Partyflock
 
Forumonderwerp · 1014176
Werkzaam bij VOLTT
Hey!

Deze zomer gaan we weer eenmaal los op de NDSM werf. Hier alvast de line up,meer info staat op onze site. www.voltt.com

VOLTT loves summer open air festival op de NDSM werf.

Zaterdag 30 augustus 2008 @ NDSM werf Amsterdam

Pole (~scape, Novamute, Berlin)
Carl Craig (Planet E, Detroit)
Alex Under (Trapez, Cmyk, Madrid)
Adam Beyer (Drumcode, Stockholm)
2000 and One (100% Pure, Amsterdam)
Andy Stott (Modern Love, Manchester)
Polder (Intacto, Amsterdam)
Giles Smith & James Priestley (Secretsundaze, London)
Bart Skils (100% Pure, Amsterdam)

Huiskamer-stage:
Rauwkost (ThirtyOneTwenty, Leiden)
Jens Bond (Bar25, Highgrade, Berlin)
Melon (Ratio, Amsterdam)
Boris Werner (Remote Area, Amsterdam)
Ille Bitch (Gasten Zonder Grenzen, Amsterdam)

VOLTT loves summer, don’t we all love summer. Op zaterdag 30 augustus vindt voor de derde maal het VOLTT loves summer festival plaats op de NDSM-werf te Amsterdam.

Op de monumentale en karakteristieke IJ-helling van deze voormalige scheepswerf aan het IJ kun je de hele dag genieten van een keur aan nationale en internationale artiesten. Op een grote open air stage aan het water met als achtergrond de skyline van Amsterdam wordt alles uit de kast gehaald om er een memorabel en vooral gezellig muzikaal spektakel van te maken.

Van de dub geluiden van de Berlijnse cult electronica pioneer Pole naar de abstracte gestripte sounds van Andy Stott van het Modern Love collectief uit Manchester - in het begin van de middag voert het experiment de boventoon met diepe warme klanken en experimentele beats. Daarna wordt langzaam maar zeker de groove opgezocht met de sexy beats van het Londense Secretsundaze collectief, die inmiddels vele beruchte feesten op hun naam hebben staan waaronder DC10 Ibiza, Panoramabar Berlijn en het Sonar festival in Barcelona.

Hierna wordt het geheel een tandje opgevoerd met Dylan Hermelijn aka 2000 and One als vaandeldrager van de Amsterdamse sound, waarna de jongens van Polder het veld in rep en roer zullen zetten met hun uiterst dansbare live set. Let’s move to the Polder groove! Als de avond valt zal het tijd zijn voor een van de grootmeesters van de dance scene, Carl Graig. Hij zal je laten zien waarom hij al jaren tot een van de grootste en meest inspirerende artiesten van de house en technoscene behoort, pure klasse in warme en diepe sounds. Naarmate de avond vordert zullen alle remmen losgaan bij de techno beats van Alex Under en Adam Beyer. Deze twee weten als geen ander hoe het is om een publiek mee te nemen in de ultieme techno groove!

Nieuw dit jaar is de huiskamer stage. Een gezellige kleine stage aan het grasveld bij het water waar je gemoedelijk kan hangen, dansen en bbq-en. Op deze stage zullen artiesten als Boris Werner, Ille Bitch, Rauwkost en de Berlijnse Bar-25 resident Jens Bond hun kunsten vertonen.

Kaarten voor VOLTT loves summer kosten 26,75 en zijn verkrijgbaar via de site en de bekende voorverkoopadressen. Er is maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar dus wees er op tijd bij. De kaartverkoop gaat vanaf 1 juni van start.

http://partyflock.nl/party/117573:Voltt_loves_summer
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op woensdag 27 augustus 2008 om 12:49:
ik wilde het net posten man van dat drugs. vind het een beetje :vaag: en tegenstijdig vermeld

ja klopt, maar je mag iig IETS meenemen.
ja idd, maar nu is de vraag: wat is de definitie van een zero tolerance beleid :P
Uitspraak van Job Jobse op woensdag 27 augustus 2008 om 12:25:
14.00-15.45 James Priestly & Gilles Smith (Secret Sundaze)

Aanrader
Vandaag nog kaarten kunnen kopen. Bij 1 of ander platenzaakje in amsterdam.
jouw kennende een beetje zweverig? wat is het precies? :)
Yes toch nog 5 kaartjes kunnen fixen bij Outland, wij zijn er bij! Volgens mij zijn de kaartjes nu zo goed als op daar...
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 26 augustus 2008 om 22:41:
dan ga je naar Outhouse roytje :jaja:

Broodje berber op Voltt (l)
Uitspraak van Pimm0 op woensdag 27 augustus 2008 om 11:30:
ik dus ook:S

Ik weet nog wel iemand die een kaartje over heeft hoorde ik net.
Uitspraak van anders op woensdag 27 augustus 2008 om 12:40:
jongens, ik wil trouwens best een paar kaartjes voorschieten. ik kan rond 1800 uur bij outland zijn

Thanks anyway :) zie je zaterdag!
Uitspraak van Paniek! op woensdag 27 augustus 2008 om 14:58:
Broodje berber op Voltt

die verkopen ze al jaren niet meer ;)
al jaren...dit is de 3e editie pas :lol:
 
Iemand nog 1 kaartje over ? Lukt me niet om deze deze week nog te halen bij Outland......
Gr. Martijn
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 27 augustus 2008 om 15:37:
al jaren...dit is de 3e editie pas

als je toch aan het mierenneuken bent... jaren is meervoud dus vanaf 2 jaar kan je spreken over jaren. ;)
Uitspraak van Job Jobse op woensdag 27 augustus 2008 om 12:25:
21.15-23.00

Tot 23.00 uur maar... :(
Enige minpuntje van dit festival! Maar goed, zal wel niet anders mogen ivm vergunning!

Line-up ziet er lekker uit, NICE!!!
Uitspraak van anders op woensdag 27 augustus 2008 om 15:39:
jaren is meervoud dus vanaf 2 jaar kan je spreken over jaren. ;)

Eigenlijk hadden ze alleen vorig jaar geen broodje berber :P :( Vraag me af waarom niet, die dingen waren echt dikke koning!

Uitspraak van KNG op woensdag 27 augustus 2008 om 15:42:
zal wel niet anders mogen ivm vergunning!

Adam B. moet zn laatste trein nog kunnen pakken naar huis vandaar..
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op woensdag 27 augustus 2008 om 15:39:
als je toch aan het mierenneuken bent... jaren is meervoud dus vanaf 2 jaar kan je spreken over jaren. ;)

maar dan kan ie dat pas zeggen nadat de komende editie is geweest :P om ff verder te mierenneuken :D
stel dat ze ze dit jaar weer hebben :o

ik vond ze trouwens maar smerig, maar ben volgens mij de enige.
laatste aanpassing
Uitspraak van KNG op woensdag 27 augustus 2008 om 15:42:
Tot 23.00 uur maar...
Enige minpuntje van dit festival! Maar goed, zal wel niet anders mogen ivm vergunning!

Pas de probleme, dan heb je precies een uur om in de paradiso te komen om vervolgens tot vijf door te knallen. Oehoe :D
hahahah al dat gepraat over broodjes berber?

ben benieuwd nu:9..

Op de zeedijk was het druk overigens:D.
Dus als mensen nog kaarten nodig hebben zou ik maar opschieten.. ;)

Iedereen tot zaterdag!!!
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
had net nog ff gesproken met de organisatie, kaarten zijn nu overal uitverkocht, internet en voorverkoopadressen..

wordt gezellig dacht ik zo!! :-)
Uitspraak van Pip op woensdag 27 augustus 2008 om 16:19:
Uitspraak van On top of the world!!! op woensdag 27 augustus 2008 om 15:42:
Tot 23.00 uur maar...
Enige minpuntje van dit festival! Maar goed, zal wel niet anders mogen ivm vergunning!

Bootje varen...
 
Iemand toevallig nog een kaart over?
 
Nee :devil:
wie staan er eigenlijk op de after aangezien er nu echt nergens meer kaartjes te krijgen zijn :(
en ik baal een beetje dat ik er niet bij ben... :(
Uitspraak van Pip op woensdag 27 augustus 2008 om 16:19:
Pas de probleme, dan heb je precies een uur om in de paradiso te komen om vervolgens tot vijf door te knallen. Oehoe

That's it?
Daarna zeker jouw buurman nog even verblijden met onze aanwezigheid!! Goddelijk voetenstampwerk op oorstrelende deuntjes... ;-)

Heeft ie geluk... reis deze ronde af met m'n wederhelft naar Haarlem!! Mag je de baasjes alleen in toom zien te houden!! :-D
Zin in zin zin zin zin :jaja::jaja:
ohw! wie helpt mij aan nog 1 of 2 tickets voor Voltt Loves Summer Festival?! ik heb al 1 ticket gescoord maar nu nog voor twee vriendinnetjes! help!
Uitspraak van Danig op donderdag 28 augustus 2008 om 15:49:
en ik baal een beetje dat ik er niet bij ben... :(

:aai: helaasch
volgende week mills dan maar :)
ben er ook niet bij...ach ja....


heel veel plezier iedereen die wel gaat! :D
laatste aanpassing
Heeeey nog 1 nachtje slapen!! :cheer:
Heb er zin in!!:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Martyro op vrijdag 29 augustus 2008 om 00:29:
helaasch
volgende week mills dan maar

dat sowiesoooo :D:D
 
Waarschijnlijk toch even die kant op morgen uit mijn werk, wel zin in :)
Uitspraak van jasmijne op donderdag 28 augustus 2008 om 22:50:
ohw! wie helpt mij aan nog 1 of 2 tickets voor Voltt Loves Summer Festival?! ik heb al 1 ticket gescoord maar nu nog voor twee vriendinnetjes! help!

Nog nodig ? Heb er 1tje over van de 3. Aangezien ik zo ongeveer iedereen gevraagd heb maar iedereen moet werken en weet ik veel wat voor onzin allemaal. Als je het nu zegt heb je hem voor 100%. Tegen 12en/half 1 gaan we naar binnen dan kun je hem gewoon betalen en naar binnen. Stuur maar priveberichtje krijg je me 06
laatste aanpassing
 
belachelijk veel zin in morgen :D
 
Uitspraak van Wakker Dier op vrijdag 29 augustus 2008 om 20:44:
Nog nodig ? Heb er 1tje over van de 3. Aangezien ik zo ongeveer iedereen gevraagd heb maar iedereen moet werken en weet ik veel wat voor onzin allemaal. Als je het nu zegt heb je hem voor 100%. Tegen 12en/half 1 gaan we naar binnen dan kun je

zie pb
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 22:09:
zie pb

Nu echt weg !
laatste aanpassing
 
fokking chill weer op Noord! :D
jonkoe in de hand
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 11:05:
fokking chill weer op Noord! :D

mooooi :D :D
lekker weeertjeeeeeeeeeeee (H)
Beter hebben ze broodjes berber...anders ga ik weer naar huis
Iemand nog een kaartje nodig? Pb me maar...

*) Edit: verkocht
laatste aanpassing
het was weer gezellig (y)
 
Uitspraak van anders op zondag 31 augustus 2008 om 00:39:
het was weer gezellig

zeker gast, weer ff goed knallen :D
Geen broodje berber (N)

Waardeloos
goed vertoeven in het zonnetje,polder was lekker bezig!!w8en was iets minder..
heerlijk dagje genieten! :D

Uitspraak van SoeliAnai op zaterdag 30 augustus 2008 om 14:42:
*) Edit: verkocht

en wie stond daar ineens :)
 
Prima vermaakt! :D Heerlijk weertje. Wel erg druk, maar vooraan was het goed te doen!
1 ding; er mag gedanst worden mensen!!!!
 
vond t vorig jaar leuker (tjah die zondag he ;))

Smith & Priestley vond ik prima om mee binnen te komen, 2001 en Polder waren slaapverwekkend, gelukkig gaf Carl weer een heerlijke set weg, Under ook erg cool, Beyer had ik geen zin in