu......
aaaaah!
Nieuwe dag, nieuwe kansen....
Ik zet alles uit m'n hoofd en probeer 't te vergeten....want morgen izzut feest!!!!!!:D:D:D:D

(alleen word 't wel feesten in regenpak denk ik:( )
Mensen mensen!!!!
Even voor de duidelijkheid..!!
Mensen moeten wel hun ervaringen van 't roken van hun Pretsigaretje:P delen in deze topic d.m.v een foto... en die foto's zijn er ik heb ze gezien!!
Maar wil ze graag alle in deze topic hebben:P:P
The Bigger The Better!!!:P:P

Greetz!
laatste aanpassing
He Achlan, nie zo boos he,kijk maar ff wat filmpies van woensdagochend ofzo.jij gaat morgu teminste naar festival...:(:(:(:(:(:(:(

Lekkere blow roken nu.einde van de week en begin van et weekend vieren.

ciaozzzz
Ik was wel ff heel errug boos Mats!!!
Sorry, maar wel meer dan tercht!!!
ff wat proberen dan: is een vriend van mij. gister genomen.

 
Een goeie dikke roken smaakt altijd wel goed...ligt er alleen aan wat je erna gaat doen :) want van sommige dingen komt dan niet veel meer terecht. Vind trouwens jointje roken onder invloed op een feestje echt NIET lekker dus, ga dan bijna na drie hijsen al over me nek man....maarja zal binnenkort wel ff fotootje posten :)
Greetz!
lukt niet dus van picturetrail. :S
2 Speedy G :

Op feesies JUIST blowen man!!
Lekkerrrrrrrrr!
 
ik wil ook :kwijl:
Fijn:D
En ga je er ook 1 roken???:P
 
neej heb geen stuff/weed meer :'(
aah... daz nou jammer...:D
 
sowww paas m ff aan mij :D blaas s een wolkie hierheen door een foto :P
 
whehe thnx spiewak :d
Ik en m'n :vaag: hoofd......:P
hhahaha... lollige pics !
 
Wuhahaha die fotos ruleren zwaar hahah vooral die laatste hahahahaa (y)
 
jahhh lekker hoor ik doe mee whahaP hey ff vraagje wie weet of je in ministry mag blowen wnat ik ga vrijdag naar pussy lounge
Vast wel......:D
Althans ik hoop 't voor je...:P
Mensen .....foto's plaatsen!!:D:D
Deze topic blijft op de voorgrond....:P:P



Ben ik weer:P:P
(kenker werk ook)
je smoked wel vaak ofniet? :D
 
kan dit topic niet gesloten worden ik zit namelijk elke dag op me werk weer te vechten om geen joint te roken maar door deze topic word de trek in een joint alleen maar erger :(
laatste aanpassing
hahaha.... geef toe aan de drang...
* smoke the herb, clear ya mind *
Ik heb m'n periodes ja... nu valt 't weer mee..:D

en partyknaller... als je sterk genoeg in je schoenen staat dan kan je wel tegen een paar foto's van een randebiel die een blowtje rookt...:D:D:D:D:D:D:D
 
eeej waar woon je?? hihi :P
 
ja laat ik er ook maar weer eens eentje draaien. Om te vieren dat ik weer thuis ben, en weer mag blowen v/d politie ;).
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je niet meer mocht blowen???

Dat moet mij niet overkomen!!!:D:D:D:D
laatste aanpassing



Greetz!!! Dat was weer lekker gouds van ouds met Sander (Sakete) :D:D;)
laatste aanpassing
 
Artiest William Tech


:D:D:D:D:D
laatste aanpassing
 
token is belangrijk mensen, 't liefst elke dag :)
morgenavond is't weer vrijdagavond en dat is deeeeeeeeeeeeeeeeee coffeeshop avond! :D
woei :D

die gast achter mij op foto #1 is trouwens Laakie, dit zit hier ook op PF :D
De tautyfus:D:D
Kan je ze niet wat groter plaatsen??:D:D
Wel cool hoor:P:P Zo zie ik ze graag:D

Greetz!
Zijn er geen mensen die net terug komen van een feest en een lekkere pretsigaret roken??

foto's plaatsen!!!:D:D
 
Halloooooooooo :p
Ik wil echt een de dikkenust junneko roken...
maar had de laatste 2 dagen echt vette griep. 't ergste is nu voorbij maar heb nog wel een keel ontsteking (niet meer zo heftig, maar hij is er wel, die kreng:p)
weet iemand raad?

ik weet dit: stoned is lekker :)
nanu nanu
ej spiewakkelan, stampse vanavond hè jonge? enne geef je date een kus van mij ;) hahahahaha
grapje
En ik maar denken dat IK veel smoke..DAMN! Stelletje cannabisverslaafden! :D
ZO! Nu eerst een Afghaantje..
Afghaan vink nou dus echt niet te roken....:S
maarja, ieder wat wils! :D
Precies! Gelukkig zijn er zo ontzettend veel soorten! :D Alleen dit is geloof ik de beste hash die er te krijgen is in de enige coffeeshop in dat kutdorp waar ik woon, dus had weinig keus :( Maarja, as ie strax op is, ken t me toch nix meer boeien :D
whehehe k2 Roeleert

LiGhT it UP !! %)
Ik weet eigenlijk niet wat voor wiet ik rook. Ik haal het ook niet uit de shop, in dit *leuke* dorp hier is geen coffeeshop. We hebben een vaste dealer.
 
ik haal meestal Alem Speciaal bij Alem hier in amersfoort dat is echt vet lekkere hash! Hele zachte, donkere hash met een hele kruidige smaak echt super :)

hackwizzard: ja he? jij ben ook stoer man lekker mensen dissen die van een jointje genieten echt leuk hoor, stoer! gelukkig ben jij perfect en voel jij je nu een stuk beter he? gefeliciteerd hoor ik word daar zooooooo moe van altijd van dat stomme gezeik van de niet-gebruikers tegenover de gebruikers, bah. Laat iedereen lekker man
laatste aanpassing
Amen.
wiet en hash is allemaal puur natuur.
Als je een foto ziet waarop iemand met een glas bier staat gaan niet-drinkers toch ook niet zeggen: "Stoere foto's hoor, wauw!"

damn
Beste Willumpie!
Aan de manier waarop hackwizzard reageert kan ik niet zien dat 't lullig bedoeld was...:S
Als jij dat wel kan vind ik dat erg knap van je:D
Maar laten we dit topic wel even gezellig houden...

Thnx!