Partyflock
 
Forumonderwerp · 1041039
 
AMSTERDAM - Een pedofiel is om het leven gebracht door Britse hooligans. De 52-jarige Andrew Cunningham, die in 2001 vier maanden in de cel zat wegens verkrachting van een 13-jarig meisje, werd doodgestoken in zijn caravan.

"Ook zijn genitaliën zijn beschadigd", aldus een agent in The Sun. De politie moest de man via vingerafdrukken identificeren, omdat niemand van de familie zin had om naar het mortuarium te gaan.

Er wordt van uitgegaan dat de moord is gepleegd door hooligans. Die hadden de pedofiel de laatste tijd vaak met de dood bedreigd omdat hij aan het tweejarige dochtertje van een bardame zou hebben gezeten.

De pedofiele vrachtwagenchauffeur, vader van vijf kinderen, woonde in een caravan op het parkeerterrein van een transportbedrijf. Dit nadat vandalen zijn huis al een keer in brand hadden gestoken. Zijn baas trof hem ´s morgens dood aan.

Volgens een oud-buurman stonden er regelmatig schreeuwende hooligans bij Cunningham voor de deur. "Hij nodigde regelmatig jonge jongens uit bij hem thuis", aldus de man in The Sun.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2779673/__Hooligans_doden_pedofiel__.html

:respect:
laatste aanpassing
precies
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 12:19:
Niemand mag het recht hebben een mensenleven te nemen in welk geval dan ook.

In het geval van pedofielen mag dat recht van mij voor iedereen op de stoep staan
Nu in één keer is er wel respect voor hooligans... Verrassend..
 
Uitspraak van Richard op vrijdag 12 december 2008 om 12:47:
Nu in één keer is er wel respect voor hooligans... Verrassend..

Als een Marokkaan, Chinees, Turk of wie dan ook die pedofiel had vermoord, was mijn respect geen procentje minder geweest, maar zodra hooligans een voetbalmiddag voor een vader met z'n zoontje verzieken (ik noem maar even een dwarsstraat), kunnen ze van mij de P krijgen (y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 12 december 2008 om 11:45:
Oog om oog, tand om tand.


Aan de reacties hier te lezen is NL klaar voor Islamitsche wetgeving.


Wat zijn jullie verknipt.

:yes:
Oog om oog, tand om tand. Allemaal terug naar de Middeleeuwen.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 12:04:
Hmm denk wel dat je overdrijft, denk dat je in Nederland niet makkelijk weg komt van een straf (ondanks dat straffen wel extreem laag zijn).

De straffen zijn in NL. niet extreem laag.

En overdrijven, niet echt, in 2004 was het 16 % (nu dat de mogelijkheden tot DNA onderzoeken zijn uitgebreid zal dat wel gestegen zijn), en onlangs is door een docent van mij gezegd dat dat nu dus nog op 20% ligt, en die geloof ik persoonlijk wel 8)

met opgelost bedoel ik: effectief straf gekregen (dus geen strafuitsluitingsgronden / vrijspraak, etc).
 
Ach, veroordeelde pedofielen komen veel te snel weer in de maatschappij. En nog meer pedofielen worden niet eens gepakt/behandeld, omdat ze niet uitkomen voor hun ziekte of niet betrapt worden.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het gerechtvaardigd is om ze te martelen/vermoorden. Nogal kortzichtig om dit toe te juichen. Als er problemen zijn met de duur van de straffen, moet men de wetgeving aanpakken en niet de overtreders.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 13:04:
Oog om oog, tand om tand. Allemaal terug naar de Middeleeuwen.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
die in 2001 vier maanden in de cel zat wegens verkrachting van een 13-jarig meisje

Nee, 4 maandjes brommen voor het verkrachten van een kind, dat is wat :/
 
Uitspraak van Misanthropy op vrijdag 12 december 2008 om 13:11:
Nee, 4 maandjes brommen voor het verkrachten van een kind, dat is wat

Het is allebei kut. Praat dat elkaar goed?
Straffen moeten hoger, dan hoeft men ook niet het recht ook niet in eigen hand te nemen.

Nu zul je zien dat diegene die de pedo gepakt hebben, hogere straffen zullen krijgen dan de pedo zelf in eerste instantie kreeg. Da's geen recht en dus krom.
laatste aanpassing
Ik kan niet ontkennen dat er even de gedachte "terecht" door mijn hoofd schoot, maar:

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 12 december 2008 om 11:45:
Oog om oog, tand om tand.


Aan de reacties hier te lezen is NL klaar voor Islamitsche wetgeving.


Wat zijn jullie verknipt.
 
Uitspraak van gekkehuus30 op vrijdag 12 december 2008 om 12:29:
Tsja het mag natuurlijk neit maar mijn gevoel zegt dat justice is done here..

Niet echt, denk eerder dat de zijn dood een uitweg is voor hem en geen straf.
Al hoe wel ik liever dit soort volk van aarde ziet verdwijnen, kun je ze maar beter levenslang opsluiten.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
AMSTERDAM - Een pedofiel is om het leven gebracht door Britse hooligans

bij de volgende wedstrijd eretribune voor die bois
 
Geweld met geweld vergelden is nooit goed maar als het mijn kind was geweest, had ik hetzelfde gedaan... :nosmile:
Hoewel de gevangenis een betere plek voor hem was geweest, daar zijn ze dol op pedofiele verkrachters :[
Goed gedaan jongens (Y)
 
Uitspraak van jawathoi. op vrijdag 12 december 2008 om 13:47:
Goed gedaan jongens(Y)
 
Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
:respect:
 
en terecht, zo aanpakken die lui
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
:respect:

tsja moord blijft moord maar ik kan hier dus ook niet echt om treuren.

Hoop dat ze de daders pakken en 'n terechte straf geven: paar maanden voorwaardelijk ofzo.

En dan alleen nog omdat ze degene die het lijk heeft aangetroffen, een trauma bezorgd hebben :P
belachelijk :/

opsluiten die lui.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 13:40:
Hoewel de gevangenis een betere plek voor hem was geweest, daar zijn ze dol op pedofiele verkrachters :[

die worden ook apart gezet en vaak onder n valse identity ingecheckt....
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
omdat niemand van de familie zin had om naar het mortuarium te gaan.

:lol: en terecht.


Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
Een pedofiel is om het leven gebracht door Britse hooligans

:respect: Dat zouden meer mensen moeten doen. 8)
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 15:16:
Uitspraak van Lady_luck op vrijdag 12 december 2008 om 13:40:
Hoewel de gevangenis een betere plek voor hem was geweest, daar zijn ze dol op pedofiele verkrachters

die worden ook apart gezet en vaak onder n valse identity ingecheckt....

Jammer... Ze verdienen niet beter dan tussen de personen gezet te worden die ze het meeste haten :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 12:28:
lekker dat ie dood is, leven van dat kind is helemaal verwoest.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 15:19:
Jammer... Ze verdienen niet beter dan tussen de personen gezet te worden die ze het meeste haten :yes:

Ja oké, maar dan moeten gevangenisbewakers dus standaard lijken opruimen. Alleen al om die reden moeten ze wel, eenmaal in de bajes, beschermd worden. Ik zou het niet tof vinden om n aan reepjes gescheurde pedo te moeten opdweilen, hoe terecht t ook is wat hem is overkomen...
 
prima
 
Wat moeten we eigenlijk doen als blijkt dat pedofilie niet 'te genezen' is?

Ik denk namelijk dat het niet te genezen is. Als iemand dan wordt gepakt weet je dat ie t nooit zal verleren...
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 15:54:
Wat moeten we eigenlijk doen als blijkt dat pedofilie niet 'te genezen' is?

Ik denk namelijk dat het niet te genezen is. Als iemand dan wordt gepakt weet je dat ie t nooit zal verleren...

Ik denk ook dat het niet te genezen is. Maar het is mss wel mogelijk om het bij fantasie te houden. Zon nerd die sexueel gefrustreerd is omdattie geen wijf kan krijgen gaat toch ook niet verkrachten? Ik denk zelfs dat de meeste pedo's het bij fantaseren houden omdat ze weten dat t niet cool is.

als zo iemand echter nie genoeg zelfbeheersing kan opbrengen moeten ze m gewoon levenslang in een kliniek op sluiten.
 
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 12 december 2008 om 11:52:
Lekker janken over Marokkaanse jongeren omdat ze geen respect voor de wet hebben en dan dit goed praten.

die marokkanen dus ook gewoon door een stel hooligangs laten aanpakken (y)
Dat pedofilie jullie schokt betekent nog niet dat het zo vreselijk is, kinderen die dood gaan door oorlog en/of armoede zijn bijv al erger.
 
Artiest Dimão
zijn hooligans toch nog ergens goed voor ;)
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 15:22:
Ja oké, maar dan moeten gevangenisbewakers dus standaard lijken opruimen. Alleen al om die reden moeten ze wel, eenmaal in de bajes, beschermd worden. Ik zou het niet tof vinden om n aan reepjes gescheurde pedo te moeten opdweilen, hoe terecht t ook is wat hem is overkomen...

Ok, je hebt een punt :lol:

Uitspraak van Olde Skoele op vrijdag 12 december 2008 om 16:14:
Dat pedofilie jullie schokt betekent nog niet dat het zo vreselijk is, kinderen die dood gaan door oorlog en/of armoede zijn bijv al erger.

Wat een gare vergelijking...
Het is allebei vreselijk, op een andere manier. Maar het één heft het ander niet op :no:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 15:57:
Ik denk ook dat het niet te genezen is. Maar het is mss wel mogelijk om het bij fantasie te houden. Zon nerd die sexueel gefrustreerd is omdattie geen wijf kan krijgen gaat toch ook niet verkrachten? Ik denk zelfs dat de meeste pedo's het bij fantaseren houden omdat ze weten dat t niet cool is.

Ja, inderdaad. Volgens mij is aangetoond dat ongeveer 1 van de 10 pedo's over de scheef gaat. Bij die andere 9 blijft het slechts bij gore gedachtes.
Maarja, hetzelfde als met homofiele. Keur het goed, komen ze als paddestoelen uit de grond. Juich het toe en alle grachten zijn overladen door verwijfde nichten in tutu's. Daar word je niet blij van.
Keihard aanpakken is de beste optie om hun aandoening de kop in te drukken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 16:20:
Maarja, hetzelfde als met homofiele. Keur het goed, komen ze als paddestoelen uit de grond. Juich het toe en alle grachten zijn overladen door verwijfde nichten in tutu's. Daar word je niet blij van.

is dta Billy Balzak relopmerking (tm)?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 16:20:
Ja, inderdaad. Volgens mij is aangetoond dat ongeveer 1 van de 10 pedo's over de scheef gaat. Bij die andere 9 blijft het slechts bij gore gedachtes.

als dat zo is geeft dat wel een werkbaresituatie:
als je t bij fantasie kan houden prima, anders aanpakken.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 16:25:
is dta Billy Balzak relopmerking (tm)?

Quasi. O:).
hun geven het goeie voorbeeld

zijn nog niet zo slecht die hooli's

:respect:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
hooligans

:respect:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
AMSTERDAM
 
Uitspraak van Busty. op vrijdag 12 december 2008 om 18:29:
AMSTERDAM

dat zijn ook allemaal pedo's :yes:
Net goed :)

jammer dat ze hem neit eerst gemartelt hebben en heb langzaam hebben kapotgemaakt.

wat wel weer mooi is is dat ze hem hebben bedeigt met de dood... zo issie langzaam gek geworden in zijn kop :-9

Klasse :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 18:32:
dat zijn ook allemaal pedo's :yes:

grappig hoor
 
helaas niet
goed bezig (Y)
Ik hou altijd van goed nieuws! (H)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 15:54:
Wat moeten we eigenlijk doen als blijkt dat pedofilie niet 'te genezen' is?

Ik denk namelijk dat het niet te genezen is. Als iemand dan wordt gepakt weet je dat ie t nooit zal verleren...

Volgens mij is het een laatste redmiddel bij Pieter Baan Centrum een bitje in de mond stoppen en zappen met elektriciteit. Het hersetten van de hersenen. :devil:
Waar gaat het heen in onze wereld? :gaap:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 december 2008 om 11:18:
Een pedofiel is om het leven gebracht

(Y) Zouden ze allemaal moeten doen met die grafpedofielen! (Y)