Partyflock
 
Forumonderwerp · 1045973
­ Nederland
 
Volle vrouwen zijn gewoon het mooist om naar te kijken, dit schijnt toch wel bij meer mannen zo te zijn

ook als je kijkt naar vroeger was dit juist het schoonheidsideaal.

Post hier foto's die jij bent tegen gekomen van wat jij een mooie volle vrouw vind

:bier:
Lekker hoor
Ja he. Liever een vrouw met pak aan dan een skelet.
 
dat veert nog een beedje ...
Te veel vrouwen hier die er uit zien als tientonners zonder enige vrouwelijke vorm.







laatste aanpassing
Hè gedver, ik zit te eten Giffer!
Uitspraak van Refill op dinsdag 10 oktober 2017 om 13:41:
Hè gedver, ik zit te eten Giffer!


Inderdaad.

Geef mij dit maar




 
Grrrrrrr uwelijk lekker
Een comment die ik vaker in deze discussie ben tegen gekomen is dat de meeste toch liever een slanke den willen hebben. Zo voelt dat voor mij iig ook aan.
 
Uitspraak van Jaqueline van Dijk op zaterdag 11 november 2017 om 19:50:
Een comment die ik vaker in deze discussie ben tegen gekomen is dat de meeste toch liever een slanke den willen


Nou ik niet. Fake snollie
 
Uitspraak van Jaqueline van Dijk op zaterdag 11 november 2017 om 19:50:
Een comment die ik vaker in deze discussie ben tegen gekomen is dat de meeste toch liever een slanke den willen hebben. Zo voelt dat voor mij iig ook aan.


Ik denk dat 95 % van de mannen een slanke vrouw aantrekkelijker vind dan een mollige vrouw
Maar het gaat niet alleen om het aantrekkelijke vind ik
Er zijn mooie slanke dames met een goed karakter en er zijn ook Mollige dames met een slecht karakter en omgekeerd
Toch denk ik dat de helft van de mannen eerder zal kiezen voor mollige dame met een lief karakter dan een slanke dame met een slacht karakter
Nou ff nieuw leven in blazen

Vondt het een mooie topic haha
 
ZZeker mooie topic
Stefania ferrario !
 
Volle vrouwen zijn lekker :)
 
Zitten wel lekkertjes tussen
ik val just op vollen dames je moet toch iets in handen hebben dat heb met vollen dame