Partyflock
 
Forumonderwerp · 1031369
Poll is afgekeurd!
Het grote toppa voor junkies en alcoholistjes :cheer:

Uitspraak van Venusss op dinsdag 17 mei 2011 om 00:17:
Limitless

Inderdaad ja! Heel gaaf verhaal. Voor de mensen die van horrorfilms houden: Insidious :kwijl:
Uitspraak van Venusss op dinsdag 10 mei 2011 om 16:29:
Goed te horen (y)
En wat een luxe ;-)
7 maanden kotsmisselijk en bekkeninstabileit hier, blij dat ik niet meer "hoef" :lol:

Ja allicht. dan kan je veel minder ervan genieten.

Inmiddels is onze Tycho alweer meer dan een weekje geleden geboren, zaterdag 14 april in de vroege ochtend braken de vliezen. En even voor twaalf uur diezelfde ochtend was hij er al. Best wel een turbo bevalling voor de eerste dus :lol:
In de eerste week was het wel eff behoorlijk wennen. Maar inmiddels lijkt het net alsof hij er al latijd is geweest. Het is een lief en makkelijk manneke wat alleen huilt als hij echt wat nodig heeft / als er echt wat aan de hand is.
Ook namens mij gefeliciteerd!
Geniet ervan :lief:

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 24 mei 2011 om 22:11:
En even voor twaalf uur diezelfde ochtend was hij er al. Best wel een turbo bevalling voor de eerste dus

Ohjee, zo ging het bij die kleine Draak van mij ook en guess what......hij heeft maximaal ADHD :devil: :lol:
goedemorgen :bye:


Thijs, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :cheer:
geniet ervan :-)
Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! :D
Bedankt allemaal :lief:


Uitspraak van Venusss op dinsdag 24 mei 2011 om 23:03:
hjee, zo ging het bij die kleine Draak van mij ook en guess what......hij heeft maximaal ADHD :devil: :lol:

:roflol: Nou ik merk daar nu nogn niet zo heel erg veel van bij Tycho, maar als dat zo is dan merk je dat ook pas later natuurlijk :lol:
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 26 mei 2011 om 11:10:
Nou ik merk daar nu nogn niet zo heel erg veel van bij Tycho, maar als dat zo is dan merk je dat ook pas later natuurlijk

Dat is waar, de eerste periode was Kl Dr ook een voorbeeldig mannetje. Tot ie ging kruipen, toen was niks meer veilig :-P
Maar ach, ouders kunnen veel aan hoor, mocht het zo zijn! Geloof me maar :yes:
gefeliciteerd Lisanne :cheer: ;)
en, hoe was Emporium / Soenda?

ik ben gister naar Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides in 3D geweest .. prima spektakelfilm! :D

Uitspraak van Cicatrix op zondag 29 mei 2011 om 13:58:
Emporium

Blijft een zeer goed georganiseerd festival ( op het kluisjesdrama op het einde na dan, maar toen was ik gelukkig allang weg). Timetable's die aan het begin werden uitgedeeld, veel keus in eten, kwalitatief ook prima in orde, geen lange wachtrijen en...Jupiler :lief:
Ik heb me wel vermaakt, maar de muziek viel me zwaar tegen. Te hard voor mij. Letterlijk ( de bass boxen stonden vooraan TE hard) en figuurlijk. Ik miste melodie :cry: Hadden wel geluk met het weer, op een paar kleine spetters na is het droog gebleven!
Uitspraak van Venusss op zondag 29 mei 2011 om 17:56:
Blijft een zeer goed georganiseerd festival

Moet zeggen dat ik dat van de Matrixx-feesten meestal wel vind (y) Alleen die feesten zijn vaak zo tam qua sfeer. Wel heel gezellig en gemoedelijk hoor, maar beetje zo'n huiskamersfeertje.
zometeen naar The Hangover 2 :D
Uitspraak van Scamp op maandag 30 mei 2011 om 18:54:
Alleen die feesten zijn vaak zo tam qua sfeer. Wel heel gezellig en gemoedelijk hoor, maar beetje zo'n huiskamersfeertje.

Mja, zo was het wel ongeveer :yes:
Vooraan ging het bij vlagen wel los, maar dat waren dan ook meteen de "springers" :lol:
(en dan terecht komen op jouw voet :[ )
Uitspraak van Cicatrix op maandag 30 mei 2011 om 19:07:
The Hangover 2

OMG, wat heb ik gelachen zeg!! vond 'm beter dan deel 1 zelfs!! :D :D :D
 
Zow he, er waren nog eens dagen dat je 3 pagina's terug moest bladeren om bij te blijven :lol:
Maar goed, ik kwam deze tekst tegen ergens en vond hem wel handing :lol:

Sometime someone friends you on Facebook and you wish they hadn’t. Here’s how to annoy them to the point that they will unfriend you.
7) Like every single thing they post. EVERY. SINGLE. THING.
6) Tag yourself in pictures you’re not in. Especially pictures of their significant other.
5) Constantly leave bible verses on their wall. Not any particular bible verse. Just pick something that sounds like a book of the bible, pick two numbers, and put a colon between them. “John 2:12.” See?
4) Every time you see they’re on chat, type “Hey, what’s up?” and every time they respond, ignore them.
3) Tag them in all your status updates, even if the update has nothing to do with them. “I’m going to the dentist today. Ugh, I hate the dentist. @JohnSmith”
2) Every time the post a video, post a comment with a link to “Friday” by Rebecca Black.
1) Create a few events and invite your new friend. And no one else.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 09:08:
Maar goed, ik kwam deze tekst tegen ergens en vond hem wel handing

Waarom zo ingewikkeld doen? :-P
Gewoon vriendschapsverzoek weigeren of, als je er toch ingetrapt bent, iemand ontvrienden. Jwz :lol:
 
Uitspraak van Venusss op vrijdag 3 juni 2011 om 10:48:
Gewoon vriendschapsverzoek weigeren of, als je er toch ingetrapt bent, iemand ontvrienden.

Klinkt een stuk simpeler O:)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 11:07:
Klinkt een stuk simpeler

Maar is niet zo leuk :-)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 15:27:
Maar is niet zo leuk :-)

Als je nou de reacties van de persoon bij wie je die dingen uithaalt, ook kon zien zou ik er geen moment over twijfelen om het allemaal uit te proberen. Nu is het een beetje teveel moeite ;)
anders doet je laptop het gewoon weer! :o :D

zometeen naar FYM!! :bounce: B)

en de aftermovie! :D

ben ik net ff blij gemaakt door leon bolier:P:P:P

GEFELICITEERD Ruben de Jong. Jij bent de winnaar van 2 gastenlijstplekken voor Luminosity Beach Festival! Je naam wordt doorgegeven aan de organisatie. Neem ID mee, je kan gecontroleerd worden. Have fun! [Bolier MGMT]
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2011 om 17:23:
http://www.geenstijl.tv/2011/06/jelte_en_de_hardcore_bidfreaks.html
Hij is weer geniaal....gratis pijpen

Vind er eerlijk gezegd weinig aan.
Geen stijl zit altijd op het randje wat wel of niet kan, hier mist weer een stukje respect. Laat die mensen lekker doen wat ze willen ( beide partijen overigens) zonder ze belachelijk te maken. Mijn mening :flower:


Uitspraak van rubster op dinsdag 14 juni 2011 om 16:40:
ben ik net ff blij gemaakt door leon bolier

Gefeliciteerd! :-D
 
Uitspraak van Venusss op dinsdag 14 juni 2011 om 16:51:
Vind er eerlijk gezegd weinig aan.

Ik vind um geweldig :D Heerlijk om te zien hoe ze aan het draaikonten zijn want ze hebben er eigenlijk helemaal geen goed antwoord op :-)
nieuwe mix van mij "summerbreeze" enjoy;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 19:15:
want ze hebben er eigenlijk helemaal geen goed antwoord op

Zou dat niet te maken kunnen hebben met de manier waarop ze benaderd worden?
Anyway, we verschillen gewoon duidelijk van mening :flower:
 
Ik denk kom hier nog eens kijken maar is totaal en volledig overleden dit topic zo te zien.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2011 om 00:37:
Ik denk kom hier nog eens kijken maar is totaal en volledig overleden dit topic zo te zien.


zomer recess denk ik:P
Zal te maken hebben met het feit dat Twitter en FB zoveel meer mogelijkheden biedt ;-)

Denk dat ik deze ga laten sluiten, tenzij iemand bezwaar heeft?
laatste aanpassing
niet allemaal tegelijk :lol:
Jaaaaaaaaaa, ik maak bezwaar :p
Uitspraak van Maffe! op woensdag 29 juni 2011 om 12:50:
Jaaaaaaaaaa, ik maak bezwaar


Open een nieuw topic! :-P
open laten deze handel!
Ik had vanmiddag voordat jullie reageerden al een mailtje de deur uit gedaan met het verzoek dit topic te sluiten.
Maar het lot heeft besloten dat dit topic moet blijven bestaan :flower:

Ik kreeg nl het antwoord dat dit topic niet tegen het beleid is :roflol:
Whoehoeee.....:cheer: !!

Nu nog met zijn alle dit topic nieuw leven in blazen :) ?
Ja, dit was ook een waarschuwing :-P
Meer schrijven, anders gaat-ie weg :lol:

Zal ik dan maar beginnen?

Bij het feestje 69 Slam had ik mijn gewonnen Rayban meegenomen en de hele dag obsessief erop gelet dat ik nu eens een keer NIET mijn zonnebril zou kwijt raken. Normaal gesproken heb ik nl een goedkoop ding mee, want ik ken mezelf :-P Maar nu eigenwijs.............. toch die Rayban meegenomen en guess what..Juist ja, kwijt :bloos:
Afijn, 7 weken lang gezocht. Hele auto afgespeurd, evenals het huis.

Vandaag gevonden :cheer:
In een tasje wat Gert en Leonie aan me gegeven hadden, tasje was voor Irene bestemd.
Irene heeft vandaag het tasje afgehaald en stuurt me net een PB: huh, er zat een Rayban in dat tasje, die is zeker van jou? :lol:
:roflol: blond zeker? :p agh, wel fijn dat je hem weer heb gevonden :cheer:
Uitspraak van Venusss op woensdag 29 juni 2011 om 23:23:
huh, er zat een Rayban in dat tasje, die is zeker van jou?


:lol: Nou ja, je hebt hem weer in elk geval. Doe je hem a.s. weekend op? ;p
Uitspraak van Vfreaky op donderdag 30 juni 2011 om 05:29:
blond zeker?


:yes: and proud of it ;-)


Uitspraak van Vfreaky op donderdag 30 juni 2011 om 05:29:
agh, wel fijn dat je hem weer heb gevonden


echt wel! wist ook zeker dat ie mee naar huis was gegaan, daarom ook al die tijd blijven zoeken :-P


Uitspraak van Scamp op donderdag 30 juni 2011 om 07:13:
Doe je hem a.s. weekend op?


:[ :roflol:
Uitspraak van Scamp op donderdag 30 juni 2011 om 07:13:
Doe je hem a.s. weekend op?


Met zo'n touwtje erom, kan 'ie om d'r nek blijven hangen? :P
In dat geval, kom ik wél even langs om te gluren! :lol:
Uitspraak van M!chael & Daan op donderdag 30 juni 2011 om 17:38:
Met zo'n touwtje erom, kan 'ie om d'r nek blijven hangen?


argggghhhhhhh! dat is echt fout :[
 
Uitspraak van Scamp op donderdag 30 juni 2011 om 07:13:
Doe je hem a.s. weekend op?


Ik ga lumi helaas moeten skippen. Voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek en al zou ik wel fit genoeg zijn om te gaan dan zou het bijzonder onverstandig zijn. Hoop dat jullie mooi weer hebben en doe een dansje voor mij.
Uitspraak van Venusss op donderdag 30 juni 2011 om 18:40:
argggghhhhhhh! dat is echt fout


;)

Veel plezier voor degene die gaan vandaag!! Volgend jaar ben ik er hopelijk weer bij :D
laatste aanpassing